Inga on Jämsän paras parturi

Anonyymi-ap

Miesten hiusten leikkuu maksaa 20 €. Siinä on kyllä hinta / laatusuhde kohdallaan. Inga on Jämsän nopein parturi. Kun tekee parturin hommaa omassa kiinteistössään, niin pystyy pitämään hinnat kilpailukykyisenä.

27

1364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täytyy kyllä sanoa että muutamia kertoja käynyt blancossa ja käyn kyllä tulevaisuudessakin, todella laadukasta työtä tekee.👍

• Anonyymi

Jag har inga pengar ei siis pidä paikkaansa hänen kohdalla.

• Anonyymi

kampaako ihanasti tukkaa.

• Anonyymi

Inga kaunis... Fiksu mukava.
        Paras parturi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Inga kaunis... Fiksu mukava.
        Paras parturi.

Vai ni.

• Anonyymi

Muista pyytää kuitti. Heh...

• Anonyymi

Mitä sillä tekee,vai pyyhitkö siihen……

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sillä tekee,vai pyyhitkö siihen……

Sinähän sen tiedät kun pyyhit kjäh kjäh 😅🤣

• Anonyymi

Ingalle ei tarvitse aikoja varailla. Sen kun kävelee liikkeeseen sisään, kun ulko-ovi on kutsuvasti auki. Vaikka olisi porukkaa sisällä jonossa, niin jono kiertää nopeasti ja hyvät jutut kuulee odottaessa kaupanpäälliseksi.

• Anonyymi

Inga on Jämsän paras ja nopein.

• Anonyymi

Kyllä on nyt papoilla liian jännää

• Anonyymi

Vieläkö myy viron juomia..

• Anonyymi

Muutama vuosi sitten kaveri haki palomäestä pullon.. Vihkoon myyjä merkkasi määrän ja hakijan nimen ja luvatun maksupäivän, Olin kuski. Käyn parturissa muualla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutama vuosi sitten kaveri haki palomäestä pullon.. Vihkoon myyjä merkkasi määrän ja hakijan nimen ja luvatun maksupäivän, Olin kuski. Käyn parturissa muualla.

Tuokin vain unelmissas onneton

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin vain unelmissas onneton

Vihkoon jäi merkintä.. Pullon hakia kuoli palomäen puukerrostalopalossa..

• Anonyymi

Alkuperäinen venakko. Tartto.

• Anonyymi

Siis paras hän ei missään nimessä ole. Nopea ehkä. Ja halvin. Naisten hiukset osaa kyllä varmaan laittaa mutta miesten ei ollenkaan.
      On se kumma kun se ei pysty edes leikkaamaan esim. sivuja kaljuiksi vaan aina jättää millin pari sänkeä, vaikka pyytää leikkaamaan ettei jää sänkiä, niin ei onnistu.
      Tämä muilta kuultua. En tiedä onko mitään koulutusta edes hänellä. Kone surraa ja sillä vetelee mallista riippumatta.

• Anonyymi

Yks naapurin mies käy Ingalla ja mun mies Nadjalla. Ero saksimisen tuloksissa kuin yöllä ja päivällä. Naapurin hiuksista näkee, että lyhentyneet ovat, mutta eipä sitten juurikaan mitään muuta. Mun miehen hiukset on leikattu millintarkasti ja lopputulos on just eikä melkeen.
        Hintaeroa on 10 euroa, mutta se kyllä ehdottomasti kannattaa maksaa.
        Mutta sehän on siinä, mitä kukin arvostaa ja mistä haluaa selvitä mahdollisimman halvalla lopputuloksesta välittämättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yks naapurin mies käy Ingalla ja mun mies Nadjalla. Ero saksimisen tuloksissa kuin yöllä ja päivällä. Naapurin hiuksista näkee, että lyhentyneet ovat, mutta eipä sitten juurikaan mitään muuta. Mun miehen hiukset on leikattu millintarkasti ja lopputulos on just eikä melkeen.
        Mutta sehän on siinä, mitä kukin arvostaa ja mistä haluaa selvitä mahdollisimman halvalla lopputuloksesta välittämättä.

Inga on ihana vaikka leikuu maksais 50e.
        Kävisin 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tämä Nadja pitää parturia, alan käymään sitten siellä jos suosittelet. Onkin jo sen verran pitkät.

• Anonyymi

Kaikki parturit on hria, mutta kaikki hrit ei ole partureita.

• Anonyymi

Ostan tuon, ja sen.

• Anonyymi

Jämsässä ei ole ainuttakaan kaunista parturia

• Anonyymi

Inga ja kuitti, se pitää itse anella...

• Anonyymi

Tekeekö myös miehille permanetin?sellaisen kuin Pepe wilperillä oli 70-luvulla.mikä hinta on?

• Anonyymi

Satkun maksaa. Jos hommaat Pepe tyylisen kampauksen niin naiset käy varmasti kuumana.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      41
      1743
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      238
      1316
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      200
      1214
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1127
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1076
    9. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    Aihe