Tuolla herttuatarella. Niin kuin aitariu'ut. Eikö niihinkin voisi pumpata jotain täytettä.
Itse en menisi yleiselle paikalle ilman housu asua jos olis tuollaiset kintut.
Rumat sääret
19
717
Vastaukset
- Anonyymi
Sääret kuin 80-vuotiaalla . Omituisen näköinen nainen tämä Meghan Markle.
- Anonyymi
Meghan on lämpimämmän näköinen kuin esim. Kate. Ihan söpö nainen.
Ei ole koppavan ja tiukkiksen näjköinen. - Anonyymi
Upea nainen ,
Jessus kun oli edustava Jenkeissä eilen
Kun sai arvostetun palkinnon
Hyväntekeväisyydestä, tasa arvosta . Naisten sekä tyttöjen asemasta ym ym . Siittä mitä on tehnyt niiden asioiden eteen
Meghan oli hoikistunut
Hän näytti silminpistävän onnelliselta ja kauniila
Muoti maailmahan on jo kirjoittanut että kruunajaiset oli laimeat kun meghan ei ollut siellä he sanoneet että hän olisi tuonut näyttävyyttä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upea nainen ,
Jessus kun oli edustava Jenkeissä eilen
Kun sai arvostetun palkinnon
Hyväntekeväisyydestä, tasa arvosta . Naisten sekä tyttöjen asemasta ym ym . Siittä mitä on tehnyt niiden asioiden eteen
Meghan oli hoikistunut
Hän näytti silminpistävän onnelliselta ja kauniila
Muoti maailmahan on jo kirjoittanut että kruunajaiset oli laimeat kun meghan ei ollut siellä he sanoneet että hän olisi tuonut näyttävyyttäJoo, näytti ihan Hertzin mainokselta siinä päiväpeittomekossaan. Mekko myös repsotti taitteistaan että se siitä glamourista. Murkiksen ongelma on yksityiskohdat, jos joku repsottaa niin se on sitten siinä. Tai rusketusrajat näkyy. Että sellanen glamouristi tämä Murkile. Kate on vaan täydellinen kuin kreikkalainen patsas, ja sehän selvästi harmittaa.
- Anonyymi
Mut ei se ole sentään lattaperse niinkuin eräs toinen perheestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut ei se ole sentään lattaperse niinkuin eräs toinen perheestä
Minä en ihmisten perseitä tuijota. Ei niitä tuijota kuin lapset jotka joutuu pituutensa takia aikusiten perseitä tuijottamaan ja jotkut pervoäijät. Kumpi sinä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ihmisten perseitä tuijota. Ei niitä tuijota kuin lapset jotka joutuu pituutensa takia aikusiten perseitä tuijottamaan ja jotkut pervoäijät. Kumpi sinä olet.
Lattapylly on rumaa
- Anonyymi
Yksi vanhempi kertoi Daily Mailille: "Kukaan ei todellakaan katso Katea toista kertaa, kun hän jättää koulun. Meillä on myös Victoria's Secret -malli, joka tekee koulujuoksua, ja isät ovat paljon enemmän kiinnostuneita hänestä."
- Anonyymi
Kauniit sirot jalat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo Kate on kun jätkä luinen sellainen
Ei muotoja missään
Tikku
Perse on täysin lätty
Pää näyttää jo kauhean suurelta kun on niin laiha
Sekä no, miehet tykkää näistä sen hameista jotka kävelessä menee haaroväliin
Kun ovat niin ohuit
Tietty tarkoituksellahan hän niitä laittaa kerta on alushameitakin olemassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kumpikaan
En edes lesbo mutta katson kyllä kokonaisuutta ja todellakin persettä kerta se on naisellisuuden merkki
Tissitkin Kate jättää himaan kun lähtee näytille
Katen vartalohan on ruma . Ikävä kyllä kun hoikkuus on hänelle tärkeintä - Anonyymi
Voi kauhistus , miten kaunis Catherine on vanhentunut , hänen kroppansa on lauta
Nyt leikkautti otsatukan joka ei sovi hänelle laisinkaan - Anonyymi
Mitä hemmettii Katelle on tapahtunut , hän ei vanhene kauniisti
Tukka on karsea , luuranko vartaloltaan
Hymy pelkkä irvistys , onhan ero huhuja liikkeellä
Jotain siellä on tekeillä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hemmettii Katelle on tapahtunut , hän ei vanhene kauniisti
Tukka on karsea , luuranko vartaloltaan
Hymy pelkkä irvistys , onhan ero huhuja liikkeellä
Jotain siellä on tekeilläkaunis nainen, jolla on klassiset kasvot. Tulee samanlainen kasvosymboli kuin Ellusta aikoinaan. Ikoninen.
- Anonyymi
Kaikilla ei ole edes jalkoja, ajattelepa sitä. Eivätkö he saisi liikkua yleisillä paikoilla.
Kuten huomaat, ihmisiä on erilaisia, erimallisia ja kaikilla on oikeus liikkua tykkäämissään asuissa ihan yleisillä paikoilla.
Sinun kannattaa pysyä pois tuollaisista paikoista, kun harva liikkuja siellä niin täydellinen on. Saisit vaan lisää traumoja. - Anonyymi
Taitaa tuo Markle olla ylpeä sääristää, on niitä itse kehunut. Mutta näin esteettiseen silmään näyttää luujaloilta jossa jänteet pistää erityisesti silmään. Tosiaan kuin vanhukset kintut, tuollaisia on hoitolaitoksissa peiton alla kun lihasmassa on kadonnut. Harry varamaan pitää sellasia seksikkäinä, onhan se vähän hullu muutenkin.
- Anonyymi
Hän on pieni , siro mutta myös lihaksikas
- Anonyymi
Mekulle on kuulemma tehty rasvaimu sääriin. Pohkeista ja nilkoista ylimääräistä pois. Ja vaivaisenluut leikattu. Sen takia varmaan käyttää kaksi numeroa liian suuria kenkiä.
- Anonyymi
Katehan vaihtoi nimeensä etukirjaimen , k oli liian tavallinen ! Ei kuulostanut hienolle
Ja onhan tämäkin tavistyrkky (ainoa muuten joka on noin alhaalta kastia tuonne naitu kuningattareksi )
Tissinsä paljastanut
Tai kärpäslätkänsä täähän on täysin lauta kuin jätkän kroppa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569