Palokunta rautavaaralla

Anonyymi-ap

Ei näköjään koske VAITIOLOVELVOLLISUUS Rautavaaran palokuntaa. Heti pitää pitkin kyliä mennä huutelemaan tehtävistään. No sen siitä saa kun ei oo ammattilaisia vaan jotain peräkamaripoikia jotka tekee harrastuksenaan tuota

13

1626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä muutkin osaavat hoidella huutelun. Ei tarvitse olla peräkamarin poika.

    • Anonyymi

      Ei heitä ole mikään pakko kutsua paikalle. Tottahan sitä ongelmat itsekin selvittää, kun kerran on näitä "peräkammaripoikia" pätevämpi. Eikä Tilannehuonekaan silloin mistään mitään kerro 😅

    • Anonyymi

      Se on RIKOS kun puhuvat tehtävistään

      • Anonyymi

        Tilannehuone on pelastustoimen tiedotuskanava 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilannehuone on pelastustoimen tiedotuskanava 😅

        Kyseessä ei ollut Tilannehuone vaan ihan mainitsivat ihmisen nimen kuka oli hälytyksen tehnyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä ei ollut Tilannehuone vaan ihan mainitsivat ihmisen nimen kuka oli hälytyksen tehnyt

        Suuret ne on murheet joillakin. Valita pelastustoimelle, jos koet väärin menetellyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuret ne on murheet joillakin. Valita pelastustoimelle, jos koet väärin menetellyn.

        Kannattaa aloittaa pelastustoimen syrjintä: Kun talo on tulessan niin ei tee ilmoitusta, kun muija tekee kuolemaa, niin ei soita uhallakaan sairasautoa. Nii!
        On tosi rautavaaralaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa aloittaa pelastustoimen syrjintä: Kun talo on tulessan niin ei tee ilmoitusta, kun muija tekee kuolemaa, niin ei soita uhallakaan sairasautoa. Nii!
        On tosi rautavaaralaista.

        Miksi sinäkin kommentoit kun ei sulla oo järkevää sanottavaa taidat itse olla joku metsäläinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa aloittaa pelastustoimen syrjintä: Kun talo on tulessan niin ei tee ilmoitusta, kun muija tekee kuolemaa, niin ei soita uhallakaan sairasautoa. Nii!
        On tosi rautavaaralaista.

        Sepähän se on jokaisen oma valinta. Turha kutsua paikalle alkuunkaan, jos jerran epäpätevä omata mielestä ovat. Pitää hoitaa homma sitten vaan itse. Sairasautojakaan ei ollut edes olemassa vuosikymmeniin, ambulansseja ne ovat eikä niiden toiminnasta edes vastaa pelastustoimi.


      • Anonyymi

        Sinun aivoilla taas näyttää olleen jossain vaiheessa puutetta hapesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä ei ollut Tilannehuone vaan ihan mainitsivat ihmisen nimen kuka oli hälytyksen tehnyt

        Tilannehuone ei anna tarkkoja tehtävän tietoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilannehuone ei anna tarkkoja tehtävän tietoja.

        "taidat itse olla joku metsäläinen"
        Joku rautavaaralainen haukkuu toista rautavaaralaista metsäläiseksi?
        Taitaa olla Rautavaaran Salen lähellä asuva cityihminen, joka ei metsiin edes vilkaise, kun nousee ratikkaan tai astuu metron liukuportaisiin Sattuman Kaupan pysäkkiterminaalissa.
        On se niin suurta asua Ironhazard Cityssä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe