Jääskeläntien temppeli

Anonyymi-ap

Mikä onkaan tämä salaperäinen seurakunta entisissä eläinlääkärin tiloissa? Ovatko he mahdollisesti jakaneet postilaatikkoon ilman kuorta ja lähettäjän nimeä uskonnollista materiaalia . Mustekynällä tehdyin lisäyksin.
Pimeetä touhua teki kuka vaan.

21

1300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nää lahkot saa ihmiset lähinnä ärsyyntymään kaikella tuputuksellaan. Jokainen kuka on kiinnostunut löytää varmasti heidän luokseen ihan tyrkyttämättä.

    • Anonyymi

      Alkaa olla runsaasti seurakuntia tällä kylällä ...
      Kävijöitä vaan puuttuu.

      • Anonyymi

        Tätä olen minäkin ihmetellyt! On luterilaiset, ortodoksit, hellarit × 2 , kinahmon temppelit yms. Riittääkö näihin oikeesti porukkaa käymään?


    • Anonyymi

      Luulisi että nää uskovaisilla olisi pokkaa seisoa sanojensa takana, laittaa oma nimi alle. Itse kokisin jo häirintänä tuollaiset postilaatikko lähetykset.

    • Anonyymi

      Jokainen löytänee uskonsa tai uskomattomuutensa ilman näitä roskajulkaisujakin. Minua ainakin nyppii niin perkeleesti kun nuoret aikuiset vetelehtii sanaa julistamassa ihmisten ovipielissä. Saavat nopean lähdön ainakin meidän ovella, jos sanat eivät tehoa niin 2 opetettua sakemannia kyllä antaa alkuvauhtia..

      Syytteen voisi nostaa roskaamisesta mutta oikeuskulut ja sakot mokomien vetelysten uskonrauhan rikkomisesta joutuisi maksamaan itse ja nämä hihhuliporukat sais sulkia hattuunsa.
      Pakana olen monien mielestä, ateisti ja agnostikko mutten en ole sen huonompi ihmisenä kuin kukaan muukaan.

      Mieluummin ateisti kuin satujen pauloissa oleva zombi...

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä kanssasi; nää todellakin herättää ärtymystä. Luulisi että suoraselkäinen seurakunta harjoittaisi viestintää reilusti omalla nimellään. Vai onko kyseessä joku paikallinen varajeesus? Sellainenkin tältä kylältä löytyy. Eikä ollut muuten eka posti mikä laatikkoon oli tuotu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi; nää todellakin herättää ärtymystä. Luulisi että suoraselkäinen seurakunta harjoittaisi viestintää reilusti omalla nimellään. Vai onko kyseessä joku paikallinen varajeesus? Sellainenkin tältä kylältä löytyy. Eikä ollut muuten eka posti mikä laatikkoon oli tuotu.

        Jo vain, kesäisin pyörii varajeesus ihan pariskuntana, jotka harrastaa kyseistä postilaatikkojen roskaamista. Hyö eivät ole paikallisii, toinen puhuu huonoa suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo vain, kesäisin pyörii varajeesus ihan pariskuntana, jotka harrastaa kyseistä postilaatikkojen roskaamista. Hyö eivät ole paikallisii, toinen puhuu huonoa suomea.

        Tää pariskunta nähty tänään kylällä.


    • Anonyymi

      Järkensä menettänyt saaressa asuja tämä arvatenkin.

    • Anonyymi

      Vieläkö se kanahöpelö on vapaalla jalalla, eikös se sekaantunu myös lapsukaisiin

      • Anonyymi

        Valitettavasti on ja täällä haukkuu toisia no linnassa on hyvä sitten istua kyllä ne siellä opettaa kun suihkussa saippua tippuu lattialle


    • Anonyymi

      Tänään olikin temppelin piha täynnä autoja! Hyvät saarnat varmasti.

      • Anonyymi

        Lienee ollut sapuskan jako.


    • Anonyymi

      Tämä lahkolaiset jakaa vanhaa ruokaa pakastimista ?? jonne on laitettu salaateista lähtien ..kaupoista käyvät keräämässä ja itsa pomo ottaa parhaat jatuoreimmat ruuat ensin..loput jaetaan pakasteesta kukaan ei ole etes selvillä miten kauan ne siellä pakastimessa on ollut?? ja miten vanhpja ruokia??Pitäs terveystarkastaja kutsuu paikalle..

      • Anonyymi

        Tuo terveystarkastajan kutsuminen olisi kyllä hyvä idea!


      • Anonyymi

        liekö tuo pakko mennä sieltä sitä ruokaa hakemaan jos kerran paskaa on,,,kylällä on kuitenkin kaksi kauppaa jossa jotain syötävää myyvät,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        liekö tuo pakko mennä sieltä sitä ruokaa hakemaan jos kerran paskaa on,,,kylällä on kuitenkin kaksi kauppaa jossa jotain syötävää myyvät,,,

        Juuri näin. Kelle ei tuoreena pakastettu kelpaa niin kaupasta kyllä löytyy näppituntumalla tuoretta. Ihme valitusta ilmaisesta ruuasta. Eikun vaan eurot kassaan ja ostamaan kaupasta. On eräät käsittämättömän kiittämättömiä paskoja. Kun vapaaehtoista on ottaa tai olla ottamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Kelle ei tuoreena pakastettu kelpaa niin kaupasta kyllä löytyy näppituntumalla tuoretta. Ihme valitusta ilmaisesta ruuasta. Eikun vaan eurot kassaan ja ostamaan kaupasta. On eräät käsittämättömän kiittämättömiä paskoja. Kun vapaaehtoista on ottaa tai olla ottamatta.

        nyt puhut kyllä täyttä asiaa,,,ihme porukkaa nykyään kun ilmainenkaan ei oo tarpeeksi hyvää,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Kelle ei tuoreena pakastettu kelpaa niin kaupasta kyllä löytyy näppituntumalla tuoretta. Ihme valitusta ilmaisesta ruuasta. Eikun vaan eurot kassaan ja ostamaan kaupasta. On eräät käsittämättömän kiittämättömiä paskoja. Kun vapaaehtoista on ottaa tai olla ottamatta.

        Pakastatko sinä kotonasi salaattia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakastatko sinä kotonasi salaattia?

        Viskaa salaatit mäkeen ja nauti lopuista. Osta tuoreet salaatit kaupasta. Lopeta vinkuvonku ja osta sinäkin kaikki ruokasi äläkä mene hakemaan ilmaista ruokaa. Joka on kuumennusta vaille valmista. Täysin käsittämättömän kiittämätön olet. Ei srk talolle kukaan pakota menemään. Uskomatonta.


    • Anonyymi

      onkin tarkoittanut tätä seurakuntaa joka toimiii vanhahassa eläinlääkäritalossa...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe