Missä viipyy puol.voimien vastaus sukellusvene havaintoon?
Tällaisena aikana luulisi että puolustusvoimat olisi havainnut sukellusveneen ensin eikä joku viihteellä oleva työporukka.
Toivotaan että näin on käynytkin.
Mielestäni Suomen merialuetta tulisi nyt tarkkailla niin teknisesti kuin myös visuaalisesti useammalla silmäparilla.
Sukellusvene?
Anonyymi-ap
4
301
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeksi näkyi valas, sitä ennen taisi olla pyöriäinen.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17860477T
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Meidän Aluevesialueilla ei liiku pinta eikä pinnanalaisia romppeita ilman että niistä tietäisi kukaan tai mikään kenen tai keiden niistä tarviskaan tietää.
- Anonyymi
Hevon kukkua. Ne vanhat 1970-luvun kuuntelulaitteet ahvenanmerellä eivät ole paljastaneet koskaan yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308