Eikö sua oikeasti hävetä?
Vilpitön kysymys
108
2999
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä pitäisi mielestäsi hävetä?
- Anonyymi
Hävettää. Kunpa kuolisin pois pian.
- Anonyymi
ei tuollaista saa toivoa
- Anonyymi
Ei ole mitään hävettävää? Miten niin? Hävettäisi olla sinä ja kiusata täällä anonyymina satoja tuollaisilla syytöksillä. Eikö sua oikeasti hävetä tämä aloitus?
- Anonyymi
Ei hävetä. Olen toiminut lain ja moraalin mukaan. En ole pettänyt, valehdellut enkä rikkonut lupauksia. Paneskellut ympäriinsä tai leikkinyt kenenkään tunteilla. Olen ymmärtänyt, että olen myös loukannut. Jos olisin tiennyt, miten tärkeä A on sinulle, olisinko kertonut mitään. Toivottavasti en.
- Anonyymi
Mikä a ta öö?
Ootko käynyt kansakoulun? 😁😁😁😁😁
- Anonyymi
Mitä pitäisi hävetä? Jos et osaa sanoa sitä, niin en osaa myöskään vastata.
Hävettää kyllä, kun menin luulemaan kaikenlaista.
- Anonyymi
Hyvä, että olet selvinnyt pahimmasta virheestä.
- Anonyymi
Sinuna häpeäisin sitä mitä olet tänne kirjoitellu erinimimerkeilläsi
- Anonyymi
Vilpitön vastaus. Haista sinä mummo vttu.
- Anonyymi
:D repesin.
- Anonyymi
Jätäppä mummot rauhaan, äläkä syytä muita omista kirjoituksistas!!
- Anonyymi
Ei hävetä.
- Anonyymi
Hävettää joo kun otin yhden irtokarkin liikaa ja nyt on hirveän huono omatunto..tai no se ei ollut minä vaan käteni mutta irtisanoudun henkilökohtaisesti kaikesta käteni huonosta käytöksestä ja ahneudesta.
- Anonyymi
Onko sulla mennyt hiekkaa sinne?
- Anonyymi
Muna?
- Anonyymi
Kyllä mulla hävettää monikin asia ja joo anteeksi pitäisi pyytää moneltako.t.M
- Anonyymi
Pitäisi joitakuita hävettää, varsinkin, kun esiintyvät muina ihmisinä. Oma minä hukassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi joitakuita hävettää, varsinkin, kun esiintyvät muina ihmisinä. Oma minä hukassa!
Komppaan tätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä! En tiedä, osaako joku patologinen valehtelija/juonittelija hävetä "lahjakkuuttaan", mitä on harjaannuttanut kymmeniä vuosia. Ehkä ovat pikemminkin ylpeitä häiriintyneisyydestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä! En tiedä, osaako joku patologinen valehtelija/juonittelija hävetä "lahjakkuuttaan", mitä on harjaannuttanut kymmeniä vuosia. Ehkä ovat pikemminkin ylpeitä häiriintyneisyydestään.
Turhaan sinä ätmi itseäsi ylistät edes heittomerkeillä kyllä nämä sinun maneerisi on tuttuja täällä kaikille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä toisina täällä esiintyvällä matkijalla ei ole minkäänlaista omaatuntoa tai empatiakykyä. Se on vähän sama kuin yrittäisit löytää pullataikinalta tunteita. Hänen ainoa tavoite on kiusata ja sotkea väliin. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä toisina täällä esiintyvällä matkijalla ei ole minkäänlaista omaatuntoa tai empatiakykyä. Se on vähän sama kuin yrittäisit löytää pullataikinalta tunteita. Hänen ainoa tavoite on kiusata ja sotkea väliin. sivusta
Bääri. Virhe. Omatuntoa 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on nähtävä. Valheessa elänyt vuosia. Nyt valehtelee ja vehkeilee yli 20 vuotta nuorempien naisten keskellä. On niin polleaa. Omat läheiset ei ole mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan sinä ätmi itseäsi ylistät edes heittomerkeillä kyllä nämä sinun maneerisi on tuttuja täällä kaikille
Osuiko hän oikeaan sinun kohdalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne jotka täällä kiusaa ja sotkee luultavasti tekee sitä prepaid nettiliittymän turvin niistä en ole varma kuinka pitkiä sopimuksia niistä saa mu ainakin se kuukausi ennakkoon nekin jäljitettävissä olevia aina silloi kun ovat käytössä
- Anonyymi
Moneltakin piti kirjoittaa 😁
- Anonyymi
Hyvännäköisenä mitään häpeillä.
