Nään usein unta, että kauan sitten kuollut kissani on elossa, enkä ole ruokkinut sitä vuosiin. Olen unessa stressaantunut ja etsin kissalle ruokaa. Olen hämilläni miten se on selvinnyt vuosia nälissään.
Mitä tämä uni tarkoittaa?
Stressaava uni
Anonyymi-ap
3
290
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tai etsin onko minulla kaapeissa kissanruokaa ja miten kissa on selvinnyt hengissä.
- Anonyymi
Tulee nyt ensin mieleen että onko sinulla joku muu huolenaihe joka projisoituu tuohon kuolleeseen kissaan eli oletko unohtanut/tai stressaatko jostain asiasta josta olisi pitänyt pitää huolta. Kissa liittyy myös feminiinisyyteen mutta tässä tapauksessa ehkä sen merkitys entisenä lemmikkinä on huolenpito.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3082411
- 241475
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2751435Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i145912- 41876
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa251798Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤238747- 56580
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46521- 38498