Uskotteko että ihmiseen voi

Anonyymi-ap

Mennä ns. paha henki tai demoni niin, että tarvitaan manaajaa tai muuta sellaista?

363

3773

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voihan sitä olla henkimaailma olemassa ja miksi ei olisi.

• Anonyymi

Henkimaailmaa on mutta pahan hengen voi laskea pois äänekkäästi tai häveliäästi tuhnuna.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

💋 ­N­­­y­­m­­­f­­o­­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17859571f

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

En usko. Historiallisesti noissa ”manausjutuissa” lienee ollut kyse erinäisistä vakavista mielenterveyden ongelmista. Nykyään tiedetään niistäkin jo paljon enemmän, joten ei turvauduta enää pappeihin vaan psykiatreihin.

• Anonyymi

Itse uskon, että nykyään tiedetään vähemmän ja asiat nimetään uusin termein.
        Esim. jakaantunut persoona, toinen persoona, skitzofrenia tms. mutta siellä on toinen persoona.
        Sitten lääkitään, eli rauhoittavia, niin se persoona pysyy kurissa, se ei jaksa "riehua" kun se on ihan mömmöissä.

Aikoinaan ne ihmiset kahlittiin ja sitten ne persoonat käskettiin lähtemään pois sellaisen toimesta, jolla oli valta niiden yli ja ne lähti.
        Nykyään on lepsiteet ja rauhoittavat ja sitten terapia ja se jatkuu eikä se hoito tehoa.

• Anonyymi

Psykiatrit ovat saatanan pappeja eli se siitä mihin turvaudutaan nykyään.

• Anonyymi

Sinä et tajua tuosta asiasta yhtään mitään, ja tulet änkyttämään omia luulojasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykiatrit ovat saatanan pappeja eli se siitä mihin turvaudutaan nykyään.

Usein myös päästään sekaisin olevia narsisseja jotka haluavat rahaa puuttuessaan aina vain useampien tapaan elää. Myös muiden ihmisten lapsien huostaanotot heidän diagnooseistaan ovat hyvinkin pitkälti rikollisuutta ja heidän omia harhojaan. Sairasta touhua, ehkäpä niillä on näitä demoneita jotka käskevät vainoamaan ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse uskon, että nykyään tiedetään vähemmän ja asiat nimetään uusin termein.
        Esim. jakaantunut persoona, toinen persoona, skitzofrenia tms. mutta siellä on toinen persoona.
        Sitten lääkitään, eli rauhoittavia, niin se persoona pysyy kurissa, se ei jaksa "riehua" kun se on ihan mömmöissä.

Aikoinaan ne ihmiset kahlittiin ja sitten ne persoonat käskettiin lähtemään pois sellaisen toimesta, jolla oli valta niiden yli ja ne lähti.
        Nykyään on lepsiteet ja rauhoittavat ja sitten terapia ja se jatkuu eikä se hoito tehoa.

No jo on mielikuvitussaanut aikaan juttua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein myös päästään sekaisin olevia narsisseja jotka haluavat rahaa puuttuessaan aina vain useampien tapaan elää. Myös muiden ihmisten lapsien huostaanotot heidän diagnooseistaan ovat hyvinkin pitkälti rikollisuutta ja heidän omia harhojaan. Sairasta touhua, ehkäpä niillä on näitä demoneita jotka käskevät vainoamaan ihmisiä.

Juuri näin.

• Anonyymi

Olen kuunnellut exorcistien haastatteluja ja sanovat että vain 0,5% heille tulevista tapauksista on jotain muuta kuin tavallisia mielenterveysongelmia. Sellaiset tapaukset pystyvät tunnistamaan siunatun veden muusta vedestä ja tietävät jos papilla on mukana esim. joku pyhänä pidetty reliikki, vaikka se olisi piilotettuna.

Manaustapauksissa on kerrottu että mm. punaisia kirjaimia nousee iholle ja sanoja ja numeroita, vaikka riivattu ei itse pääse käsillään niitä tekemään. Joskus kokonaisia sanoja vastauksina kysymyksiin. Tällaista olen lukenut tapauksista. Eräs pappi sanoi että riivattu oli osoittanut seinällä olevaa ruuvia ja se oli lentänyt hänen käteensä ja alkoi sitten vahingoittamaan itseään sillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jo on mielikuvitussaanut aikaan juttua

Näistä on kirjoitettu.

• Anonyymi

Sen naisen paha henki tunkeutu sieluuni ja nyt se kontrolloi jo sydäntänikin 🤪

• Anonyymi

Höpö höpö. Sinä rakastuit häneen ja ei siinä sen ihmeellisempää. Kyllähän häneen voi rakastua miksi ei voisi? Hänkin on ihminen. Teillä vain saletisti natsaa. Sellaista se on kun löytää sen oikean.
        Ihastuit minun jälkeeni häneen. Ensin ihastuu toiseen sitten toiseen joka tuntuu oikeammalta. Muista kuitenkin minäkin olen nainen ja ihminen en mikään itsestään selvyys jolle tulet kertomaan tuosta. Ota huomioon toisten tunteet pikku paskiainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Sinä rakastuit häneen ja ei siinä sen ihmeellisempää. Kyllähän häneen voi rakastua miksi ei voisi? Hänkin on ihminen. Teillä vain saletisti natsaa. Sellaista se on kun löytää sen oikean.
        Ihastuit minun jälkeeni häneen. Ensin ihastuu toiseen sitten toiseen joka tuntuu oikeammalta. Muista kuitenkin minäkin olen nainen ja ihminen en mikään itsestään selvyys jolle tulet kertomaan tuosta. Ota huomioon toisten tunteet pikku paskiainen.

Jatkan vielä että et ole ainoa jolle on käynyt noin. Hyvin monet ovat ensin nähneet minut ja ihastuneet minuun mutta sitten on tullut se parempi ja vahvempi joka on saanut heidät pauloihinsa ja rakastumaan vahvasti. Joissakin ihmisissä on sitä jotain vahvaa magneetin omaista. Eihän sille mitään voi että on sellainen vahva persoona joka miellyttää tietyn tyyppisiä ihmisiä kovasti. Minua ei silti tartte pitää siinä pyörimässä mukana vaan on armollista antaa minun mennä ja olla rauhassa ja keskittyä vain siihen uuteen rakastukseensa. Jos kuitenkin jatkat minun kiusaamista tai alat kiusata minua siinä samalla se on pelkkää julmuutta ja ihan turhaa toimintaa.

• Anonyymi

Oletko se punastua dkeittarien poika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko se punastua dkeittarien poika?

Enhän esimerkiksi minä ole nähnyt sinua aikoihin. En tunnistaisi sinua ellet punastuisi kohdallani rajusti niin kuin viimeksi. No mitä sinulle kuuluu? Haluatko jutella minulle täällä tai onko jotain asiaa? Jos asiasi on tuo ethä rakastuit siihen mielestäsi kauniiseen ihanaan naiseen jonka mies kuoli niin ok. Miksi haluat sen minulle kertoa? Voitko vastata siihen miksi haluat puhua siitä juuri minulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän esimerkiksi minä ole nähnyt sinua aikoihin. En tunnistaisi sinua ellet punastuisi kohdallani rajusti niin kuin viimeksi. No mitä sinulle kuuluu? Haluatko jutella minulle täällä tai onko jotain asiaa? Jos asiasi on tuo ethä rakastuit siihen mielestäsi kauniiseen ihanaan naiseen jonka mies kuoli niin ok. Miksi haluat sen minulle kertoa? Voitko vastata siihen miksi haluat puhua siitä juuri minulle?

Kakista ulos nyt kaikki vaan olethan täällä puhunut vaikka mitä jo iät ja ajat. Olen pelkkänä 👂🏻.
        Sulla ja mulla ei tule koskaan olemaan mitään vaikka mua haluatkin. Emme ole mitenkään sopiva pari. Parempi nyt vain pysyä valinnassasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kakista ulos nyt kaikki vaan olethan täällä puhunut vaikka mitä jo iät ja ajat. Olen pelkkänä 👂🏻.
        Sulla ja mulla ei tule koskaan olemaan mitään vaikka mua haluatkin. Emme ole mitenkään sopiva pari. Parempi nyt vain pysyä valinnassasi.

Tule nyt esiin luolastasi ja puhu kun on mahdollisuus ja tiedät kuka tässä on. Sinun yöllisten himojesi kohde. Tule puhumaan nyt. Olet pelkkä raukka jos et tule sanomaan mitään. Dkeittarien tule esiin nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule nyt esiin luolastasi ja puhu kun on mahdollisuus ja tiedät kuka tässä on. Sinun yöllisten himojesi kohde. Tule puhumaan nyt. Olet pelkkä raukka jos et tule sanomaan mitään. Dkeittarien tule esiin nyt.

ASTU ESIIN SKEITTARI NYT

• Anonyymi

Sulla on nyt mahdollisuus puhua mulle tässä niin ei tartte niitä esityksiä järjestää joka puolelle. Saat sanoa mitä vaan. Kuvittele että kukaan muu ei näe. Se on vain sinä ja minä tässä. Tiedät kyllä kuka minä olen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on nyt mahdollisuus puhua mulle tässä niin ei tartte niitä esityksiä järjestää joka puolelle. Saat sanoa mitä vaan. Kuvittele että kukaan muu ei näe. Se on vain sinä ja minä tässä. Tiedät kyllä kuka minä olen?

Siis sinun mielestäsi emme ole sopiva pari vaan sinulle kaikki muut on sopivia. Niinhän olet asian esittänyt.
        Minä olen se hirveä mielestäsi. Sinä et minun mielestäni.
        Kuitenkin pidän sormuksia edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sinun mielestäsi emme ole sopiva pari vaan sinulle kaikki muut on sopivia. Niinhän olet asian esittänyt.
        Minä olen se hirveä mielestäsi. Sinä et minun mielestäni.
        Kuitenkin pidän sormuksia edelleen.

Sinä rakastat minua? Ok. 😙 Samat sanat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä rakastat minua? Ok. 😙 Samat sanat

Siis piti sanoa niin minäkin rakastan sinua

• Anonyymi

Kyllä vaan. Kyse on henkivalloista, joista löytyy raamatusta lisää tietoa. Asia ei ole vain kokemusteni mukaan sellainen kuin elokuvat kertovat. Tämä paha henkivalta ei asu ihmisessä 24/7, vaan tulee esille kenessä tahansa ihmisessä kenen kanssa kiusattava kohde oleilee. Ja se henkivalta on yleensä sama henki, joka riivaa kohdettaan. Se tulee samanlaisena tunteena niille, esim, tiettynä haitallisena ajatusmallina aina kiusatun eteen. Varmasti moni tunnistaa oman vastustajansa, kun miettii pahoja kokemuksiaan ja huomaa mikä niissä on yhteistä. Ihminen ei siis ole paha, mutta heikko henkivaltojen juonissa.

• Anonyymi

Kiitos tästä selvityksestä. Mielenkiintoista.

• Anonyymi

Hitlerin ajasta muistamme kuinka koko kansa ottaa sen vastaan. Samaa tapahtuu par'aikaa naapurissa. Suomessa sen muoto on lähinnä otettu huvituksena vastaan.

• Anonyymi

Sehän riippuu ihan näkökulmista. Hitlerin kannattajille se oli hyvä ja vastustaja psha. Niin ikään Putinin kannustajat on hyvä ja vastustaja paha.

• Anonyymi

Ai sinä oikein muistat vanha gubbe, mutta puhut ihan lööperiä kun et ymmärrä

• Anonyymi

Ei maailmassa mitkään saatanat ja muut vaikuta, ihmisellä on mahdollisuus tehdä joko hyvää tai pahaa. Huolimatta siitä, että pahaakin tapahtuu, olemassaoleva maailma on paras mahdollisin, mitä on olemassa.

• Anonyymi

Ei, mielenterveys heittelee, käsitys oikeasta tai väärästä on pielessä, psykopaatti tai psykoottinen

• Anonyymi

Monet on jo syntyessään pahoja. Ilmenee pikkulapsilla siten, että halutaan kiduttaa kaikenlaisia pikkuelämiä ja ötököitä. Nämä pahuuden riivaamat pitäisi eliminoida jo pentuina. Toiset pystyy sitä pahuuttaan peittelemään aikuisina, mutta tilanteen tullen pahuus tulee esiin.

• Anonyymi

Ehkä olen sellainen. Mutta en halua pahaa vaikka kykenen siihen eli pahuus ei asu minussa vaikka voisi asua. Ihmiset voivat valita sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä olen sellainen. Mutta en halua pahaa vaikka kykenen siihen eli pahuus ei asu minussa vaikka voisi asua. Ihmiset voivat valita sen.

Tätähän on psykologisin testein tutkittu, kuka vaan pystyy hyvään ja pahaan.
        Sitten se kenestä kasvaa ns vain paha, on ympäristön, kasvatuksen/kasvuympäristön ja genetiikan yhteistulosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten se kenestä kasvaa ns vain paha, on ympäristön, kasvatuksen/kasvuympäristön ja genetiikan yhteistulosta.

Ei sellaiseen silmittömään pahuuteen kaikki pysty, mitä jotkut toteuttaa. Kun maassa ei ole sotaa, pahuus kohdistetaan useimmiten puolustuskyvyttömiin eläimiin, niihin voi kohdistaa raakuutta ja tappamista, ei kuka tahansa pystyisi tappamaan esim. miljoonia elämiä, kuten teurastajat tekevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

54:49
        En tiedä mitä näissä tutkimuksissa johon viittaat, tarkoitetaan pahalla, mutta 100-varmasti "Kuka tahansa pystyy pahaan" ei ole totta. Jos ajattelen, että minun pitäisi tappaa vaikka kussa tai koira tai mikä hyvänsä eläin, en pystyisi, en yksinkertaisesti pystyisi ja piste. Saatika ihmistä. Kun mäjäytän hämähäkin lehdellä kuoliaaksi, joudun ensin katsomaan tarkkaa kohtaa missä se hämähäkki on, ja asettamaan lehden siihen kohtaan, ha sitten joko silmät kiinni maksamaan hämähäkin tai joko katson muualle.

Isäni, joka harrasti "metsästystä" ei koskaan ampunut tai pystynyt edes olemaan paikan päällä, kun ammuttiin hirvi. Ei pystynyt itse nylkemään hirveä vaan pyysi naapurin mistä tekemään sitä.

Onko ko. Tutkimusta suorittaneet tutkijat itse psykopaatteja? Luulevat, että kaikki muutkin voisivat tehdä saman.

Ja en ole siinä mielessä "herkkus", että olisin huutamassa "yyyyööök. . . Kauheeta" kun jotain pahaa tapahtuu. Päinvastoin, olen tiukassa paikassakin toimintakykyinen, mutta itse en pysty tekemään mitään kauheuksia. Sen sijaan varmasti yritän torjua ne vaikka oma henki olisi vaarassa.

Jumala antaa voimaa ja uskoa. Minä en itse muutoin kykenesi mihinkään.

• Anonyymi

Karman laki on olemassa, paha saa palkkansa.

• Anonyymi

Ei aina saa. Ja vastaavasti jotkut kärsii läpi iän, eikä elämä siitä korjaannu
        Edimerkkejä riittää miljoonittain.

Kuvitellaanpa vaikka natsitohtori Joseph Mengeleä. Hän ei saanut koskaan tuomiota, eikä jäänyt kiinni. Hän kuoli vasta 79v iässä Etelä-Amerikassa nopeaan sairauskohtaukseen. Jos et ole perehtyny, vout lukea millasia ihmiskokeita hän teki ihmisille, jotka oli niitä toimenpiteitä tehdessä hereillä ja suuri osa lapsia.
        Hänen kättensä kautta kuoli tuhansia lääkwtieteel kokeisiin, ja hänen määräyksestään meni uuneihin n 500 000.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvitellaanpa vaikka natsitohtori Joseph Mengeleä. Hän ei saanut koskaan tuomiota, eikä jäänyt kiinni. Hän kuoli vasta 79v iässä Etelä-Amerikassa nopeaan sairauskohtaukseen. Jos et ole perehtyny, vout lukea millasia ihmiskokeita hän teki ihmisille, jotka oli niitä toimenpiteitä tehdessä hereillä ja suuri osa lapsia.
        Hänen kättensä kautta kuoli tuhansia lääkwtieteel kokeisiin, ja hänen määräyksestään meni uuneihin n 500 000.

Pelkkää propagandaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tuntuu uskomattomalta että ei saada tuomittua ja rangaistusta. Silloin kysyy Jumala missä sinä olet? Olen joutunut kysymään monesti.

• Anonyymi

Oleks kattonu liikaa kauhuelokuvia nekään kun ei sovellu kaikille

• Anonyymi

Tottakai ja arvaa miten sen saa ulos? No pierasemalla. Ukki sano pierua että se on "pahanhengen ulospääsyn riemunulvahdus"

• Anonyymi

Meidän kylällä oli pariskunta joka juoruili ja levitti kaikenlaisia huhuja, sitten niiden lapsi tappoi ihmisen josta johtuen pariskunta oli kaikkien ihmisten puheiden kohteen. Minusta tässä tapauksessa toimi karmanlaki. Puhut p. skaa toisesta, joudut itse puheitten kohteeksi.

• Anonyymi

Ei siinä oo mitään muuta kun sattumusten sarjaa, kuten maailmassa yleensä.

• Anonyymi

Olen joskus aistinut sellaisen äärimmäisen pahuuden ihmisessä. Lucifer.

• Anonyymi

Oletko sen ääneen sille sanonut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sen ääneen sille sanonut?

En halua olla tekemisissä.

• Anonyymi

Manaajat ei pysty poistamaan pahan hengen valtaa ihmisestä. Jeesus vaan voi. Raamatun mukaan ihminen on aina jossain määrin pahojen henkien talutusnuorassa, ilman Jeesusta. Jokin henki ohjaa ihmisen elämää siis. Ihminen on joko Jumalan Hengen ohjauksessa tai jonkin/joidenkin muun, pahan hengen ohjauksessa. Henkimaailma on fyysisen maailman yläpuolella ja näyttäytyy täällä seuraamuksin. Haureuden henki antaa ihmisille iloa haureudesta ja kietoo ihmisen itseensä ja kääntää kaikki hänen ajatuksensa siihen, tästä hyvä esimerkki on ihmisten kaksimielisyys, joka on suoraan tuollaisten henkien vaikutusta. Ahneuden henki saa ihmisen tavoittelemaan rahaa ja olemaan pakkomielteinen sitä kohtaan. Ylpeyden henki saa ihmisen luulemaan että hän on enemmän kuin muut ja ruokkii tuota luuloa. Onhan näitä. Toinen henki voi poistua ja toinen tulla tilalle. Uskoontulon jälkeen moni ihmetteleekin miten on menneisyydessä käyttäytynyt niin typerästi.

• Anonyymi

...
        Ehkä kaikille tutuin henki on ns. kiusanhenki. Se ottaa valtaansa joukon ihmisiä ja saa heidät kiusaamaan toisia. Ihminen ei tietenkään ole vastuuton pelinappula, mutta liha on heikkoa ja päätyy henkien vietäväksi mihin ne haluavat.

• Anonyymi

Mä en ota tohon kantaa, koska en tiedä, mutta kerron, miten psykiatria, lääketieteen ymmärrys ja uskomusten kanssa eläminen ovat kehittyneet.

Esim. Muinoin psykiatrista potilasta ei ynmärretty, hänessä luultiin olevan riivaajan. Hänet muun muassa heitettiin kahleissa veteen ja jos hän kirkui, oletettiin, että riivaaja piinaa. Jos hän pääsi kahleista itse irti ja ui vedestä pois, uskottiin riivaajan vapautuneen.

Myös pitkällä putkella puhallettiin tupakansavua peräaukkoon, koska tupakan uskottiin häätävän riivaajia.

Lisäksi juotettiin elohopeaa, laskettiin verta kuppauksella yms. Koska pahaa uskottiin saavan pois kehonnesteitä tadapainottamalla.
      Nää kaikki vielä 1700-luvulla

Ja yleensä kyseessä oli mt-potilas, jouden käytöstä alettiin tajuta vasta 1800-luvulla Freudin kirjoitusten myötä paremmin.

• Anonyymi

Ja pikkuhiljaa alettiin tajuta, että mielikin voi sairastua, ei vain ruumis. 1900-luvulla saatiin sitten jo jopa lääkkeitä, Litiumia 1950-luvulla. 70-luvulla tulee clohripromaziini jne.
        Sitä ennen oli muodissa lobotomia ja sähköshokit. Nykyäänkin sähköhoitoa saatetaan käyttää vakavimpiin masennusmuotoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pikkuhiljaa alettiin tajuta, että mielikin voi sairastua, ei vain ruumis. 1900-luvulla saatiin sitten jo jopa lääkkeitä, Litiumia 1950-luvulla. 70-luvulla tulee clohripromaziini jne.
        Sitä ennen oli muodissa lobotomia ja sähköshokit. Nykyäänkin sähköhoitoa saatetaan käyttää vakavimpiin masennusmuotoihin.

Kaikkea pahaa ja pahuutta on. Ihmiset ovat eksyneet alkulähteestään. Tehneet itse itsestään Jumalia ja maailmankaikkeuden herroja. Omissa himoissaan ,haluissaan ,mammonan kaipuussaan ja itsekkyydessään ovat täynnä juuri tuollaista pahuutta . Ihmekkö tuo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea pahaa ja pahuutta on. Ihmiset ovat eksyneet alkulähteestään. Tehneet itse itsestään Jumalia ja maailmankaikkeuden herroja. Omissa himoissaan ,haluissaan ,mammonan kaipuussaan ja itsekkyydessään ovat täynnä juuri tuollaista pahuutta . Ihmekkö tuo.

Ihmisen pitää elää ihan itselleen. Elämä on ainutkertainen juttu. Sitä rajoittaa just usko jumaliin tai alentuminen moraalikoodistoon. Lähimmäisenrakkaus, sääli ym. Ne on jarruja yksilölle, kunkin yksilön pitää elää itselleen, sitä kautta se onni elämään tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisen pitää elää ihan itselleen. Elämä on ainutkertainen juttu. Sitä rajoittaa just usko jumaliin tai alentuminen moraalikoodistoon. Lähimmäisenrakkaus, sääli ym. Ne on jarruja yksilölle, kunkin yksilön pitää elää itselleen, sitä kautta se onni elämään tulee.

Näin se menee ,kun silmät on sokeat. Oma napa ja minäminä. Jumala Jumalan paikalla. Kaiken maailman kaikkeuden luoja itse! Jo on ego💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se menee ,kun silmät on sokeat. Oma napa ja minäminä. Jumala Jumalan paikalla. Kaiken maailman kaikkeuden luoja itse! Jo on ego💩

Senhän kirjotti nimenomaan Nietzsche 1800-luvulla. Ja tottahan se on. Minäkäänen tuhlaa elämääni uskomalla satuolentoihin tai kutistamalla elintilaani tyoeriin kristillisiin arvoihin. Minä elän itseäni varten, ja nautin elostani.
        Jokaisen oma elämä on sen itsensä vastuulla. Vain vahvat selviää, vinkujat ei elämässä pärjää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko onnellinen? Ja kattia kanssa. Olet huonostivoiva,ilkeä itsekeskeinen eläin. Niin oman napasi ympärille kietoutunut,että hirvittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko onnellinen? Ja kattia kanssa. Olet huonostivoiva,ilkeä itsekeskeinen eläin. Niin oman napasi ympärille kietoutunut,että hirvittää.

Onnellinen, todellakin olen. On hyvä työ, on rahaa, on aviopuoliso, on lapsia, voin tehdä juuri sitä mitä haluan.
        Se joka on kerjäläinen pystyy päästä samaan, jos itse haluaa. Mutta rukoilemalla se elämä ei muutu. Kaikki muuttuu, kun ihminen itse päättää niin tehdä ja rakentaa elämänsä.

Huvittaa miettiä hurmahenkistä uskovaa, joka tärvelee elämänsä satuihin uskoen. Kuolinvuoteella vielä voi kuvitella tai sitten katua, että olisinpa tajunnut elää. Kun lamppu sammuu, mitään ei sen jälkeen ole. Se on siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senhän kirjotti nimenomaan Nietzsche 1800-luvulla. Ja tottahan se on. Minäkäänen tuhlaa elämääni uskomalla satuolentoihin tai kutistamalla elintilaani tyoeriin kristillisiin arvoihin. Minä elän itseäni varten, ja nautin elostani.
        Jokaisen oma elämä on sen itsensä vastuulla. Vain vahvat selviää, vinkujat ei elämässä pärjää.

Mielestäni sinä olet se vinkuja. Heikko, materian vietävissä oleva,eläimeksi taantunut tyhjyyttä kumiseva tynnyri. Kun kuolema tulee. Sinulla on vain kaikki sakka mitä elämässä aikaan sait, ei mitään tarjottavaa tuonpuoleiseen. Ei taivaallisia aarteita. Pelkkää itsekkyyttä ja omahyväisyyttä. Siitä palkkasi saat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni sinä olet se vinkuja. Heikko, materian vietävissä oleva,eläimeksi taantunut tyhjyyttä kumiseva tynnyri. Kun kuolema tulee. Sinulla on vain kaikki sakka mitä elämässä aikaan sait, ei mitään tarjottavaa tuonpuoleiseen. Ei taivaallisia aarteita. Pelkkää itsekkyyttä ja omahyväisyyttä. Siitä palkkasi saat.

Ja sinä helvvvettin jyvä esimerkki uskovaisesta, joka retostelet uskollasi ja olet heittämässä sen ensimmäisen kiven, kuten satukirjasi osoittaa.
        Kuolemanjälkeen ei ole yhtikäs mitään. Ei mitään muuta kuin tyhjää.
        Muistatko ajan ennen syntymääsi? En minäkään. Ja niin käy kuoltuakin, koska enää ei ole yhtikäs mitään.

Ja jos vielä kertaakaan eläimeksi nimittelet, niin sinusta lähtee rikosilmoitus, paina tämä hyvissä ajoin kaaliisi .
        Kopioin tekstit tästä, liiyän rikosilmoitukseen ja teen sen takuulla, jos inahduskin vielä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnellinen, todellakin olen. On hyvä työ, on rahaa, on aviopuoliso, on lapsia, voin tehdä juuri sitä mitä haluan.
        Se joka on kerjäläinen pystyy päästä samaan, jos itse haluaa. Mutta rukoilemalla se elämä ei muutu. Kaikki muuttuu, kun ihminen itse päättää niin tehdä ja rakentaa elämänsä.

Huvittaa miettiä hurmahenkistä uskovaa, joka tärvelee elämänsä satuihin uskoen. Kuolinvuoteella vielä voi kuvitella tai sitten katua, että olisinpa tajunnut elää. Kun lamppu sammuu, mitään ei sen jälkeen ole. Se on siinä.

Totta. Mutta Sielun lamppu ei sammu tuolle puolelle mentäessä,se liekki vaan voimistuu. Materian lamppu on musta. Nuo kriteerit joilla itsesi onnelliseksi kuvittelet on harhaa. Tiedät sen itsekkin. Saat uskotella mitä tykkäät ,mutta uskotteluksi se jää. Itsellesikin. Elä harhassasi. Se on sallittua sekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Mutta Sielun lamppu ei sammu tuolle puolelle mentäessä,se liekki vaan voimistuu. Materian lamppu on musta. Nuo kriteerit joilla itsesi onnelliseksi kuvittelet on harhaa. Tiedät sen itsekkin. Saat uskotella mitä tykkäät ,mutta uskotteluksi se jää. Itsellesikin. Elä harhassasi. Se on sallittua sekin.

Teen näistä eläimeksi nimittelyistä rikosilmoituksen.
        Sanoin että inahduskin vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teen näistä eläimeksi nimittelyistä rikosilmoituksen.
        Sanoin että inahduskin vielä.

Tee vaikka kaksi. Tai vaikka kaksisataa. Mikä sinut noin kiihtymään sai? Osuiko pahastikkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee vaikka kaksi. Tai vaikka kaksisataa. Mikä sinut noin kiihtymään sai? Osuiko pahastikkin?

Ja poliisi tutkii jokaikisen rikosilmoituksen, koska näin sanoo laki, mikäli semmosen tekee.

Ja siitä ei sinulle hyvä heilu, kun tulkitaan sinun kirjoittelut eläimeksi nimittelystä. Kunnianloukkaussyytettähän se pukkaa.

Tekopyhien, näennäisuskovien kanssa on edes turha tuhlata aikaansa
        Mulle on sama missä satukirjojen maailmoissasi elät, mutta älä tunge pska valheitasi muille. Pidä satusi omina tietoinasi, mikäli noin naiivi tapaus olet niihin vakavasti uskoessas.

Minä en nyt enää leiki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja poliisi tutkii jokaikisen rikosilmoituksen, koska näin sanoo laki, mikäli semmosen tekee.

Ja siitä ei sinulle hyvä heilu, kun tulkitaan sinun kirjoittelut eläimeksi nimittelystä. Kunnianloukkaussyytettähän se pukkaa.

Tekopyhien, näennäisuskovien kanssa on edes turha tuhlata aikaansa
        Mulle on sama missä satukirjojen maailmoissasi elät, mutta älä tunge pska valheitasi muille. Pidä satusi omina tietoinasi, mikäli noin naiivi tapaus olet niihin vakavasti uskoessas.

Minä en nyt enää leiki.

Ihanaa😘 sitä odotellessa🤗 jo osui ja upposi. Olisi siis tarvetta miettiä mikä noin koville pisti. Rauhaa ja rakkautta😁💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa😘 sitä odotellessa🤗 jo osui ja upposi. Olisi siis tarvetta miettiä mikä noin koville pisti. Rauhaa ja rakkautta😁💗

Miten muuten tuo sinun uskovaishörhöksi maalittaminen? Eikös se ole haukkumista? Niinpä💩

• Anonyymi

Enkelit ja demonit ovat interdimensionaalisia alieneita, Jeesuskin saattoi olla alien. Silloin kun ihmiskehon värähtelytaajuus resonoi otollisissa olosuhteissa, niin interdimensionaalinen portti voi syntyä ihmismielen ja alienien välille. Portin avautuminen vaatii juuri aivojen ja mielen muokkautumista tietynlaiseksi, ja psykedeelit voivat edesauttaa sitä. Jotkut kutsuvat demoneita archoneiksi tai reptiliaaneiksi. Olenko trolli? - Päätä itse.

• Anonyymi

Meillä on vapaus valita. Valitsemmeko tämän materialistisen maailman,vai Jumalallisen,missä ei pahuutta ole. Eikä ole kysymys uskonlahkoista. Materiaa täynnä olevia ovat hekin. Itsekkäitä. Muita halveksivia. Rahan ja mammonan himoisia.

• Anonyymi

Jooo mut sen saapi pois ku pierasee

• Anonyymi

Voit olla huoletta, ei ole olemassa sellasia. On vain mielensairauksia, joista voi parantua.

• Anonyymi

En usko. Eiköhän niitä pahanhaluisia ihmisiä ole ilmankin tarpeeksi.
      Hyvyyteen uskon mieluummin.

• Anonyymi

Ne ei ole uskonasioita kumpikaan, sillä hyvään ja pahaan kykenee jokainen ihminen.

• Anonyymi

Uskon

• Anonyymi

Kaikissa vallan ja rahanhimoisissa,itsekkäissä ,seksikeskeisissä,ns.ihmisissä ,on nimenomaan paha henki. Itsensä Jumaliksi korottaneissa. Tekö loitte tämän maailman kaikkeuden? Planeetat,tähdet, mantereet ja meret?

• Anonyymi

Niitä ei kukaan luonut. Eikä ihminen ole maailmankaikkeuden ainoa älyllinen olio. Maapallo on pisaran miljoonasosa valtameressä.
        Ainoa "jumalallinen" on meitä älykkäämmät rodut avaruudessa.

• Anonyymi

Edes katolinen kirkko ei enää kiista elämää avaruudessa, ja katolilaisuus on kristinuskon suurin haara.
        Ja paha sitä olisi kiistääkään kun astronauttien, kosmonauttien ja monien armeijan ja tiedemiesten tunnustukset on jo vapaata luettavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä ei kukaan luonut. Eikä ihminen ole maailmankaikkeuden ainoa älyllinen olio. Maapallo on pisaran miljoonasosa valtameressä.
        Ainoa "jumalallinen" on meitä älykkäämmät rodut avaruudessa.

Nekin rodut on jostakin lähtöisin. Koko maailman kaikkeus on. Vai kuvittelitko että kenties sinusta itsestäsi, sinun uskomuksistasi? Sinun mieltymuksistäsi? Sinun mielipiteesi siinä on aivan yhtä tyhjän kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nekin rodut on jostakin lähtöisin. Koko maailman kaikkeus on. Vai kuvittelitko että kenties sinusta itsestäsi, sinun uskomuksistasi? Sinun mieltymuksistäsi? Sinun mielipiteesi siinä on aivan yhtä tyhjän kanssa.

Evoluutio se on nimeltään.

Kannattaa muuten lukea, että yhä uskontoihin uskovat ovat tyhmempiä, kun taas ateistit ja tieteelliset ihmiset ovat älykkäämpiä. Sen kuin googlettelet tutkimuksia.

PS. Maailmankaikkeus on yhdyssana. Voit aloittaa sen älyn ja tyhmyyden vertailun itsrstäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Evoluutio se on nimeltään.

Kannattaa muuten lukea, että yhä uskontoihin uskovat ovat tyhmempiä, kun taas ateistit ja tieteelliset ihmiset ovat älykkäämpiä. Sen kuin googlettelet tutkimuksia.

PS. Maailmankaikkeus on yhdyssana. Voit aloittaa sen älyn ja tyhmyyden vertailun itsrstäsi.

Mistä se evoluutio alkunsa sai? Tieteestäkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä se evoluutio alkunsa sai? Tieteestäkö?

Ja sinun yhdyssanoillasi ei ole maailmankaikkeudessa mitään merkitystä. Hyttysen ininääkin pienempi harmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinun yhdyssanoillasi ei ole maailmankaikkeudessa mitään merkitystä. Hyttysen ininääkin pienempi harmi.

Tv itrestäsi💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tv itrestäsi💩

Ja kuka sanoi että olen lahko uskovainen? En ole. Siihen on niin helppo vedota että joo olet lahkolainen. Kun en ole. En kuulu mihinkään lahkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tv itrestäsi💩

Ja sinä taas olet yksi esimerkki uskovaisesta vähä-älyisestä kasasta ihmis💩aa.
        Tampio, joka ei näy ymmärtävän edes maailmankaikkeuden rakenteesta mitään.
        No mutta toiset meistä on uskovia lahopäitä, toiset niitä jotka tietää ja tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuka sanoi että olen lahko uskovainen? En ole. Siihen on niin helppo vedota että joo olet lahkolainen. Kun en ole. En kuulu mihinkään lahkoon.

Olen nimenomaan sellaisesta lähtenyt. Se ei sitä totuutta poista että on suuri alkulähde,joka kaiken loi ja jota kohti on mentävä,se ei ole tämä maailma. Ei tämän maailman hihhuliuskovaisetkaan. Vaikka kuin kiertäisi kaartaisi ja ohittaisi,ei totuus tulessa pala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä taas olet yksi esimerkki uskovaisesta vähä-älyisestä kasasta ihmis💩aa.
        Tampio, joka ei näy ymmärtävän edes maailmankaikkeuden rakenteesta mitään.
        No mutta toiset meistä on uskovia lahopäitä, toiset niitä jotka tietää ja tekee.

Mitä tiedät? Mitä näet? Kerro toki! Kerro maailmankaikkeuden rakenne? Kerro kaikille. Sinähän sen tiedät. Miksi noin viisasta tietoasi panttaat💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nimenomaan sellaisesta lähtenyt. Se ei sitä totuutta poista että on suuri alkulähde,joka kaiken loi ja jota kohti on mentävä,se ei ole tämä maailma. Ei tämän maailman hihhuliuskovaisetkaan. Vaikka kuin kiertäisi kaartaisi ja ohittaisi,ei totuus tulessa pala.

Minä taas olin uskova, mutta aloin ottaa asioista selvää ja käyttää järkeä, enkä usko enää. Eikä tule enää koskaan käymään niin että uskoisin enää satuihin. Raamatut, koraanit, bhagavadgitat ja kaiken maailman höpökirjat voi polttaa. Ainoa arvo on niiden, toki odin sirpaleinen, kansojen historiaa valottava tieto. Mutta mitään pyhää niissä ei todellakaan ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tiedät? Mitä näet? Kerro toki! Kerro maailmankaikkeuden rakenne? Kerro kaikille. Sinähän sen tiedät. Miksi noin viisasta tietoasi panttaat💩

Se on helppo homma, etkö todellakaan itse tiedä? 😂😂
        Maailmankaikkeus rakentuu alkuaineista.

Kertohan sinä jumalasi rakenne, mistä se rakentuu? Ai niin mut eipä ole voitu osoittaa, että se rakentuisi alkuaineista tai yhtään mistään. Ei ole ylipäätään voitu osoittaa sen olemassaoloa lainkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailmankeikkeuden olemassaoloon kun ei tarvitse uskoa, sen olemasdaolo tiedetään. Sen sijaan jumalasi olemassaoloa ei edes tiedetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas olin uskova, mutta aloin ottaa asioista selvää ja käyttää järkeä, enkä usko enää. Eikä tule enää koskaan käymään niin että uskoisin enää satuihin. Raamatut, koraanit, bhagavadgitat ja kaiken maailman höpökirjat voi polttaa. Ainoa arvo on niiden, toki odin sirpaleinen, kansojen historiaa valottava tieto. Mutta mitään pyhää niissä ei todellakaan ole.

Veda tieto ei ole lahkolaisuutta. En ole lahkolainen. Sellaiseen synnyin,mutta siitä itse lähdin. Enkä palaisi.jokaisessa uskonnossa on silti sama totuus. Suurin synti lienee taistella samaa totuutta vastaan.💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veda tieto ei ole lahkolaisuutta. En ole lahkolainen. Sellaiseen synnyin,mutta siitä itse lähdin. Enkä palaisi.jokaisessa uskonnossa on silti sama totuus. Suurin synti lienee taistella samaa totuutta vastaan.💩

Suurin yhdistävä tekikä uskovissa lienee mielisairaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertohan sinä jumalasi rakenne, mistä se rakentuu? Ai niin mut eipä ole voitu osoittaa, että se rakentuisi alkuaineista tai yhtään mistään. Ei ole ylipäätään voitu osoittaa sen olemassaoloa lainkaan.

Kerroppa itse mitkä on ne alkuaineet? Mistä ne rakentui? Sinäkö ne loit? Sinun järkesi? Katseletko omien kättesi töitä kun elelet leveästi rötöstellen,rivostellen,ja roskaillen luomassasi maailmassa. Kun maailma saastuu ja hukkuu paskaan,syytätkö siitä itseäsi, vai sitä ns. mielikuvitus Jumalaa,joka kaiken tämän saastutti?💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroppa itse mitkä on ne alkuaineet? Mistä ne rakentui? Sinäkö ne loit? Sinun järkesi? Katseletko omien kättesi töitä kun elelet leveästi rötöstellen,rivostellen,ja roskaillen luomassasi maailmassa. Kun maailma saastuu ja hukkuu paskaan,syytätkö siitä itseäsi, vai sitä ns. mielikuvitus Jumalaa,joka kaiken tämän saastutti?💩

Mikäänhän niitä alkuaineita ei luonut, vaan sattuma.

Kaikki on sattuman varassa, aivan ksikki.

Ja et pystynyt todistamaan jumalan olemasaoloasi. Jumalalle ei ole miyään tarvetta maailmassa. Ehkä se tuo lohtua jollekin omaisensa menettäneelle, masentuneelle ym. LOHTUA, voi kuvitella, että on joku korkea voima tms. Mutta siihen se jääkin. Se vsin on karu fakta, että kun omaisrs kuolee, hän on ikuisrsti pois, etkä tapas häntä enää koskaan. Ja näin käy meille kaikille. Esim. Minä olen kasvattanu pienestä pitäen jo lapset siihen, että jumalaa ei ole. Ja oppi vaikuttaa menneen hyvin perille. On vastuutonta tuputtaa lapselle harhoja ja kuvitelmia.

Minä en tosiaan elämääni tuhlaa satukirjoja palvoen ja kuvittele, että jotain parempaa odottaa kuoleman jälkeen. Ehei. Kun me kuollaan ei ole yhtään mitään. Elämä on tässä ja nyt ja kuoltua on vain pimeys ja tiedottomuus, koska MITÄÄN ei enää ole kun elintoiminnot päättyvät.

Minä elän nyt ja nautin elämästä, en tuhlaa aikaa siihen, että elämä alkaa kuoltua. Ei. Elämä ON NYT.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt sanoit ainoan loogisen asian "mielikuvitus jumala" sitä se juuri on. Harhakuvitus ihmisen päässä. Mitään muuta se ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi jeesus p e r k e l e että olet tyhmä?? Että mitäkö on alkuaineet? Meehän takas kemian ja fysiikantunneille jos noin hvetin tyhmä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi jeesus p e r k e l e että olet tyhmä?? Että mitäkö on alkuaineet? Meehän takas kemian ja fysiikantunneille jos noin hvetin tyhmä olet.

Teidän fyysikan ja kemian tunnit ei vie yhtään mihinkään. Tähtitiede ei vie yhtään mihinkään. Aina tulee tenkka poo. Miksiköhän? Alkää luulkokkaan että elämässäni olisin lahkolaisuus oppeihin sinisilmäisesti uskonut,tietyllä tavalla olen,siihen kun lapsesta asti opetettu on ,mutta sitä vastaan pwrkeleesti kapinoinut. Se takia myös lestoista lähtenyt. Mutta fakta on ,ettei tämä maailma missä elämme onnea tuo. Ei vaikka omistaisit mitä. Rahaa. Kauniin naisen. Olisit iki nuori. Olisit lahkolainen. Olisit kaunis. Kuuluisa .tms kakkaa.Aina kaipaisit jotain. Et ole ikinä tyytyväinen. Vai voitko sydämmestäsi väittää että olet? Jos,niin valhettelet itsellesi. Tämä maailma on harhaa. Pelkkää utopiaa. Olemme niin metsikössä kun olla voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän fyysikan ja kemian tunnit ei vie yhtään mihinkään. Tähtitiede ei vie yhtään mihinkään. Aina tulee tenkka poo. Miksiköhän? Alkää luulkokkaan että elämässäni olisin lahkolaisuus oppeihin sinisilmäisesti uskonut,tietyllä tavalla olen,siihen kun lapsesta asti opetettu on ,mutta sitä vastaan pwrkeleesti kapinoinut. Se takia myös lestoista lähtenyt. Mutta fakta on ,ettei tämä maailma missä elämme onnea tuo. Ei vaikka omistaisit mitä. Rahaa. Kauniin naisen. Olisit iki nuori. Olisit lahkolainen. Olisit kaunis. Kuuluisa .tms kakkaa.Aina kaipaisit jotain. Et ole ikinä tyytyväinen. Vai voitko sydämmestäsi väittää että olet? Jos,niin valhettelet itsellesi. Tämä maailma on harhaa. Pelkkää utopiaa. Olemme niin metsikössä kun olla voi.

Tuo ne raamattus tänne, niin pyyhin niillä percettäni.💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että elämäni on ollut ruusuilla tanssimista ja jumalan ylistämistä .ei todellakaan. Välillä suoranaista vihaamista ja syyttämistä. Olen uinut syvissä vesissä ja hyvä se. Kaikella on tarkoitus. Tänäpäivänä ymmärrän sen kaiken merkityksen. En siksi vaihtaisi sitä kaikkea pskaa ja hirveyttä yhtään mihinkään ,kun tiedän että olen sen myötä saanut paljon oivaltaa ja ymmärtää. Siitä lähtee aito onni,ei mistään maallisesta pintahötöstä joka on siteissä maalliseen maailmaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan tämä maailma on totta, mutta usko ja kuvitus näkymättömään maailmaan on utopiaa. Kokeilehan kädelläsi pöytää, se on tästä maailmasta. Sitten kokeile kädellä jumalaa. Ei löydy. Ei niin, jumala on aivojes luoma illuusio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että elämäni on ollut ruusuilla tanssimista ja jumalan ylistämistä .ei todellakaan. Välillä suoranaista vihaamista ja syyttämistä. Olen uinut syvissä vesissä ja hyvä se. Kaikella on tarkoitus. Tänäpäivänä ymmärrän sen kaiken merkityksen. En siksi vaihtaisi sitä kaikkea pskaa ja hirveyttä yhtään mihinkään ,kun tiedän että olen sen myötä saanut paljon oivaltaa ja ymmärtää. Siitä lähtee aito onni,ei mistään maallisesta pintahötöstä joka on siteissä maalliseen maailmaan

Ja on niin vaikeaa selittää sinulle esim .lapsen kuolemaa,jos et itse kiinnostunut ole ottamaan selvää,vaan ainoastaan syyttämään. Niin minäkin tein. Nyt ymmärrän paljon enemmän, sillä niin palavasti tahdoin ymmärtää. Kaikkelle en selitys. Onni ei löydy tästä maailmasta missä elämme. Tämä on harhan ja valheen,kärsimyksen maailma. Sitä olemme täällä oppimassa. Mistä onni löytyy? Siihen sinun täytyy löytää vastaus itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä jos niin on ja pidä omina tietoinasi Mutta lakkaa julistamasta jumaluuksias julkisesti, sillä se ei ole toisten totuus. Kukin päättää miten elää, mihin udkoo tai uskooko yhtään mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä tee pahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan tämä maailma on totta, mutta usko ja kuvitus näkymättömään maailmaan on utopiaa. Kokeilehan kädelläsi pöytää, se on tästä maailmasta. Sitten kokeile kädellä jumalaa. Ei löydy. Ei niin, jumala on aivojes luoma illuusio.

Se on juuri toisinpäin. Elät virtuaalitodellisuudessa ja luulet että tämä on aitoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä tee pahaa

Sanoo tekopyhä, sinäkö olet tehnyt pelkästään hyvää vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja on niin vaikeaa selittää sinulle esim .lapsen kuolemaa,jos et itse kiinnostunut ole ottamaan selvää,vaan ainoastaan syyttämään. Niin minäkin tein. Nyt ymmärrän paljon enemmän, sillä niin palavasti tahdoin ymmärtää. Kaikkelle en selitys. Onni ei löydy tästä maailmasta missä elämme. Tämä on harhan ja valheen,kärsimyksen maailma. Sitä olemme täällä oppimassa. Mistä onni löytyy? Siihen sinun täytyy löytää vastaus itse.

Lapsen kuolemaa? Fakta on se, että lapsiakin kuolee. Se vain on karua totuutta tässä maailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä jos niin on ja pidä omina tietoinasi Mutta lakkaa julistamasta jumaluuksias julkisesti, sillä se ei ole toisten totuus. Kukin päättää miten elää, mihin udkoo tai uskooko yhtään mihinkään.

Miksi itse julistat jumalattomuuksiasi julkisesti? Mikä sinut siihen oikeuttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut jos yrität selittää jonkun lapsen kuolemaa "no nyt pääsi parempaan paikkaan" "nyt on jumalan tykönä".
        Ne on psyyken suojakeinoja yrittää kestää se asia. Samoin osin se on todellisuuspakoa. Ihminen yrittää selittää sen asian itselleen paremmaksi kuin se on.
        Jumala tai siihen uskominen tuo lohtua joo mutta jumala vaan ei ole totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette te . Mielipiteeni minäkin saan sanoa,vatun tyhmiä. Luulette olevanne maailman napoja. Luulette että teillä on oikeus vaatia ja haluta. Tuhota maapalloa ja riistää lähimmäisiä,eläimiä ja luontoa ja muita eläväisiä. Olette hirviöitä💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä käytä nikkiäni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on realismia. Todellista totta. Toisin kuin te hullut, jotka tuputatte karvajeesuksianne. Pitäkää ne jeesuksenne niille määrätyissä tiloissa, eli kirkoissa. Ja uskispalstoilka. Painu hörhö uskovaisten palstoille, jos et osaa mäistä turpaasi pitää kiinni täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juuri toisinpäin. Elät virtuaalitodellisuudessa ja luulet että tämä on aitoa.

Syö sinä 💩 mene ottamaan suihin jeesukselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä käytä nikkiäni

Tämä on minun nikkini nyt 💩 ja käytän tätä ihan niin paljon kun huvittaa

• Anonyymi

Sinulla on paha olla ja tiedät sen itsekkin miksi. Et vaan tahdo kohdata totuutta. Siksi tulet olemaan ja olet onneton. Jos ei olisi. Et viestisi tuollaista. T.kakkis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on paha olla ja tiedät sen itsekkin miksi. Et vaan tahdo kohdata totuutta. Siksi tulet olemaan ja olet onneton. Jos ei olisi. Et viestisi tuollaista. T.kakkis

Muistan sinua rukouksisessani tänään..pyydän Jumalan Rakkautta sinulle. T.kakkis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan sinua rukouksisessani tänään..pyydän Jumalan Rakkautta sinulle. T.kakkis.

Kaikkea hyvää💗heippa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea hyvää💗heippa!

Kuin myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin myös

Kiitos💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältä sivusta totean. Tee toiselle samoin kuin haluat itsellesi tehtävän.
        Näillä eväillä pääsee jo sinuksi itsensä ja muiden kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin nythän eletään hieman toista kautta se kun että lasta pidetään kurissa uskonnon avulla ja peloitellaan jumalan rangaistuksella se kun yrittettäisiin vahvistaa heitä uskomaan omaan itseensä ihmisenä .
        Raamattu kertoo ajasta milloin ei osattu edes kuvitella millainen maailma on tänään Kaikki asiat mitä ihmiset ovat saaneet aikaan ihan omalla loogiselta ajattelutavalla. Ihmisen kehitys on edistynyt niiltä ajoilta ja kaikki raamatunkin tekstit ovat ihan tavalliset ihmiset keksineet päästään käyttäen symbolisia ilmaisuja asioista joista nyky uskovainen tekee omia tulkintojaan kukin tyylillään
        Jos vaikka helikopteri putoaisi jonnekin missä vielä jokin heimo asuu joilla ei ole tietoa siitä että muitakin ihmisiä on maailmassa , siinä alkukantaisuudessaan missä elävät, niin varmasti luulisivat että se on jokin korkeampi voima, ilman että osaisivat edes ajatella että se on vaan ihmisen aikaan saama kone .
        Näin näitä juttuja on tehty vuosi tuhansia ja kukin ajanjakso omaa omat omituiset tapansa ja uskomuksensa . Nykyajan ihmiselle on tiede kallisarvoinen asia , se opettaa niin paljon asioita joista ihmiselle on hyötyä . Ei ihmiset enää tulkitse vanhaa kirjaa eikä kouluissa peloitella joistain rangaistuksista henkimaailman taholta.

• Anonyymi

Narsistin lähellä on paha olla. Se vain on niin. Jos sulla on paha olla jonkin ihmisen seurassa jatkuvasti, se kertoo jotakin. Lähde pois. Siihen ei manaajaa tarvita.

• Anonyymi

Nykyään ei kannata olla kenenkään lähellä, koska keittiöpsykologit jakelee diagnoosejaan kuin pelikortteja pakasta. Narsistikortti on menettänyt jo uskottavuutensa sitä kautta.
        Sen tietää vain, jos ammattilainen sen diagnosoi.
        Narsistisia piirteitä kun on jokaisessa ja terve narsismi on normaalia. Se missä kohtaa menee terveen ja sairaan narsismin raja, on asia erikseen. Ja sitä ei nimenomaan tiedä kuin ammattilainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään ei kannata olla kenenkään lähellä, koska keittiöpsykologit jakelee diagnoosejaan kuin pelikortteja pakasta. Narsistikortti on menettänyt jo uskottavuutensa sitä kautta.
        Sen tietää vain, jos ammattilainen sen diagnosoi.
        Narsistisia piirteitä kun on jokaisessa ja terve narsismi on normaalia. Se missä kohtaa menee terveen ja sairaan narsismin raja, on asia erikseen. Ja sitä ei nimenomaan tiedä kuin ammattilainen.

Ei ole mikään narsistikortti. Tämä on tosiasia. Voihan toki olla muukin syy, miksi on paha olla. Diagnoosin saa yleensä vain rikolliset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mikään narsistikortti. Tämä on tosiasia. Voihan toki olla muukin syy, miksi on paha olla. Diagnoosin saa yleensä vain rikolliset.

Ai sinun järkeilyllä masentunut, diabeetikko, syöpäsairas ja skitsofreenikko ovat rikollisia?
        Just just.
        Ei sitä sairasta narsismia kyllä myöskään diagnosoi muu kuin ammattilainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinun järkeilyllä masentunut, diabeetikko, syöpäsairas ja skitsofreenikko ovat rikollisia?
        Just just.
        Ei sitä sairasta narsismia kyllä myöskään diagnosoi muu kuin ammattilainen.

Ei kun rikollisilta tutkivat persoonallisuushäiriöt. Ml. Narsismi tai vaikeampi asteinen tila eli psykopaatti. Miksi vedät tähän sairauksia?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun rikollisilta tutkivat persoonallisuushäiriöt. Ml. Narsismi tai vaikeampi asteinen tila eli psykopaatti. Miksi vedät tähän sairauksia?

Kirjoitit siten, että siitä olis luullut, että minkä vaan dg:n jos saa niin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaus se on sairaalloinen narsismikin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitit siten, että siitä olis luullut, että minkä vaan dg:n jos saa niin..

En tarkoittanut niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaus se on sairaalloinen narsismikin

Minusta se on persoonallisuushäiriö. Ihminen voi olla älykäs, järkevä ja täysin toimintakykyinen hirviö. Mutta meissä kaikissa on noita piirteitä. Eri asteilla. Miksi tämä herättää sinussa voimakkaita tunteita? Koitko, että tämä oli sinulle suunnattu? Vastasin aloitukseen, jossa on aiheena pahuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta se on persoonallisuushäiriö. Ihminen voi olla älykäs, järkevä ja täysin toimintakykyinen hirviö. Mutta meissä kaikissa on noita piirteitä. Eri asteilla. Miksi tämä herättää sinussa voimakkaita tunteita? Koitko, että tämä oli sinulle suunnattu? Vastasin aloitukseen, jossa on aiheena pahuus.

Pahaan ja hyvään pystyt sinä ja minä. Psykologisilla testeillä on todistettu, että esim tappavansuurusia sähköiskuja oli valmis antamaan toiselle ihan kuka vaan.
        Eli minä väitän, että Hitlereiksi meistä voi muuttua vaikka kuinka uskovainen tai kiltti ihminen, jos niikseen on. Se hyvä ja paha on kaikissa käyttövalmiina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahaan ja hyvään pystyt sinä ja minä. Psykologisilla testeillä on todistettu, että esim tappavansuurusia sähköiskuja oli valmis antamaan toiselle ihan kuka vaan.
        Eli minä väitän, että Hitlereiksi meistä voi muuttua vaikka kuinka uskovainen tai kiltti ihminen, jos niikseen on. Se hyvä ja paha on kaikissa käyttövalmiina.

Olen samaa mieltä. Mikä ratkaisee, annatko yliopisto-opiskelijoiden tapaan sähköiskuja toisille ihmisille vai kieltäydytkö kokeesta? Miksi sinä et tappaisi toista ihmistä? Mikä olisi se lopullinen pidike?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Mikä ratkaisee, annatko yliopisto-opiskelijoiden tapaan sähköiskuja toisille ihmisille vai kieltäydytkö kokeesta? Miksi sinä et tappaisi toista ihmistä? Mikä olisi se lopullinen pidike?

Näinhän siinä testissä todettiin. Kun käskettiin, toinen oli valmiina tottelemaan.
        En voi tietää miten reagoin, ennen kuin se koeasetelma järkätään ja osallistun siihen. Todennäköisesti paineen alla tottelisin ja antaisin sähköiskuja, jos muutkin niin tekisi. Ja siinä kohtaa, jos olisi henki uhattuna itsellä, takuulla antaisin sähköiskun pakon edessä.
        Tuohonhan perustuu sota ja käytös sodassa, tapa tai tule tapetuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi jokaisessa pahassa on hyvää ja päinvastoin. Hitleristä tiedetään se, että hän rakasti äitiään syvästi. Sen sijaan hänen ei uskota aidosti rakastaneen Eva Braunia tai yhtikäs ketään muuta paitsi äitiään. Ja juutalaisviha taas oli niin syvää ja patologista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän sen, että tuossa koeasetelmassa ei uhattas henkeäni, joten en pystys antamaan toiselle hengenvaarallista sähköiskua. Mulla se kävis moraaliani vastaan ja siihen, etten kykene tappaa ihmistä. Lieviin sähköiskuihin luulisin pystyväni.
        Mut sodassa.....en tiedä. Varmaan ampusinkin, jos ei vaihtoehtoa olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän sen, että tuossa koeasetelmassa ei uhattas henkeäni, joten en pystys antamaan toiselle hengenvaarallista sähköiskua. Mulla se kävis moraaliani vastaan ja siihen, etten kykene tappaa ihmistä. Lieviin sähköiskuihin luulisin pystyväni.
        Mut sodassa.....en tiedä. Varmaan ampusinkin, jos ei vaihtoehtoa olisi.

Sama. Moraali estäisi toisen vahingoittamisen. Käskyjen vastustaminen käy luonnostaan. En haluaisi tappaa edes sodassa. Mieluiten neuvottelisin rauhasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Moraali estäisi toisen vahingoittamisen. Käskyjen vastustaminen käy luonnostaan. En haluaisi tappaa edes sodassa. Mieluiten neuvottelisin rauhasta.

Se tilanne, jossa on valittava tappaako vai tuleeko tapetuksi ei enää voi neuvotella. Se on eloonjäämistaisto. Sillon minä ampuisin, jos en muuten voisi torjua. Epäonnistuneen politiikan seuraus on sita, eli on ajauduttu jo ohi neivotteluista
        Mutta se taas perustuukin ihmisen biologiaan muutenkin. Ihminen pyrkii kaikin keinoin elämään ja pysymään hengissä.
        Esimerkiksi autiolle saarelle jäänyt ihminen pyrkii elämään ja selviytymään kaikin tavoin. Siellä se tappaa eläimiä ravinnokseen niillä välinein joita pystyy valmistamaan. Mahdollisesti puuta ja kiveä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tilanne, jossa on valittava tappaako vai tuleeko tapetuksi ei enää voi neuvotella. Se on eloonjäämistaisto. Sillon minä ampuisin, jos en muuten voisi torjua. Epäonnistuneen politiikan seuraus on sita, eli on ajauduttu jo ohi neivotteluista
        Mutta se taas perustuukin ihmisen biologiaan muutenkin. Ihminen pyrkii kaikin keinoin elämään ja pysymään hengissä.
        Esimerkiksi autiolle saarelle jäänyt ihminen pyrkii elämään ja selviytymään kaikin tavoin. Siellä se tappaa eläimiä ravinnokseen niillä välinein joita pystyy valmistamaan. Mahdollisesti puuta ja kiveä.

Itsepuolustukseksi kyllä. En silti haluaisi kantaa asetta, mutta tekisin sen tarvittaessa. Sodatkin loppuu aikanaan. Silloin tarvitaan neuvottelijoita. Jos tavoite on rauha, heitä tarvitaan.

• Anonyymi

Kiitos, olipa karmiva, mutta mielenkiintoinen kysymys. Kyllä näin voi valitettavasti käydä, mutta manaajaa siihen ei välttämättä tarvita, vaan Jeesus. Itseasiassa henkilökohtainen suhde Jeesukseen jopa estäisi tämän kokonaan. Jos näin on jo päässyt tapahtumaan, ihminen on kokonaan unohtanut Jeesuksen ja antanut pahalle sijaa elämässään. Vain Jeesus Kristus voi pitää pahat henkivallat loitolla ja myös vapauttaa niistä. Siksi on aina hyvä lähestyä Jeesusta Kristusta eli kolmiyhteistä Jumalaa Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä rukouksella joka päivä. Ei sen kummempaa tarvita, jos pyrkimys uskoon on aitoa. Valmista ei tarvitse alussa olla, vain aito halu luoda suhde Jeesukseen Kristukseen riittää.

Manaajia toki on esim. katolisen kirkon puolella, mutta jokainen Jeesukseen aidosti uskova ja turvaava on jo manaaja siinä mielessä, että hän saa varman avun ja tuen kaikkia pahoja henkivaltoja vastaan koko ajan.

Eli jos kuvitellaan, että ihminen törmää tilanteeseen, jossa hän uskoo tulleensa tavalla tai toisella tekemisiin pahojen henkivaltojen kanssa, hänen tarvitsee aidosti vain kutsua Jeesusta Kristusta auttamaan. Eli aito huudahdus mielessä Jeesuksen puoleen riittää karkottamaan pahuuden voimat pois.

Voi hyvin!

• Anonyymi

Ei voi. Pahoja henkiä, kummituksia, demoneja, taivasta tai helvettiä ei ole olemassakaan. Nämä on kirkkolaitoksen keksimiä pelottelukeinoja, kuinka keskiajan ihminen pidettiin vallan alla ja pelossa. Mutta valistuksen aikana ihmisyksilö heräsi ja tieteiden harjoitus tuli pysyvästi osaksi ihmistä. Näin ollen Eurooppa on nykyään maailman maallistunein maanosa, sillä se on nykyään myös älykkäin maanosa. Sevon herännyt unistaan. Esim. primitiivisissä kulttuureissa Afrikassa palvotaan yhä luonnon jumalia. Se on vielä kaukana älyn ja sivistyksen tasosta.

Jos tuntuu, että "demonit" riivaa, on syytä hakeutua psykiayrin konsultaatioon.

• Anonyymi

Tottahan toki joidenkin ihmisten sisälle on pesiytynyt pahahenki, mutta siihen ei manaajat auta. Jos armonaikaa on ohitettu, siihen ei auta mikään.

• Anonyymi

Auttaa... pierasu..silleen se paha henki tulee ulos. Se ei tuoksu hyvälle

• joopajoogi

Uskon että ihminen voi mennä sekaisin päästään ja käyttäytyä kuin riivattu. Itse asiassa en ole koskaan tavannut ihmistä joka ei olisi jollain tavalla sekaisin päästään.

• Anonyymi

Uskon täysin siihen että ihmiseen voi tulla paha henki tai demoni, miksi sitä henkeä sitten sanotaankin. Olen nähnyt omin silmin tilanteita, joissa esim. huumeiden tai alkoholin vaikutuksen seurauksena ihmisessä vaikuttaa aivan oudot voimat ja se on todella pelottavaa.

• Anonyymi

Siinä ihmisessä on vaikuttanut nimenomaan ne aineet, koska ne muuttaa persoonallisuutta. Se ei liity mielikuvitusolentoihin mitenkään. Demoneita tms, ei ole.

• Anonyymi

Uskon, ns. paha henki voi olla virus, joka muokkaa ihmistä jopa pysyvästi (korona).

• Anonyymi

Se on virus, mutta ei paha henki.

Pirkko jalovaara -tyylin hulluuden voit heittää alkuunsa, että sairaudet olis demonien tuottamaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on virus, mutta ei paha henki.

Pirkko jalovaara -tyylin hulluuden voit heittää alkuunsa, että sairaudet olis demonien tuottamaa

Aina vaan paranee jutut , ihan mahdottomuuksiin, ei voi olla totta että näitä historiallisia tapoja vielä vaalitaan joissakin piireissä ihan totisella naamalla .

• Anonyymi

Tämä ketju ainakin todistaa miten mielenvikaista porukkaa täällä pyörii.

• Anonyymi

Jeesus Kristus auta riivattuja!

• Anonyymi

Niitä "riivattuja" vaivaa psyykensairaus tai alkoholista tullut delirium, juoppohulluus tai höpöruosta psykoosi, joillain voi olla kovemmatkin kamat. Heitä auttaa lääkärit ja vieroitus

• Anonyymi

On kaunis ajatus Jeesusta Kristusta rukoilla eikä rukoilusta ole haittaa, mut realismia kehiin. Ihmisillä on sairauksia, joihin he tarttee hoitoa

• Anonyymi

Enkä mä poissulje nyt uskoa ja tiedettä. Totean vain, että näille "riivaajille" kyllä löytyy medikaalinen selitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä mä poissulje nyt uskoa ja tiedettä. Totean vain, että näille "riivaajille" kyllä löytyy medikaalinen selitys.

Kaikelle löytyy järkevä selitys kun ei usko henkivaltoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kautta vuosisatojen monet monet tiedemiehet oli sekä uskovia että tieteilijöitä. Tosin kyllä heitä kirkon kautta vainottiin, koska se uhkasi kirkon auktoria. Mutta juuri kaikki ne miehet loi kaiken sen tieteen perustan, mitä nyt on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan esimerkiksi Big Bang -teorian kehittäjä pappi.

Leibniz taas kehitti laskukoneen, monet lukemattomat eri matematiikan menetelmät, yritti luoda Euroopan yhteisön jo 1600-luvulla, oli ekumenian ensimmäinen puolestapuhuja jne.
        Descartes uskoi, mutta omalla tavallaan, siksi ei ollut kirkon suosiossa. Spinoza oli juutalainen ja erotettiin juutalaisyhteisöstä ja kirottiin, vaikka hänkin omalla tavallaan uskoi, mutta ei kuten juutalaisauktoriteetit vaati Galilei uskoi, mutta uhkasi kirkkoa ja pantiin arestiin etc.
        Valtaosa maamme piispoista oli 1700-luvulla paitsi teologian myös fysiikan professoreita samaan aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan esimerkiksi Big Bang -teorian kehittäjä pappi.

Leibniz taas kehitti laskukoneen, monet lukemattomat eri matematiikan menetelmät, yritti luoda Euroopan yhteisön jo 1600-luvulla, oli ekumenian ensimmäinen puolestapuhuja jne.
        Descartes uskoi, mutta omalla tavallaan, siksi ei ollut kirkon suosiossa. Spinoza oli juutalainen ja erotettiin juutalaisyhteisöstä ja kirottiin, vaikka hänkin omalla tavallaan uskoi, mutta ei kuten juutalaisauktoriteetit vaati Galilei uskoi, mutta uhkasi kirkkoa ja pantiin arestiin etc.
        Valtaosa maamme piispoista oli 1700-luvulla paitsi teologian myös fysiikan professoreita samaan aikaan.

Se on valinta palvooko Materiaa vai Jumalaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se niin mene. Se on osattava arvostaa molempia, koska kummatkin on jumalasta lähtöisin.
        Jos ajattelee kaksijakoisesti ei ole kristitty vaan uusplatonisti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se niin mene. Se on osattava arvostaa molempia, koska kummatkin on jumalasta lähtöisin.

Ja uusplatonismi on ollu kautta aikain yks merkittävin kristinuskonvastainen harhaoppi.

Jos et arvosta materiaa, kiellät samalla jumalan luoman olemassaolon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Kumpaa sinä palvot? Siitä vastaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on luonut kaiken materian ja materiaa on kaikki olevainen. Atomeista koostut sinä, atomeista koostun minä, atomeista koostuu koko universumi.
        Jos sä alat jaotella dualistisesti henkimaailman ja tämän maailman, antamatta materiaaliselle maailmalle sille kuuluvaa arvoa, et ole enää siinä kohtaa kristitty, vaan uusplatonisti. Samalla kiellät myös jumalan luoman kaikkeuden olemassaolon.
        Kannattaa olla tarkka kun näitä käsitteitään heittelee ilmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun kyse on rahasta, tavarasta tai niiden puutoksesta, niin silloin parhaiten näkee kuka on kuka ja minkälainen toiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on luonut kaiken materian ja materiaa on kaikki olevainen. Atomeista koostut sinä, atomeista koostun minä, atomeista koostuu koko universumi.
        Jos sä alat jaotella dualistisesti henkimaailman ja tämän maailman, antamatta materiaaliselle maailmalle sille kuuluvaa arvoa, et ole enää siinä kohtaa kristitty, vaan uusplatonisti. Samalla kiellät myös jumalan luoman kaikkeuden olemassaolon.

Jumalalta tulee äly, jumalalta tulee kyky tutkia tiedettä jumalalta tulee kaikki.
        Ihmisellä on vapaa tahto. Miksi maailmassa tapahtuu pahaa? Eikö kaikkivoipa jumala estäisi? Vastaus on juurikin se vapaa tahto. Ihmisellä on mahdollista tehdä hyvää tai pahaa. Huolimatta että on pahaa, Silti tää maailma on paras mahdolinen maailma mitä kuvitella voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja uusplatonismi on ollu kautta aikain yks merkittävin kristinuskonvastainen harhaoppi.

Jos et arvosta materiaa, kiellät samalla jumalan luoman olemassaolon.

Höpöhöpö. Olet materian palvonnasi tehnyt itsellesi tällaisen varaslähdön Jumalasi seläntakana. Tällaisia porsaanreikiä te mukamas uskovaiset itsellenne varaatte. Palvotte materiaa ja jopa sitä uskon varjolla muilta ns,uskovaisilta surutta omaan pussiinne keräätte. Olette ahneudessanne juuri niitä susia lammasten vaatteissa. Voi mennä läpi tässä elämässä mutta Jumalallenne olette kauhistus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalalta tulee äly, jumalalta tulee kyky tutkia tiedettä jumalalta tulee kaikki.
        Ihmisellä on vapaa tahto. Miksi maailmassa tapahtuu pahaa? Eikö kaikkivoipa jumala estäisi? Vastaus on juurikin se vapaa tahto. Ihmisellä on mahdollista tehdä hyvää tai pahaa. Huolimatta että on pahaa, Silti tää maailma on paras mahdolinen maailma mitä kuvitella voi.

Jumala on tiennyt jo ennen maailman luomista, että ihminen tulee lyömään rahaa, käyttää siyä maksuvälineenä. Talous pyörii, maailma toimii. Jumala on tiennyt, että sairauksia tulee, hän on tiennyt että syntyy lääketiede jne.
        Hyvää: raha on itsessään hyvä se takaa toimeentulon. Pahaa: kun keinotellaan rahalla ja varastetaan sitä, se on pahaa.
        Kun lääketiede parantaa se on hyvää, kun lääketieteen nimissä surmataan, se on pahaa.
        Ja kaikessa takana: vapaa tahto tee hyvää tai pahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö. Olet materian palvonnasi tehnyt itsellesi tällaisen varaslähdön Jumalasi seläntakana. Tällaisia porsaanreikiä te mukamas uskovaiset itsellenne varaatte. Palvotte materiaa ja jopa sitä uskon varjolla muilta ns,uskovaisilta surutta omaan pussiinne keräätte. Olette ahneudessanne juuri niitä susia lammasten vaatteissa. Voi mennä läpi tässä elämässä mutta Jumalallenne olette kauhistus.

