Naapuri levitti lietettä pellolle lähellä taloani. ,(pihalla haisee) kun ilmalämpöpumppu meni päälle sieltä tulee pahaa hajua. Mistä se tuo pumppu ottaa ilmansa ? Ulkoilmasta?
Ilmalämpöpumppu haisee
8
381
Vastaukset
- Anonyymi
höpö, ei ilmalämpöpumppu ota pihalta ilmaa.
- Anonyymi
No. Mitäs muualta ku ulkoilmasta, maan altako?
- Anonyymi
Ei ota ilmaa ulkoa, kierrättää vain huoneilmaa.
Voi olla että putkien seinälävistys on jäänyt tiivistämättä, eli siltä tulee ulkoilmaa mukaan kiertoon. - Anonyymi
Varmaan itsekin tiedät, pumppu kierrättää vaan sisäilmaa ja lämmittää/jäähdyttää sitä.
Ei ota ilmaa ulkoa. Syytä naapuria, älä pumppua. - Anonyymi
Tämä vedätys ei voi edes haista...
- Anonyymi
Ilmalämpöpumppu kierrättää sisäilmaa, laita ikkunat ja ovet kiinni ,sammuta ilmastointikone jos sellainen on
- Anonyymi
Tuota "ilmanvaihto kokonaan seis" ohjetta noudatettaessa kannattaa ennen noita toimenpiteitä opetella elämään hengittämättä. Ja opettaa perhekin samaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849