Millasta on asua Humikkalassa?
Humikkala asuinalueena
13
948
Vastaukset
- Anonyymi
Humikkalassa oon asunut useita vuosia ja suosittelen.
- Anonyymi
Huumeita ei Humikkalassa ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumeita ei Humikkalassa ole.
Eikä kerrostaloja. Yleensä lähiöt jossa ei ole kerrostaloja niin ovat rauhallisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kerrostaloja. Yleensä lähiöt jossa ei ole kerrostaloja niin ovat rauhallisia.
Maskussa kerrostaloja on vain Maskulantiellä ja Seurantalontiellä joten ei niistä haittaa.
- Anonyymi
Palvelut Humikkalassa huonoja.
- Anonyymi
Saattaa olla erilaista kuin Hujakkalassa tai Haminassa.
- Anonyymi
Mikä on tuo Hujakkala? Haminan tiedän kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on tuo Hujakkala? Haminan tiedän kyllä.
Hujakkala on Lappeenrannan lähiö.
- Anonyymi
Viihdyn Humikkalassa kun täällä on mitä parhain yhteisö.
- Anonyymi
Tokmanni lähellä niin miksi pitäisi valittaa.
- Anonyymi
Tokmannin pihalle tullut hidasteita. Jos saadaan Humikkalaa häirisevä kaahailu nyt loppumaan.
- Anonyymi
Humikkalasta pääsee moottoritien toiselle puolella sijaitsevaan ostosparatiisiin jalan tai fillarilla turvallisesti kevyen liikenteen alikulkutunnelin kautta.
Alikulkutunneli rakennettiin välittömästi sen jälkeen kun joku koululainen menehtyi jäätyään auton alle Raumantiellä. - Anonyymi
Millo Martti Ahtisaari tulee seuraavaksi Maskuun? Muistan ku kävi kunnantalolla joskus 90 luvulla. Paljo tuopillinen maksaa isonkiven ranta kippolassa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191