Miksi me suomalaiset olemme kiusaajia

Anonyymi-ap

Me käännämme asiat päälaelleen

Väitämme melusta kärsivän kyttäävän tai olevan kiinnostunut. Ja se metelöijä alkaa uhriksi.

Uhreja ovatkin mopomiittiläiset, pihakoiraperheet, taimuuten meluavat.

Yksikin vastasi jollekin keskustelussa että mitä se sulle kuuluu.

Siis kun siinähän se ongelma on.

Jos elät niin että ei kuulu.

Miten tällaiseen tilanteeseen on tultu.

Onko suomalaiset oppineet tai opetettu että kiusaaminen on ylpeyden aihe, kun suomi on ollut venäjän tai ruotsin vallan alla, niin oltiin ylpeitä kun ei toteltu. Oli aina jotain kapinaa.

Ja nyt kiusataan siis samalla tavalla ilkivaltaa, mutta isolla porukalla kiusataan yhtä henkilöä tai väitetään että metelinpitäjästä on metelistä kärsivä kiinnostunut.

3

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On jotenkin hienoa, että tekee mitä haluaa, ei kuuntele tai kunnioita.

Tämä on joittemkin mielestä miehekästä.

Monien naisten mielestä ehkä kuitenkaan ei.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😋 ­N­­y­m­­f­o­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178617470

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Aloittaja on oikeassa. Laki kotirauhasta onneksi puolustaa itsekkäiden minä minä minä -naapurien meluntuottajien terroria vastaan.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että tasan yhden kerran kannattaa asiasta puhua rauhallisesti häirikön kanssa, samalla huomaa, voiko tämän kanssa ylipäätään keskustella normaalisti. Ellei se auta, rikos kannattaa eskaloida viranomaisille. Ennen sitä tulee hankkia riittävä todistusaineisto vaikkapa puolen vuoden ajalta, silloin on vahvoilla rikosprosessissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      224
      4312
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      70
      2777
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1657
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1340
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1206
    Aihe