Olisi kolme tyttöä tulossa ja juomaan sekä naimaan, kaveri perui ja en itse jaksa varmaan tyydyttää yksinään 😂🤷♂️
Apumiestä seksibileisiin?
20
718
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B7b2Y9
- Anonyymi
Mistä päin oot ja minkä ikäisiä ootte edes
- Anonyymi
Varkaudessa he ovat 19, 24 ja 27 ja itse 38 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo voi harmi kun oot kaukana. Olisin nuorimman tai Keski ikäisen ottanut 😂. Ite olen parikymppinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo voi harmi kun oot kaukana. Olisin nuorimman tai Keski ikäisen ottanut 😂. Ite olen parikymppinen
Okkei 😂🤷♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella harmi, että olette noin kaukana... kyllähän sitä tällainen setämies nyt tuollaisia nuoria neitosia, kunnon narttuja ja kiimapillulutkia naisi mielellään ;)
- Anonyymi
Hmm... käsittääkseni nämä neitokaiset eivät tee tätä rahasta kuten huorat tekevät vaan ihan jostain muusta syystä ;)
No, tokihan tämä on vain oma käsitykseni asiasta...
- Anonyymi
Olen 48 vuotias ja Kuopiosta, milloin nämä juhlat on?
- Anonyymi
Taitaa olla tytöistä liikaa ikäeroa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla tytöistä liikaa ikäeroa..
Haista sinä homo vittu sitten!!!!!!!!!
- Anonyymi
Haluutko turpaan vatipää
- Anonyymi
Heinolan Setä 46v voi tulla. Hänellä ei tosin ole yhtä suurta keskijalkaa kuin mustilla miehillä. Ei omista autoa, eikä haluakaan autoa.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/P5n8V6
- Anonyymi
Ei taida löytyä?...
- Anonyymi
Vedä paska huuleen homonaama
- Anonyymi
Miksi vastasit itsellesi?
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/W5d3J7
- Anonyymi
Onko kukaan tässä ketjussa tosissaan että tulisi?
Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001