on pihan siivouksessa töitä, kuollutta nurmikkoa, pihapuista tippuneita oksia, olipa 40 vuodessa yksi hopeapaju "ihan huomaamatta kasvanut tukkipuun mittoihin ja oksat kurkkii jo naapurin pihaan, olin pihallani käynnistämässä huskia että sahaan sen poikki ettei naapuri-sopu rikkoa, niin vävy siihen ja kysyi mitä meinaat, sanoin että nin meinaan, sanoi, että sammuta huskis hän tulee motolla ja hoitaa homman sinulta tuo romahtaa naapurin pihaan sinne on pahasti kallellaan,,
Talven jäliltä
5
402
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on.Oksia ,kaarnaa,käpyjä,savea ,rikkaruohoa.............................................................................
- Anonyymi
joo ja kaiken v-mäisin on ikuinen kurtturuusu (ei vaimoke) se ei kuole mykyttämällä ei edes raivaamalla, muta kuolee tukehduttamalla juuriston,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo ja kaiken v-mäisin on ikuinen kurtturuusu (ei vaimoke) se ei kuole mykyttämällä ei edes raivaamalla, muta kuolee tukehduttamalla juuriston,,
lisäksi ko kurtturuusu, varreltaan teräviä piikkejä täynnä ja tuli muutama vuosi sitten lainsuojattomaksi ja tavattaessa tehtävä ilmoitus v-omaiselle ja se on hyvä asia siksi, että ko kaunis ikiruusun tappo- vastuu jää asian tuntevalle v-omaiselle,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lisäksi ko kurtturuusu, varreltaan teräviä piikkejä täynnä ja tuli muutama vuosi sitten lainsuojattomaksi ja tavattaessa tehtävä ilmoitus v-omaiselle ja se on hyvä asia siksi, että ko kaunis ikiruusun tappo- vastuu jää asian tuntevalle v-omaiselle,,
tarkennus edelliseen; ko ruusun tappo-aika on ollut v2019 -2022 siis 4 vuoden aikana ilman seuraamuksia, mutta jatkoaikaa tappoon saa jos on näyttöä, niin yrittänyttä ei laiteta",,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarkennus edelliseen; ko ruusun tappo-aika on ollut v2019 -2022 siis 4 vuoden aikana ilman seuraamuksia, mutta jatkoaikaa tappoon saa jos on näyttöä, niin yrittänyttä ei laiteta",,
"kurtturuusun tappo on vakava jopa hallitustason asia ja kuulunee vihreille, nyt opposiitiossaan voisivat alkaa painostaa hyvinvointialueitten isää Orpoa,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916