Heinolan Seudun Eläinsuojeluyhdistys Ry

Anonyymi-ap

NO NYT OIS TAPAHTUMAA TARJOLLA
HOILONKATU BURGER
Tai ei vielä, mutta eipä menee kauaa..
Meitä haluaa lähteä tukemaan Kusmiku, ja suuntaa ruokarekallaan sunnuntaina 16.7 klo 12-18 meille Jyränköön hoilonkadulle. Jokaisesta ostetusta hampurilaisesta menee pieni summa meidän yhdistyksen hyväksi. Tarjolla myös koirille oma annos, tulkaahan koiralenkillä testaa! Kummallekin että omistajalle ja hauvalle mahat täyteen ja miksei myös kissalle!
Minulle valmistuu eläimille oma pieni mökki, joka tulee yhdistyksen käyttöön ja auttaa jatkossa paljon. Mökistä tulee myös kesäisin kanien turvallinen ulkoilupaikka ja halutessaan saa tulla katsomaan miltä näyttää turvallisesti tehty tarha ja juuri kanejakin ajatellen. Mökistä enemmä kerron tuonnempana mitä kaikkea muuta upeaa siihen liittyy..
Meitä yhdistyksen hallitusta on paikalla ja saa tulla juttelemaan ja kertomaan mitä just sä toivoisit Heinolaan eläinten hyväksi.
Tervetuloa! 🙂

13

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hienoa että sponsoroi hyvää asiaa . KUSMIKU!!!

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­N­y­­m­­f­­o­­­m­­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17862773d

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kelle minulle?
      Kun kirjoittaa yhdistyksen nimissä olis kiva kun tietäis kuk...

    • Anonyymi

      Oliko täällä tarjolla kunnon pihviä?
      Oliko se valmistettu eläimestä?

      • Anonyymi

        Tätä olen miettinyt itsekin että miten ihminen joka on eläinsuojelija syö itse lihaa...
        Yleinen mölinä tämä, en tiedä miten tässä asianomaiset toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä olen miettinyt itsekin että miten ihminen joka on eläinsuojelija syö itse lihaa...
        Yleinen mölinä tämä, en tiedä miten tässä asianomaiset toimii.

        no miksi ei voisi syödä lihaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no miksi ei voisi syödä lihaa ?

        Ehkä siksi, että eläinten tappaminen ja suojelu ovat toistensa vastakohtia.
        Vai voisitko suojella jotakin muuta elollista olentoa tappamalla tämän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä olen miettinyt itsekin että miten ihminen joka on eläinsuojelija syö itse lihaa...
        Yleinen mölinä tämä, en tiedä miten tässä asianomaiset toimii.

        Eläinsuojeluyhdistysten pitäisi selkeästi ilmoittaa, että mitä eläimiä ne suojelevat.


    • Anonyymi

      Tuleeko valtuuston pj. Varjo kytikselle ?

    • Anonyymi

      Moni sekasyöjä kamppailee lihantuotannon oikeutuksen kanssa. Voiko eläimiä kasvattaa ruoaksi niitä arvostaen ja tuhoamatta maailmaa? Voiko lihansyöjäkin olla eettinen?

    • Anonyymi

      Eläinsuojeluyhdistys viittaa kaikkien eläinten suojeluun, mitään lajia ei nimen perusteella suljeta suojelun ulkopuolelle.
      Jos tarkastellaan valtakunnallisten eläinsuojeluyhdistysten tiedotusta, voidaan päätellä, että erityisesti tuotantoeläinten suojelulle on erityistä tarvetta. Tuntuukin ihan käsittämättömältä, jos eläinsuojelun nimissä myydään lihaa.
      Tällöinhän voitaisiin myydä myös vaikkapa turkiksia ja sekin olisi eläinsuojelullisesti ihan ok.

    • Anonyymi

      vegaani burgereita 👍🏻

      • Anonyymi

        No se on ainoa uskottava mahdollisuus tässä asiayhteydessä.
        Ei amnestykään myy rauhan ja ihmisoikeuksien puolesta aseita. Eikä animalia myy turkistuotteita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      150
      2259
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      94
      1723
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      87
      1424
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1394
    5. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1382
    6. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      146
      1313
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      949
    8. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      113
      939
    9. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      923
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      36
      872
    Aihe