Eräs pizzeria

Anonyymi-ap

Otin mukaan ruoan söin noin tunnin sisällä siitä 2-3h alkoi nousta kuume epäilen kanarullan kanaa syyksi siitä seuraavana päivänä alkoi raju mahatauti sekä oksentelu ja juuri nämä tuli ulos mitä söin.. Olkaa ihmiset tarkkana! Harmittaa kun jäi selvittämättä olisivat joutuneet varmasti maksumiehiksi asiassa onneksi ei poikani syönyt ruokaansa oli luojan lykky tiedä minkä olisi saanut raju tauti tippaan jouduin ambulla lähtemään maha kouristuksen vuoksi

37

1604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.

      Jos huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle.

      • Anonyymi

        Huomasin että aloitusviestissä mainittiin "kana". Aloitusviesti täytyy poistaa!


    • Anonyymi

      Höpöhöpö keksi parempi satu.

      • Anonyymi

        Mainittu "keksi"! Ruoka-ja leivonnaisjutut eivät kuulu tänne palstalle.


    • Anonyymi

      Saako pannupitsaa Kuopiosta?
      Tykkäätkö sinä pannupitsasta sehän on pohjaltaan sellainen paksu.
      Itse tykkään silloinkin on kova nälkä. Silloin menee paksupohjainen pannupitsa. Sitten kun haluaa vaan herkutella niin ohutpohjainen ja reunoiltaan rapea pitsa ja se pitää syödä ihan sormin. Ei haarukkaa ja veistä. Juomana kokis tai Fanta..eikä mitään light juomia.

    • Anonyymi

      Koemaistaminen kunniaan. Onhan myös virtuaaliravintoloita.

    • Anonyymi

      Pitserioista on pitsoille annettu nimiä, mutta löytyykö mistään pitsaa joka on nimeltään Kuopio?
      Mitä Kuopio-pitsaan tulisi täytteitä, muikkujako vai ahvenkukon siivuja ja ananasta?

      • Anonyymi

        Löytyy greenhouse kuopio pizza mut ei ole muikkuja eikä kalaa.


    • Anonyymi

      Pizzaa....

    • Anonyymi

      Johan olis seka tilata pitsa kottiin

    • Anonyymi

      Tekisi mieli rapeaa pizzaa

    • Anonyymi

      oho-pitsaa

    • Anonyymi

      Onko pakko käydä aina samassa pitsapaikassa näennäisen satunnaisesti vai voiko vaihtaa asiointipaikkaa vapaasti ?.

      • Anonyymi

        Rosinaa voi suositella kaikille!


    • Anonyymi

      Ylös

    • Anonyymi

      Ylläpidon toiveesta.

    • Anonyymi

      Pizzaperjantai

    • Anonyymi

      Pizzaperjantai!

    • Anonyymi

      Jee PIZZAAA...

    • Anonyymi

      Kalakukkoon käy mikä vaan kalaa muistuttava. Ropon siivellä ei kannata elää.

    • Anonyymi

      ahaa

    • Anonyymi

      Uutuus pizzalausntai!

    • Anonyymi

      Vaihteeksi pizzaa.

    • Anonyymi

      Taas pizzaperjantai!

    • Anonyymi

      Ulkomaalaisten pitseria hygenia taso ei ole ok.On tutkittu ja uutisoitu.

    • Anonyymi00100

      Kyllä!

    • Anonyymi00104

      Lisää pizzaa tulee.

    • Anonyymi00111

      Taksikuski pizzeria.

    • Anonyymi00113

      Pizzaperjantai!

    • Anonyymi00128

      Toiko johtaja taksilla .

    • Anonyymi00132

      Aina on pizzaperjantai!!!

    • Anonyymi00134

      oliko huhhuh pizza?

    • Anonyymi00135

      PoroPizza

    Ketjusta on poistettu 99 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      835
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      756
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      168
      550
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe