Teinirassi

tojo

mun mielestä tämän hetken teiniauto numero 1 on 80-luvun 300-sarjan bemarit...teinit luulee, että ne on niin tuning vehkeitä, kun lateitaan 4" pakoputki ja katkastaa jouset...

Kaikenlisäksi kyseiset autot ovat aivan surkeassa kunnossa,että se siitä bemareiden laadusta.

12

1180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

      Ettei vaan tällä kirjoittajalla olis ittellään toyota merkkinen kulkuväline,ja miten noi vanhukset liityy muuten siihen laatuun auto on nimittäin juuri niin hyvässä kunnossa kun se pidetään.

      • timpe

        Ensinnäkin aloitan tämän keskustelun siitä että kyllähän auto on siinä kunnossa kuin se pidetään mutta jotain rajaa vois vetää noihin kaupungin keskustaa halkoviin aikapommeihin. Olen monta monituis kertaa katsonut minkälaisilla tappovehkeillä noi teinit ajelee ympäri cityä ja aika monesti siellä kieltämättä näkyy BMW suoraan 80- luvun puolelta ( ikkunat tummennettuna 5% kalvolla ettei varmasti näe kuljettajan sivuikkunasta yhtään mitään, jouset katkaistuna niin että kipinävana lennähtää auton alta jos se nyt sattuu jonkun näköiseen pikku monttuun osumaan ja osuuhan se kun ajetaan kuin mielenköyhät yli satakilometriä tunnissa keskustassa jossa liikkuu ihmisiä jalankin???
        enkä ole mikään kateellinen toyota kuski, en todellakaan !!!


      • vaan
        timpe kirjoitti:

        Ensinnäkin aloitan tämän keskustelun siitä että kyllähän auto on siinä kunnossa kuin se pidetään mutta jotain rajaa vois vetää noihin kaupungin keskustaa halkoviin aikapommeihin. Olen monta monituis kertaa katsonut minkälaisilla tappovehkeillä noi teinit ajelee ympäri cityä ja aika monesti siellä kieltämättä näkyy BMW suoraan 80- luvun puolelta ( ikkunat tummennettuna 5% kalvolla ettei varmasti näe kuljettajan sivuikkunasta yhtään mitään, jouset katkaistuna niin että kipinävana lennähtää auton alta jos se nyt sattuu jonkun näköiseen pikku monttuun osumaan ja osuuhan se kun ajetaan kuin mielenköyhät yli satakilometriä tunnissa keskustassa jossa liikkuu ihmisiä jalankin???
        enkä ole mikään kateellinen toyota kuski, en todellakaan !!!

        Noh onhan noita samanlaisia paskalaatikoita muidenkin merkkien alaisena,se nyt sattuu vain olemaan niin että kun näiden 80 luvun romujen hinnat ovat laskeneet sille tasolle että amisviiksillä on niihin varaa,sitten ne kuvittelevat niiden olevan jotain eliittiautoja.Raaka tosiasia on kuitenkin se että jos auto rupeaa olemaan tostakymmentä vuotta vanha niin paskahan se rupeaa olemaan koristi sitä keulaa sitten mikä merkki tahansa.


      • iS
        timpe kirjoitti:

        Ensinnäkin aloitan tämän keskustelun siitä että kyllähän auto on siinä kunnossa kuin se pidetään mutta jotain rajaa vois vetää noihin kaupungin keskustaa halkoviin aikapommeihin. Olen monta monituis kertaa katsonut minkälaisilla tappovehkeillä noi teinit ajelee ympäri cityä ja aika monesti siellä kieltämättä näkyy BMW suoraan 80- luvun puolelta ( ikkunat tummennettuna 5% kalvolla ettei varmasti näe kuljettajan sivuikkunasta yhtään mitään, jouset katkaistuna niin että kipinävana lennähtää auton alta jos se nyt sattuu jonkun näköiseen pikku monttuun osumaan ja osuuhan se kun ajetaan kuin mielenköyhät yli satakilometriä tunnissa keskustassa jossa liikkuu ihmisiä jalankin???
        enkä ole mikään kateellinen toyota kuski, en todellakaan !!!

        Millähän itse ajelet? Tai no turhaan edes kysyn, kun valehtelet kuitenkin. Millähän autolla tavallisen ihmisen pitäisi ajella? 80-luvun autoista kolmos Bemari on varteen otettava vaihtoehto. Vai pitäisikö ottaa elämää suurempi autolaina ja maksella sitä itku silmässä. Taidat olla "sponsored by sukulaiset" auton omistaja.


      • vaan
        iS kirjoitti:

        Millähän itse ajelet? Tai no turhaan edes kysyn, kun valehtelet kuitenkin. Millähän autolla tavallisen ihmisen pitäisi ajella? 80-luvun autoista kolmos Bemari on varteen otettava vaihtoehto. Vai pitäisikö ottaa elämää suurempi autolaina ja maksella sitä itku silmässä. Taidat olla "sponsored by sukulaiset" auton omistaja.

        Itse tosiaankin ajan 300 sarjan bemarilla vuosimallia 97, eikä siihen ole tarvittu mitään elämää suurampaa lainaa, auton hinta oli 150000 mk
        lyhennän siitä joka kuukausi 3000 mk ja jokaisen pennin tienaan itse,ja silti on ollut ruokaa pöydässä ja elämisen tasosta ei ole tarvinnut tinkiä.


      • Anonyymi

        Laittaa uuden Scanian V 8 770 hevosvoiman moottorilla niin voi unohtaa nämä BMW autot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittaa uuden Scanian V 8 770 hevosvoiman moottorilla niin voi unohtaa nämä BMW autot.

        Joku onnistui nostamaan wanhan ketjun vuodelta 2002


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku onnistui nostamaan wanhan ketjun vuodelta 2002

        Jep, jaksaa kyllä hämmästyttää aina:)
        Taitaa olla tekeminen vähissä?


    • itsekkin teini

      no kaiken sitä kuuluu.... olen huomannut että koko ajan on 80 luvun 300 sarjan bemarit häviämässä liikenteestä.. johtuuko se siitä että sinun laisesi vanhat lada ukot ei tiedä asiosita mitään.

      että ladasta katto vaan pois ja alla on tämän päivän pappa auto numero yksi. unohtamatta niitä ruosteita helma pelleissä.

      • mitä

        sä horiset?


    • poppari

      kyllä olet ihan oikeassa bemarit on kuumaa kamaa nykyään! minä olen nähnyt niitä joka nurkan takana
      erityisesti teinimalleja kaikista huvittavimmissa oli 6" putki joka riippu 5cm päästä maata!
      ja auto oli sisältä aivan täynnä karvaleluja ja vunderbaumeja tottakai tässäkin mallissa oli tummennettu takalasit ja itse asennettu kattoluukku!! en vain tiedä mihin kaikki pikku corollat ovat hävinneet??

      • entinen teini

        Todennäköisesti 80-luvun corollat on hävinneet just sen että niihin on iskenyt mädättäjäsieni nimeltä toyota ja ne ovat hiljakseen lahonneet pellon pientareille. No tsoukki tsoukki, täytyy myöntää että omassa -89 bemarissakin on saanut jo helmoja hitsailla pikkasen ja pintaruostetta on vaikka miten hyvin yrittäis pitää. Valitettavasti vanhalla on ajettava vaikka mieli halajais uutta, kukkaro ei vaan anna myöten. Jollain on ajettava niin miksei pikkusen "teinatulla" (uus termi!) bemarilla (tummat takalasit, karvanopat jne :).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2315
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1940
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1735
    4. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      169
      1703
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1641
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe