Helatorstai huomenta

Ja päivän paistetta. 🌞☕🐺🥐

Susikin jo heräilee. Itseään ylös keräilee. 🙃

206

1203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenta hyvä et joku heräilee.🙂🍎🍏

      • On jo korkea aika herätä todellisuuteen. Ja ymmärtää asioiden oikea laita.🧘


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On jo korkea aika herätä todellisuuteen. Ja ymmärtää asioiden oikea laita.🧘

        Ootko laitapuolen kulkija?


      • Anonyymi

        RUOTSIKSI HELA SUOMEKSI PYHÄ HELA ON PYHÄ SUOMEKSI no luonnollisesti tiesitte tämän pyhä sanan olevan ruotsiksi hela.


    • Anonyymi

      Huomenta Susihukka ja hyvää Helatorstaita👸🏼😃

      ☕️🥪🥣🍓 aamiaistuokio.

      • Kiitos ja Huomenta Prinsessa 🤗. Minä yritän vielä päästä ylös sängystä. 🙃
        Kahvin keittoon. 🤗☕


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos ja Huomenta Prinsessa 🤗. Minä yritän vielä päästä ylös sängystä. 🙃
        Kahvin keittoon. 🤗☕

        Huomenta👩☕


      • Anonyymi

        Kuka syö noin paljon?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos ja Huomenta Prinsessa 🤗. Minä yritän vielä päästä ylös sängystä. 🙃
        Kahvin keittoon. 🤗☕

        Ei kiirettä👸🏼😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka syö noin paljon?

        Aamupala on päivän tärkein ateria👸🏼 pitää syödä tarpeeksi niin ei tule nälkäkiukku! 💆🏼‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiirettä👸🏼😃

        🤗😄 ei niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aamupala on päivän tärkein ateria👸🏼 pitää syödä tarpeeksi niin ei tule nälkäkiukku! 💆🏼‍♀️

        Prinsessa on ihan oikeassa. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta👩☕

        Huomenta ☕🥐


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka syö noin paljon?

        Me syömme. ☕🥐🍊🥪🥣🥞🍮


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Me syömme. ☕🥐🍊🥪🥣🥞🍮

        Yök


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos ja Huomenta Prinsessa 🤗. Minä yritän vielä päästä ylös sängystä. 🙃
        Kahvin keittoon. 🤗☕

        Milläs keität ku ei kaffekeitin laingans?
        Mut ne hienot tuoksut tuler ikkunoista sisään.
        Lipasen huuliani. Ai ai ai että mä sanon..


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Prinsessa on ihan oikeassa. 😊

        Usein, koska kokemuksen rintaääni kertoo viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka syö noin paljon?

        Kahvia juodaan vain että ihmiset saa palkkaa kun jauhaa papuja kasvattaa niitä et sä muuten kahvia jois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamupala on päivän tärkein ateria👸🏼 pitää syödä tarpeeksi niin ei tule nälkäkiukku! 💆🏼‍♀️

        Mitä enemmän ahmii sen enemmän vatsalaukku venyy venyy venyy venyy sen enemmän sinne mahtuu sen enemmän on huono olo väsyttää mitä enemmän ahmii.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Me syömme. ☕🥐🍊🥪🥣🥞🍮

        Aamulla riittää leivän pala hiukan voita ja tuore kurkku tomaatti viipale ehkä.Kuppi teetä maidolla sillä menee hyvin ohi kahvitauon lounaaseen asti.Mieti montako kaloria kulutat ennen kuin alat ahmia.


    • Nyt on kyllä mustasuden nälkä! 🙃

      • Anonyymi

        Syöminen se on niin mukavaa silloin kun on se suden nälkä eli aivan älyttömän kova nälkä 👸🏼🐺🍌🍳🍔🍪😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syöminen se on niin mukavaa silloin kun on se suden nälkä eli aivan älyttömän kova nälkä 👸🏼🐺🍌🍳🍔🍪😋

        Se on kyllä. 😋


    • Anonyymi

      Pitää syödä puuro👩

      • Minä syön jo ihan ruokaa, on jo keskipäivä. :)


      • Anonyymi

        Kaurapuuro on herkkua👸🏼


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaurapuuro on herkkua👸🏼

        Kiva kun tykkäät siitä. Minulle se ei ole niin herkkua, mutta ihan syötävää. 😄
        Minä söin jo meksikonpataa ja ruisleipää. Nyt korvapuustia, siis sitä pullaa. 😋


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiva kun tykkäät siitä. Minulle se ei ole niin herkkua, mutta ihan syötävää. 😄
        Minä söin jo meksikonpataa ja ruisleipää. Nyt korvapuustia, siis sitä pullaa. 😋

        🐺👂🏻😃👸🏼


      • Anonyymi kirjoitti:

        🐺👂🏻😃👸🏼

        😄🤗


      • Anonyymi

        Nieletkö aina ja joka tilkan sattumista erotun nesteen? Tarkkaan. Viimeisteletkö asettimen puhtaaksi helläsi kiusoitellen nuolemalla?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä syön jo ihan ruokaa, on jo keskipäivä. :)

        Olen syönyt yhden banaanin ja yhden tomaatin.
        En kasva enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaurapuuro on herkkua👸🏼

        Nii-i.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiva kun tykkäät siitä. Minulle se ei ole niin herkkua, mutta ihan syötävää. 😄
        Minä söin jo meksikonpataa ja ruisleipää. Nyt korvapuustia, siis sitä pullaa. 😋

        Voi pyhä pietari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pyhä pietari.

        Apostoleja oli 12 sen päälle 70 ja sen päälle .....oli myös vääriä ja vääriä jeesuksia noitia velhoja vääriä profeettoja.Usko poikaan Jeesukseen pelastaa se on kaikkien apostolien yhteinen sanoma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaurapuuro on herkkua👸🏼

        Puurolla pärjää päivän illalla omena ja pieni leipä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen syönyt yhden banaanin ja yhden tomaatin.
        En kasva enää.

        Kuppi teetä pärjää koko päivän joku suklaa pala suuhun iltapäivällä.Omena on hyvä. Aikuinen ei enää tosiaan kasva kuin leveyttä.


    • Mitenkäs sudella on helatorstai lähtenyt ns.menemään 👱‍♀️

      • Hyvin kai? Aamupala nyt syöty ja kahvit juotu... Seuraavaksi valmistaudun siirtymään työpaikalle illaksi. 😊 Entäpä sinulla?

        Sinä taidat olla täällä joku uusi?


      • mustasusi kirjoitti:

        Hyvin kai? Aamupala nyt syöty ja kahvit juotu... Seuraavaksi valmistaudun siirtymään työpaikalle illaksi. 😊 Entäpä sinulla?

        Sinä taidat olla täällä joku uusi?

        Niin kai voisi sanoa👱‍♀️


      • AnnaBella33 kirjoitti:

        Niin kai voisi sanoa👱‍♀️

        Minulla on vapaapäivä kiitos kysymästä👱‍♀️


      • AnnaBella33 kirjoitti:

        Minulla on vapaapäivä kiitos kysymästä👱‍♀️

        Hyvää vapaapäivää. 😃


      • mustasusi kirjoitti:

        Hyvää vapaapäivää. 😃

        Thanks👱‍♀️


      • AnnaBella33 kirjoitti:

        Thanks👱‍♀️

        Mitäs aiot puuhailla? :)


      • Anonyymi
        AnnaBella33 kirjoitti:

        Niin kai voisi sanoa👱‍♀️

        Pesutahommaa. Viimeistelen asioita uudessa kodissa. Käyn kaupassa.
        Eilen siivosin, siis ns ylläpitosiivousta, koska uutta ja siistiä.

        Illaksi ajattelin pukeutua tissihameeseen ja olla nättinä.
        Katson telkusta (en mulkusta) ajankohtaisohjelmia, uutisia, dokkaria, jos sattuu löytymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pesutahommaa. Viimeistelen asioita uudessa kodissa. Käyn kaupassa.
        Eilen siivosin, siis ns ylläpitosiivousta, koska uutta ja siistiä.

        Illaksi ajattelin pukeutua tissihameeseen ja olla nättinä.
        Katson telkusta (en mulkusta) ajankohtaisohjelmia, uutisia, dokkaria, jos sattuu löytymään.

        ..siis pesutupahommaa


      • mustasusi kirjoitti:

        Mitäs aiot puuhailla? :)

        Enpä ihmeitä ruokaa just syön;)👱‍♀️ why


      • mustasusi kirjoitti:

        Mitäs aiot puuhailla? :)

        Puu Hommia aamusta karsimaan puun oksia

        Talveen polttopuut

        Hyvää helatorsaita myös sinne alko vettä sataa niin keskeytetiin puun kaato

        Huomenna jatkuu .... halko projekti---->


      • AnnaBella33 kirjoitti:

        Enpä ihmeitä ruokaa just syön;)👱‍♀️ why

        Ihan muuten vaan... 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Ihan muuten vaan... 😊

        Sano please👱‍♀️


      • AnnaBella33 kirjoitti:

        Sano please👱‍♀️

        Please. 🙃


      • mustasusi kirjoitti:

        Please. 🙃

        Please sano please👱‍♀️


      • AnnaBella33 kirjoitti:

        Please sano please👱‍♀️

        Sulla jäi nyt levy päälle. 😄


      • mustasusi kirjoitti:

        Sulla jäi nyt levy päälle. 😄

        Niinpä👱‍♀️


      • en_ole_prinsessa kirjoitti:

        Puu Hommia aamusta karsimaan puun oksia

        Talveen polttopuut

        Hyvää helatorsaita myös sinne alko vettä sataa niin keskeytetiin puun kaato

        Huomenna jatkuu .... halko projekti---->

        parempi alku kesästä niin sääsket

        ei ole kimppussa


      • Anonyymi

        Jeesus nousi taivaaseen paikka on tuolla SODOMASSA edelleen öljymäellä.


    • Mitä Prinsessa 👸🏼 aikoo tänään puuhailla? 😊

      • Anonyymi

        Nyt tiskataan ja pestään pyykkiä👸🏼🫧
        Sitten taas studera och skriva 🇸🇪✍🏻
        Myöhemmin jag ska laga mat🍽


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tiskataan ja pestään pyykkiä👸🏼🫧
        Sitten taas studera och skriva 🇸🇪✍🏻
        Myöhemmin jag ska laga mat🍽

        Okej. Det höra goda. du är en hårt arbetande student. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Okej. Det höra goda. du är en hårt arbetande student. 😊

        Ja visst, jag måste olla ahkera👸🏼😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja visst, jag måste olla ahkera👸🏼😆

        Jag hoppas att du lyckas med dina studier. Du är en så fin person 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jag hoppas att du lyckas med dina studier. Du är en så fin person 😊

        Precis 👸🏼😊🙏🏻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Precis 👸🏼😊🙏🏻

        Varsågod 🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jag hoppas att du lyckas med dina studier. Du är en så fin person 😊

        Skrattar


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Okej. Det höra goda. du är en hårt arbetande student. 😊

        Jå.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jag hoppas att du lyckas med dina studier. Du är en så fin person 😊

        Jag vet.


      • puita kaatamaan oksia karsimaan

        talveen puut


      • en_ole_prinsessa kirjoitti:

        puita kaatamaan oksia karsimaan

        talveen puut

        Hyvä.


    • Kuinka pitkään Prinsessa olet ollut palstalla? Minä olen ollut täällä syksystä 2021. 😃

      • Anonyymi

        Jåå å, enpä osaa sanoa👸🏼 eihän minulla täällä ole mitään profiiliakaan😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jåå å, enpä osaa sanoa👸🏼 eihän minulla täällä ole mitään profiiliakaan😃

        Niin, mutta kai tiedät milloin tänne ensimmäisiä kertoja kirjoittelit? Eihän minullakaan heti profiilia ollut. Tein ensimmäisen profiilin vasta noin vuosi sitten... Minä silloin luulin että täällä oli eräs kaipailemassa... Ja sen jälkeen itse kaipailin... ja sitä rataa jäin tänne koukkuun... Monenlaista vuoristorataa ollut kyllä tunteiden kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, mutta kai tiedät milloin tänne ensimmäisiä kertoja kirjoittelit? Eihän minullakaan heti profiilia ollut. Tein ensimmäisen profiilin vasta noin vuosi sitten... Minä silloin luulin että täällä oli eräs kaipailemassa... Ja sen jälkeen itse kaipailin... ja sitä rataa jäin tänne koukkuun... Monenlaista vuoristorataa ollut kyllä tunteiden kanssa.

        Varmaan viime kuussa…?🤔👸🏼
        Olen minä tänne aiemminkin jotain laitellut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, mutta kai tiedät milloin tänne ensimmäisiä kertoja kirjoittelit? Eihän minullakaan heti profiilia ollut. Tein ensimmäisen profiilin vasta noin vuosi sitten... Minä silloin luulin että täällä oli eräs kaipailemassa... Ja sen jälkeen itse kaipailin... ja sitä rataa jäin tänne koukkuun... Monenlaista vuoristorataa ollut kyllä tunteiden kanssa.

        Puhutko netasta. 17- vuotiaasta teinistä jota katsoit syvälle silmiin ja menit hänestä sekaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan viime kuussa…?🤔👸🏼
        Olen minä tänne aiemminkin jotain laitellut.

        Jassoo. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko netasta. 17- vuotiaasta teinistä jota katsoit syvälle silmiin ja menit hänestä sekaisin.

        Mitäs sillä on väliä kenestä puhuin? Häntä ei kiinnosta, niin ei silloin minuakaan.


      • tule chatiin


      • en_ole_prinsessa kirjoitti:

        tule chatiin

        En nyt ehdi olla siellä...


    • Anonyymi

      Ja taas minua luullaan botiksi😆👸🏼 mikä siinä oikeen on, ei ole ensimmäinen kerta😃

      • Anonyymi

        Susi ehti jo masentua kun et heti vastannut. Sun pitää vastata sille heti ettei ala puhumaan elämänsä päättymisestä.


      • Ehkä johtuu siitä, kun minua on täällä kiusattu niin paljon, niin botti siivoa ahkerammin tätä minun ketjua? En tiedä onko se syynä, kunhan arvelin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Susi ehti jo masentua kun et heti vastannut. Sun pitää vastata sille heti ettei ala puhumaan elämänsä päättymisestä.

        Susi on kylläkin masentuneena ollut jo pitkään, että sen mukaan mennään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ehkä johtuu siitä, kun minua on täällä kiusattu niin paljon, niin botti siivoa ahkerammin tätä minun ketjua? En tiedä onko se syynä, kunhan arvelin.

        Kukaan ei käske sua olee täällä.Mutta koska sulla ei ole muuta elämään niin sun pitää kestää se paskakin. Täällä ei ole mikään velvollisuus olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei käske sua olee täällä.Mutta koska sulla ei ole muuta elämään niin sun pitää kestää se paskakin. Täällä ei ole mikään velvollisuus olla.

        Sulla on kyllä joku ongelma... Kuvitteletko, että on jokin oikeus kiusata ihmisiä?


    • Anonyymi

      Susi oliko sun pakko tänäänkin mainita netasta. On tullut selväksi että ikävöit häntä. No huomenna taas uudelleen netan mainitseminen täällä.

      • Sinähän hänestä puhut jatkuvasti...


      • Eipä sillä, kävin taas katsomassa kuvia... En tiedä mikä hänestä on tullut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinähän hänestä puhut jatkuvasti...

        No kerrohan miksi mainitsit hänet juuri äskön ja ihan itse sen teit.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eipä sillä, kävin taas katsomassa kuvia... En tiedä mikä hänestä on tullut.

        Netan kuvia vai kenen kuvia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerrohan miksi mainitsit hänet juuri äskön ja ihan itse sen teit.

        Etkö taas ymmärtänyt mitä sanoin? Minä ainostaan selitin milloin tulin palstalle ja mikä oli syynä tänne tuloon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Netan kuvia vai kenen kuvia?

        Hänen tietysti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hänen tietysti.

        No onko yhtä kaunis kuin muutama päivä sitten. Onko ehtinyt muuttumaan viikossa paljonkin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onko yhtä kaunis kuin muutama päivä sitten. Onko ehtinyt muuttumaan viikossa paljonkin?

        En minä mitään ulkonäön muuttumista tarkoittanut. Lähinnä sitä miten kuvissa esiintyy. Oli selvästi rimpsalla ja munametsällä niin sanotusti. Kuvakin otettu keskellä yötä jossain baarin vessassa tyyliin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä mitään ulkonäön muuttumista tarkoittanut. Lähinnä sitä miten kuvissa esiintyy. Oli selvästi rimpsalla ja munametsällä niin sanotusti. Kuvakin otettu keskellä yötä jossain baarin vessassa tyyliin.

        Hyi hyi Netta. Susi ei tykkää tuollaisista kuvista. Häpeäisit Netta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyi hyi Netta. Susi ei tykkää tuollaisista kuvista. Häpeäisit Netta.

        Voi hitto sun kanssa taas.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi hitto sun kanssa taas.

        Musta on ihmeellistä että 19-vuotias nuori nainen käy baarissa. Ei niin saa tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Musta on ihmeellistä että 19-vuotias nuori nainen käy baarissa. Ei niin saa tehdä.

        Sanoinko että niin ei saa tehdä? En vaan ajatellut olevan hänen tapaistaan. No hänellä on varmasti vientiä kyllä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä mitään ulkonäön muuttumista tarkoittanut. Lähinnä sitä miten kuvissa esiintyy. Oli selvästi rimpsalla ja munametsällä niin sanotusti. Kuvakin otettu keskellä yötä jossain baarin vessassa tyyliin.

        Polttarit ehkä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Polttarit ehkä.

        En tiedä... Tuskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerrohan miksi mainitsit hänet juuri äskön ja ihan itse sen teit.

        ..äskön 🤣


      • Anonyymi

        Netta wc-pöntöstä viemärriiin. Plops. Sinne meni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä mitään ulkonäön muuttumista tarkoittanut. Lähinnä sitä miten kuvissa esiintyy. Oli selvästi rimpsalla ja munametsällä niin sanotusti. Kuvakin otettu keskellä yötä jossain baarin vessassa tyyliin.

        Huono tyttö. Huono lapsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huono tyttö. Huono lapsi.

        Oletko hänen äitinsä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oletko hänen äitinsä?

        Kaikki me isäihmiset katseltu tätä sinun rimpuilua jo jokunen vuosi ja sinulla on pakkomielle eri naisiin vähän väliä ja ilmeisesti lapsiin myös. Taidat olla todellisuudessa tämä ns palstaätmi pkseudulta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki me isäihmiset katseltu tätä sinun rimpuilua jo jokunen vuosi ja sinulla on pakkomielle eri naisiin vähän väliä ja ilmeisesti lapsiin myös. Taidat olla todellisuudessa tämä ns palstaätmi pkseudulta

        En ole. Ei myöskään ole mitään pakkomiellettä. Voitte poistua.


    • Anonyymi

      Susi olisko väärin jos prinsessa kävis baarissa? Olisko se kauheen huono juttu jos prinsessa kävis baarissa? Pystyisitkö hyväksymään sen vai olisko este kirjoittelulle?

      • No enhän minä voi sellaista mennä kellekään sanomaan, mitä saa tehdä... Voi hyvän tähden taas... Varmaan sitten kertoo, jos löytää mieleistään seuraa tosielämässä, eikä ehdi enää täällä olla. Toivottavasti ainakin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No enhän minä voi sellaista mennä kellekään sanomaan, mitä saa tehdä... Voi hyvän tähden taas... Varmaan sitten kertoo, jos löytää mieleistään seuraa tosielämässä, eikä ehdi enää täällä olla. Toivottavasti ainakin.

        eli kun netta käy baarissa niin et hyväksy sitä,mutta jos prinsessa käy baarissa niin se olis ihan kiva juttu. miksi et halua että netta käy baarissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli kun netta käy baarissa niin et hyväksy sitä,mutta jos prinsessa käy baarissa niin se olis ihan kiva juttu. miksi et halua että netta käy baarissa?

        En minä sanonut etten hyväksy sitä, vaan ihmettelen kun en odottanut sellaista. En ole edes varma onko asia niin, se vain näyttää siltä... Kunhan spekuloin, ja ihan turhaahan se on.
        Prinsessa saa käydä baarissa niin kuin kuka tahansa saa käydä. Oma moka kun en itse mene minnekään ja olen paska.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No enhän minä voi sellaista mennä kellekään sanomaan, mitä saa tehdä... Voi hyvän tähden taas... Varmaan sitten kertoo, jos löytää mieleistään seuraa tosielämässä, eikä ehdi enää täällä olla. Toivottavasti ainakin.

        Ei prinsessa kerkiä parisuhdetta etsimään kun joutuu pitää sulle täällä seuraa. Lapsista puhumattakaan. Prinsessa ei voi hankkia lapsia koska ne vie paljon aikaa ja se aika on pois täältä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä sanonut etten hyväksy sitä, vaan ihmettelen kun en odottanut sellaista. En ole edes varma onko asia niin, se vain näyttää siltä... Kunhan spekuloin, ja ihan turhaahan se on.
        Prinsessa saa käydä baarissa niin kuin kuka tahansa saa käydä. Oma moka kun en itse mene minnekään ja olen paska.

        Pitäiskö netan lukea raamattua kotona vai miksi netta ei saa käydä sun mielestä baarissa? Onko hän nyt huono ihminen kun hän käy baarissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei prinsessa kerkiä parisuhdetta etsimään kun joutuu pitää sulle täällä seuraa. Lapsista puhumattakaan. Prinsessa ei voi hankkia lapsia koska ne vie paljon aikaa ja se aika on pois täältä.

        Sinä se jaksat olla huolissaan kaikista niistä, jotka kirjoittelevat minun kanssa... Minun pitäisi sinun mielestäsi kirjoitella vain vanhojen elämänsä eläneiden kierosilmäisten bläskien kanssa, niin olisin samalla tasolla heidän kanssa ja en pilaisi kenenkään elämää...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö netan lukea raamattua kotona vai miksi netta ei saa käydä sun mielestä baarissa? Onko hän nyt huono ihminen kun hän käy baarissa?

        No taustat huomioon ottaen, tulee yllätyksenä tuollainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei prinsessa kerkiä parisuhdetta etsimään kun joutuu pitää sulle täällä seuraa. Lapsista puhumattakaan. Prinsessa ei voi hankkia lapsia koska ne vie paljon aikaa ja se aika on pois täältä.

        Prinsessa osaa kyllä ajatella ihan omilla aivoillaan. Tiedoksi vaan moralistimummo.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No taustat huomioon ottaen, tulee yllätyksenä tuollainen.

        Eli netta on paheellinen nainen. Ihan kauheeta kun ei luekaan viikonloppuisn raamattua kotona ja rukoile,


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Prinsessa osaa kyllä ajatella ihan omilla aivoillaan. Tiedoksi vaan moralistimummo.

        itehän sä moralisoit kun et kestä ajatusta siitä että netta juo alkoholia baarissa.


      • Onko pakko olla bläski. Miksi et laihduta? Miksi pitää keski-ikäisenä muuttua tylsäksi ja pyöristyä. Olla kuin mies? Ei paljon viehätä sellainen. Sitten jaksatte ihmetellä, kun parikymppiset on seksikkäämpiä ja heitä kyllä kuoltataan. Ei se ole mikään ihme että niin on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        itehän sä moralisoit kun et kestä ajatusta siitä että netta juo alkoholia baarissa.

        Edelleen en ole moralisoinut yhtään, vaan kummastellut kaikkea sitä muutosta hänessä. No hän saa kaiken anteeksi yläkerrasta kun vaan pyytää. Sehän etu näillä on. Saa tehdä mitä lystää niin kauan aina.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onko pakko olla bläski. Miksi et laihduta? Miksi pitää keski-ikäisenä muuttua tylsäksi ja pyöristyä. Olla kuin mies? Ei paljon viehätä sellainen. Sitten jaksatte ihmetellä, kun parikymppiset on seksikkäämpiä ja heitä kyllä kuoltataan. Ei se ole mikään ihme että niin on.

        Kuka on sanonut etten laihduta. Olen silti vielä läskiperse.Mä en ole iskemässä sua enkä ketään muutakaan. Miksi sulla ei ole ystäviä kun niitä persikkaperseitä kerta on paikkakunnallasi? Luulis tollasella tyypillä olevan vientiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sanonut etten laihduta. Olen silti vielä läskiperse.Mä en ole iskemässä sua enkä ketään muutakaan. Miksi sulla ei ole ystäviä kun niitä persikkaperseitä kerta on paikkakunnallasi? Luulis tollasella tyypillä olevan vientiä.

        Ei vaan ole vientiä. Tiedän että piruilet. Olet itsekin sanonut, ettei nuoret katsele viiskybäsiä äijiä. No eihän ne katsele. Olen nuoremmille pelkkää ilmaa. Sama kuin en olisi enää edes olemassakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onko pakko olla bläski. Miksi et laihduta? Miksi pitää keski-ikäisenä muuttua tylsäksi ja pyöristyä. Olla kuin mies? Ei paljon viehätä sellainen. Sitten jaksatte ihmetellä, kun parikymppiset on seksikkäämpiä ja heitä kyllä kuoltataan. Ei se ole mikään ihme että niin on.

        Kasvattavathan miehetkin vanhemmiten hillittömät tissit. Tasapainon täytyy säilyä 👆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö netan lukea raamattua kotona vai miksi netta ei saa käydä sun mielestä baarissa? Onko hän nyt huono ihminen kun hän käy baarissa?

        Tänään on kirkkopäivä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onko pakko olla bläski. Miksi et laihduta? Miksi pitää keski-ikäisenä muuttua tylsäksi ja pyöristyä. Olla kuin mies? Ei paljon viehätä sellainen. Sitten jaksatte ihmetellä, kun parikymppiset on seksikkäämpiä ja heitä kyllä kuoltataan. Ei se ole mikään ihme että niin on.

        Liittynee vanhenemisen mukanaan tuomiin hormonaalisiin muutoksiin. Ihmisistä tulee ikään kuin sukupuolettomia koska ei ole enää tarvetta lisääntyä. Niin kuin miehillä testosteronitasojen laskun myötä mm. lihasmassaa katoaa, rasvakudoksen määrä lisääntyy ja ei enää ota eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli kun netta käy baarissa niin et hyväksy sitä,mutta jos prinsessa käy baarissa niin se olis ihan kiva juttu. miksi et halua että netta käy baarissa?

        Prinsessa on ehtinyt baaritella niin että riittää.
        Nyt kotihenkilönä. I-ha-naa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli netta on paheellinen nainen. Ihan kauheeta kun ei luekaan viikonloppuisn raamattua kotona ja rukoile,

        Likka, ei Nainen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei vaan ole vientiä. Tiedän että piruilet. Olet itsekin sanonut, ettei nuoret katsele viiskybäsiä äijiä. No eihän ne katsele. Olen nuoremmille pelkkää ilmaa. Sama kuin en olisi enää edes olemassakaan.

        Olet 55 +, lähes 60


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään on kirkkopäivä.

        Se oli pari päivää sitten se kuva otettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liittynee vanhenemisen mukanaan tuomiin hormonaalisiin muutoksiin. Ihmisistä tulee ikään kuin sukupuolettomia koska ei ole enää tarvetta lisääntyä. Niin kuin miehillä testosteronitasojen laskun myötä mm. lihasmassaa katoaa, rasvakudoksen määrä lisääntyy ja ei enää ota eteen.

        Onneksi ei ole noita ongelmia. Lihasta tulee lisää ja ottaa eteen. Seksi kiinnostaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet 55 , lähes 60

        Olen 50 tasan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen 50 tasan.

        Koht 51.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koht 51.

        Juu kohta haudassa.


      • Saa sitä käydä selvipäin paarissa

        Laulamassa karaokea

        olin limulla ja kahvilla paarissa taksi kuski teki ilmoituksen poliisille

        en juo alkohoolia jos oon autolla liikeellä

        perättömiä ilmiantoja tekee
        käy sielä ihmiset syömässäkin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onneksi ei ole noita ongelmia. Lihasta tulee lisää ja ottaa eteen. Seksi kiinnostaa.

        Onko käsissä jo känsiä kun joudut siihen tyytymään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        itehän sä moralisoit kun et kestä ajatusta siitä että netta juo alkoholia baarissa.

        paariin voi lähtee ilman alkohooliakin

        esim laulamaan karaokea


      • en_ole_prinsessa kirjoitti:

        Saa sitä käydä selvipäin paarissa

        Laulamassa karaokea

        olin limulla ja kahvilla paarissa taksi kuski teki ilmoituksen poliisille

        en juo alkohoolia jos oon autolla liikeellä

        perättömiä ilmiantoja tekee
        käy sielä ihmiset syömässäkin

        En nyt usko, että oli sinusta kyse tässä...


      • mustasusi kirjoitti:

        Se oli pari päivää sitten se kuva otettu.

        ihmisillä ei ole muuta tekemistä kun levitellä mediaan kuvia


      • en_ole_prinsessa kirjoitti:

        ihmisillä ei ole muuta tekemistä kun levitellä mediaan kuvia

        Mitä siitä? Teen sitä välillä itsekin.


      • Anonyymi
        en_ole_prinsessa kirjoitti:

        paariin voi lähtee ilman alkohooliakin

        esim laulamaan karaokea

        Mutta kun susi ei hyväksy että netta käy ylipäänsä baarissa. Mutta suden mielestä veden juominen baarissa on jo paheellista. Uskovainen tyttö juomassa baarissa vettä. Ihan kamalaa tollane veden kittaus baarissa. On paheellista käytöstä ja vielä baarissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun susi ei hyväksy että netta käy ylipäänsä baarissa. Mutta suden mielestä veden juominen baarissa on jo paheellista. Uskovainen tyttö juomassa baarissa vettä. Ihan kamalaa tollane veden kittaus baarissa. On paheellista käytöstä ja vielä baarissa.

        Sulla on jokin käsittelemätön trauma, mistä johtuu, että vääristät aina kaiken mitä sanon. En ole kieltänyt juomasta alkoholia enkä vettäkään. En myöskään olemasta baarissa. Mutta haluat näin nyt vääntää tämänkin vaikeaksi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun susi ei hyväksy että netta käy ylipäänsä baarissa. Mutta suden mielestä veden juominen baarissa on jo paheellista. Uskovainen tyttö juomassa baarissa vettä. Ihan kamalaa tollane veden kittaus baarissa. On paheellista käytöstä ja vielä baarissa.

        Ja toisekseen, onko sillä väliä mitä minä ajattelen ylipäätään? Ei taida olla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sulla on jokin käsittelemätön trauma, mistä johtuu, että vääristät aina kaiken mitä sanon. En ole kieltänyt juomasta alkoholia enkä vettäkään. En myöskään olemasta baarissa. Mutta haluat näin nyt vääntää tämänkin vaikeaksi...

        No miksi ottaa niin koville nähdä kuvia netasta baarissa. sanoit itse ettet olisi uskonut netasta tuollaista. Uskovaiset ei käy baarissa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja toisekseen, onko sillä väliä mitä minä ajattelen ylipäätään? Ei taida olla.

        Kaikki tietää että ikävöit nettaa tai haluat uuden persikkaperseen jota salaa voit katsella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tietää että ikävöit nettaa tai haluat uuden persikkaperseen jota salaa voit katsella.

        Kyllä minä voin salaa katsella mitä vaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun susi ei hyväksy että netta käy ylipäänsä baarissa. Mutta suden mielestä veden juominen baarissa on jo paheellista. Uskovainen tyttö juomassa baarissa vettä. Ihan kamalaa tollane veden kittaus baarissa. On paheellista käytöstä ja vielä baarissa.

        entä jos on ravintolassa töissä ?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä sanonut etten hyväksy sitä, vaan ihmettelen kun en odottanut sellaista. En ole edes varma onko asia niin, se vain näyttää siltä... Kunhan spekuloin, ja ihan turhaahan se on.
        Prinsessa saa käydä baarissa niin kuin kuka tahansa saa käydä. Oma moka kun en itse mene minnekään ja olen paska.

        Et, sinä ole p, aska, ☺☺ N


    • Se on semmoista. Minä siirryn nyt työelämän pariin. Työrobotti kun olen. Ei ole elämää minulla. Kivaa päivää kivalle Prinsessalle 👸🏼 ja sille uudelle blondille täällä. 🌞

      • Anonyymi

        Varo ettei ala muna seisoo kun ajattelet nuoria naisia töissä.


      • Anonyymi

        No elämää se on työelämäkin 😃👸🏼 viihdytkö siellä? Kivaa työpäivää kivalle Sudelle👸🏼🙏🏻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varo ettei ala muna seisoo kun ajattelet nuoria naisia töissä.

        Mitä turhia varomaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No elämää se on työelämäkin 😃👸🏼 viihdytkö siellä? Kivaa työpäivää kivalle Sudelle👸🏼🙏🏻

        Kiitos paljon. 🚗🚦
        Riippuu päivästä.


      • Anonyymi

        Tack


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No elämää se on työelämäkin 😃👸🏼 viihdytkö siellä? Kivaa työpäivää kivalle Sudelle👸🏼🙏🏻

        susi kerkee olee täällä kun istuu kaiket päivät vartijoiden kopissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No elämää se on työelämäkin 😃👸🏼 viihdytkö siellä? Kivaa työpäivää kivalle Sudelle👸🏼🙏🏻

        Muista se salainen valkovaseliinituubi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä turhia varomaan?

        Vatvomaan siis. Vatkaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        susi kerkee olee täällä kun istuu kaiket päivät vartijoiden kopissa.

        Valitettavasti tänään en juuri ehdi istumaan...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Valitettavasti tänään en juuri ehdi istumaan...

        apua sä et pääse juttelee prinsessan kanssa ja masennut kun et tiedä mitä prinsessa puuhailee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        apua sä et pääse juttelee prinsessan kanssa ja masennut kun et tiedä mitä prinsessa puuhailee.

        No siinäpähän masennun. Ei minulle ole mitään muutenkaan missään ikinä. Voisin olla jo haudassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No elämää se on työelämäkin 😃👸🏼 viihdytkö siellä? Kivaa työpäivää kivalle Sudelle👸🏼🙏🏻

        Ei täällä kukaan edes tervehdi, eli ei täällä niin kovin kivaa ole... Yksin saan vaan olla tänään. 🐺


      • Hyvää työ päivää sinnekin

        harmittaa että joku väärensi taas mun työ sopimuksen

        nyt en saa työ sopimusta suoraan yritykselle

        5 € tuntipalkkalla

        laiton palkka
        jollekin vuokra firmalle


      • en_ole_prinsessa kirjoitti:

        Hyvää työ päivää sinnekin

        harmittaa että joku väärensi taas mun työ sopimuksen

        nyt en saa työ sopimusta suoraan yritykselle

        5 € tuntipalkkalla

        laiton palkka
        jollekin vuokra firmalle

        Kiitos. Onhan tuo aika kurjaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei täällä kukaan edes tervehdi, eli ei täällä niin kovin kivaa ole... Yksin saan vaan olla tänään. 🐺

        Eikö siellä ollut joku nätti tyttö töissä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei täällä kukaan edes tervehdi, eli ei täällä niin kovin kivaa ole... Yksin saan vaan olla tänään. 🐺

        menetkö sä töihin hakemaan huomiota. Siitäkö sulle maksetaan että haluat ihmisten huomiota. Sanoitkoi työhaastattelussa että haluat tämän paikan koska haluan ihmisten huomiota. Mene helvetti ite tervehtimään niitä ihmisiä jos se sulle on töissä se tärkein asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö siellä ollut joku nätti tyttö töissä?

        Netta 17-vuotta oli samassa työpaikassa mutta susi sai potkut ja siirron toiseen pisteeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netta 17-vuotta oli samassa työpaikassa mutta susi sai potkut ja siirron toiseen pisteeseen

        Ei kun tuossa uudessa työkohteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun tuossa uudessa työkohteessa.

        Oho. susi ei olekaan kertonut siitä. Tuskin koska susi olisi unohtanut jo netan jos olis uusi persikkaperse kiikarissa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei täällä kukaan edes tervehdi, eli ei täällä niin kovin kivaa ole... Yksin saan vaan olla tänään. 🐺

        Jaa? Jos sinä itse tervehdit muita niin kuuluu hyviin käytöstapoihin tervehtiä takaisin, ja toisinpäin👸🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa? Jos sinä itse tervehdit muita niin kuuluu hyviin käytöstapoihin tervehtiä takaisin, ja toisinpäin👸🏼

        Siitäkö sulle maksetaan palkkaa että ihmiset moikkailee sulle,Sekö on sun työtehtävä että pääset tervehtimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkö sulle maksetaan palkkaa että ihmiset moikkailee sulle,Sekö on sun työtehtävä että pääset tervehtimään.

        Tyhmälle kyllä pitää aina selitellä ja fiksut ei monesti edes kysele😂👸🏼
        Hyvät käytöstavat eivät ole kenenkään työtehtävä 🙃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö siellä ollut joku nätti tyttö töissä?

        Ei ole tänään. Enkä tiedä välittääkö sekään minusta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        menetkö sä töihin hakemaan huomiota. Siitäkö sulle maksetaan että haluat ihmisten huomiota. Sanoitkoi työhaastattelussa että haluat tämän paikan koska haluan ihmisten huomiota. Mene helvetti ite tervehtimään niitä ihmisiä jos se sulle on töissä se tärkein asia.

        Idiootti. Tervehtiminen kuuluu tapoihin. Vaan täällä sillä osoitetaan, että et kuulu joukkoon ja sinusta ei pidetä, kun en ole edes sen arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmälle kyllä pitää aina selitellä ja fiksut ei monesti edes kysele😂👸🏼
        Hyvät käytöstavat eivät ole kenenkään työtehtävä 🙃

        Siis kuuluuko vartijoiden työtehtäviin tulla moikkailee asiakkaita. Ei täällä vaan tulla moikkailee kassalle asiakkaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmälle kyllä pitää aina selitellä ja fiksut ei monesti edes kysele😂👸🏼
        Hyvät käytöstavat eivät ole kenenkään työtehtävä 🙃

        Oletko itse moikkaillut vartijoita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa? Jos sinä itse tervehdit muita niin kuuluu hyviin käytöstapoihin tervehtiä takaisin, ja toisinpäin👸🏼

        Näin juuri. Mutta kun sitä ei joku tee niin on kyllä viesti selvä. 🐺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Netta 17-vuotta oli samassa työpaikassa mutta susi sai potkut ja siirron toiseen pisteeseen

        Tunnetko hänet, kun jaksat koko ajan saarnata tuosta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkö sulle maksetaan palkkaa että ihmiset moikkailee sulle,Sekö on sun työtehtävä että pääset tervehtimään.

        Voi kuule. Se kuuluu ihan yhtenä osana. Tämä on palveluala.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Idiootti. Tervehtiminen kuuluu tapoihin. Vaan täällä sillä osoitetaan, että et kuulu joukkoon ja sinusta ei pidetä, kun en ole edes sen arvoinen.

        Missä olet töissä jos haluat että ihmiset tulee moikkaa sua? Jos olet kaupassa niin varmasti ovat jo kiittäneet kaupan kassaa. Luuletko että ihmiset jaksaa kaikille moikata esim kaupan siivoojille. Ei kaikkia työntekijöitä jaksa alkaa kiittelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä olet töissä jos haluat että ihmiset tulee moikkaa sua? Jos olet kaupassa niin varmasti ovat jo kiittäneet kaupan kassaa. Luuletko että ihmiset jaksaa kaikille moikata esim kaupan siivoojille. Ei kaikkia työntekijöitä jaksa alkaa kiittelee.

        Minä en tarkoittanut asiakkaita, vaan muuta työyhteisöä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi kuule. Se kuuluu ihan yhtenä osana. Tämä on palveluala.

        Sulla piti olla kiireistä siellä mutta hyvin sulla on aikaa täällä olla. Moikkaako ihmiset muille vartijoille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla piti olla kiireistä siellä mutta hyvin sulla on aikaa täällä olla. Moikkaako ihmiset muille vartijoille?

        Toisinaan kyllä. Nyt poistun.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi kuule. Se kuuluu ihan yhtenä osana. Tämä on palveluala.

        Niin sulle maksetaan että sinä tervehdit ja ajattelet että ihmisillä on velvollisuus moikata vartijoita. Eikö sulle riitä että kassalla kiittävät myyjää vaan haluat että tulevat moikkaa sullekin koska se kuuluu sun työnkuvaa moikata ihmisiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en tarkoittanut asiakkaita, vaan muuta työyhteisöä.

        aijaa. Haluat siis huomiota työkavereilta. Onko teillä työsopimuksessa sellanen pykälä että on velvollisuus moikata tai saat potkut jos et moikkaa.Meet sä töihin hakemaan oikeesti huomiota. Mikset mene pomolle sanoo että työkaveri ei moikannut ja se sattuu kovasti


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en tarkoittanut asiakkaita, vaan muuta työyhteisöä.

        Joo en tiennyt. Pitäiskö sun opettaa heille hyviä käytöstapoja vai luuletko että hekin netan lailla lukevat täältä sun ajatuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse moikkaillut vartijoita?

        Jos vartijat olis mun työkavereita , samassa paikassa töissä niin aivan varmasti moikkailisin. 👸🏼
        Mutta eipä ole tullut moikkailtua kun näin ei ole. Olis aika outoa moikkailla vartijoita tuolla kaupassa esimerkiksi ihan muuten vaan, nehän luulisi että minulla on jotain asiaa. 👸🏼


    • Anonyymi

      Voisko prinsessa tulla juttelee sudelle kun hän haluaa kuolla kun et juttele hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      …..en minä tällä aivan jatkuvasti voi olla👸🏼
      Just laitoin ruuan uuniin.

      • Anonyymi

        Ymmärrätkö että susi on yksin töissä ja hän ei saa huomiota ihmsiltä. Sinä olet ainoa joka voi huomioida hänet. Hän on masentunut kun ihmiset ei tervehdi vartijaa.


      • Anonyymi

        Hän haluaa kuolla kun et juttele hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän haluaa kuolla kun et juttele hänen kanssaan.

        En usko. 👸🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko. 👸🏼

        No siinäpähän masennun. Ei minulle ole mitään muutenkaan missään ikinä. Voisin olla jo haudassa.

        Miksi susi noin sitten sanoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinäpähän masennun. Ei minulle ole mitään muutenkaan missään ikinä. Voisin olla jo haudassa.

        Miksi susi noin sitten sanoo?

        Masentuminen ei suoraan tarkoita että haluaisi kuolla ja tuskin minun takiani ainakaan.👸🏼

        Käyttäisit niitä aivojasi välillä, missä sun luetunymmärtäminen taas kuleksii? 👸🏼


      • Älä nyt liikaa tuota yhtä kuuntele... Hän nyt vääntää kaikesta vaikeaa. 😑😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masentuminen ei suoraan tarkoita että haluaisi kuolla ja tuskin minun takiani ainakaan.👸🏼

        Käyttäisit niitä aivojasi välillä, missä sun luetunymmärtäminen taas kuleksii? 👸🏼

        No ei täällä muut kirjoittele kuin sinä. Sinä olet ainoa jonka takia susi hymyilee kun juttelet hänelle. Ja kun et ole täällä niin heti alkaa sama virsi ettei kukaan välitä ja olen ruma vanha paska.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei täällä muut kirjoittele kuin sinä. Sinä olet ainoa jonka takia susi hymyilee kun juttelet hänelle. Ja kun et ole täällä niin heti alkaa sama virsi ettei kukaan välitä ja olen ruma vanha paska.

        Olisihan se ännän huomio aikoinaan ollut mitä mahtavinta, vaan ei ikinä tullut muuta kuin tunteilla leikkimistä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olisihan se ännän huomio aikoinaan ollut mitä mahtavinta, vaan ei ikinä tullut muuta kuin tunteilla leikkimistä.

        Niin netta oli 17 vuotias kun tapasitte töissä. Sähän kehuit kuinka ihana ihminen hän on ja kuinka paljon te puhuitte töissä. Ja edelleen on yhtä ihana vaikka käy baarissa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Älä nyt liikaa tuota yhtä kuuntele... Hän nyt vääntää kaikesta vaikeaa. 😑😆

        Kunhan keskustelen👸🏼😃


    • Anonyymi

      susi pitäiskö mennä vartijoita moikkaa kun hoitavat työtehtäviään esim kaupassa häiriökäyttäytyjät. Menetkö siihen että hei mitä kuuluu.

      • Mene ihan vapaasti ja rohkeasti.


    • Anonyymi

      Susi pitäiskö sun mennä sanoo pomolle ettei sun työkaverit moikkaa sua jos se kerta kuulu teidän työpaikan sääntöihin.

    • Anonyymi

      Mene nyt hommaan jotakin täytettä sun elämään. Vaikka toisaalta parempi, varmaan, että pysyt sisällä koska haaskalinnut alkaa hyvin todennäköisesti nokkiin sua kun oot pystyyn kuollut.

      • Anonyymi

        Tää oli kyllä paha! 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli kyllä paha! 😂

        Otan lopputilin ja katoan hornan kuuseen.


    • Anonyymi

      Ootko muuten minkä värinen iholta? Veikkaan ite harmaata.

      • Minä? Olen vaalea, mutta rusketun helposti. Vaikka kysyit todennäköisesti vain piruillaksesi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä? Olen vaalea, mutta rusketun helposti. Vaikka kysyit todennäköisesti vain piruillaksesi.

        Varmaan kysyin ystävällisesti ja koska olen huolissani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kysyin ystävällisesti ja koska olen huolissani.

        Miksi olisin harmaa? Suden harmaa? Anteeksi että epäilin sinua vihamieliseksi.


    • Anonyymi

      Eikö luusto tahdo enään pysyä kasassa kenties on lihakset surkastunu jo liian olemattomiksi

    • Anonyymi

      Mikä on Ice Planet Zero?... hassu jakso noisa vanhoisa avaruus-galaktika-jutuista

      hyvä nimi jaksolle Jääplaneetta nolla

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1783
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1315
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1171
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe