Onko sinulla tulostin ja käytätkö sitä?
Olen tehnyt vähän laskelmia tulostimen pidon kattavuudesta.
Jos halua n tulostettuina vuodessa 300 sivua. niiden tulostus maksaneet muualla tuskin yli 150 euroa.
Sitä varten ei kannata hankkia tulostinta, jolla tulee yhtenään ties mistä syystä toiminhäiriöitä ja johon on jatkuvasti ostettava mustesäiliöitä.
tulostin, onko tarpeen?
10
252
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei ole ollut tulostinta varmaan viiteentoista vuoteen. Ei pöytäkonettakaan. Ei ole mitään tulostettavaakaan. Jos jotain satunnaisesti ehdottomasti tarvitsisin, niin kävisin kirjastossa tulostamassa.
Mitä tulostat aloittaja? 300 tulostetta on aika paljon.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17860426B
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Hyviä tulostimia saa noin sadalla eurollakin.
Minun lasertulostin vetelee viimeisiään. Kaipaan kyllä tulostinta koska kirjoitan vielä kirjeitä, myös sellaisille, joilla ei ole edes tietokonetta.
Meidän kirjastossa pystyy kyllä tulostamaan - jos vain osaa tarvittavat esivalmistelut...- Anonyymi
Minä olen tehnyt niin, että olen tallentanut tulostettavat muistitikulle.
Kirjastossa muistitikku kopio/scannerkoneelle ja tulostus suoraan muistitikulta. Ei tarvitse tietokonetta siihen väliin.
Asiakaspalvelijat neuvovat kyllä, uskon niin. Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tehnyt niin, että olen tallentanut tulostettavat muistitikulle.
Kirjastossa muistitikku kopio/scannerkoneelle ja tulostus suoraan muistitikulta. Ei tarvitse tietokonetta siihen väliin.
Asiakaspalvelijat neuvovat kyllä, uskon niin.Voi kiitos hyvistä ohjeista Ano 11.07. Tuon tyyppistä operaatiota mielessäni mietinkin, mutta taidot ja polku olivat hukassa...))
- Anonyymi
Miulla oli tulosti monia vuosia, kunnes hajosi, enkä ole nyt uuttakaan vielä hankkinut.
Tuo oli hyvä vinkki, että laittaisi muistitikulle ja siitä eteenpäin. - Anonyymi
Minulla oli tulostin W Xp aikaan ja Vistan. Vista oli minusta parhain ja käytin ilman vikoja 7v mutta sitten muisti ym liian pieni hidastui. Kun ostin kannettavan W7 ei kai sopinut siihen eikä ole ollut tulostettavaa. Nyt saa verkosta tiedostot ladattua, tallennettua tabletteihin,puhelimeen. Kannettavaa en käytä ei ole päivitystä Chrome selaimelle enää. Eikä sitä tuntikausia voi pitää auki ja pitää istua pöydän ääressä. Avaan sillon tällöin ja katson toimiiko muuten käytän langatonta tablettia joka teki käytöstä helpon kun vertaa niitä W aikoja.
- Anonyymi
Tulostus on kätevämpää kotona.
- Anonyymi
En ole tarvinnut tulostinta yli kymmeneen vuoteen. Tablettia kun käytän , otan kuvakaapauksen tai tallennan johonkin emailiin tai muualle tablettiini. Mahdollisuuksia on paljon.
Kaikki asiat kun tulee hoidettua tällä, ei enää paperia juuri kerry.
Joistakin supertärkeistä olen kävässyt kirjastossa kopiot ottamassa ( a 20senttiä)
Kaikki mitä tiedostojani on tässä ,menevät i cloudiin ( pilveen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268