Esimies ja tyttölikka

Anonyymi-ap

Kuului naksaus ja se ilmestyi toimiston ovensuuhun. Se näytti hämilliseltä, niinkuin aina, kun satutaan jäämään kahdestaan johonkin.

Mulla oli siviilit päällä. Se huomas sen samantien ja mä huomasin, et se huomas.
-Tuota. Ihan siksi kutsuin sinut tänne, kun oon katellu et todella hienosti oot hoitanut hommas viime aikoina.
Panisin… köhäisit punaisena:
-…Niin palkitsisin sua koska vaan, jos se oisi minusta kiinni.

Se oli tosi nolona ja piti sanoa ettei se haittaa.
Mut kuulinkin puhuvani jotain ihan muuta:
-Se taitas olla esimieheltä vähä valtuuksien ylittämistä joo… Molemmat siis. Kohautin olkiani muka viattomasti.
Se oli vähä, ettei ymmärrä. Sit se tajus ja naamalle kohos kummallinen ilme. Niinku pikkupojalla, joka on jääny kiinni tuhmien lehtien kattelusta.

-Öö, sori, en tarkottanut… Siis…
Seuras pitkä hiljainen hetki. Näytti siltä kun se kävisi juupas eipäs kamppailua ittensä kanssa.
-No totta puhuen. Kyllä mä oon sinua paljon ajatellu. Minkäs voi. Oot niin erilainen, kiehdot minua kun oot niin eläväinen. Ja kyllä mä kovasti oon halunnut sua koskettaakin…

Sisälläni jysähti. Dopamiinit lähti liikkeelle samantien ja sanat kupli mun mielessä, lilluin itsetyytyväisyydessä. Olin pelkkää onnea koko nainen.

Kai se huomasi sen. Yhtäkkiä epävarmuus oli poissa. Mies sen sisällä heivas esteet tieltä ja oli jo päätöksen tehnyt. En ollut nähnyt sen silmiä sellaisina. Se katsoi mua kuin lihanpalaa ja se aikoi saada sen.

Holahdin märäksi. Tää oli biologiaa, feromoneja, elin sen housissa ja kolo mun jalkojen välissä. Ne kutsui toisiaan. Sen mielessä ei enää ollu pidättely. Ryntäsi sitä kohti minkä oli elänyt niin monta kertaa vatkatessaan kaluaan viime hetkillä mun pillun kuva silmissänsä.

Käsi reidellä, niskassa ja sit hyökkäsikin jo huulille. Sen suun sisäpuolelta löytyi märkä onkalo jossa mun kieli sai vaeltaa ja mä avauduin sille yhtä lailla. Tunsin kädet mun perseellä ja kouriessaan se vetäsi mut liki. Silloin tunsin sen ekaa kertaa. Todellakin kielletty paikka, ja niin visusti vaatteiden alla piilossa. Nyt se oli ilmiselvä paisunut mötikkä meidän välissä ja me hierouduttiin toisiamme vasten luontaisella tahdilla.

Ai että se tuntui hyvältä kun sen pää pingottui mun trikoita vasten ja pääsi vähän huulillekin vaatteiden läpi.
Kädet kaivautui paidan sisään huitaisten rintsikat tieltä. Se kävi leipomaan rintoja ja puristelemaan ihanasti nännejä, mun pillu sykki valmiina ja turpos koko ajan. Kunnes sen suu upposi mun nännin ympärille. Se tunne oli taivaallinen, pillu sykähteli imujen tahdissa ja vaati täytettä.

Siispä käsi etsiytyi hanakasti sinne mistä mä tiesin helpotuksen löytyvän. Tunnustelin kalun ääriviivoja. Mitä ihmettä! Se vain jatkui ja jatkui ja tuskin ylsi mun sormien ympärille! Aarre, joka tekis vielä mun pimpin erittäin onnelliseksi.

Miten noin hiljasella miehellä, joka ei pitänyt itsestään ääntä, oli tällänen mulkku jalkojensa välissä? Olin luullu, et ne isot mulkut filmeissä on photoshopattuja, mutta sellainen tuntui todella käteni alla.

Se alkoi osoittamaan myös kiinnostusta mun aarrettani kohtaan.
Se sujautti käden mun housujen sisään ja katsoi mua silmät laajentuneina löytäessään perille. Syy oli selvä. Pillu oli märkä ja koska se oli niin turvonnut, se pingottui yhdenkin sormen ympärille hyvin. Näin miehen kasvoilta mitä se ajatteli: Miltä tuntuu kun kuuma, ahdas onkalo puristuu äärimmilleen paksun patukan ympärille. Mä ajattelin samaa.

-Ah, haluun sinut nyt mahdolisimman nopeesti. Ei oo nyt sänkyä, käykö pöytä? Nyökkäsin.

Mä olisin voinut panna vaikka lattialla.

Sit me oltiin vaatteista vapaat. Sen kalu sojotti ylös uhmaten painovoimaa, sillä se oli VALTAVA. Mä hengähdin ja sivelin sitä, runkkailin hitaasti.
-Ei hitto. Se on niin iso…Ihana.
-Ja sä tunnuit niin pieneltä. Niin minä oon vähä ajatellutkin.
Se nosti mut pöydälle ja jäi kattelee mun levitettyjen jalkojen väliä. Kyrpä nytkähti. Se halus jo hommiin.
-Saanko…?
-Sun pitää.

Pilluhuulet levittyivät helposti. Kulli painui märälle suuaukolle, mutta ei meinannut upota. Kun sain soviteltua terskan oikeaan kohtaan, tunsin miten se avasi minut hitaasti. Tunne oli uskomaton! Mulkunpää jäi puristuksiin ensi sentteihin ja me haukottiin henkeä.

