Öljynvaihto lähestyy.

Olis 20 l pönttö puolillaan 5w40 täyssynteettistä edellisestä autosta. Samaa motonet "laatua" olen käyttänyt jo 15 vuotta eri merkeissä, mutta nyt annettiin ymmärtää, että pitäs olla fordille suositeltua 5w30. Nim. X tyyppi 2.2 d.
3558
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Hakusanalla moottoriöljy löytyy sivuja, joista voi rekisteri numerolla hakea sopivia öljyjä.

Äänestä

Voit laittaa 0w/30, 0w/40, 5w/30 ja 5w/40 öljyä.
Ihan huoletta.

Äänestä

Kiitos tiedoista. Olen viimeaikoina pannut merkille, että monet merkit suosittelee erilaisia öljyjä, vaikka luulis, että sama öljy käy kaikkiin moottoreihin. Olen käyttänyt 5w40, koska olen huomannut polttoainekulutuksen tippuvan n. puoli litraa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Olis 20 l pönttö puolillaan 5w40 täyssynteettistä edellisestä autosta. Samaa motonet "laatua" olen käyttänyt jo 15 vuotta eri merkeissä, mutta nyt annettiin ymmärtää, että pitäs olla fordille suositeltua 5w30. Nim. X tyyppi 2.2 d.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu