Aikoinaan oli kolme ketjua ja kaikki on poistettu. Onko palvelu parantunut mielestänne? Omasta mielestä ehdottomasti on petrattu ja uusi myymälänhoitaja on paras tähän asti. Silti siellä on edelleen palvelua, että viskoo tuotteita kassalla hampaat irvessä. Tulee ihan outo olo, jos menee hänen kassalle. Eikö osata antaa palautetta, miten asiakkaille hymyillään eikä olla vihaisen oloisia?
Keskustan S-Marketin palvelu
28
1882
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko laittanut myymäläpäällikölle palautetta ko.myyjästä?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17860576k
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Nyt on palvelu parantunut. Vanhat ketjut oli ihan lukittu.
- Anonyymi
Ei kyllä kummaisia työntekijöitä ole ässässä edelleenkään..Kaikki ihme tollukoita
- Anonyymi
Onko vielä ostosten viskomista kassalla
- Anonyymi
Sinä taidat olla se tollukka-asiakas.
- Anonyymi
Asioin aina itsepalvelukassalla,jos suinkin mahdollista.
- Anonyymi
Ite kun tekee niin saa sit tehdä.
- Anonyymi
Suurin osa työntekijöistä näyttää olevan ylipainoisia niin se vähän "paremman" näköinenkin nuorehko nainen..
- Anonyymi
Ihan pakko kysyä että mitä sairasta tyydytystä itsellesi tällä kommentilla haet?
Ihan helvetin hyvä että täällä on erinäköisiä ja erikokoisia ihmisiä Sotkamossa.
Mahtas olla kaunista katsottavaa jos kaikki näyttäisi sinulta 👎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan pakko kysyä että mitä sairasta tyydytystä itsellesi tällä kommentilla haet?
Ihan helvetin hyvä että täällä on erinäköisiä ja erikokoisia ihmisiä Sotkamossa.
Mahtas olla kaunista katsottavaa jos kaikki näyttäisi sinulta 👎Kaupassa ei pidä arvostella ulkonäköä vaan palvelun tasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupassa ei pidä arvostella ulkonäköä vaan palvelun tasoa.
Juuri tämä, annetaan kehorauha kaikille ihmisille👍. Varsinkin kun ei tiedetä mitä taustalla on (sairaus, lääkitys, yksilölliset eroavaisuudet).
Huono ja hyvä palaute palvelusta annetaan joko kasvotusten työntekijälle itselleen ai esihenkilölle.
Suomi24 ei ole oikea paikka rakentavaan keskusteluun . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tämä, annetaan kehorauha kaikille ihmisille👍. Varsinkin kun ei tiedetä mitä taustalla on (sairaus, lääkitys, yksilölliset eroavaisuudet).
Huono ja hyvä palaute palvelusta annetaan joko kasvotusten työntekijälle itselleen ai esihenkilölle.
Suomi24 ei ole oikea paikka rakentavaan keskusteluun .Kyllä just oikee kanava tämä kanava keskustella mistä vaan ongelmista ja asioista rakentavasti ja avoimesti myöskin..
Jos ei kaupassa homma toimi niin sehän tarkoittaa vain yhtä asiaa eli vaihtoon vaan ja uutta tilalle eikä siinä mitään sen kummempaa perustelua enää nykyisin edes tarvita että saa antaa irtisanomisen käteen..Joten ehkäpä kannattaisi myymäläpäälikkö Minnankin tämä asia muistaa eikä niin sanotusti väkisellä koittaa pitää samoja hapan naamoja yms siellä töissä kun varmasti sinne on tulijoita parempiakin työntekjöitä tilalle.. - Anonyymi
Kestähän ”paremman” näköisestä naisesta puhut tässä🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestähän ”paremman” näköisestä naisesta puhut tässä🤔
Ei kun ostaja
- Anonyymi
tervehtiikö myyjät?
- Anonyymi
Kyllä tervehtivät ja ovat ystävällisiä meille asiakkaille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tervehtivät ja ovat ystävällisiä meille asiakkaille.
No ovat jänniä eivät kerro ostoksien loppusummaa jos ei erikseen muista kysyä...Kätevää itsepalvelua siis
- Anonyymi
Muistan kuinka yksi aikoinaan kyseli onko s korttia, ihan siis pakkomaisesti. Vaikka varmasti muisti on.. on onneksi muuttunut palvelu siitä. Ja kommentoi asiakkaan ostoksia.
- Anonyymi
Edelleen palvelu on kylämäistä ja myymälä samoin, kun vertaa kaupunkien ässiin. Jospa tulisitte tähän päivään 2025.
- Anonyymi
Ei muutu ennen kun ne iät ja ajat siellä oleet myyjät vaihtuu
- Anonyymi
Ei kaikilla ole huumorin tajua heti tulee vastaan sanomista,tule ite,
- Anonyymi
Kun menen kauppaan, toivon löytäväni kyseiset ostokseni ja sitten kassalle.
Jos kassaneidin naama ei ole ok, mitä siitä.
He tekevät työtänsä ja me saamme ottamamme tuotteet. Eikö se riitä? Heidänkin on ansaittava elantonsa, mutta hymyilkää. Joku voi siitä ilahtu. 🥰- Anonyymi
Kyllä tuollaisessa ketjukaupassa pitää vuonna 2025 osata asiakaspalvelu. Ellei onnistu niin koulutuksia on S-ryhmän sisälläkin. Valistusta.
- Anonyymi
Kyllä olen saanut ilosta palvelua mutta yksi työntekijä on aina niin tympääntyneen oloinen ( naama norsun vit....)
- Anonyymi
Kuka!? Kerro toki
- Anonyymi
No niitä norsunvittu naamoja löytyy kyllä joka kaupasta jos niitä asioikseen etsii👍😅
Hymyile niin sullekin hymyillään😁
Hymy tarttuu😊 - AnonyymiUUSI
Oli pikkujoulut ollut Amarillossa. Jospa on joulumieltä nyt kaupassa. Kaikki ei aina tervehdi iloisesti, K:ssa ja Tokmannilla palvelu parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku295027Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova641904HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1121803- 1111670
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291614Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p226928- 71901
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.43853Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54813- 53782