Aito uskovainen,ei ole materiasta riippuvainen. Luopuu vaikka kengistä jaloistaan jos tarvis vaatii. Älkää yrittäkö hämätä. Ei mene läpi. Olette häpeä Jumalalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on fakta. Jos menet esittämään piispalles näitä näkemyksiäsi, sinut julistetaan harhaoppiseksi.
        Ota selvää asioista äläkä jauha 💩 täällä tekopyhä ääliö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aito uskovainen,ei ole materiasta riippuvainen. Luopuu vaikka kengistä jaloistaan jos tarvis vaatii. Älkää yrittäkö hämätä. Ei mene läpi. Olette häpeä Jumalalle.

Niin just! Hyvä ihminen pyrkii pitämään sydämen puhtaana vaikka sukat likaantuis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytätte Jumalaa Häpeilemättä hyväksenne että rikastuisitte ja riistäessänne hyväuskoisia uskovaisia. Tällainen hyväksikäyttö ja riisto pitäisi lailla kieltää. Nämä lusiferit ei usko yhtään mihinkään muuhun kun omaan mammonaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö olet muka aito uskovainen mielestäsi?

Kuule sanon tämän tasan kerran: ota ja tapa ittes, mieluiten hirttämällä. Päästäänpähän yhdestä mielisairaasta idiootista sentään eroon. Tai täräytä autolla kallioon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesitkö vajaa kusipää että ruokakin on materiaa? Ja jeesuksesikin söi leipää. On siinä "uskovainen". Se osoite missä sinä näine oppeines olet, on helvetti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin just! Hyvä ihminen pyrkii pitämään sydämen puhtaana vaikka sukat likaantuis.

Syö sinä hu ora vttusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesitkö vajaa kusipää että ruokakin on materiaa? Ja jeesuksesikin söi leipää. On siinä "uskovainen". Se osoite missä sinä näine oppeines olet, on helvetti

Henkimaailma ja fyysinen maailma ovat irrallaan toisistaan ja tavallaan yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytätte Jumalaa Häpeilemättä hyväksenne että rikastuisitte ja riistäessänne hyväuskoisia uskovaisia. Tällainen hyväksikäyttö ja riisto pitäisi lailla kieltää. Nämä lusiferit ei usko yhtään mihinkään muuhun kun omaan mammonaan.

Kuules tekopyhä 💩 nouse hirteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki uskonnot lailla kiellettäviksi ja joksinen jumalasta puhuva iäkseen vankilaan kunnes delaa sinne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ne raamattus tänne niin kusen niiden päälle ja väännän p a s k a t joka sivulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Aito uskovainen,ei ole materiasta riippuvainen."

Väärin. Ruoka on materiaa ja ilman sitä kuolet, vesi on materiaa ilman sitä kuolet.

Jeesuskin söi ja joi elääkseen.

On päin v i t t u a näköjään uskikset raamattunsa lukeneet, kun eivät tajua sitä, että jumala laskeutui, inkarnoitui, ihmisruumiiseen maan päällä, ja sitten kuoli ristillä ja nousi takaisin taivaaseen kolmantena päivänä. Ja teille materia on epäpyhää. Menkää apukouluun paviasnit.

Tosin minä en usko sitä.
        Jeesus oli historiallinen julistaja, ei muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Aito uskovainen,ei ole materiasta riippuvainen."

Väärin. Ruoka on materiaa ja ilman sitä kuolet, vesi on materiaa ilman sitä kuolet.

Jeesuskin söi ja joi elääkseen.

On päin v i t t u a näköjään uskikset raamattunsa lukeneet, kun eivät tajua sitä, että jumala laskeutui, inkarnoitui, ihmisruumiiseen maan päällä, ja sitten kuoli ristillä ja nousi takaisin taivaaseen kolmantena päivänä. Ja teille materia on epäpyhää. Menkää apukouluun paviasnit.

Tosin minä en usko sitä.
        Jeesus oli historiallinen julistaja, ei muuta.

Jeesus on todellakin olemassa tänäkin päivänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun kyse on rahasta, tavarasta tai niiden puutoksesta, niin silloin parhaiten näkee kuka on kuka ja minkälainen toiselle.

Nii in. Mutta täällä kirjottelevista vaikuttaa siltä, että kaikki materia on pahasta. Eivät tajua näköjään, että ruoka, juoma on materiaa, kolikot on materiaa. Jeesus käytti niitä kaikkia. Jeesus olisi inkarnoituneessa ruumiissaan kuollut ilman juomaa tai ruokaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii in. Mutta täällä kirjottelevista vaikuttaa siltä, että kaikki materia on pahasta. Eivät tajua näköjään, että ruoka, juoma on materiaa, kolikot on materiaa. Jeesus käytti niitä kaikkia. Jeesus olisi inkarnoituneessa ruumiissaan kuollut ilman juomaa tai ruokaa.

Kyse onkin siitä että mikä on elämässä ensisijaista ja mikä toissijaista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aattelitko hengellä elää elossa vaikkapa ilman vettä?
        Mietipä kahdesti, kumpi menee etusijalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka rukoilisit ketä tuomaan itelles vettä, sen veden joudut etsimään ihan ite. Ja jollet juo, henki menee. Siinä ei usko auta, jos ei ole vettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ihmeessä? Näytäs missä? Teilläkö se asuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aattelitko hengellä elää elossa vaikkapa ilman vettä?
        Mietipä kahdesti, kumpi menee etusijalle.

Et edes halua ymmärtää pointtia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et edes halua ymmärtää pointtia.

Se on fakta. Hengen voimalla et kauaa täällä hihhuloi, ellet juo ja syö ja ne on materiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitä täytyy hokea jatkuvasti ja todistella? Ei oikein vakuuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on fakta. Jos menet esittämään piispalles näitä näkemyksiäsi, sinut julistetaan harhaoppiseksi.
        Ota selvää asioista äläkä jauha 💩 täällä tekopyhä ääliö

Piispat on mulle yhtä bulschittiä. Sydän on se joka kertoo.

• Anonyymi

Sinä siinä apua tarvitset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole luonut

• Anonyymi

Kyllä siitä on näyttöä

• Anonyymi

Kyllä se voi vallata ihmisen,ei sielua mutta kehon.
      Älkää antako mahdollisuutta sille !

• Anonyymi

Satuja, ei todellakaan voi.

• Anonyymi

Demoneita tms satuhahmoja ei ole muualla kuin ihmisen päässä.

• Anonyymi

Ei, hae apua jos et ole ottanut lääkkeitäsi, tunnet olosi epävakaaksi/maaniseksi/todella levottomaksi tai voit huonosti. Tärkeää! Tai pyydä apua läheisiltä.

• Anonyymi

Ai kauhea. Että tällaisia uskovaisia. Mikä häpeä koko uskonhistorialle! Tähän asti olrn jotenkin uskotettut itselleni että uskonnot on ok. Enään en. Uskonnot on kiellettävä. Hirveys on niissä huipussaan. Saatanan kätyreitä kaikki lahkot.

• Anonyymi

Uskikset jotka väittää etteivät ole materiasta riippuvaisia ovat idiootteja. Ruoka ja vesi on materiaa ja tän palstan jeesustelijat vaikuttaa elävän pelkän hengen voimalla. Hahha vtun paviaanit.
        Nämä uskikset täällä vaikuttaa olevan uusplatonikkoja, ei kristittyjä

• Anonyymi

Ystäväni kertoi mitä kauheuksia mukamas uskovaiset on sanoneet ja uhkailleet.. olin epäileväinen. En epäile enään. Olette hirviöitä. Olette Juuri niitä petoja lammasten vaatteissa. Säälittäviä nössöjä. Tulette saamaan ansionne mukaan. Ja tuomari on se,johon ette itsekkään usko. Hyi yök.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ystäväni kertoi mitä kauheuksia mukamas uskovaiset on sanoneet ja uhkailleet.. olin epäileväinen. En epäile enään. Olette hirviöitä. Olette Juuri niitä petoja lammasten vaatteissa. Säälittäviä nössöjä. Tulette saamaan ansionne mukaan. Ja tuomari on se,johon ette itsekkään usko. Hyi yök.

Tuomareita on vain maapallolla, oikeusoppineissa ja ne ei uskonasioihin puutu. Toista tietty muslimimaissa kun laki ja usko käsi kädessä.
        Mitään yliluonnollisia tuomareita ei ole paitsi mielikuvituksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulkaa mun nenille samat sanomaan. Luuserit. Siellä pöheikössä muka jumalan nimeen ihmisten nenille hypitte vihassanne ja ilkeydessänne. Rahan ja milloin minkäkin himossa. Ei mene läpi. Joka tuollaisessa lahkossa olette ja teiltä siihen rahaa riistetään, lähtekää heti. Erotkaa. Ei ole hyvästä Jumalasta tuollainen. Eksyttäjiä ovat,omiin tarpeisiinsa. EROTKAA tuollaisista harhaan johtavista käärmeistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulkaa mun nenille samat sanomaan. Luuserit. Siellä pöheikössä muka jumalan nimeen ihmisten nenille hypitte vihassanne ja ilkeydessänne. Rahan ja milloin minkäkin himossa. Ei mene läpi. Joka tuollaisessa lahkossa olette ja teiltä siihen rahaa riistetään, lähtekää heti. Erotkaa. Ei ole hyvästä Jumalasta tuollainen. Eksyttäjiä ovat,omiin tarpeisiinsa. EROTKAA tuollaisista harhaan johtavista käärmeistä.

Helluntailaiset on suurimpia sekopäitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle sanon että syö 💩 sekopää satuihin uskoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista kauan sitten kun yksi nainen halusi erota miehestään joka oli alkoholisti .voi näitä uskovaisia mitä meteliä ne pitivät. Siis herra yhdistää sitä ei ihminen eroita.
        Ei otettu huomioon että mies joi lastensa ruokarahat, teki velkaa joka taloon pikku vipeillä ja oli alati juovuksissa. Naista haukuttiin ja puhuttiin paskaa.
        Mutta hän lähti lastensa kanssa ja loi uuden alun elämälle ilman juoppoa. Kukaan ei tietenkään yrittänytkään auttaa häntä tai hänen juoppoa miestään. Joten silloin näin mitä usko tekee, ainoastaan ovat kovia tuomitsemaan toisia ihmisiä, siis motto on, luota ihan vaan omaan itseesi uskon veljet ja sisaret eivät sinua auta pahassakaqn tilanteessa

• Anonyymi

Järkyttäävää. Olen typertynyt.tyrmistynyt. Jumalan lapsi on hyvä. Ei päästele tuollaisia hirveyksiä suustaan. Ei tulisi mieleenkään! Mutta nämä muutamat mukamas uskovaiset on kuin piruja helvetissä. Niin kauheita on puheet mitä suu ulos syöksee. Tähän pitää saada oikeuden tuomio. Näin ei saa viattomia ihmisiä kohdella. Menen vaikka vaatimaan sitä ihan itse. Mikäköhän rinki heitäkin varjelee?

• Anonyymi

Kaikki raamatut joutaa viskata uuniin.

• Anonyymi

Ette ole uskovaisia. Olette uskovaisten hyväksikäyttäjiä. Suorastaan paholaisia. Erotkaa tuollaisista yhteistöistä! Erotkaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ette ole uskovaisia. Olette uskovaisten hyväksikäyttäjiä. Suorastaan paholaisia. Erotkaa tuollaisista yhteistöistä! Erotkaa!

Mistä.v i t u n? Yhteisöistä?? En ole kuulunu kirkkoon enkä mihinkään uskontoon viittaavaankaan vuosikausiin, enkä todellakaan liity.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä.v i t u n? Yhteisöistä?? En ole kuulunu kirkkoon enkä mihinkään uskontoon viittaavaankaan vuosikausiin, enkä todellakaan liity.

No hyvä! Tämä höperö uskisten riisto rahastus pitää loppua. Ja nehän vaikka on valmiita tappamaan ettei loppuisi. Tämä oli järkytys huomata. Niin kaukana omista opeistaan ovat. Suorastaan narreja siihen nähden. Saatanan palvojia ovat. En tunne enään sympatiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvä! Tämä höperö uskisten riisto rahastus pitää loppua. Ja nehän vaikka on valmiita tappamaan ettei loppuisi. Tämä oli järkytys huomata. Niin kaukana omista opeistaan ovat. Suorastaan narreja siihen nähden. Saatanan palvojia ovat. En tunne enään sympatiaa.

No minä en anna penniäkään sateenkaarikirkolle. Enkä millekään vastaaville yhteisöille

• Anonyymi

Jokainen demoneihin, haamuihin, jumaliin tms uskova on mielisairas ja piste.

• Anonyymi

Jaa. Ei mene kauaa kun olet itsekkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa. Ei mene kauaa kun olet itsekkin

En usko satuolentoihin

• Anonyymi

Voi!!!! Älkää ikinä tehkö demoja, musiikkidemoja eikä mitään demoja, niistä tulee heti demoni!

• Anonyymi

En usko. Poppamiehet taas muinaisaikoina keksinyt selityksen miksi jotkut ihmiset vaan on pahoja ja käyttäytyy huonosti.

Kun aivonsa ei taipunut siihen et jotkut ihmiset nyt vaan on pahoja, esim. Kasvatuksen, päävamman tai mielenterveysongelman taki, niin he vieritti ko. Ihmiseltä syy paholaiselle. Eli käytännössä nykyajan tappaja ei olisi vastuussa tapostaan, vaan syy olisi hänet vallanneen demonin. Eli hänen ei tartte istua tuomioo vaan maata tunti manattavana.

Musta vähän 1600 lukulaista noituus ja loitsuajattelua!

Eiköhän me 2023 ihmiset olla päästy yli naista muinaisihmisten ja alkuasukkaiden poppamies loitsuista ja sadetansseista?

Me uskomme jo tieteen selityksiin, eiks niin?

T: Karoliina

• Anonyymi

Et selvästikään toedä mitään. Esim. 1700-luvulla Ruotsi-Suomessa eläimeensekaantuja reloitettiin hautaamalla sekä tekikä että eläin eläviltä hautaan.

1600-luvulla ylipäätään käytettiin toimeenpantavina tuomioina raajojen irtirepimistä hevosien avulla, polttamista roviolla, hidasta hirttämistä, nylkemistä, eli iho revittiin päältä verinahkaan saakka irti. Venytyspenkissä irtosi jänteet, nivelsiteet, ja luun päät murtui. Myöskin eri luiden rikkomista harjoitettiin. Myös silmien puhkaisu oli käytössä.
        Eli ei ne uhrit helpolla päässeet jos tuomio tuli

• Anonyymi

Kaikki lahkot on pahasta. Totuus on omassa sydämmessä.

• Anonyymi

Lukekaa nämä viestit. Järkyttävää! Ja nämä on muka uskovaisia ihmisiä! Narsisteilta enemmän kuullostaa. Sairasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukekaa nämä viestit. Järkyttävää! Ja nämä on muka uskovaisia ihmisiä! Narsisteilta enemmän kuullostaa. Sairasta!

Nämä narsistit pitää saada vastuuseen. Nämä narsistit on valmiita vaikka tappamaan. Näitä narrsisteja ei pelätä. Kiinni jäävät. Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä narsistit pitää saada vastuuseen. Nämä narsistit on valmiita vaikka tappamaan. Näitä narrsisteja ei pelätä. Kiinni jäävät. Kiitos.

Missä sä niitä narsisteja näät? Taidat ite olla kun niin hanakasti sanot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovia on aika monta miljardia, että koskaan eivät tule katoamaan älä uskottelekaan niin itelles

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sä niitä narsisteja näät? Taidat ite olla kun niin hanakasti sanot

Tällä palstalla. Järkyttävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovia on aika monta miljardia, että koskaan eivät tule katoamaan älä uskottelekaan niin itelles

Luulin että kaikki uskovaiset on hyviä. En usko enään siihen . Kiitos oppikoulusta. Ns. Uskovaisissa on paljon julmaa sydämmettömyyttä,suorastaan pahuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulin että kaikki uskovaiset on hyviä. En usko enään siihen . Kiitos oppikoulusta. Ns. Uskovaisissa on paljon julmaa sydämmettömyyttä,suorastaan pahuutta.

Mihinkään täällä ei voi luottaa. Ainoastaan omaan sydämmeensä ja omaantuntoonsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskikset on typeryksiä, jotka uskoo satuhahmoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihinkään täällä ei voi luottaa. Ainoastaan omaan sydämmeensä ja omaantuntoonsa.

Ja muutama kieliopillinen neuvo: sitä ei sanota "enään", vaan "enää", siihen ei tule mitään n-kirjainta.
        Ja "sydämmessään" kirjoitetaan yhdellä m:llä, aina. Se EI ole "sydämmessä", vaan "sydämessä".

Menehän kouluun takaisin.

Totta muuten se, että ateistit ovat älykkäämpiä. Sen tajuaa jo kielitaidostakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja muutama kieliopillinen neuvo: sitä ei sanota "enään", vaan "enää", siihen ei tule mitään n-kirjainta.
        Ja "sydämmessään" kirjoitetaan yhdellä m:llä, aina. Se EI ole "sydämmessä", vaan "sydämessä".

Totta muuten se, että ateistit ovat älykkäämpiä. Sen tajuaa jo kielitaidostakin.

Mene itse. Hanki elämä joka ei ole kiinni ännistä tai ällistä. Olet säälittävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko oikeasti sun elämäsi noin köyhää että jaksat pilkkua viilata? Eikö ole mielekkäämpää tekemistä? Mikä äikän ope olet,jumittunut omiin oppikirjoihisi. Nosta pää,niin huomaat että on muutakin elämää. 🙄😳😯

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene itse. Hanki elämä joka ei ole kiinni ännistä tai ällistä. Olet säälittävä.

Älä kirjoittele tänne, jollet osaa suomen kieltä. Se, että kirjoittaa kuin aivovammainen, antaa myöskin sen käsityksen, ettei tajua mistään mitään.
        Ja se on tutkittu juttu, että uskovaiset on porukkana tyhmempiä kuin ateistit ja tieteeseen luottavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko oikeasti sun elämäsi noin köyhää että jaksat pilkkua viilata? Eikö ole mielekkäämpää tekemistä? Mikä äikän ope olet,jumittunut omiin oppikirjoihisi. Nosta pää,niin huomaat että on muutakin elämää. 🙄😳😯

"Miron Zuckermanin johtama ryhmä Rochesterin yliopistosta havaitsi, että 63:sta tutkimuksesta valtaosa eli 53 päätyi käsitykseen, jonka mukaan älykkäät ihmiset eivät ole uskonnollisia.

Selvityksen mukaan negatiivinen korrelaatio älykkyyden ja uskonnollisuuden välillä säilyy myös erittäin iäkkäiden ihmisten keskuudessa.

Selvityksen alla olleissa tutkimuksissa älykkyys määritellään korkeaksi älykkyysosamääräksi älykkyystesteissä.

Yahoo! Newsin uutisessa tulosta analysoidaan muun muassa niin, että älykkäät ihmiset päätyvät todennäköisemmin naimisiin, kouluttautuvat hyvin ja saavuttavat elämässään mielihyvää tuottavia asioita. Tällöin he eivät tarvitse uskonnon tuomaa lohtua ja turvaa samalla tavoin kuin heikommin menestyvät, vähemmän älykkäät lajitoverinsa."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin se kouluttautunut ei-uskova nimenomaan olen. Ja taatusti huomautan kun suomen kieltä käytetään väärin, tapahtui se missä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kirjoittele tänne, jollet osaa suomen kieltä. Se, että kirjoittaa kuin aivovammainen, antaa myöskin sen käsityksen, ettei tajua mistään mitään.
        Ja se on tutkittu juttu, että uskovaiset on porukkana tyhmempiä kuin ateistit ja tieteeseen luottavat.

Johan pomppasi. Oikea humoristi! Mahtavaa😶

• Anonyymi

Uskotko että kannattaisi lopettaa niiden elokuvien katsominen jos noin kovasti pitää miettiä?

• Anonyymi

Uskova ihminen on kuin primitiivinen ihminen, se ei ole vielä herännyt unestaan ja elää harhoissa. Uskonnoton, tieteellinen ihminen on lajikehityksessään edellistä korkeammalla tasolla. Tieteellinen ihminen luo ja tekee uutta, kun taas uskovainen turvautuu edelleen alkukantaisiin kuvitelmiin, eikä synnytä mitään uutta.

• Anonyymi

Uskovainen ihminen voi olla yhtä tietämätön kuin sinäkin. Uskovaisuus ei pelasta ketään. Uskovainen sentään yrittää. Sinä et vaivaudu edes siihen. Olet niin olevinas egossasi että luulet pilkkua viilaamalla parempikin olevasi. Tuollaisilla pilkuilla kun ei tuonpuoleisessa ole huitsin huilun väliä. Kunhan kerroin ja kieliopillesi pyllistän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovainen ihminen voi olla yhtä tietämätön kuin sinäkin. Uskovaisuus ei pelasta ketään. Uskovainen sentään yrittää. Sinä et vaivaudu edes siihen. Olet niin olevinas egossasi että luulet pilkkua viilaamalla parempikin olevasi. Tuollaisilla pilkuilla kun ei tuonpuoleisessa ole huitsin huilun väliä. Kunhan kerroin ja kieliopillesi pyllistän.

Tuonpuoleista kun ei ole.

Se on hyvä, että meistä toinen on älykäs ja ylemmällä tasolla. Älykkyydellä pärjää työelämässä ja taloudellisesti. Älykkyydellä saa mainetta ja kaikkea sitä mitä nimenomaan haluaakin. Minä uskon yhteen asiaan, nimittäin itseeni.

Minun ei tarvitse olla tyhmä alkuasukas, joka elää satujen varassa. Pidä siis sinä siitä alkukantaisuudestasi hyvää huolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuonpuoleista kun ei ole.

Se on hyvä, että meistä toinen on älykäs ja ylemmällä tasolla. Älykkyydellä pärjää työelämässä ja taloudellisesti. Älykkyydellä saa mainetta ja kaikkea sitä mitä nimenomaan haluaakin. Minä uskon yhteen asiaan, nimittäin itseeni.

Minun ei tarvitse olla tyhmä alkuasukas, joka elää satujen varassa. Pidä siis sinä siitä alkukantaisuudestasi hyvää huolta.

No voi voi. Pärjäile sinä hyvin työ elämässä ja taloudellisesti. Siinä sinun elämän eväät. Näköjään. Minäkin pärjään ,mutta minulle se on täysin toisarvoista. Suoranaiata pakkoa,jota höttö yhteiskunta vaatii. Mieluummin kyntäisin oman perunamaan ja eläisin siinä punaisessa tuvassa. Mutta ei. Tässä yhteiskunnassa se on niin out että suorastaan hävettävää. Ja jotkut vielä kehtaa tuollaisella rintaa röyhistellä. En arvosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi voi. Pärjäile sinä hyvin työ elämässä ja taloudellisesti. Siinä sinun elämän eväät. Näköjään. Minäkin pärjään ,mutta minulle se on täysin toisarvoista. Suoranaiata pakkoa,jota höttö yhteiskunta vaatii. Mieluummin kyntäisin oman perunamaan ja eläisin siinä punaisessa tuvassa. Mutta ei. Tässä yhteiskunnassa se on niin out että suorastaan hävettävää. Ja jotkut vielä kehtaa tuollaisella rintaa röyhistellä. En arvosta.

Ja sekin kun tuon puoleinen on. Olet vaan liian tyhmä sitä oivaltamaan. Olet viisautesi vanki. Vähän kun keisari ilman vaatteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas se on sanonu, että mökissä olo ja perunanviljely hävettävää? En minä ainakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sekin kun tuon puoleinen on. Olet vaan liian tyhmä sitä oivaltamaan. Olet viisautesi vanki. Vähän kun keisari ilman vaatteita.

Vähän kun kaihi silmässä. Näet ,muttet näe. Luulet näkeväsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän kun kaihi silmässä. Näet ,muttet näe. Luulet näkeväsi.

Luulet olevasi viisas ja kielioppinero vaikka olet todellisuudessa tyhmempi kuin saapas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuonpuoleista ei ole. Sinun päässäsi se on todella joo, mutta ei muualla.

Minä olen ex-uskova, mutta havahduin hereille, ja sen jälkeen minä en paremmin ole voinutkaan. Ateistina en ole minkään orja, en minkään rajoissa määritelty, enkä lokeroitu. Voin toteuttaa tieteen parissa juuri sitä mitä haluan. Tehdä elämälläni juuri sitä mitä haluankin tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulet olevasi viisas ja kielioppinero vaikka olet todellisuudessa tyhmempi kuin saapas.

Sinä et edes niihin kouluihin pääse, joissa minä olen käynyt. Et edes yrittämällä.
        Minulle merkitsee vain koulutus, maine, arvostus, valta, raha. Ne on asioita, joihin sinä et vähä-älyisenä, uskovana, köyhänä, kunnianhimottomana luuserina tule yltämään koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti sinulle iskee viheliäisintä laatua oleva syöpä, joka on niin niin kivulias, että et kestä edes maksimaalisella annoksella morfiinia. Sen olet ansainnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti sinulle iskee viheliäisintä laatua oleva syöpä, joka on niin niin kivulias, että et kestä edes maksimaalisella annoksella morfiinia. Sen olet ansainnut.

Syöpä jokaiselle amerikkalaiselle ja suomalaiselle, toivottaa itse Jeesus Kristus,

• Anonyymi

Pahinta että yrittävät tuputtaa uskoaan aikuisille ihmisille, luulisi ymmärtävän sen verran että aikuinen ihminen on jo tiensä valinnut, niin että kun ei sen vertaa edes ymmärretä niin luulis itsekkin huomaavansa ettei tuputtele omia ns tulkkauksia kellekään

• Anonyymi

Siis KUKAAN TÄYSIJÄRKINEN E I USKO sellaiseen, että taivaassa (pre-eksistenttisesti) on jumala, joka syntyy neitsyen kohdussa ihmiseksi, inkarnoituu lihaksi. Elelee täällä ihmisenä, ja kuolee ristillä. Nousee kolmantena päivänä kuolleista, lunastaa synnit, koska syntiinlankeemus adam ja eva. Hohhoijaa.

Uskottavampi selitys voisi olla, että:

Jeesus oli avaruusolento
      Neitsyt Maria synnytti, vaikka oli neitsyt. Humanoidit hedelmöittivät hänet. Eli Jeesus oli/on itseasiassa starseed eli tähteläinen, puoliksi humanoidi ja puoliksi ihminen, humanoidin hengellisin kyvyin tehdä ihmeitä. Hänen syntyessään kirkas, suuri tähti näytti suunnan tietäjille talliin. Se tähti oli ufo.

Mutta järjellisin selitys on:

Jeesus oli juutalainen opettaja, historiallinen hahmo, pikemminkin filosofi. Mutta EI TODELLAKAAN mikään jumalhahmo.

• Anonyymi

👍👍

• Anonyymi

Tiede on ihme. Mistä maailman kaikkeus syntyi? Oliko se tiedettä vai ihmettä? Jos tiedettä niin todista se. Helppoa🤷‍♀️ jos ei niin anna tulla. Kerro mistä maailmankaikkeus sai alkunsa? Kerro!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiede on ihme. Mistä maailman kaikkeus syntyi? Oliko se tiedettä vai ihmettä? Jos tiedettä niin todista se. Helppoa🤷‍♀️ jos ei niin anna tulla. Kerro mistä maailmankaikkeus sai alkunsa? Kerro!

Lueppas vedalaisia tekstejä. Niissä on teidän tieteet nähty ja kuvailtu jo ennenkuin synnyittekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, hieno kysymys. Olen kuitenkin niin monta kertaa tätäkin yrittänyt täällä ajatella, että enään en viitsi. Voi hyvin! Ps. Ajattele itse. Sinussa on potentiaalia siihenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lueppas vedalaisia tekstejä. Niissä on teidän tieteet nähty ja kuvailtu jo ennenkuin synnyittekään.

Teidän tiede on jo niin nähty. Luulette hokaavanne uutta vaikka maailman aikojen alusta se on jo tiedetty. Ainoa mitä ette tiedä on salaisuus johon ei tide pysty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on vain sattumaa, että niin kävi. Kun singulariteetti räjähti 13,5 miljardia vuotta sitten. Ei siihen liity mitään sen ihmeempää mystiikkaa. Sattumaa.
        Kuten on sattumaa, että muodostui maapallo
        Ja kuten on sattumaa, että syntyi elollisia olentoja maapallolle.
        Kaikki on sattumaa, ei suunnittelua tai luotua.

Kerrohan sinä missä jumala on, kun ei ole vielä voitu koskaan mitata?
        Avaruudesta tiedetään, että se on ympärillämme.

Jumalasta ei ole minkäänlaista näyttöä. Kovasti siihen näytetään jossain uskovan, ja vakuutellaan sen olevan olemassa, mutta eipä ole näkynyt vilaustakaan. Hah!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailmankaikkeus siis alkoi 13,5 miljardia vuotta sitten kun pistemäinen massa singulariteetti räjähti. Silloin alkoi kaikki. Ja se miksi niin kävi on sattumaa. Ellet jo älynnyt.

Kirkkohan on pyrkinyt vaientamaan tiedemiehet läpi historian, koska tiede uhkasi sen arvovaltaa.

Ja minkään muun, kuin kristinuskon ja islamin alla ei ole tapettu niin paljon ihmisiä. Edes ateismin nimessä ei ole tapettu niin paljon, kuin kristinuskon ja myöskin islamin nimissä.

Eli ts. Te palvotte mielipuolisia hulluja jumalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailma olisi lähes veretön, jollei noita hulluja uskontoja olisi olemassakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatut, koraanit... niisdä on pedofiliaa insestiä ym. Täytyy olla sekopää pahinta laatua pitäessään niitä jumalan puheena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän tiede on jo niin nähty. Luulette hokaavanne uutta vaikka maailman aikojen alusta se on jo tiedetty. Ainoa mitä ette tiedä on salaisuus johon ei tide pysty

Tiede pystyy ihan mihin vaan ja ainoa PELKO USKIKSILLA ON, että tiede kaivaa vääjäämättä esiin kaiken ja tekee tyhjäksi ajatuksen jumalista.

Ainoat "jumalat", joita maapallolla on käynyt, on avaruusolennot. Ja se löytyy jo Vedasta, mutta se löytyy raamatustannekin. Todisteita on maapallolla kalliopiirroksina siellä sun täällä.
        Totuus on se, että te pelkäätte sitä, kun uskoltanne viedään pohja. Ja niin käy. Ei sataakaan vuotta enää ja maailmanuskontoja ei enää ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, hieno kysymys. Olen kuitenkin niin monta kertaa tätäkin yrittänyt täällä ajatella, että enään en viitsi. Voi hyvin! Ps. Ajattele itse. Sinussa on potentiaalia siihenkin.

Tiedän jo sen ,mutta sinäpä et näköjään, en yllättynyt🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkko on joutunut nöyrtymään tieteen edessä 1500-luvulta lähtien enemmän ja enemmän. Se alkaa olla jo nurkkaan ajettu laitos.
        Euroopassa on nykyään maallistunein kansa, uskonnollisuus vähenee. Se kertoo sivistystason noususta.
        Muslimimaissa, Etelä-Amerikassa, Afrikassa elää vielä alkukantaista porukkaa, joissa kristinuskoa, islamia vielä on. Ja sen näkee älykkyydessäkin.
        Pohjois-Korea on ateistinen valtio, mutta sen kansa on poikkeuksetta älykkäämpää kuin vaikkapa suomalaiset. Ja älykkäämpää kuin moni muu kansallisuus.Tiede tekee älykkääksi. Uskonto tyhmistää ajattelun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiede pystyy ihan mihin vaan ja ainoa PELKO USKIKSILLA ON, että tiede kaivaa vääjäämättä esiin kaiken ja tekee tyhjäksi ajatuksen jumalista.

Ainoat "jumalat", joita maapallolla on käynyt, on avaruusolennot. Ja se löytyy jo Vedasta, mutta se löytyy raamatustannekin. Todisteita on maapallolla kalliopiirroksina siellä sun täällä.
        Totuus on se, että te pelkäätte sitä, kun uskoltanne viedään pohja. Ja niin käy. Ei sataakaan vuotta enää ja maailmanuskontoja ei enää ole.

Mikä uskis? Ja mitä pelkään? Kuten jo kerroin olen eronnut lahkouskonnosta jo 30 vuotta sitten. Miksi minun pitäisi pelätä jotain? Sinullahan tässä on pelättävää,koska et ymmärrä kuka olet,mistä olet lähtöisin ja mihin menet? Nämä kolme kysymystä. Kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä uskis? Ja mitä pelkään? Kuten jo kerroin olen eronnut lahkouskonnosta jo 30 vuotta sitten. Miksi minun pitäisi pelätä jotain? Sinullahan tässä on pelättävää,koska et ymmärrä kuka olet,mistä olet lähtöisin ja mihin menet? Nämä kolme kysymystä. Kerro.

Totta h-lvetissä tiedän. Sen jälkeen kun tulee kuolema, ei ole mitään.

Muistatko aikaasi ennen syntymääsi? Niinpä. En minäkään. Emme tule muistamaan aikaamme kuolemammekaan jälkeen, sillä meitä ei enää ole olemassa, kuten ei ollut ennen syntymääkään.

On vain tämä elämä, joka kannattaa ELÄÄ, eikä haihatella kuolemanjälkeisestä, sillä sitä ei ole.

Ja mitä tuohon äskeiseen tulee. En tarkoittanut että vain kirkot katoaa, tarkoitin, että uskonnot ja usko katoaa, sillä kun ihmiskunnalle paljastuu, että avaruus kuhisee elämää ja että raamatun, koraanin ja muiden uskontojen kuvaukset jumalista tarkoittaakin avaruusolioita se on siinä. Uskonnot on siten murskattu.
        Se, että joko tämä paljastuu meidän elinaikana, en tiedä. Mutta ei enää sataakaan vuotta ja uskontoja ei enää ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tiedemies etkä osaa vastata kolmeen yksinkertaiseen kysymykseen.🤔 aika kehnoa. Montako vuotta olet koulunpenkillä persettäsi verorahoillanikuluttanut etkä ole tuon viisaammaksi tullut? T kakkis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tiedemies etkä osaa vastata kolmeen yksinkertaiseen kysymykseen.🤔 aika kehnoa. Montako vuotta olet koulunpenkillä persettäsi verorahoillanikuluttanut etkä ole tuon viisaammaksi tullut? T kakkis.

Sinähän tässä lehmä et tajua mistään mitään. Et vaikka rautalangasta vääntäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saiskohan tuohon päähän älyä vaikka vetelis turpaan. Tuskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta h-lvetissä tiedän. Sen jälkeen kun tulee kuolema, ei ole mitään.

Muistatko aikaasi ennen syntymääsi? Niinpä. En minäkään. Emme tule muistamaan aikaamme kuolemammekaan jälkeen, sillä meitä ei enää ole olemassa, kuten ei ollut ennen syntymääkään.

On vain tämä elämä, joka kannattaa ELÄÄ, eikä haihatella kuolemanjälkeisestä, sillä sitä ei ole.

Ja mitä tuohon äskeiseen tulee. En tarkoittanut että vain kirkot katoaa, tarkoitin, että uskonnot ja usko katoaa, sillä kun ihmiskunnalle paljastuu, että avaruus kuhisee elämää ja että raamatun, koraanin ja muiden uskontojen kuvaukset jumalista tarkoittaakin avaruusolioita se on siinä. Uskonnot on siten murskattu.
        Se, että joko tämä paljastuu meidän elinaikana, en tiedä. Mutta ei enää sataakaan vuotta ja uskontoja ei enää ole.

Muistan montakin. Olin mm. Kaunis nainen itsliassa ja mies ahvenanmaalla. Kelpasiko . Vai piirtääkkö vielä pitäisi. Kyllä se on näin erttä kirja viisas voi olla stanan tyhmä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saiskohan tuohon päähän älyä vaikka vetelis turpaan. Tuskin.

Tule veteleen. Noin köyhäkö on antisi sanoa jotain kehittävää. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule veteleen. Noin köyhäkö on antisi sanoa jotain kehittävää. 🤷‍♀️

No niin te kaks pukaria siellä, riita poikki ja voita väliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan montakin. Olin mm. Kaunis nainen itsliassa ja mies ahvenanmaalla. Kelpasiko . Vai piirtääkkö vielä pitäisi. Kyllä se on näin erttä kirja viisas voi olla stanan tyhmä!

Sinä retardi et edes pysty käymään kouluja, kun ei äly riitä. Tommoset pitäs sulkea johonki laitokseen suoraan. Ette olisi parempien ihmisten jaloissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin te kaks pukaria siellä, riita poikki ja voita väliin

Kiitos😆♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä retardi et edes pysty käymään kouluja, kun ei äly riitä. Tommoset pitäs sulkea johonki laitokseen suoraan. Ette olisi parempien ihmisten jaloissa

Oivoi. Kompastuitko? Osuitko kenties sellaiseen johon ei kirja viisautesi riittänyt. Sori jos teloin itsetuntoasi🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oivoi. Kompastuitko? Osuitko kenties sellaiseen johon ei kirja viisautesi riittänyt. Sori jos teloin itsetuntoasi🤷‍♀️

Sinä oot niin s a a t a n a n yksinkertanen ja tyhmä, ettet osaa kirjottaa, et osaa lukea. Pitäspä tuo tietää, kun sitä on käyty vain se peruskoulu just ja just, niin ei voi vaatia, että älyäisit mitä sinulle kirjottaa.

Ootko lutka ammatiltasi. Lihava rillipäinen persjalkainen lortto? Sellainenko oot. Oikein retardin näköinenkin?ä sen lisäksi, että retardius huokuu selvästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ottasin irtonaisen lehmän v i t u n niin saattasin saada jopa jotain ulkonäköä lärviis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin samalla painaa kapisen turpasi vasten kunnon kasaa lehmän💩, saisit vähä syötävää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä oot niin s a a t a n a n yksinkertanen ja tyhmä, ettet osaa kirjottaa, et osaa lukea. Pitäspä tuo tietää, kun sitä on käyty vain se peruskoulu just ja just, niin ei voi vaatia, että älyäisit mitä sinulle kirjottaa.

Ootko lutka ammatiltasi. Lihava rillipäinen persjalkainen lortto? Sellainenko oot. Oikein retardin näköinenkin?ä sen lisäksi, että retardius huokuu selvästi.

Hahah. Olen kurvikas kaunis pitkähiuksinen tummatukka mutta miten se tähän liittyy😉 naurattaa tuo sun raivo🙈🤭😄 sori. Olen niin humoristinen ihminen. Ja tykkään välillä vängätä typerien kouluja käyneiden pässien ka. Ne kun on niin typeriä😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahah. Olen kurvikas kaunis pitkähiuksinen tummatukka mutta miten se tähän liittyy😉 naurattaa tuo sun raivo🙈🤭😄 sori. Olen niin humoristinen ihminen. Ja tykkään välillä vängätä typerien kouluja käyneiden pässien ka. Ne kun on niin typeriä😆

Hahaha! Läskikasa sinä olet.
        S a a t a n a n sossupummi ja elätti. Painu töihin.
        V i t u n raato.
        Sinut pitäis asettaa käsistä roikkumaan alasti korkeaan paaluun kiinni kolmeksi vuorokaudeksi +30 helteellä, ja sitten joukko ihmisiä kävisi sylkemässä, virtsaamassa ja viskomassa mätää ruokaa päälles.

• Anonyymi

Kyllä koulujakäyneet on todellakin kouluja käyneet. Ei mitään tietoa oikeasta elämästä tai oikeasta totuudesta. Pelkkää typerää kirjaviisautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä koulujakäyneet on todellakin kouluja käyneet. Ei mitään tietoa oikeasta elämästä tai oikeasta totuudesta. Pelkkää typerää kirjaviisautta.

Sinähän et minun elämästä mitään tiedä, joten pidä se kapinen turpas kiinni. Vai tulebko vetelemään turpaan, että se myös pysyy kiinni?? Minä en v i t t u leiki!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P e r k e l e minä en enää leiki!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle tämä ei oo mitään v i t u n pelleilyä. Paina se tyhmään kalloosi!

• Anonyymi

No voivoi.sinäpä näissä viesteissäsi oppineisuutesi ja kirja viisautesi näytit. Sairas olet. Varokaa naiset kirjaviisaita pässejä😄😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voivoi.sinäpä näissä viesteissäsi oppineisuutesi ja kirja viisautesi näytit. Sairas olet. Varokaa naiset kirjaviisaita pässejä😄😆

Ai että naurattaa🤭😄😆😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että naurattaa🤭😄😆😁

Toivo sitä, ettet satu minun kohdalle.

• Anonyymi

Kuolen nauruun ennen sitä😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä se taas nähtiin. Ei kannata opiskella. Tullakeen tuollaiseksi😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä se taas nähtiin. Ei kannata opiskella. Tullakeen tuollaiseksi😄

Mieluummin vaikka viemärirotta😁😆😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee se, TEE SE. Antaa palaa vaan.
        Vttu mulle riittää nämä palstat! Mulle riittää nämä perkekeet täsdä talossa! Ja mulle riittää nämä työt! Ja mulle riittää nämä kaikki. Vttu kuole sinä nauruun! Minä kuolen noihin prkeleen pillereihin! Kylöä niillä yks vtun henki saadaan irti ihsn varmasti! Mulle riittää.
        MULLE S AATANA RIITTÄÄ TODELLAKIN! NYT RIITTÄÄ!! MULLE P ERKELE RIITTÄ KAIKKI!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Tapaamisiin😊

• Anonyymi

Ehkei kannata itseään kumminkaan tappaa..mietihän vielä

• Anonyymi

Rauhoitu. Hengittele. Kaikki on hyvin. Ei mitään hätää. Ei mitään hätää. Kaikki on hyvin. Anteeksi. Olen pahoillani. En tiennyt että reagoisit noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauhoitu. Hengittele. Kaikki on hyvin. Ei mitään hätää. Ei mitään hätää. Kaikki on hyvin. Anteeksi. Olen pahoillani. En tiennyt että reagoisit noin.

Luulin että tämä oli läppää. Anteeksi. En tahtonut pahaa. Olen pahoillani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esiinnyt jonain vtun... uskovaisena vielä täällä.

Joo, voin sanoa ei ole läppää. Mulla on kädessäni kourallinen diapameja !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esiinnyt jonain vtun... uskovaisena vielä täällä.

Joo, voin sanoa ei ole läppää. Mulla on kädessäni kourallinen diapameja !

Jätä vaan ottamatta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä vaan ottamatta

Fine. Ei minun tosiaan näiden tyyppien takia kannata itelleen mitään tehdä.
        Nämä kun tuntuu olevan niin viisaita, että tietävät muka minun elämästäni jotain. Jossain se raja menee
        Mulle riittää palstalla olo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen kun oot pahoillas. Näytit jo mikä läpimätä pska oot sisimmältäsi
        Jatka toki muiden riepomista, niin ehkä pystut ajamaan jonkun itsemurhaan vielä. Sehän on mitä ihannoit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen kun oot pahoillas. Näytit jo mikä läpimätä pska oot sisimmältäsi
        Jatka toki muiden riepomista, niin ehkä pystut ajamaan jonkun itsemurhaan vielä. Sehän on mitä ihannoit

En ole. Olen sydämmellinen ihminen,mutta vihaan ilkeitä ihmisiä. Annan ilkeille samalla kauhalla. Jos he eivät sitä samaa kestäkkään. Säälin ja tulen tueksi. En jätä vihamiestäkään kitumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole. Olen sydämmellinen ihminen,mutta vihaan ilkeitä ihmisiä. Annan ilkeille samalla kauhalla. Jos he eivät sitä samaa kestäkkään. Säälin ja tulen tueksi. En jätä vihamiestäkään kitumaan.

Et ole sydämellinen.
        Sinä ET TIEDÄ MINUN ELÄMÄSTÄNI MITÄÄN, JOTEN ÄLÄ EDES LEIKILLÄSI VIISASTELE SIIHEN LIITTYEN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kiitos vain pysy hlvetin kauksna vaan minusta äläkä yritä "tulla tuekseni"

• Anonyymi

Lääkkeet taas ottamatta, teillä kahdella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, ainakaan minusta, koko elämäni aikana kiusausta skitsofreenikosta,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittaa läppää , uusi sana mulle

• Anonyymi

Jos pastori niin haluaa. Kuka muu demoneista paasaa?

• Anonyymi

Tuskinpa muut kun uskikset ja mt-potilaat

• Anonyymi

Täällä ei todellalaan tiedä kuka on vastassa.

• Anonyymi

Tai miten tosissaan ottaa. Onko huumorintajua tai ei. Ei voi tietää. Ei täällä varmaan kovin täyspäisiä ihmisiä ejkä ole...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai miten tosissaan ottaa. Onko huumorintajua tai ei. Ei voi tietää. Ei täällä varmaan kovin täyspäisiä ihmisiä ejkä ole...

Ehkä ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ota täällä yhtikäs mitään asiaa huumorilla.
        Ja se oli lähellä tällä kertaa etten ottanu diapameja koko vtun purkillista.

Minun pslstailut loppu tähän. Vttuilua en enempää kuuntele. Minun elämästä ette tiedä mitään!

• Anonyymi

Siis riivattu, häiritseekö sitten elämääsi vai miksi haluaisit puuttua tuohon toisen omaan tapaan viettää aikaansa. Elämänvoima voi ottaa ihmisen hallintaansa jotta saisi jotain suurempaa, joka ei enää kuulu hänelle itselleen

• Anonyymi

PaINUKAA HEVONVTTUUN KAIKKI!

• Anonyymi

Lopettakaa nyt. Kiitos. ♥️

• Anonyymi

Siis kokemus että joku on riivattu, millä tapaa se häiritsee ajatuksena vai konkreettisesti. Omakohtaisesti koettuna voi ajatella jonkin itseään isomman elämän voiman ottavan hallintaansa jotta saisi tuntea miten keho ei enää kontrollissa ja sielu lepää. Se levoton sielu sitten taas erilainen tunne. Tieteen kautta ajatellen useita persoonallisuuksia liittyy dissosiatiiviseen häiriöön. Kaikki on vain päässä mutta siellä kuitenkin nyt tulee asuneeksi noine päättömyyksineen kaikkineen. Ja ovatko kuitenkin aika kuuliaisia ryömiessään esiin jo aika pienestäkin vihjauksesta sitten nämä, on voinut tulla jo kesyttäneeksi ettei olisi enkeleiden armoilla. Freud on tullut sanoneeksi että mitä täydellisempi ihminen ulospäin on sitä enemmän hänellä demoneja sisällään. Että riivatumman oloinen niitä sitten ikäänkuin jo ulkoiluttaisi parastaikaa, acting out.

• Anonyymi

No meillä riivaus häädettiin siten että mies kaatoi peräaukkooni riisimuroja ja maitoa, jonka jälkeen hän lusikoi ne sieltä suuhunsa todeten että olipa pahanmakuisia coco popseja, mutta riivaus katosi myöskin

• Anonyymi

Tarttuko riivaus mieheen?

• Anonyymi

Joo. Vuonna 1997 minä juoksin pakoon ja semmonen 120cm sarvekas demoni juoksi kirves kädessä takaa. Minä kuitenkin rohkistuin ja käännyin ympäri ja latasin täysillä nokkaan. Se lensi semmoset 7 metriä metsikköön ja hävisi sinne

• Anonyymi

Sen saa silleen selville, kun nuuhkaset kunkin hengitystä. Jos haju on paha, henkikin on paha

• Anonyymi

Joo. Jos ehtii mennä ihmiseen, niin se ihminen muuttuu pitelemättömän vahvaksi. Yleensä joudutaan kädet ja jalat sitomaan kiinni taikka pitämään miesvoimin neljästä raajasta kiinni kun pappi manaa ja viskoo vihkivettä päälle. Sen ääni muuttuu hirviömäiseksi ja se osaa muinaisia raamatun kieliä, vaikkei olisi iiinä puhunutkaan. Tokikaan sillon se ihminen ei itse puhukaan, vaan on hyödyke demonille. Manauksen jälkeen ihminen on heikkona eikä muista mitään. Joskus manaus kestää jopa tunteja

• Anonyymi

Siellä on kateltu manaaja ja muutama muu hollywoodin tekele

• Anonyymi

No ei todellakaan. Mielikuvituksen tuotetta ja psyykkisten sairauksien tuotetta.

• Anonyymi

"Mennä ns. paha henki tai demoni niin, että tarvitaan manaajaa tai muuta sellaista?"

Jos otat elämääsi jonkun uskonnon, niin sitä saa sitten mitä on tilannut, eli koko paketin. On saatanaa ja demoneita, enkeleitä ja ties mitä henkivaltoja riippakivenä ja kaiken aikaa pitää vielä maireastimielistellä ja ylistää jotain jumalaa tai jumalia.

Ja vaikka niinkuin omasta mielestä olisi tehnyt ihan hyvin, saa silti pelätä ikusta helvetin tulessa käristymistä.

Ikuinen elämäkin kuullostaa aivan karmealle kohtalolle.

Suosittelen sanomaan uskonnoille ei, niin säästyt kaikelta mokomalta skeidalta.

• Anonyymi

Kyllä voi menne jos harrastaa okkultismia, saatananpalvontaa, pornogragiaa, ym. Vapautus tulee kun antaa elämän ehdoitta Vapahtajalle Jeesukselle Kristukselle ja usein tarvitaan uskovia rukoilemaan täydellistä vapautusta.

• Anonyymi

Lontoossa busseissa monesti näkee näitä vapaakirkkojen edustajia, joita yht'äkkiä henki liikuttaa, ja alkavat saarnaamaan tai puhumaan kielillä kovaan ääneen. Bussikuski huutelee, että lopeta tai joudut ulos, muut matkustajat 'oh shut up won't ya!'.

• Anonyymi

Ihmiskunta on ilkeä ja paha, koko historiansa aikana, ja, Kiinan valvonta, systeemi, on ainoa oikea ratkaisu, N

• Anonyymi

Tanssitautisilla näkyy olevan hymyhenkikin.

• Anonyymi

Uskomus siitä, että meediot saavat yhteyden tuonpuoleiseen perustuu tuohon olettamukseen. Henki voi ottaa vallan vieraasta ruumiista, jolloin se syrjäyttää sen normaalin isännän / emännän, jolloin tämä ei välttämättä muista tapahtumista mitään.

Ei voi varmaksi tietää. Tapauksia on maailmassa lukuisia.

• Anonyymi

Voiko ihmistä tuomita rikoksesta, jos kyseessä on tuollainen tapaus? Siksi tutkitaan onko teko tehty täydessä ymmärryksessä.

• Anonyymi

Minä en usko että ihmiseen voi mennä joku paha henki, pahuus on ihmisessä itsessään jo laqpsena opittia.

Mutta eräs hyvä minisarja elokuva: Amityville Origins minisarja Ronald DeFeo... tappaa kaiken.

Tuosta Amityville-elokuvistakin... jotain hauskoja tyttöjä tulee mieleenkin.... en viitsi kertoa... liian pitkä kirja tulisi kirjoittaakin

• Anonyymi

Putin on maanpäällinen demoni.Demonin voi
      kukistaa rukouksella.

• Anonyymi

Uskon kun LUKEE NÄITÄ HAUKKUJA TÄÄLLÄ!

• Anonyymi

Juu.

• Anonyymi

Psykiatrit ovat näille parhain apu

• Anonyymi

Virallisten manaajien mukaan niin onkin 99,5 prosentissa tapauksista.

• Anonyymi

Ne "riivatut" on vakavista psyykkisistä ongelmista kärsiviä. Esim. Skitsofreenikko voi muuntaa ääntään vaikka miten. Multipersoonat saa yksilön käyttäytymään hyvinkin poikkeavasti.

• Anonyymi

Ja niihin on toki apu: psyykenlääkkeet. Akuuttivaiheessa myöskin laitoshoito.

Skitsofrenia ei parane koskaan, mutta sen kanssa pystyy elää kun sairaus on kurissa.

• Anonyymi

En usko.

• Anonyymi

Todellakin. Noilla asioilla ei pitäisi kenenkään leikkiä.

• Anonyymi

On se ja sama käyttääkö jotain ouija-lautaa tai ei. Mitään demoneita ei ole muualla kuin ihmisen mieliluvituksessa.

• Anonyymi

Ennen muinoin nääs luultiin mielenterveyspotilaita riivatuiksi. Jeesuskin luulee parantaneensa riivatun nutta tosiasiassa hän on vaan osannut olla rauhotteleva puhuja, ei muuta. Ei siis mikään jumalan poika, vaan normaali kuolevainen mies.

Nykyään ei luulla mitään, vaan tiedetään. Nykyään mt-potilaita hoidetaan.

• Anonyymi

Jsotain syystä huomannut että, nomi siitä joukosta joka ei ole koksaan hakenut apua mielenterveyen ongelmiinsa, demonisoi muiden mt ongelmia. Ei se mt hoito ole niin ihmeellistä että sitä tarvitsisi tätä nykyä enään hävetät. Nuorille se on normaali os a terveuspalveluja, ei mitään mikä leimaisi huonolla tavalla avun hakijaa. Hyvään suuntaan menty tässä isoin harppauksin eikö?

• Anonyymi

Ongelma on vaan siinä, että siitä yhä pidetään yllä leimakorttia. Siis jopa ammattilaiset nostaa sen esiin.
        Kun olin äitini omaishoitaja, huomasin sen omin silmin. Äitini sairasti läpi iän skitsofreniaa, ja sairaus oli hyvässä tasapainossa lääkityksen vuoksi. Silti moni moni moni lääkäri muisti mainita lähes sina epikriisin tiedoissa, että kyseessä sen ja sen ikäinen SKITSOFREENIKKO...." jne. Ja usein kysyttiin vielä minulta, pitääkö äidin jokin sanoma paikkansa vai ei. Tätä esim. Hoitava psykiatri hämmästeli usein.

Eli kyllä se on hankala asia, kun perus tk-lääkätitkin katsoo mt-potilasta kieroon. Näin vielä 2020-luvulla

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllähän jos ryyppää rajusti voi nähdä näkyjä

• Anonyymi

Samaten jos käyttää huumeita tai jos valvoo niin kauan, että vajoaa psykoosiin

• Anonyymi

Lahjojenjakajaspiruliini on aikamoinen pukki kyllä.

• Anonyymi

Uskon todella, varsinkii kun näistä suomi24 textejä lukee🤣🤣

• Anonyymi

Pahoja henkiä on maailma täynnä. Olemme sitä itsekkin. Tarttisko tehdä jotain,jos tahdotaan parempaa?

• Anonyymi

Mitä se voisi olla? Olisiko se minäminä ja minulleminulle edelleen,vai jotain muuta,kuin että sinulle teille ja siinä sivussa minullekkin. Miltä kuulostais?

• Anonyymi

Tämä nyt on vain joku tapa saada sysättyä omat tekosensa muiden niskoille. Siis tuollaisia ei ole kuin vilkkaassa mielitkuvituksessa. Ei oikeassa elämässä.

• Anonyymi

Kyllä sellaista on. Voi laittaa pään pensaaseen ,jos ei tahdo tai uskalla sitä kohdata. Me emme ole ainuita olentoja maapallolla emmekä maailman kaikkeudessa,olemme pisara miljoonissa maailmankaikkeuksienen merissä. Tee niin kuin tahtoisit itsellesi tehtävän. Tässä viisaus missä on aivan kaikki.

• Anonyymi

Minussa on , eikä tämä ole vitsi.Asia on todettavissa rikosrekisteristä,elämä vietetty vankilassa, eikä pienintäkään katumusta teoista jotka ovat olleet hyvinkin raakoja.Eikä mitään viina tai kama juttuja, vaan puhdasta pahuutta.Sentään naiset ja lapset olen rajannut ulkopuolelle, kaikki muu onkin sitten jotain ihan muuta.

• Anonyymi

Olet valinnut tuon tien. Olet tahtonut mahdollisimman kauas totuudesta ja alkulähteestäsi. Se on sinulle suotu. Jumala kaikessa rakkaudessaan antoi sinulle tuon vapaan tahdon valita. Seuraukset on toki senmukaiset. Sinä valitsit. Sinä kannat vastuun. Hyvä niin. Eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet valinnut tuon tien. Olet tahtonut mahdollisimman kauas totuudesta ja alkulähteestäsi. Se on sinulle suotu. Jumala kaikessa rakkaudessaan antoi sinulle tuon vapaan tahdon valita. Seuraukset on toki senmukaiset. Sinä valitsit. Sinä kannat vastuun. Hyvä niin. Eikö?

Oletko valmis maksamaan valinnoistasi?

• Anonyymi

Ja ettei pienintäkään katumusta mutta että teot olleet pahuutta... jo tuon tajuaminen,ettei katumusta vaikka teot pahuutta,ei nyt ihan vakuuta. Täytyyhän sinun silloin tajuta että tekosi on väärin ja niitä kadut.

• Anonyymi

Ja jos et tässä elämässä niin seuraavassa ,kun saat kaikki tekosi karmana takaisin. Voimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos et tässä elämässä niin seuraavassa ,kun saat kaikki tekosi karmana takaisin. Voimia.

Tuo karma,vaikka olen Kristukseen uskova,on jännä.
        Se tulee ja se tulee niille jotka on tehnyt pahaa,olen nähnyt sen ja kokenut itsekkin oudolla tavalla. Kuitenkin se itselleni on tullut onneksi vähän ihan tässä elämässä ja olen huomannut sen.
        Sitten niille muille,on myös tullut tässä elämässä ja joillekin kovin kovaa..
        Ihmeellinen asia..

• Anonyymi

Sellaista tapahtuu koko ajan lisääntyen "kristillisessä" lännessä jonka nopeimmin kasvavat uskonnot ovat okkultisia. Demonit ja riivaajat ovat pimeyden ulottuvuudesta tähän ulottuvuuteen tulleita entiteettejä ja he ovat Luciferiaanisella asteikolla eriarvoisia viroiltaan sekä kyvyiltään jotka ilmenevät yliluonnollisina ilmiöinä meidän ulottuvuudessamme, alimpana hierarkiassa ovat maahiset, keijut, siis "luonnon henget" joihin voi kuka tahansa törmätä joskus. Korkeimmalla hierarkiassa olevilla on korkeä älykkyys, erinomaisen hyvä tietotaito meidän ulottuvuutemme ominaisuuksissa ja he ovat usein niitä jumalia joita eri uskonnot palvovat ja näiden alaisina toimii "alienit, humanoidit" ja jotka käyttävät omia aluksiaan liikkuessaan omissa tehtävissään, nämä alukset havaitaan UFOina ja kontaksteja humanoidien ja ihmisten välillä on kirjattu kautta ihmiskunnan historian, eikä ne aina ole olleet ihmisen kannalta liian ystävällisissä merkeissä tapahtuneita. Aivan kuten meidän ulottuvuudella ovat ministerit, viranomaiset, työläiset jne. Kuninkaana näillä on Lucifer, tai tutummin ja liian monesti paikalle kutsuttu Saatana joka on ottanut sydämmen asiakseen tuhota ihmiset planeetaltamme.

Kirkkauden ulottuvuus on Jumalan asuinsija ja Hän on Ylin Suvereeni kuningasten Kuningas, Hänen valtasuurutensa on käsittämätön. Raamattu on Hänen Sanansa ja kaikki mitä ihminen saa tietää Hänestä ja Hänen tahdosta on siihen kirjoitettu. Saatanan tavoite on siis murhata ihminen kokonaan pois planeetaltamme ja tekisi sen heti jos voisi ja siihen hänellä on teknologia ja UFOnsa. Jumala ei salli hänelle sitä ja Saatnan on tyydyttävä kehittelemään kaikenlaisia strategioita päämäärän saavuttamiseksi. Tärkein asia on Raamatun hävittäminen ihmisiltä ja jos ei onnistu, niin pitämään ihmiset niin kiireisinä ettei he jouva Raamattua lukemaan ja siinä Saatana on onnistunut hyvin. Uskonnot ja ismit ovat paljon käytettyjä työkaluja Saatanan työkalupakissa.

Miksi näin, Saatana hävisi kamppailunsa Jeesukselle Kristukselle ja menetti aseistuksensa sekä Tuonelan ja Kuoleman avaimet. Golgata on maailmankaikkeuden merkittävin paikka jossa Jumalan Poika Jeesus Kristus kukisti Saatanan vallan, lunasti ihmiskunnan siitä tuomiosta joka on Saatanan päällä, tuomion paikka on iankaikkinen kadotus ja ero Jumalasta Helvetissä. Saatana pelkää sitä ja hän tietää ajan käyvän vähiin ja hän haluaa jokaisen ihmisen mukaansa siihen järveen joka tulta ja tulikiveä palaa ja jonka Jumala on valmistanut hänelle. Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, se etsii lepoa autioista ja hylätyistä paikoista ja kun ei löydä, se palaa takaisin kavereineen siihen ihmiseen ja sen ihmisen elämästä ei tuskaa, ahdistusta puutu riivaajat pitää siitä huolen. Vain ja ainoastaan Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä he lähtevät ihmisestä, siihen ei manaamisia eikä lovehtimisia tarvita, ne ovat tehottomia.

Kuka tahansa ihminen pääsee riivaajien suosioon varsin helposti, okkultismi on ehkä se helpoin tapa. Kontaktien luominen ouija laudalla, meedioijen, joogan, spiritismin yms. välityksellä onnistuu helposti ja ongelmien tilaaminen samalla hoituu. Synnin kautta Saatana hallitsee aika helposti ihmistä, jatkuva synnissä eläminen altistaa riivaajille ja lopulta riivaajat pääsevät ihmiseen, alkoholi ja muut päihteet, porno, monet uskonnot ja niiden mantrojen hokeminen sekä rituaalit kuten jooga avaavat ihmisen vieraille persoonille. Yhteistä näille kaikille on Jeesuksen Kristuksen kieltäminen Jumalan Pojaksi ja sen että Hän on ainut joka voi pelastaa Helvetin tuomiolta, muuta tietä, totuutta ja elämää ei ole.

Synnillä on aina ikävät seuraukset, kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. Ihminen itsessään ei koskaan voi, eikä aina haluakkaan, tulla synnittömäksi ja siten välttää Helvetin ikuinen tuli. Jumala kutsuu ihmistä kahdesti tai kolmasti ja jos ihminen torjuu Jumalan, Hän ei enää koskaan kutsu ihmistä että voisi armahtaa hänet. Jumalan kutsusta ei voi erehtyä, ja sen voi torjua tai antautua ehdoitta Hänelle ja tehdä parannus, katua syntejään sekä hylätä syntielämä jossa on elänyt. Jeesus Kristus on ainut luotettava tuki ja turva, Hän ei petä eikä jätä, Hän on kaikki se mitä ihminen tarvitsee niin hyvinä kuin huonoina aikoina. Anna siis tiesi Hänen hoidettavaksi, Hän kyllä tekee sen. Lue Raamattu 32/38 kirkolliskokouksen hyväksymää rukouksessa ja alat tietämään Hänen tahtonsa ja ole kuuliainen Hänelle niin Hän siunaa sinut Rauhalla, Armolla, Totuudella ja Rakkaudella.

• Anonyymi

Kuulkaas: Pyhiä kirjoituksia on jo todella paljon, en tarkoita ainoastaan: "Raamattua, Koraania tai Tripitakaa ja Veedoja", vaan pelkästään kristillisissä piireissä, ja jossain määrin psykologissakin piireissä on ollut monia PYHIÄ kirjoituksia, Ja jopa MATEMATIIKAN KIRJA, voi olla PYHÄ, jos siellä ei ole tahallisia valheita ja virheitä lainkaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulkaas: Pyhiä kirjoituksia on jo todella paljon, en tarkoita ainoastaan: "Raamattua, Koraania tai Tripitakaa ja Veedoja", vaan pelkästään kristillisissä piireissä, ja jossain määrin psykologissakin piireissä on ollut monia PYHIÄ kirjoituksia, Ja jopa MATEMATIIKAN KIRJA, voi olla PYHÄ, jos siellä ei ole tahallisia valheita ja virheitä lainkaan...

Kuulkaas: Pyhiä kirjoituksia on jo todella paljon, en tarkoita ainoastaan: "Raamattua, Koraania tai Tripitakaa ja Veedoja"

Ei ole kuin Raamattu !
        Koraani on toisinpäin käännetty Raamattu ja on pahuus.
        Trip ja veda..

Ainut pyhä on Raamattu,jossa kerrottaan kuka (Kristus ) on noussut KUOLLEISTA!
        muut eivät ole nouseet kun ovat ihmisiä ja muuta roskaa,he eivät elä !

• Anonyymi

Oletusarvoisesti, Jeesus ei hyväksynyt että pahan henkien manaajat tekevät jotakin "bisnestä" sillä, että joku mieleltään hetkellisesti häiriintynyt ihminen demonisoidaan. "Te sanotte silloin, sinun nimessäsihän me ajoimme pois monia pahoja henkiä", mutta saavat minulta vastauksen: "Totisesti minä en tunne teitä". Jeesus silti itse ajoi pahoja henkiä poies, mutta totesi: "Kun paha henki on lähtenyt ihmisestä, se kiertää maailman kolkkia, mutta lopulta palaa takaisin ihmiseen 7 kertaisesti vahvistuneena, näin sen ihmisen tila on pahempi lopussa kuin alussa". MUTTA Maria Magdaleenasta kerrottiin, että Jeesus joutui ajamaan Hänestä pahoja henkiä useinkin, ja vaikka Häneen menneitä synnin pahoja henkiä oli lopulta kai satoja. Jeesus teki sen, koska Maria Magdaleena oli silti Jeesuksen vaimo, väheksymättä käsitystä, että "seurakuntansa oli Kristuksen Morsian"...

• Anonyymi

Eli tarkoitukseni oli sanoa, että jos ihmisessä on vain "muutama pikkuinen paha henki"; on parempi ne pitää ihmisessä, koska niinkuin totesin, henki tulee vain 7 kertaa vaarallisempana takaisin, jos joku suht' harmiton paha henki ajetaan poies. Älkää ajako pois pelkkä kiroilua tms. ettehän halua, että sen sijaan, että ihminen vain höpisee kirosanoja, että HÄN TEKEE pahoja, sen sijaan, että uskaltaisi kiroilla tms. hauskastikin... Noin erityisesti U.S.A ssa monillekin SARJAMURHAAJILLE; he saattavat jopa väittä Jumalan tehneen heistä murhaajia, ja puhuvat murhia tehtyään hyvin kauniisti kaikista ja kaikesta, mutta ennemmin olisi pitänyt itse kiroillen havaita mokoma henki... Kalevahan sen sanoi:"Puhui maat ja mannut puhtahiksi" - älkää panko vastaan pienille kiroilumanioille, tai paha henki saattaa silloin pystyä ihmisessä ollessaan katkeriin tekoihin,.
      Juice Leskinenkin lauloi, uunin pankolla olevista hengistä ja laulussaan todettiin että lopulta pahoja henkiä tuppaa olemaan enemmän kuin niitä oikean puolen hyviä henkiä. Ja aina ei Saatana ole edes vasemmalla puolella: Raaamattu kertoo Ylipappi Joosuasta, jolla Saatana olikin OIKEALLA puolellaan ja syytti Häntä. En tiedä tarkemmin mitä tuo Saatanan oikealle puolelle pistäminen tarkoittaa, paitsi, että tuo ylipappi piti oikeina kaikkia Saatanan syytöksiä...

• Anonyymi

Kuitenkin: "Se joka ei hairahdu edes puheissaan, on täydellinen Ihminen"(joku apostoleista). Kiroilu on jopa hihhulipiireissä ok, jos emme käytä sitä ikään kuin voimasanana, vaan kerromme mitä kyseinen olento tekee ja sanoo, ja mitä juonia olemme häneltä havainneet. Kuitenkin tavalliselle kansalle on sitä kai turhaa opettaa, mutta itse en kiroile slandereita kuin spontaanisti hävitessäni esim. shakkimatseja tai kun tulee kirjoitusvirheitä solkenaan...
        Tai jos Suomi ei meinaa saada maalia, helpossa matsissa, niin silloinkin kyllä mullekin muutama "perkule" tulee mainittua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin: "Se joka ei hairahdu edes puheissaan, on täydellinen Ihminen"(joku apostoleista). Kiroilu on jopa hihhulipiireissä ok, jos emme käytä sitä ikään kuin voimasanana, vaan kerromme mitä kyseinen olento tekee ja sanoo, ja mitä juonia olemme häneltä havainneet. Kuitenkin tavalliselle kansalle on sitä kai turhaa opettaa, mutta itse en kiroile slandereita kuin spontaanisti hävitessäni esim. shakkimatseja tai kun tulee kirjoitusvirheitä solkenaan...
        Tai jos Suomi ei meinaa saada maalia, helpossa matsissa, niin silloinkin kyllä mullekin muutama "perkule" tulee mainittua...

Jos joku tekee tahallaan esim. pelkkiä huonoja suorituksia koulussa, työssä, urheilussa tms. kilpailuissakin niin silloin jopa Pyhä Henki vaatii kysymään Häneltä: "Mikä paha henki sinua vaivaa, kun teet niin huonoja suorituksia"... Tai jopa on sallittua jopa Jumalankin edessä ruveta haukkumaan häntä typeräksi tms. tavallisesti kiellettyä haukkumasanaa käyttäen, että tuo henkilö tokenisi: Tällöin vain voi valitettavasti käydä niinkin, ette tuo henkilö ei myönnä erehdystään vaan päinvastoin alkaa syyttää herjaajaansa "kunnianloukkauksesta" tms. vaikka totuus oli jopa PÄINVASTOIN!

• Anonyymi

On kuin elokuvasta minkä katsoin,mutta ei pidä paikkaansa jos ihminen uskoo Kristukseen.

• Anonyymi

Voi mennä. Aistitko/epäiletkö että jossain tuntemassasi tai tietämässäsi ihmisessä olisi sellainen/sellaisia?

• Anonyymi

Räyhä on,todella irvokas.Hänen vierellä tulee paha olla ja näitä on ollut useita.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      39
      2922
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      32
      2748
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      47
      2393
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      42
      1979
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      1974
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1740
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      40
      1624
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      36
      1506
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1423
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26