Veneiden nimiä

Anonyymi-ap

Millaisia perusteita on (purje)veneiden nimeämiseen. Millaisia perusteita käytätte? Nuoruuden rakkaus, lempialkoholin nimi, ihmisen nimi?

Jetamiokoknakki.

12

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisen nimi, kolme tavua, päättyy a-kirjaimeen.

• Anonyymi

NYmfopelle. Tukehdu bensaaan,, SYÖ PASSSSKAAAA !!!!

• Anonyymi

Ei Hellussa ole kolmea tavua.

• Anonyymi

Lempialkoholi?

Kuka helvetti antaa veneensä nimeksi "Carillo", "Stolichnaya" tai "Old Invalid"?

No, aivan sama. En pidä alkoholista ollenkaan, vanhemmiten nousuhumalakin jää pois ja korkin avattuaan päätyy käytännössä suoraan alkavaan krapulaan.

Nuoruuden rakkaudesta taas jäi sellainen maku, että olisi vähintäänkin masokismia laittaa sellainen veneen nimeksi.

Ihmisten nimistä voi löytyä kivojakin. Itselläni on ollut ranskalaisvalmisteisessa veneessä ranskalainen naisen nimi.

Naisen nimi sopii, koska venehän on purjehtiessa käytännössä allasi ja märkänä.

• Anonyymi

"Olga-Hilja" - kesällä Stenskärissä bongattu, kotipaikkaa voi arvailla.

• Anonyymi

Tyttöveneelle ei saa antaa pojan nimeä eikä poikaveneelle tytön nimeä.

• Anonyymi

Vaimon tai tyttöystävän nimeä ei kannata laittaa, koska ne saattaa vaihtua ennen kuin vene. Tyttären tai äidin nimi käy paremmin. Suomessa on ollut tapana myös käyttää vesilintujen nimiä, joka voi olla hyväkin, varsinkin jos veneen ominaisuudet kuvastaa hyvin k.o vesilintua.

• Anonyymi

Kyllä. Ja esimerkiksi "Haahka", "Harakka" tai vaikkapa "Merikotka" kuvaavat usein myös vaimoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Ja esimerkiksi "Haahka", "Harakka" tai vaikkapa "Merikotka" kuvaavat usein myös vaimoa.

Ja vaimoa kuvaava sana on myös;Hyena!Tosin Hyena on maaeläin,mutta osaa luultavasti uida auttavasti!

• Anonyymi

Suomalainen perverssio ajatella venettä feminiininä.

• Anonyymi

Kuinka niin? Molemmat vaatii maalia ja pakkelia, voivat olla oikukkaita, vievät kaikki rahat ja olet pulassa ellet tiedä miten niitä käsitellään.

• Anonyymi

Gambiina olis kova

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe