Millasta on asua Humikkalassa?
Humikkala asuinalueena
13
958
Vastaukset
- Anonyymi
Humikkalassa oon asunut useita vuosia ja suosittelen.
- Anonyymi
Huumeita ei Humikkalassa ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumeita ei Humikkalassa ole.
Eikä kerrostaloja. Yleensä lähiöt jossa ei ole kerrostaloja niin ovat rauhallisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kerrostaloja. Yleensä lähiöt jossa ei ole kerrostaloja niin ovat rauhallisia.
Maskussa kerrostaloja on vain Maskulantiellä ja Seurantalontiellä joten ei niistä haittaa.
- Anonyymi
Palvelut Humikkalassa huonoja.
- Anonyymi
Saattaa olla erilaista kuin Hujakkalassa tai Haminassa.
- Anonyymi
Mikä on tuo Hujakkala? Haminan tiedän kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on tuo Hujakkala? Haminan tiedän kyllä.
Hujakkala on Lappeenrannan lähiö.
- Anonyymi
Viihdyn Humikkalassa kun täällä on mitä parhain yhteisö.
- Anonyymi
Tokmanni lähellä niin miksi pitäisi valittaa.
- Anonyymi
Tokmannin pihalle tullut hidasteita. Jos saadaan Humikkalaa häirisevä kaahailu nyt loppumaan.
- Anonyymi
Humikkalasta pääsee moottoritien toiselle puolella sijaitsevaan ostosparatiisiin jalan tai fillarilla turvallisesti kevyen liikenteen alikulkutunnelin kautta.
Alikulkutunneli rakennettiin välittömästi sen jälkeen kun joku koululainen menehtyi jäätyään auton alle Raumantiellä. - Anonyymi
Millo Martti Ahtisaari tulee seuraavaksi Maskuun? Muistan ku kävi kunnantalolla joskus 90 luvulla. Paljo tuopillinen maksaa isonkiven ranta kippolassa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868