Myydäänkö enää missään motec 15" vanteita? Sekasin niin monessa paikassa lukee että myity loppuun tai väliaikaisesti loppu.
Rallivanne motec
12
698
Vastaukset
- Anonyymi
Selasin tuo sana eikä sekasin
- Anonyymi
Jokainen joka täällä noita kyselee on sekaisin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen joka täällä noita kyselee on sekaisin!
Tiedätkö motec vanteista jotain? Vai auotko vain päätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö motec vanteista jotain? Vai auotko vain päätä?
Ketään ei kiinnosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta!
Mee sitten takaisin sinne kukkahattu sivustoille jos ei kiinnosta.
- Anonyymi
Ei saa enää. Olen kans pistänyt kyselyä. Joka paikasta loppu.
- Anonyymi
Miksi pitäisi saada? Onhan niitä muitakin vanteita olemassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi saada? Onhan niitä muitakin vanteita olemassa...
On joo mutta ne on kalliimpia ja huonompia. Onhan niitä toki pellivanteitaki,voit ajaa niillä. Mä etsin motekit
- Anonyymi
Mulla ois valkoset magelssit!
- Anonyymi
Onnea sulle mangelseista. Varmaan hyvät joo..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea sulle mangelseista. Varmaan hyvät joo..
Parhaat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815