Onko kukaan käyttänyt bioapteekin silica tonic:ia vatsavaivoihinsa ja saanut siitä jopa apua.
Mikähän kemiallinen vaikutus siinä on ja voikohan sitä käyttää jatkuvasti vaikkapa 3x päivässä?
Silica tonic
4
14504
Vastaukset
- joutuu päivittäin
vatsansa toimittamaan vierailla aineilla niin on parempi mennä lääkäriin tai muuttaa muuten ruokailu ja liikuntatottumuksia. Vanhoille ja muuten suolistosairaille tai hetkellistä paastoa pitävälle silica tonic voi olla ok mutta että koko ajan niin ei kuulosta terveelliseltä jos käyttäjän vatsa toimii kuitenkin kolmen päivän välein muuten ilman löysääviä. Suoliston bact. kantahan siitä sekovuu....
- västi
Silica tonic on vaaraton luonnontuote, joten jos saat apua esim. närästykseen, niin käytä huoleti vaan. Siitä ei ole haittavaikutuksia. Se muodostaa vatsan limakalvoille suojaavan kerroksen, joten limakalvojen ärsytys helpottaa ja happamat röyhtäisyt vähenevät.
- abc
Olen käyttänyt 2,5 v. ja päässyt vähemmällä lääkkeiden syömisellä (esim. Nexium). Olo hyvä ja otan silicaa useita kertoja päivässä. Yleensä ennen ruokailua ja kahvin juontia.Pidä pari tuntia väliä lääkkeisiin.
- Onko haittaa
abc kirjoitti:
Olen käyttänyt 2,5 v. ja päässyt vähemmällä lääkkeiden syömisellä (esim. Nexium). Olo hyvä ja otan silicaa useita kertoja päivässä. Yleensä ennen ruokailua ja kahvin juontia.Pidä pari tuntia väliä lääkkeisiin.
Kiitoksia kovasti! Kävinkin ostamassa jo toisen pullon. Auttanut todella paljon, mm. röyhtäilyyn ym.
Olin vähän epävarma sen mahdollisista haittavaikutuksista elimistöön. Mitään haittavaikutuksia ei kyllä oireiden muodossa ole ollut, mutta käyttö pitemmän päälle arvellutti, kun ei ollut tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576