Otin mukaan ruoan söin noin tunnin sisällä siitä 2-3h alkoi nousta kuume epäilen kanarullan kanaa syyksi siitä seuraavana päivänä alkoi raju mahatauti sekä oksentelu ja juuri nämä tuli ulos mitä söin.. Olkaa ihmiset tarkkana! Harmittaa kun jäi selvittämättä olisivat joutuneet varmasti maksumiehiksi asiassa onneksi ei poikani syönyt ruokaansa oli luojan lykky tiedä minkä olisi saanut raju tauti tippaan jouduin ambulla lähtemään maha kouristuksen vuoksi
Eräs pizzeria
37
1604
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.
Jos huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle.- Anonyymi
Huomasin että aloitusviestissä mainittiin "kana". Aloitusviesti täytyy poistaa!
- Anonyymi
Höpöhöpö keksi parempi satu.
- Anonyymi
Mainittu "keksi"! Ruoka-ja leivonnaisjutut eivät kuulu tänne palstalle.
- Anonyymi
Saako pannupitsaa Kuopiosta?
Tykkäätkö sinä pannupitsasta sehän on pohjaltaan sellainen paksu.
Itse tykkään silloinkin on kova nälkä. Silloin menee paksupohjainen pannupitsa. Sitten kun haluaa vaan herkutella niin ohutpohjainen ja reunoiltaan rapea pitsa ja se pitää syödä ihan sormin. Ei haarukkaa ja veistä. Juomana kokis tai Fanta..eikä mitään light juomia. - Anonyymi
Koemaistaminen kunniaan. Onhan myös virtuaaliravintoloita.
- Anonyymi
Pitserioista on pitsoille annettu nimiä, mutta löytyykö mistään pitsaa joka on nimeltään Kuopio?
Mitä Kuopio-pitsaan tulisi täytteitä, muikkujako vai ahvenkukon siivuja ja ananasta?- Anonyymi
Löytyy greenhouse kuopio pizza mut ei ole muikkuja eikä kalaa.
- Anonyymi
Pizzaa....
- Anonyymi
Johan olis seka tilata pitsa kottiin
- Anonyymi
Tekisi mieli rapeaa pizzaa
- Anonyymi
oho-pitsaa
- Anonyymi
Onko pakko käydä aina samassa pitsapaikassa näennäisen satunnaisesti vai voiko vaihtaa asiointipaikkaa vapaasti ?.
- Anonyymi
Rosinaa voi suositella kaikille!
- Anonyymi
Ylös
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
- Anonyymi
Pizzaperjantai
- Anonyymi
Pizzaperjantai!
- Anonyymi
Jee PIZZAAA...
- Anonyymi
Kalakukkoon käy mikä vaan kalaa muistuttava. Ropon siivellä ei kannata elää.
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
Uutuus pizzalausntai!
- Anonyymi
Vaihteeksi pizzaa.
- Anonyymi
Taas pizzaperjantai!
- Anonyymi
Ulkomaalaisten pitseria hygenia taso ei ole ok.On tutkittu ja uutisoitu.
- Anonyymi00100
Kyllä!
- Anonyymi00104
Lisää pizzaa tulee.
- Anonyymi00111
Taksikuski pizzeria.
- Anonyymi00113
Pizzaperjantai!
- Anonyymi00128
Toiko johtaja taksilla .
- Anonyymi00132
Aina on pizzaperjantai!!!
- Anonyymi00134
oliko huhhuh pizza?
- Anonyymi00135
PoroPizza
Ketjusta on poistettu 99 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92835- 62756
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh168550- 18538