Millasta on asua Humikkalassa?
Humikkala asuinalueena
13
1114
Vastaukset
- Anonyymi
Humikkalassa oon asunut useita vuosia ja suosittelen.
- Anonyymi
Huumeita ei Humikkalassa ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumeita ei Humikkalassa ole.
Eikä kerrostaloja. Yleensä lähiöt jossa ei ole kerrostaloja niin ovat rauhallisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kerrostaloja. Yleensä lähiöt jossa ei ole kerrostaloja niin ovat rauhallisia.
Maskussa kerrostaloja on vain Maskulantiellä ja Seurantalontiellä joten ei niistä haittaa.
- Anonyymi
Palvelut Humikkalassa huonoja.
- Anonyymi
Saattaa olla erilaista kuin Hujakkalassa tai Haminassa.
- Anonyymi
Mikä on tuo Hujakkala? Haminan tiedän kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on tuo Hujakkala? Haminan tiedän kyllä.
Hujakkala on Lappeenrannan lähiö.
- Anonyymi
Viihdyn Humikkalassa kun täällä on mitä parhain yhteisö.
- Anonyymi
Tokmanni lähellä niin miksi pitäisi valittaa.
- Anonyymi
Tokmannin pihalle tullut hidasteita. Jos saadaan Humikkalaa häirisevä kaahailu nyt loppumaan.
- Anonyymi
Humikkalasta pääsee moottoritien toiselle puolella sijaitsevaan ostosparatiisiin jalan tai fillarilla turvallisesti kevyen liikenteen alikulkutunnelin kautta.
Alikulkutunneli rakennettiin välittömästi sen jälkeen kun joku koululainen menehtyi jäätyään auton alle Raumantiellä. - Anonyymi
Millo Martti Ahtisaari tulee seuraavaksi Maskuun? Muistan ku kävi kunnantalolla joskus 90 luvulla. Paljo tuopillinen maksaa isonkiven ranta kippolassa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753425Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2301381- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857