Olisi kolme tyttöä tulossa ja juomaan sekä naimaan, kaveri perui ja en itse jaksa varmaan tyydyttää yksinään 😂🤷♂️
Apumiestä seksibileisiin?
20
750
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B7b2Y9
- Anonyymi
Mistä päin oot ja minkä ikäisiä ootte edes
- Anonyymi
Varkaudessa he ovat 19, 24 ja 27 ja itse 38 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo voi harmi kun oot kaukana. Olisin nuorimman tai Keski ikäisen ottanut 😂. Ite olen parikymppinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo voi harmi kun oot kaukana. Olisin nuorimman tai Keski ikäisen ottanut 😂. Ite olen parikymppinen
Okkei 😂🤷♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella harmi, että olette noin kaukana... kyllähän sitä tällainen setämies nyt tuollaisia nuoria neitosia, kunnon narttuja ja kiimapillulutkia naisi mielellään ;)
- Anonyymi
Hmm... käsittääkseni nämä neitokaiset eivät tee tätä rahasta kuten huorat tekevät vaan ihan jostain muusta syystä ;)
No, tokihan tämä on vain oma käsitykseni asiasta...
- Anonyymi
Olen 48 vuotias ja Kuopiosta, milloin nämä juhlat on?
- Anonyymi
Taitaa olla tytöistä liikaa ikäeroa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla tytöistä liikaa ikäeroa..
Haista sinä homo vittu sitten!!!!!!!!!
- Anonyymi
Haluutko turpaan vatipää
- Anonyymi
Heinolan Setä 46v voi tulla. Hänellä ei tosin ole yhtä suurta keskijalkaa kuin mustilla miehillä. Ei omista autoa, eikä haluakaan autoa.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/P5n8V6
- Anonyymi
Ei taida löytyä?...
- Anonyymi
Vedä paska huuleen homonaama
- Anonyymi
Miksi vastasit itsellesi?
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/W5d3J7
- Anonyymi
Onko kukaan tässä ketjussa tosissaan että tulisi?
Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest245250Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul864669Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden2863735Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1223167Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma472699- 252038
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri101867Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1061864- 2421797
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell721720