on pihan siivouksessa töitä, kuollutta nurmikkoa, pihapuista tippuneita oksia, olipa 40 vuodessa yksi hopeapaju "ihan huomaamatta kasvanut tukkipuun mittoihin ja oksat kurkkii jo naapurin pihaan, olin pihallani käynnistämässä huskia että sahaan sen poikki ettei naapuri-sopu rikkoa, niin vävy siihen ja kysyi mitä meinaat, sanoin että nin meinaan, sanoi, että sammuta huskis hän tulee motolla ja hoitaa homman sinulta tuo romahtaa naapurin pihaan sinne on pahasti kallellaan,,
Talven jäliltä
5
390
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on.Oksia ,kaarnaa,käpyjä,savea ,rikkaruohoa.............................................................................
- Anonyymi
joo ja kaiken v-mäisin on ikuinen kurtturuusu (ei vaimoke) se ei kuole mykyttämällä ei edes raivaamalla, muta kuolee tukehduttamalla juuriston,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo ja kaiken v-mäisin on ikuinen kurtturuusu (ei vaimoke) se ei kuole mykyttämällä ei edes raivaamalla, muta kuolee tukehduttamalla juuriston,,
lisäksi ko kurtturuusu, varreltaan teräviä piikkejä täynnä ja tuli muutama vuosi sitten lainsuojattomaksi ja tavattaessa tehtävä ilmoitus v-omaiselle ja se on hyvä asia siksi, että ko kaunis ikiruusun tappo- vastuu jää asian tuntevalle v-omaiselle,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lisäksi ko kurtturuusu, varreltaan teräviä piikkejä täynnä ja tuli muutama vuosi sitten lainsuojattomaksi ja tavattaessa tehtävä ilmoitus v-omaiselle ja se on hyvä asia siksi, että ko kaunis ikiruusun tappo- vastuu jää asian tuntevalle v-omaiselle,,
tarkennus edelliseen; ko ruusun tappo-aika on ollut v2019 -2022 siis 4 vuoden aikana ilman seuraamuksia, mutta jatkoaikaa tappoon saa jos on näyttöä, niin yrittänyttä ei laiteta",,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarkennus edelliseen; ko ruusun tappo-aika on ollut v2019 -2022 siis 4 vuoden aikana ilman seuraamuksia, mutta jatkoaikaa tappoon saa jos on näyttöä, niin yrittänyttä ei laiteta",,
"kurtturuusun tappo on vakava jopa hallitustason asia ja kuulunee vihreille, nyt opposiitiossaan voisivat alkaa painostaa hyvinvointialueitten isää Orpoa,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344511Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092314- 641538
- 571289
- 2611167
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1371140Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101026Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49876Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast33838Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39800