-Aah, sä tunnut liian hyvältä, tiiän jo, etten kestä tätä kauaa. Hitaasti se raivasi tietä sisälläni. Täytyin. En ollu koskaan kokenut tällasta. Se jatkoi matkaa, siinä vaiheessa toiset oli koko pituudeltaan jo sisällä. Sillä riitti kauemmas. Osui pohjaan. Pysähtyi. Katottiin mykkänä kun kyrpä oli juurta myöten sisällä. Pillunsuu levisi piukkana renkaana mulkun ympärille. Näky oli järkyttävän kiimainen. Värähdin, liike näkyi pienenä syköyksenä. Sykähti kullikin.

Se alkoi vetäytyä takaisin ja tie oli taivaallinen. Sama liuku suuaukolta ja pilluni ei voinut muuta kuin tarrautua siihen, puristella tiheästi sitä koko matkalla.

9

5701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      …Jatkuu…

      Mä katsoin sitä ja sen nautintoa. Teki vielä kiimasemmaksi miten se keskittyi painamaan mua koko miehuudellaan, vaikka meidän fyysiset erot teki nussimisesta lähes kestämättömän nautinnollisen.

      Kiedoin jalat miehen ympärille, koitin puristaa siitä kaikki mehut ja näin, et se toimi.
      Sillä oli hikeä otsalla ja silmät lasittuneet. Me katottiin miten kyrpä upposi hyvässä tahdissa pilluun ja takastullessa se kiilsi mun nesteistä.
      Kuului rietasta kirnuamisen ääntä.
      Mun todellisuus keskittyi vittuuni ja sitä soutavaan parruun. Pillu
      puristeli ja sykki ja pani vaatimaan enemmän ja nopeammin.

      -Aah tuu muhun syvälle, paa mua koko ison mulkkus voimalla. Ihanaa…En kestä kauaa..,

      Ja se alko survomaan kivikovaa munaa aina pillun pohjaan asti. Vimmassa, läähättäen. Se kähisi jotain liian tiukasta ja pumppasi lantiota vasten mun jalkiväliä kova kanki yhdistäen meidät saumattomasti.

      -Sano, et oon tiukin kun kukaan! Sano, et kuolisit ennemmin ku lopettaisit!
      -Ooh, tiukin ja ihanin. Ja mikään ei saa nyt lopettamaan sun nussimistas.
      Tuntuu, että lypsät mua nyt niin ihanasti, että taidat olla lähellä..,

      -Aahhh, mä tuun nyt, oijjjoiijjoi!
      Mun pillu räjähti niin nautinnollisiin syköhdyksiin, et en tienny mitään. Varmaan huusin ja valitin, en tiiä, kun se jyysti mun kouristelevaa pillua. Se sykki ja sykki ja varmaan teki liian hyvää myös miehelle.

      Se tikitti lujaa mun pillunperällä, silmät kiilu ja suusta tuli murinaa. Kulli pingottui kivikovaksi.
      Viimeiset työnnöt annettiin niin voimakkaina, että pöytä heilui. Se tyhjensi muhun spermalastinsa varmaan viidellä lujalla työnnöllä.
      Tunsin kuumat puskahdukset ja imaisin kaiken sisääni.

      Se hengitti kiivaasti vielä kauan sen jälkeen kun oli tyhjentänyt itsensä minuun. Irrotin jalat sen ympäriltä, mutta se ei vetäissyt kaluaan pois. Muna pieneni pikkuhiljaa sellaiseksi mitä muiden kullit on suuremmillaan.

      Tiesin, että tästä eteenpäin mulla ei olisi huolen häivää töiden suhteen.
      Pilluni tekisi suurimman työn. Miehestä näki mikä valta mulla oli siihen.Todennäköisesti tästä eteenpäin mun olisi väisteltävä innokkaita käsiä, mutta luulen, että jahtaus tulee olemaan molemminpuolista.

      Pitää hillitä itsensä muiden takia. Mutta kun on kerran nähnyt hiljaisen kuoren taakse ja kohdannut pedon, se on tosi vaikeaa. On meillä ollut parikin pikapanoa toimistossa ja kumman kekseliäitä ollaan oltu asentojen suhteen. Kiiman äänet pystyy jotenkin pitämään kurissa, mutta pillun tuoksu jää leijailemaan huoneeseen pitkäksi aikaa.

      Voisinpa veikata, että kyllä se miehen keskittymiskykyyn vaikuttaa.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­N­­­y­m­­f­o­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17863193Y

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jokainen saa ite miettiä, onko tää tositarina vai ei… Onko teiän työpaikan pomolla ja eräällä tyttöalaisella vähän useemmin kehityskeskusteluja kuin muilla?

      Tyttölikka

    • Anonyymi

      Aika huonoa suomenkieltä ja kirjoittamista.

      • Anonyymi

        Se kirjoitetaan erikseen, siis suomen kieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kirjoitetaan erikseen, siis suomen kieli.

        Spede se vaan porskuttaa buaahaa


    • Anonyymi

      olit niin tiukka sanni!Muisto kuumasta tiukasta pillustasi saa mnut taas kiimaan,
      muistelin kiimaista huohotustais postituksen pöydällä työntäessäni hitaasti kaluni riemurasiaasi,,uuuhhhh

      • Anonyymi

        Hohoo ihanko oli silikoni sanni 🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohoo ihanko oli silikoni sanni 🤣😂

        Ihan naturaali pienirintainen blondi oli


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe