mulla on kaksi pk-holskupoikaa, aikuisia rontteja molemmat.
asun omakotitalossa ja haluaisin kissan, mutta pelkään että koirat sellaisen pienen rääpäleen vahingossa tai muuten listii. Onko kokemuksia miten ihmeessä tuon saisi toimimaan? nuo kaksi on ihan suht hyvässä kurissa mutta silti joukoss tyhmyys tiivistyy ja pelkään että pennulle tapahtuisi jotain. mietin jos ottaisin kissanpennun kesäloman alussa niin saisin oltua sen/niiden kanssa kotona 4 viikkoa.. mutta miten uskallan sitten lähteä töihin.. en kestä ajatusta että tulen kotiin ja noi roikaleet on tehny pennulle jotain..
vinkkejä, tietoja, ajatuksia, ohjeita??
kiitti!!!
holskut ja kissa ????
2
833
Vastaukset
- Koirakko
Koko juttu lähtee siitä, että sinun on saatava koirien kaaliin, että kissa on ylempänä teidän laumassanne kuin he. Koirille komento, ettei juosta, hätyytetä tai jahdata kissaa koskaan tai missään olosuhteissa. Aloita hihnassa, jos olet epävarma. Kissa vapaaksi ja koirat hihnaan katselemaan kissaa. Meillä kesti tuon neljä viikkoa 6v uroksen kanssa, että päästiin kunnolla vapaana haisteluasteelle, tosin koirani on rescue-malli, eikä peruskoulutusta ollut alla, joten teillä voi mennä nopeammin. Ja kun lähdet töihin, jätä kissa eri huoneeseen kuin koirat ainakin alkuun. Voit sitten totutella pieniä hetkiä kerrallaan ja katsoa, miten sujuu yhteiselo.
- treddid
En ikinä jättäisi kahta koiraa (holsku saksanpaimenkoira) ja kissaa keskenään, edes hetkeksi.
Et ikinä voi tietää mitä tapahtuu työssä oloaikanasi, vaikka kuinka olisivat kavereita. Kissani on aina makuuhuoneessa koirien ulottuvilta pois, muutaman työtuntini aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?44595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t219513- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492