Tulipalo - lavastetalo paloi

Anonyymi-ap

Näin unta, että katselin, kuinka suuri kerrostalo paloi. Tiesin unessa, että talo ei palanut oikeasti, sillä se oli ikäänkun elokuvan lavaste - ikäänkuin talon kuori olisi palanut, mutta ei itse talo. Ehkä sitä kuvattiin elokuvaan tms.
Katselin kuinka tuli söi taloa kauttaaltaan. Tunsin valtavaa helpostusta mielessäni.
Ajattelin, että kuika paljon pahaa tuo talo pitää sisällään ja nyt se palaa, tuli hävittää kaiken pahan. Tunnelma oli erittäin helpottunut.
Sitten olinkin jo ottamassa ruokaa buffet pöydästä, ilmeisesti tähän juttuun liittyen oli ruokailu isommallekin porukalle. Valitsin ruuaksi kuhaa ja jonkin piirakan tai leivän. Siihen uni loppui. Koko unen ajan oli hyvä olo.

2

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerrostalo voi merkitä jonkinlaista verkostoa tai sidosryhmiä, jotain mitä olet ehkä myös mielessäsi rakentanut jjostain asiasta etc. Kulissi on kulissi, ehkä et tunne että siinä mitä kerrostalo edusti olisi ollut mitään aitoa. Tuo elokuvamainen kohtauskin voi viitata siihen, epäaitouteen jossain elämänalueella. Tai ehkä tunnet olosi siinä sivustakatsojaksi.Tulipalo vaikka traumaattinen onkin niin merkitsee myös uutta kasvua jollain elämänalueella. Ruokailu muiden kanssa on arvojen ja tarpeiden tyydyttämistä. Buffetti voi liittyä että teet valinnat itse etkä välttämättä sitoudu johonkin ennalta päätettyyn. Kalan syöminen on yleensä hyvä enne unessa,

    • Anonyymi

      Kiitos, löydän tästä tulkinnasta monta yhteyttä omaan elämäntilanteeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe