Inga on Jämsän paras parturi

Anonyymi-ap

Miesten hiusten leikkuu maksaa 20 €. Siinä on kyllä hinta / laatusuhde kohdallaan. Inga on Jämsän nopein parturi. Kun tekee parturin hommaa omassa kiinteistössään, niin pystyy pitämään hinnat kilpailukykyisenä.

27

1344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täytyy kyllä sanoa että muutamia kertoja käynyt blancossa ja käyn kyllä tulevaisuudessakin, todella laadukasta työtä tekee.👍

      • Anonyymi

        Jag har inga pengar ei siis pidä paikkaansa hänen kohdalla.


    • Anonyymi

      kampaako ihanasti tukkaa.

      • Anonyymi

        Inga kaunis... Fiksu mukava.
        Paras parturi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inga kaunis... Fiksu mukava.
        Paras parturi.

        Vai ni.


    • Anonyymi

      Muista pyytää kuitti. Heh...

      • Anonyymi

        Mitä sillä tekee,vai pyyhitkö siihen……


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sillä tekee,vai pyyhitkö siihen……

        Sinähän sen tiedät kun pyyhit kjäh kjäh 😅🤣


    • Anonyymi

      Ingalle ei tarvitse aikoja varailla. Sen kun kävelee liikkeeseen sisään, kun ulko-ovi on kutsuvasti auki. Vaikka olisi porukkaa sisällä jonossa, niin jono kiertää nopeasti ja hyvät jutut kuulee odottaessa kaupanpäälliseksi.

    • Anonyymi

      Inga on Jämsän paras ja nopein.

      • Anonyymi

        Kyllä on nyt papoilla liian jännää


    • Anonyymi

      Vieläkö myy viron juomia..

      • Anonyymi

        Muutama vuosi sitten kaveri haki palomäestä pullon.. Vihkoon myyjä merkkasi määrän ja hakijan nimen ja luvatun maksupäivän, Olin kuski. Käyn parturissa muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama vuosi sitten kaveri haki palomäestä pullon.. Vihkoon myyjä merkkasi määrän ja hakijan nimen ja luvatun maksupäivän, Olin kuski. Käyn parturissa muualla.

        Tuokin vain unelmissas onneton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin vain unelmissas onneton

        Vihkoon jäi merkintä.. Pullon hakia kuoli palomäen puukerrostalopalossa..


    • Anonyymi

      Alkuperäinen venakko. Tartto.

    • Anonyymi

      Siis paras hän ei missään nimessä ole. Nopea ehkä. Ja halvin. Naisten hiukset osaa kyllä varmaan laittaa mutta miesten ei ollenkaan.
      On se kumma kun se ei pysty edes leikkaamaan esim. sivuja kaljuiksi vaan aina jättää millin pari sänkeä, vaikka pyytää leikkaamaan ettei jää sänkiä, niin ei onnistu.
      Tämä muilta kuultua. En tiedä onko mitään koulutusta edes hänellä. Kone surraa ja sillä vetelee mallista riippumatta.

      • Anonyymi

        Yks naapurin mies käy Ingalla ja mun mies Nadjalla. Ero saksimisen tuloksissa kuin yöllä ja päivällä. Naapurin hiuksista näkee, että lyhentyneet ovat, mutta eipä sitten juurikaan mitään muuta. Mun miehen hiukset on leikattu millintarkasti ja lopputulos on just eikä melkeen.
        Hintaeroa on 10 euroa, mutta se kyllä ehdottomasti kannattaa maksaa.
        Mutta sehän on siinä, mitä kukin arvostaa ja mistä haluaa selvitä mahdollisimman halvalla lopputuloksesta välittämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks naapurin mies käy Ingalla ja mun mies Nadjalla. Ero saksimisen tuloksissa kuin yöllä ja päivällä. Naapurin hiuksista näkee, että lyhentyneet ovat, mutta eipä sitten juurikaan mitään muuta. Mun miehen hiukset on leikattu millintarkasti ja lopputulos on just eikä melkeen.
        Hintaeroa on 10 euroa, mutta se kyllä ehdottomasti kannattaa maksaa.
        Mutta sehän on siinä, mitä kukin arvostaa ja mistä haluaa selvitä mahdollisimman halvalla lopputuloksesta välittämättä.

        Inga on ihana vaikka leikuu maksais 50e.
        Kävisin 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks naapurin mies käy Ingalla ja mun mies Nadjalla. Ero saksimisen tuloksissa kuin yöllä ja päivällä. Naapurin hiuksista näkee, että lyhentyneet ovat, mutta eipä sitten juurikaan mitään muuta. Mun miehen hiukset on leikattu millintarkasti ja lopputulos on just eikä melkeen.
        Hintaeroa on 10 euroa, mutta se kyllä ehdottomasti kannattaa maksaa.
        Mutta sehän on siinä, mitä kukin arvostaa ja mistä haluaa selvitä mahdollisimman halvalla lopputuloksesta välittämättä.

        Missä tämä Nadja pitää parturia, alan käymään sitten siellä jos suosittelet. Onkin jo sen verran pitkät.


    • Anonyymi

      Kaikki parturit on hria, mutta kaikki hrit ei ole partureita.

      • Anonyymi

        Ostan tuon, ja sen.


    • Anonyymi

      Jämsässä ei ole ainuttakaan kaunista parturia

    • Anonyymi

      Inga ja kuitti, se pitää itse anella...

    • Anonyymi

      Tekeekö myös miehille permanetin?sellaisen kuin Pepe wilperillä oli 70-luvulla.mikä hinta on?

      • Anonyymi

        Satkun maksaa. Jos hommaat Pepe tyylisen kampauksen niin naiset käy varmasti kuumana.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe