Miten toimii sote?

Anonyymi-ap

Ei toimi pitäisi purkaa kuten kiky. Alueita liikaa pitäis vähentää, johtajia ja päälliköitä aivan liikaa, pitäis panna oikeisiin töihin. Sairaanhoitajille se palkka mitä yrittivät lakkoilulla. Ei politiikot osaa tehdä sotesysteemiä, politiikot eivät osaa kuin varmistella valintaa seuraavalle kaudelle ja sopeutumisrahoille.

6

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei toimi mitenkään,nyt on jo orpon tuleva hallitus kusessa hyvinvointi kulujenkans,

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­­­N­­­y­­m­­f­­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17860423D

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Hyvin toimii vuodeosastoja lopetetaan,Lääkäriin ei pääse ,ja köyhiä kyykytetään. Mutta eipä se haitta saahan johtaja 17000€ palkkaa ja puolueet 7000edustajaa kohti. Jos olen väärässä niin korjatkaa.

• Anonyymi

Sote on täysin fiasko!Ja epäonnistunut kaikilta osin.Voimme hylätä sen hyvillä mielin ja iloisin kielin.Koska siitä ei kansalainen ole todellakaan hyötynyt millään lailla.

• Anonyymi

Mutta pääasiahahan on että herrat päriää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta pääasiahahan on että herrat päriää.

Tässä elämässä ei riitä se,että tietyt herrat ja naiset vain pärjää.”Sotessa” täytyy ottaa huomioon enemmän kansalaisten hyvinvointi!Ja niin ei ole käynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      205
      7054
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4652
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      40
      4353
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3292
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1955
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1716
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1680
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1583
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1469
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1247
    Aihe