Eilen hakiessani vierashuoneesta kuivumassa ollutta pyykkiäni tajuntaani iski kunnolla se kaikki, mitä vainoaja on minulle näiden vuosien aikana oikein tehnyt.
Vierashuoneeni oli ensin vuodesta 2004 "työhuoneeni", jolloin olin siellä aina kun olin netissä. Vuodesta 2016 (syksy -16) vuoteen 2022 ae oli myös makuuhuoneeni, mutta epämiellyttävien tuntemuksien vuoksi siirryin sitten nukkumaan toiseen huoneeseen ja kyseinen huone on siitä lähtien ollut tyhjillään.
Minulle ei tullut mieleenkään se, että vastapäätä olevasta "toimistoja" rakennuksesta voisi olla minulle mitään omaa intimiteettiäni uhkaavaa vaaraa. Olenhan sentään omassa kodissani.
Otin noin vuosi sitten yhteyttä kyseisen talon isännöitsijään, joka vuokraa talossa olevia toimitiloja ja kävin katsomassa erästä. Pieni toimistokoppero olisi maksanut vain 500 euroa kuukaudessa ja siitä oli suora näköyhteys asuntooni..
Tämä riitti minulle selvittämään monta asiaa, mutta ei sitä miksi stalkkeri halusi vielä nöyryyttää ja kiusata minua kaikkien niiden vuosia kestäneiden vuosien jälkeen?
Mitä hän tästä kaikesta oikein sai.
No, sen stalkkeri on ainakin saanut aikaan, että minulla on sälekaihtimet aina kiinni ja yksi huone kokonaan käyttämättä. En tule ikinä antamaan anteeksi ja jatkoseuraumukset on edelleenkin mielessä.
Tänään tajusin lopulta ihan kunnolla kaiken tapahtuneen kulun
8
409
Vastaukset
- Anonyymi
Psykopatiasta kertoo se varsinkin, että jos on salakatsellut jotain vuosokausia, niin sen jälkeen voi ilman omantunnontuskia käyttää tätä tietoa toista vastaan vihjailuilla ja sairailla kommenteilla.
Jos tuollainen ihminen ei ole paha, niin ei sitten kukaan!- Anonyymi
Ja sairainta on stalkata ja vainota jotain, itselle ei tulisi mieleenkään. Sairaan mieltä on mahdotonta ymmärtää, kun siinä mennään niin pimeälle alueelle ettei terve voi ymmärtää.
- Anonyymi
Minä pelkään noin sairaita ja olen ajatellut pyytää poliisilta suojelua. Ja tämä ei ole vitsi vaan ihan totta koska en uskalla juurikaan poistua kotoa stalkkaajan takia.
- Anonyymi
Olet ollut todella röyhkeä tunkeutuessasi toisen yksityisyyteen!! Eikö hävetä yhtään???!!
En tule IKINÄ antamaan anteeksi sitä mitä teit ja olet jatkanut yli 10 vuotta!
Mieti vähän, mitä olet saanut aikaan! - Anonyymi
Korjaan aloitustani. Pieni koppero oli hinnaltaan vain noin 200 euroa eli persaukisillekin mahdollinen.
- Anonyymi
Korjaus aloitukseen. Kopperon saa 200 eurolla ja sieltä on hyvä näkö ja kuvaamisyhteys asuntoihin.
- Anonyymi
Näitä korjauksia on nyt kaksi kun historiaa katsoessani ensimmäistä ei näkynyt. Ei johdu omasta sekavuudestani, vaan ylläpitäjän toimista vaikka toisi ilmeisesti yrittääkin.. Eipä ollut eka kerta tämäkään.
Vielä palaisin tuohon stalkkaamiseen ja sen jälkeiseen toimintaan. Mitä ihmettä stalkkaajan mielessä on voinut pyöriä kun kirjoitteli selkeitä vihjauksiaan nimelläni varustettuna tänne kun halusi minun saavan tietää, että minua on stalkattu jo vuosia???
Yrittikö hän ajaa minua hulluksi?! vai tuhota elämäni ja toimintakykyni?? JA mitä hän olisi siitä saanut? Jotain nautintoako vai?
Hän oli tunkeutunut myös internettiin kertoen täällä niin sukulaisteni harvinaisia nimiä (kuten jalkapallon huipulla juniorivuosilla olleen harvinaisen nimen omaavan) kuin myös isoäitini sekä mm hänen testamenttinsa sisältöä joten mitään stalkkauksen tasosta ei ole jäänyt epäselväksi. JA tämä kaikki edellämainittu ja kaikki mitä en ole edes maininnut löytyy kyllä tarvittaessa poliiseja varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915