- Anonyymi
Asia vilpitön.
- Anonyymi
Mikä mua pitäisi hävettää elämäähän tämä vain on kohta ollaan valkoinen laatikko
- Anonyymi
Eccon sandaalit?
- Anonyymi
Ikinä. Ei.
- Anonyymi
Ai se että on puhunut palturia tarkistamatta onko asiassa perää vai ei? Eiköhän näiden ihmisten kasvot ole jo menetetty.
- Anonyymi
Ei ätmi osaa häpeä mikään ei ole pyhää mut kyl se mieli ja katsanto muuttuu viimestää tutkintavankeudes
- Anonyymi
Tutkintavankeus, minä kyllä tiedän että en ole tehnyt mitään, mitä sanon etten ole tehnyt! Sekä mitä joku tai jotkut väittää, että olen syyllistynyt tekoihin, joita olen väitetysti tehnyt. Koska olen päättänyt, ettei tarvitse tehdä, muuta kuin valehdella ja ihan käyttää muiden rahoja, koska voi niinkuin vastuuvapauden suojissa. T. Puhepätkii johtaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkintavankeus, minä kyllä tiedän että en ole tehnyt mitään, mitä sanon etten ole tehnyt! Sekä mitä joku tai jotkut väittää, että olen syyllistynyt tekoihin, joita olen väitetysti tehnyt. Koska olen päättänyt, ettei tarvitse tehdä, muuta kuin valehdella ja ihan käyttää muiden rahoja, koska voi niinkuin vastuuvapauden suojissa. T. Puhepätkii johtaja
Taitaa ratareinolla olla saastaset jauhot pussissa ätmi paljastaa aina itsensä
- Anonyymi
Kyllä nyt neidillä on vielä tikkarin imeskely kesken tutkintavankasti, eudessanne.
https://m.youtube.com/watch?v=LH_f4bL4NPQ&pp=ygUUa3VtbWVsaSBzZWx2aXl0eWrDpHQ= - Anonyymi
Kerroppa vielä se nimi kenkä luulet joutuvan tutkintavankeuteen ennen sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt neidillä on vielä tikkarin imeskely kesken tutkintavankasti, eudessanne.
https://m.youtube.com/watch?v=LH_f4bL4NPQ&pp=ygUUa3VtbWVsaSBzZWx2aXl0eWrDpHQ=Totta, repesin, eikä edes hävetä.
- Anonyymi
Ei ainakaan vielä, tämä kuvaa sinua hyvin 🤠 jäniskoiran omistaja https://youtu.be/MVUC9Eaj6_U
- Anonyymi
Aloittajan tässä hävetä pitää. Ihan oikeasti. Soronoo!
- Anonyymi
Luulenpa, että hävettää niin paljon, että ei kehtaa edes itselleen myöntää.
- Anonyymi
Aina löytyy heitä, joiden mielestä rikoksen uhriksi joutuneen kuuluisi hävetä.
- Anonyymi
Kuinka tulit tulkinneeksi noin? Oliko jossain maininta rikoksesta? Toki rikokosen tekijä voi joskus olla sellainen, että ei ymmärrä täysin tekoaan toisen näkökulmasta. Sellaisen mielestä varmaankin uhrin pitäusi hävetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka tulit tulkinneeksi noin? Oliko jossain maininta rikoksesta? Toki rikokosen tekijä voi joskus olla sellainen, että ei ymmärrä täysin tekoaan toisen näkökulmasta. Sellaisen mielestä varmaankin uhrin pitäusi hävetä.
Jos nyt puhutaan vaikka palstalla vuosikausia eri ihmisiä mustamaalanneesta ja esittäneestä ätmistä niin eiköhän tuo tamburiini tiedä mitä tekee vaikka pershäiriö näyttää olevankin melko infernaalisissa mittasuhteissa. Jurrijyrki vaan sattuu olemaan sen verran yksinkertainen että sortuu vähän väliä myös lapsiin kohdistuvien provojen rustaamiseen mikä on alhaisinta pskaa jopa täysin moraalittomalta urealahkeelta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt puhutaan vaikka palstalla vuosikausia eri ihmisiä mustamaalanneesta ja esittäneestä ätmistä niin eiköhän tuo tamburiini tiedä mitä tekee vaikka pershäiriö näyttää olevankin melko infernaalisissa mittasuhteissa. Jurrijyrki vaan sattuu olemaan sen verran yksinkertainen että sortuu vähän väliä myös lapsiin kohdistuvien provojen rustaamiseen mikä on alhaisinta pskaa jopa täysin moraalittomalta urealahkeelta
Ok, kovin ikävää ja outoa. Olen ehkä jotain tuonkaltaista ollut havaitsevinani. Miksi kukaan ei puutu tuohon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, kovin ikävää ja outoa. Olen ehkä jotain tuonkaltaista ollut havaitsevinani. Miksi kukaan ei puutu tuohon?
Saattaa luoda erinäisiä haasteita nuo kun kyseisen kaltaiset raukkikset eivät uskalla itse kertoa omaa nimeään julkisesti ja poliisille aiheutuisi liikaa kuluja alkaa vuosia tai jopa vuosikymmeniä selvittelemään heidän prepaid liittymiään ja kun kyseisiltä tyhjätaskuilta kuitenkaan ei valtio saisi penniäkään takaisin ni on helpompaa antaa heidän tehdä itse omasta elämästään pahempi helvetti he kun ovat usein syystä tai toisesta kenties jopa erittäin tunnettuja niillä paikkakunnilla joilla asuvat
- Anonyymi
Jep. Toi on täysin totta,että uhria syytetään,että mitäs luotti toiseen ihmiseen.. (en tarkoita tota mitä ap tarkoittaa,ku en tiedä mistä hän puhuu.)
- Anonyymi
Melkeinpä joudut muotoilemaan kysymyksen toisin. Tuo häpeäminen iskostetaan pikkulapsiin, ei aikuisiin. Olenko toiminut jossakin asiassa sinun näkökulmastasi väärin ja jos, niin missä?
- Anonyymi
Näihin tämmöisiin yleensä aloittaja vastaa ensimmäisenä.
- Anonyymi
Kyllä tuo tuttu tunne on. Mutta hänellä tässä enemmän hävettävää on! Ei mun toiminta mitään verraten..sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Ilmaan minua ei sydän sun oli Paulan esitys.
- Anonyymi
Yritätkö kiristää minua, noita?
- Anonyymi
Noita sivusta vastaa: ei ole tarvetta. Muut keinot käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita sivusta vastaa: ei ole tarvetta. Muut keinot käytössä.
Niin sulla aina on, olethan pidetty alamaailmassa. Sulla senpiirin kavereita riittää.
- Anonyymi
Sen verta musta sydän kun laki kerkisi ensin.
- Anonyymi
No ei just nyt.
- Anonyymi
Moni palstalainen ei näköjään ole saanut sellaista lahjaa syntyessään. Ehkä se joihinkin on hakattu jo kotona ellei koulussa.
- Anonyymi
Vilpitön vastaus: ei hävetä
- Anonyymi
Kysyn vastakysymyksen kun vastaan pidä itsestäsi huolta. Täällä on Mies.
- Anonyymi
Minua hävettää se, kun söin joulukuusen karkit ja jätin tyhjät paperit kuuseen roikkumaan. Oli noloa kun äiti alkoi jakaa meille karkkeja joulun jälkeen ja paperit olivat tyhjiä.
- Anonyymi
Mies Miehelle.
- Anonyymi
Olen aikoinani ollut koulukiusattu ja hävennyt melkein kaikkea. Enää ei jaksa välittää. Jos joku asia innostaa, niin anna palaa. Se on muiden ongelma jos eivät älyä innostua asioista. Kunhan ei satuta muita.
- Anonyymi
Paljastin itseni tai yhden niistä, ja muidenko pitäisi tuntea myötähäpeää tuota yhtä osakastani kohtaan.
- Anonyymi
Kyllä sen vielä käy kuten Östelän
- Anonyymi
Se että häpeän on tehnyt minusta tämän. Tarkoitan että ihmisten ilmoilla tuntuu usein että olen todella alhaisin, joten sanon itselleni, miksi en toimisi typerästi. Ajattelen ettei sovi pelätä mitä nuo ajattelee koska ovat minua pahempia kuitenkin. Siksi olen häpeästä syntynyt hölmö. Se on puhdasta ja yksinkertaista ahdistusta, joka tekee minusta niin kurittoman.
- Anonyymi
En häpeä mitään ja kyllä omistan ak-47:n.
- Anonyymi
Silmistäsi olisin voinut nähdä tuomion, mutta ajattelin sinun olleen vain sokea. Vaikka en Muuta saisi on minulla tahtoni. Ja minut elämässä ja rakkaudessa kieltävä on kumppanini kuolemassa ja häpeässä. Mutta vielä ei ole sääli elää.
- Anonyymi
Olen tottunut aikaansaamiini lumivyöryihin, se on lumihiutaleen osa.
- Anonyymi
Se etten vastannut luomaasi kuvaa ei varmaan ole hyvä syy häpeälle joka voi johtaa pahimmillaan ties mihin.
- Anonyymi
Mitä kuvia täällä maalailet
- Anonyymi
Viimeiset rahat vetoa.
- Anonyymi
Onko se niin, että ihminen häpeää mahdollista omaa addiktiotaan - oli se sitten mikä lie.
Alkoholi, piristeet, pakkomielteinen käytös, kirjoittelu tänne kyseenalaisessa mielessä, toisen ihmisen elämän vahingoittaminen tms. Kyllähän ne ovat myös hävettäviä asioita, mutta joskus voi kyseesä olla sairaus, mihin voisi hakea hoitoa ja apua. Itse se kuitenkin pitäisi oivaltaa, sillä eihän kukaan sellaista voi pakkosyöttää. - Anonyymi
ei sinun minun mielestani tarvitse haveta olen samanlainen kuin aina ennenkin jos me ei voiba kerran tavata niin etsi itsellesi sielta nainen ja me elamme sitten eri elaimia en jaksa aina sinua houkutella joten saat minun puolestani jo olla terv seija
- Anonyymi
Ei. En häpeä sitä mitä kaiketi pitäisi, mutta häpeän kaiketi sitä mitä ei pitäisi.
- Anonyymi
Siinä on häpeän kokemiset aika mystiset.
- Anonyymi
Joo ku kaikki me ollaan syntisiä heti ko me synnytään.
- Anonyymi
Onko vastapuoli trans......
- Anonyymi
Ei muuta
- Anonyymi
mita miun pitaisi muka havetä
- Anonyymi
nyt mina sanon sinulle etta hei hei silla tama keskustelu on aivan turha koita parjailla
- Anonyymi
Miu, siu, mau, myö, työ, hyö ja lopulta syö
- Anonyymi
Ei hävetä. Olen täysin turmeltumaton "nuorimies". Voi hyvin!
- Anonyymi
Lähes kuuskybää
- Anonyymi
Italiassa homo häpeä,kun maa repes.
- Anonyymi
Hieno saitti kaikille vilpittömille tämä kyllä.
- Anonyymi
No mua ei hävetä mut sitä letukkaa joka lähti etsiin monia uusia peiton hyeiluttajia luulis hävettävän tai sit on ajatusmaailma melkoisen kapea. En itse antanut mitään syytä moiseen touhuun. ehkä sillä kutisi liikaa vaikka kotona peitto helilui tosi usein. ja kunnolla.
- Anonyymi
Ei tapahtunut. Ei heilunut.
- Anonyymi
En häpeä omia tunteitani.
Yleisesti Suomalaisten pitäisi lopettaa se itsensä turha häpeily joka pilaa kaiken. Enemmän pitäisi olla ylpeä itsestä ja omista tekemisistään. - Anonyymi
Mikä pitäs hävettää ja ketä mitä hävettävää on jos omiin asioihin liittyen on rehellinen ja muiden asioista olettaa niin kui muutkin ymmärtääkseni tekee se että jos oletus toisinaan osuu oikeaan ni eikö se silloin tarkoita että sen kuuluisi hävetä kenen kohdalla oletus osui oikeaan vai
- Anonyymi
Se en ollut oikeastaan minä joten en voine sen kummemmin ottaa tuosta kunniaa kuin häpeäksenikään tunnustaa. Tuon demonin ole taltuttanut ikiajoiksi.
- Anonyymi
Kuule kun ei hävetä niin ei hävetä.
Häpeän tunne on sellaine luterilainen jäänne. Häpeä toki sinä jos osaat ja ruoski vaikka itseäsi. - Anonyymi
Anonyymi avaaja: "Vilpitön kysymys"
Vastaus Anonyymille avaajalle: Vilpillisyytesi on häpeällistä. Häpee! - Anonyymi
Ketkutesti listalla.
- Anonyymi
Ei koska se oli toinen joka aloitti. Tuli kärttämään minulta jotain....ja sai haluamansa.
- Anonyymi
Ritu sä häiriköit mun puhelintani ja puheluita. Oot täys nolla.
- Anonyymi
Äiti laittoi hajuvettä Liisan korvan taakse uudet kiiltomuovi kengät jalassa.
- Anonyymi
Ei. Asiat tapahtuivat minusta riippumatta ja kärpäsestä tuli härkänen.
- Anonyymi
Olen rakastunut yhteen ihmiseen eikä siinä ole mitään hävettävää.
Toki olen täällä anonyymina liikkeellä, koska vastakaikua ei taida tulla kuten toivon.
naiselta, sivusta - Anonyymi
Mitä pitäisi hävetä? Kerrohan se.
- Anonyymi
Voi hyvä sentään......ei ole minkäänlaista moraalia , perheen äiti....eikö yhtään hävetä mitä touhuat perheen selän takana..ja valehtelet, syytät muita!!! HÄPEÄ!!!
- Anonyymi
Sinun tässä kuuluisit hävetä olet tirkistelijä, haukkuja, mustamaalaaja. Nainen joka esiintyy miehenä ja minuna.Vielä jäät kiinni.
- Anonyymi
En ole aloittaja ja kyllä vähän hävettää.
- Anonyymi
Ei vaan kiusaajaa hävettää kun hänen suunnitelmansa toisen elämän pilaamisesta epäonnistui! 😂😂👍🏼👍🏼
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ei hävetä. Ottaa vain päähän (en tarkoita sitä mistä AP puhuu ,että Luotin ihmiseen ja se oli virhe) . Kadun että ikinä luotin .
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262193
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161494- 1241427
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883