Vaihteen vuoksi asiaa pankkikorteista 24/7.

Anonyymi-ap

Hei kaikki kloonini, onko teillä pankkikortteja?

"Pankit eivät myönnä mitään kortteja suomessa eikä tuskin edes thaimaassa "
Huomasitko että sanamuotosi kertoo sinun olevan Suomessa? "Tuskin edes Thaimaassa"

Pitäisihän sinun tietää miten ne myönnetään, jos olet Thaimaassa? Nyt kuulostaa siltä ettei sinulla ei ole enää edes Kasikornin pankkikorttia, jota aiemmin esittelit.

Kuten olen kuvallisestikin kertonut, minulla on pankkikortit Nordeasta ja Kasikornista, luottokortit minulla on näistä molemmista sekä yhdistelmäkortti Danske Bankista.

Meillä on myös kortiton säästötili vaimon kanssa Bangkok Bankissa ja minulla on yksi tili myös Krediidibankissa Virossa.

Kaikki kortit olen saanut / tilannut samassa yhteydessä kun olen avannut tilit pankissa. Niissä kaikissa on pankin tunnus ja pankin "alihankkija" Visa on vahvistanut ne kelpaamaan ulkomailla ja välittää toimeksiannon pankille. Danske Bankin kortin vahvistaa Mastercard.

Käytän mielelläni pankkikortteja, koska silloin ei varkaustapauksessa tule suurta vahinkoa, sillä niissä on pieni vuorokausiraja itse säädettynä. Nordean luottokortissani on suuri luottoraja, mutta se edellyttää erillistä vahvistusta jos summa ylittää tietyn rajan.

Kaikki kortit olen hakenut pankista tai saanut pankin kirjekuoressa kotiini. En ole koskaan asioinut minkään netsien tai visojen kanssa, vaan ainoastaan pankkien kanssa.

2010

41

605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokaisella suomalaisella aikuisella on pankkikortti ellei ole aivan fossiili. Pankkikortin lisäksi 80% suomalaisista omistaa luottokortin. Useimmiten ne ovat yhdistelmäkortteja joissa voit valita pankin tai luoton. Lapsillekin hommataan nykyään pankkikortit. https://yle.fi/a/3-10720109

Mutta meidän Bumballa ei ole kumpaakaan. Laitoksessa ei tarvitse kumpaakaan eikä edes käteistä.

• Anonyymi

Lohtua suo kuitenkin kun on vaimo joka laittaa kukka ruukuista kuvia tuolta thaimaasta.

By FlowerBaIl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lohtua suo kuitenkin kun on vaimo joka laittaa kukka ruukuista kuvia tuolta thaimaasta.

By FlowerBaIl

Ja näin pääartisti pääsi elämäntehtäväänsä jälleen suorittamaan koko klooniarmeijallaan.

• Anonyymi

Voin vakuuttaa että olet täysin hakoteillä, pankkikortteja ei ole ollut olemassa vuosiin, vaan suomessa ne myöntää tanskassa oleva firma nimeltään nets denmark, joka on osa maailman laajuista korttikonsernia, euroopassa firman nimi on nexi group jos kortissasi on visa tai mastercard logot ne on maksukortteja... Toki tiedän miten kortti myönnetään thaimaassa ja jopa suomessa, menet pankin konttoriin ja tilaat kortin tai tilaat sen pankkitunnuksilla... se tulee nimelläsi parissa viikossa, pankin konttoriin.

Voi rakas ystävät, jos olisit todella thaimaassa kuten minä olen tietäisit että Thaimaassa ole myöskään pankkikortteja, saat anonyymikortin pankista tiskiltä tai paremmin asiakaspalvelusta, mutta jos haluat luottokortin se tilataan nimelläsi, kestää kaksi viikkoa tai kuukauden tai ei tule koskaan, kunhan tililläsi on 100.000 bahtia rahaa, saat siihen jopa pienen luottorajan...

Mutta tätä et todennäköisesti tiedä, menet lootatin asiakaspalveluun, tai vaikkapa Big C, pyydät sieltäkin korttia, niillä on visa ja master card kortteja tarjolla, pilvin pimein samoin on 1 st ryhmällä joka hallinnoi siam paragonia sekä blueporttia hua hinissä, taitaa vielä mukana olla robinsonkin... saat sieltäkin visa tai master cardin, nämä on heidän asiakaskortteja, voit halutessasi liittää siihen kasikorn pankin käteismaksu ominaisuuden, tai minkä tahansa thai pankin... kun käytät sitä debettinä se maksu menee juuri sieltä tililtä mikäolet kortille linkannut... kätevää eikö olekin...

siispä kerroppas minulle miten kasikornista haettu kortti on pankkikortti, mutta ei samakortti visa tai mc haettuna vaikkapa lotuksesta, ei olisi pankkikortti, koska sitä ei ole myöntänyt kasikorn, ei tarvitse vastaan itse, näistä ei mikään ole pankkikortteja vaan visa tai mastercard maksukortteja...

Kertaan vielä kun täällä siellä tuo järki on vähän jälkijättöistä, olet kehunut että sinulla on Finnair Visa maksukortti, tai master card... en muista kumpaa täällä esittelit, sinä voit yhdistää korttiin myös nordean pankkitilin, ja voit käyttää sitä käteis tai luottokorttina.

Kun olin töissä minulla oli visa premier luottokortti, vuosia sitten, jos sinulla olisi ollut, tietäisit että kortti kyllä anottiin pankista mutta sen toimitti luottokunta, lisäksi lasku ei koskaan tullut pankista vaan luottokunnalta, kun käytin korttia, tosin se on kallista rahaa, kun huomioidaan vuosi ja kuukausimaksut, samoin jos maksut menee pitkäksi tulee vielä korkoa..

Rakas ystävä kortteja joissa on käteis ja luotto-ominaisuudet, kutsutaan yhdistelmä korteiksi..

By NumBall HHN 62v.
        ps. Vaimolla on tiistaina 50v. päivät mitähän keksisi, safkan tarjoaminen on menettänyt arvonsa... kun syömme paljon ulkona joka tapauksessa... mutta kultakaupasta voisi jotain hakea huomenna sitä 23/24 karaatista... jota sinun mukaasi ei ole koruissa lainkaan.. tosiasiassa lähes kaikki korut on tuota 23/24... eikö se ole jotain 92% Kultaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin vakuuttaa että olet täysin hakoteillä, pankkikortteja ei ole ollut olemassa vuosiin, vaan suomessa ne myöntää tanskassa oleva firma nimeltään nets denmark, joka on osa maailman laajuista korttikonsernia, euroopassa firman nimi on nexi group jos kortissasi on visa tai mastercard logot ne on maksukortteja... Toki tiedän miten kortti myönnetään thaimaassa ja jopa suomessa, menet pankin konttoriin ja tilaat kortin tai tilaat sen pankkitunnuksilla... se tulee nimelläsi parissa viikossa, pankin konttoriin.

Voi rakas ystävät, jos olisit todella thaimaassa kuten minä olen tietäisit että Thaimaassa ole myöskään pankkikortteja, saat anonyymikortin pankista tiskiltä tai paremmin asiakaspalvelusta, mutta jos haluat luottokortin se tilataan nimelläsi, kestää kaksi viikkoa tai kuukauden tai ei tule koskaan, kunhan tililläsi on 100.000 bahtia rahaa, saat siihen jopa pienen luottorajan...

Mutta tätä et todennäköisesti tiedä, menet lootatin asiakaspalveluun, tai vaikkapa Big C, pyydät sieltäkin korttia, niillä on visa ja master card kortteja tarjolla, pilvin pimein samoin on 1 st ryhmällä joka hallinnoi siam paragonia sekä blueporttia hua hinissä, taitaa vielä mukana olla robinsonkin... saat sieltäkin visa tai master cardin, nämä on heidän asiakaskortteja, voit halutessasi liittää siihen kasikorn pankin käteismaksu ominaisuuden, tai minkä tahansa thai pankin... kun käytät sitä debettinä se maksu menee juuri sieltä tililtä mikäolet kortille linkannut... kätevää eikö olekin...

siispä kerroppas minulle miten kasikornista haettu kortti on pankkikortti, mutta ei samakortti visa tai mc haettuna vaikkapa lotuksesta, ei olisi pankkikortti, koska sitä ei ole myöntänyt kasikorn, ei tarvitse vastaan itse, näistä ei mikään ole pankkikortteja vaan visa tai mastercard maksukortteja...

Kertaan vielä kun täällä siellä tuo järki on vähän jälkijättöistä, olet kehunut että sinulla on Finnair Visa maksukortti, tai master card... en muista kumpaa täällä esittelit, sinä voit yhdistää korttiin myös nordean pankkitilin, ja voit käyttää sitä käteis tai luottokorttina.

Kun olin töissä minulla oli visa premier luottokortti, vuosia sitten, jos sinulla olisi ollut, tietäisit että kortti kyllä anottiin pankista mutta sen toimitti luottokunta, lisäksi lasku ei koskaan tullut pankista vaan luottokunnalta, kun käytin korttia, tosin se on kallista rahaa, kun huomioidaan vuosi ja kuukausimaksut, samoin jos maksut menee pitkäksi tulee vielä korkoa..

Rakas ystävä kortteja joissa on käteis ja luotto-ominaisuudet, kutsutaan yhdistelmä korteiksi..

By NumBall HHN 62v.
        ps. Vaimolla on tiistaina 50v. päivät mitähän keksisi, safkan tarjoaminen on menettänyt arvonsa... kun syömme paljon ulkona joka tapauksessa... mutta kultakaupasta voisi jotain hakea huomenna sitä 23/24 karaatista... jota sinun mukaasi ei ole koruissa lainkaan.. tosiasiassa lähes kaikki korut on tuota 23/24... eikö se ole jotain 92% Kultaa...

Olet toivottomien tapausten kruunaamaton kuningas, kun ei onnistu pankkien painaman sanan sisäistäminen jostakin kummallisesta syystä.

Sinulla on lukuisia pakkomielteitä joilla ruokit vääriä käsityksiäsi ja pakkomiellettä olla omaa mieltä. Huimin väitteesi oli että "Kaikki mitä Thaimaasta kerrotaan netissä on väärin".

Minulla on lukuisia kortteja kuten olen kertonut, ja ne kaikki on pankin myöntämiä.
        https://ibb.co/6rq0rqf

Edelleenkään en ole kuullutkaan mistään netsistä, vaan kortit ovat tulleet pankilta, myös luottokortit.

Tuosta aivojesi jääräpäisyydestä sen verran vielä hauskuutan itseäni, että mistä Kaakkois-Aasialaiset ovat vuosisatoja päätelleet sen milloin pidetään Songkran- juhla? Kerro omin sanoin.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet toivottomien tapausten kruunaamaton kuningas, kun ei onnistu pankkien painaman sanan sisäistäminen jostakin kummallisesta syystä.

Sinulla on lukuisia pakkomielteitä joilla ruokit vääriä käsityksiäsi ja pakkomiellettä olla omaa mieltä. Huimin väitteesi oli että "Kaikki mitä Thaimaasta kerrotaan netissä on väärin".

Minulla on lukuisia kortteja kuten olen kertonut, ja ne kaikki on pankin myöntämiä.

Edelleenkään en ole kuullutkaan mistään netsistä, vaan kortit ovat tulleet pankilta, myös luottokortit.

Tuosta aivojesi jääräpäisyydestä sen verran vielä hauskuutan itseäni, että mistä Kaakkois-Aasialaiset ovat vuosisatoja päätelleet sen milloin pidetään Songkran- juhla? Kerro omin sanoin.

2010

Menes nyt Sbuge kasvattamaan niitä sun Korealaisia kakaroitas sen haavepyllistäjäs kanssa taasen välillä, äläkä innostu klooneilemaan apina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

kyllä factaa on se että kortit on visa ja mc maksukortteja, songkran on uuden satokauden alkamisen juhla, hauskuta vapaasti... sinulla on oikeus siihen, tosin niin minullakin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Voithan sinä hauskuuttaa itseäsi näin, kuvassa on sinulla finnair kortti, kirjoittaudu finnairin sivuille ja hae korttisi tiedot, linkitä sinun Nordean tilisi kortille, todennäköisesti nets lähettää sinulle uuden kortin, kun chippi ja magneettiraita on ohjelmoitava uudelleen, että kortinlukija saa pankkitilisi tiedot, kerro nyt missä vaiheessa finnairin kortti muuttuu pankkikortiksi... vaikka pankkisi nimenomaan linkittää vain tilisi visa tai mc kortillesi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voithan sinä hauskuuttaa itseäsi näin, kuvassa on sinulla finnair kortti, kirjoittaudu finnairin sivuille ja hae korttisi tiedot, linkitä sinun Nordean tilisi kortille, todennäköisesti nets lähettää sinulle uuden kortin, kun chippi ja magneettiraita on ohjelmoitava uudelleen, että kortinlukija saa pankkitilisi tiedot, kerro nyt missä vaiheessa finnairin kortti muuttuu pankkikortiksi... vaikka pankkisi nimenomaan linkittää vain tilisi visa tai mc kortillesi...

Ja missä olen noin sanonut "Kaikki mitä Thaimaasta kerrotaan netissä on väärin", en ole olen sanonut että kaikki mitä netissä thaimaasta kerrotaan on syytä suhtautua varauksella, se on hieman eri asia kuin annat asiasta ymmärtää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt jaksa vängätä sun kanssas, meidän perhe lähtee nyt farmille syömään polkupyöräillen.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt jaksa vängätä sun kanssas, meidän perhe lähtee nyt farmille syömään polkupyöräillen.

2010

Niinkö kuka hullu lähtee tähän aikaan klo 14.56 ulos pyöräilemään kun ulkona on 38-42 astetta lämmintä, vaimoni ei suostu tähän aikaan edes ajamaan mopolla, kyllä taas on naapureillasi hauskaa, sinä lähdet pyöräilemään oikein perheesi kanssa kun on päivän kuumin aika, taidat olla kyllä savossa. Yleensä kyllä ruokailemassa käydään auringonlaskun aikaan... silloinkin voi olla pitkälti yli 30 lämmintä, mutta kuitenkin siedettävää, alan uskoa Senssua joka väittää sinun asuvan suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä factaa on se että kortit on visa ja mc maksukortteja, songkran on uuden satokauden alkamisen juhla, hauskuta vapaasti... sinulla on oikeus siihen, tosin niin minullakin...

Lue wikistä. -Maksukortit ja debit- kortit ovat pankkikortteja silloin kun ne on pankin myöntämiä.

Kuvastani puuttuu K-bankin pankkikortti.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö kuka hullu lähtee tähän aikaan klo 14.56 ulos pyöräilemään kun ulkona on 38-42 astetta lämmintä, vaimoni ei suostu tähän aikaan edes ajamaan mopolla, kyllä taas on naapureillasi hauskaa, sinä lähdet pyöräilemään oikein perheesi kanssa kun on päivän kuumin aika, taidat olla kyllä savossa. Yleensä kyllä ruokailemassa käydään auringonlaskun aikaan... silloinkin voi olla pitkälti yli 30 lämmintä, mutta kuitenkin siedettävää, alan uskoa Senssua joka väittää sinun asuvan suomessa.

Tuo ei ole minun kirjoittama vaan vajakkihomopoikasi, sorry. Minä teen töitä.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue wikistä. -Maksukortit ja debit- kortit ovat pankkikortteja silloin kun ne on pankin myöntämiä.

Kuvastani puuttuu K-bankin pankkikortti.

2010

Voi jumalauta kun pankit eivät niitä edes myönnä vaan nets.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi jumalauta kun pankit eivät niitä edes myönnä vaan nets.

Näytä minulle netsille tehty pankkikorttianomus?
        Minun allekirjoitus ja tilaus on vain pankeille.

En ole ikinä tehnyt sopimusta minkään netsien kanssa. Pankkiphjelmissani lukee pankin sivuilla "kortit" osiossa omistamani kortit ja hallinnoin niitä pankkien sivuilla.

Missä sinä hallinnoit "Nets-korttejasi" ja näytä minulle sinun "Nets-korttisi"?

Sinulla ei ole sellaista eikä ole kellään muullakaan.

201

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko sinä vaan mielikuvitusystävääsi invahåmppeli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytä minulle netsille tehty pankkikorttianomus?
        Minun allekirjoitus ja tilaus on vain pankeille.

En ole ikinä tehnyt sopimusta minkään netsien kanssa. Pankkiphjelmissani lukee pankin sivuilla "kortit" osiossa omistamani kortit ja hallinnoin niitä pankkien sivuilla.

Missä sinä hallinnoit "Nets-korttejasi" ja näytä minulle sinun "Nets-korttisi"?

201

Siis et tiedä mikä on luottokunta, tai oli aikaisemmin se myönti kaikki visa ja mc kortit, pankit eivät ole niitä koskaan myöntäneet vaan LUOTTOKUNTA, se vaihtoi nimensä jo vuosia sitten Nets Finland, Ja Nexi group osti sen ja vaihtoi nimeksi Nets Denmark a/s, heillä on yksinoikeus pohjoismaissa, Nexi Group koko euroopassa visa ja mc kortteihin. Pankit omistivat aikaisemmin luottokunnan, muuta myivät sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis et tiedä mikä on luottokunta, tai oli aikaisemmin se myönti kaikki visa ja mc kortit, pankit eivät ole niitä koskaan myöntäneet vaan LUOTTOKUNTA, se vaihtoi nimensä jo vuosia sitten Nets Finland, Ja Nexi group osti sen ja vaihtoi nimeksi Nets Denmark a/s, heillä on yksinoikeus pohjoismaissa, Nexi Group koko euroopassa visa ja mc kortteihin. Pankit omistivat aikaisemmin luottokunnan, muuta myivät sen.

Kysyin että missä sinä hallinnoit "Nets-korttejasi" ja näytä minulle sinun "Nets-korttisi"?

Pankit myöntää pankkikortit edelleen ja pankista se on se sinun ainoa vanha Kasikornin korttisi, jota sinulla ei ole enää sitäkään ilmeisesti olemassa, koska olet Suomessa asioimassa kelakortin kanssa ja muuta korttia sinulla ei ole.

En tunne ketään thaimaansuomalaista, jolla ei olisi Suomessa pankkitiliä. Sinä olit ainoa.
        Pankit ei koskaan ole omistaneet Visaa, Mastercardia eikä mitään Netsiä. Ne on vain palveluntarjoajia asiakkaalle sekä pankille.

Muistutan edelleen että nyt puhutaan pankkikorteista, eikä Teboilin korteista eikä sinun väritetystä työhistoriasta, oi Majuri Hydro.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin että missä sinä hallinnoit "Nets-korttejasi" ja näytä minulle sinun "Nets-korttisi"?

Pankit myöntää pankkikortit edelleen ja pankista se on se sinun ainoa vanha Kasikornin korttisi, jota sinulla ei ole enää sitäkään ilmeisesti olemassa, koska olet Suomessa asioimassa kelakortin kanssa ja muuta korttia sinulla ei ole.

En tunne ketään thaimaansuomalaista, jolla ei olisi Suomessa pankkitiliä. Sinä olit ainoa.
        Pankit ei koskaan ole omistaneet Visaa, Mastercardia eikä mitään Netsiä. Ne on vain palveluntarjoajia asiakkaalle sekä pankille.

Muistutan edelleen että nyt puhutaan pankkikorteista, eikä Teboilin korteista eikä sinun väritetystä työhistoriasta, oi Majuri Hydro.

2010

Odottelen tässä vielä hetken aikaa pankkikortittoman, tabien baanittoman ja Thai-ID- kortittoman miehen korttiesittelyä, Nets- Visaa ja titaani amex- korttia. Ei ole näkynyt.

Tästä kuvastani puuttuu Kasikornin pankkikorttini, mutta kuvassa on Kasikornin pankkikortti https://imgbb.com/6rq0rqf

Voin toki laittaa kuvaan vielä Lotuksen kanta-asiakaskorttini ja muut kortit. Yksi Saarikuonon väitteistä kuului myös että pankkiasinointiin tarvitsee pankkikirjan Thaimaassa. Ei todellakaan tarvitse. Passin tai ID-kortin tarvitsee. Mikään muu ei käy.

2010

• Anonyymi

Kyllä kuule sun päästyä on sekaisin ilman pankkikorttejakin, mutta tuo jauhaminen loputtomasti korteista osoittaa että rahtilaiva todellakin on peittänyt auringon tuut tuut pii paa.

• Anonyymi

Visa ja mastercard eivät edelleenkään ole pankkikortteja, ne on visoja ja mastercard maksukortteja,

• Anonyymi

Hieno kokoelma muovirahaa, taidat olla köyhä, eihän kukaan tarvitse kuin yhden kortin, jos asiat on kunnossa, jos sitäkään... Eräänlaisille henkilöille kortit on kun pelikortteja, niitä otetaan joka paikasta niin kauan kun saadaan, ja ne kaikki vedetään piikkiin, tuo piikkiin vetäminen kuuluu samaan sarjaan kuin osakaslainat, ja osamaksu hankinnat, jota sinä kertomasi mukaan käytät kovasti, miksi ostat osamaksulla jos talous on kunnossa, kukaan varakas ei osta osamaksulla, koska siinä tulee turhia kuluja, korko, korttimaksuja, osamaksulisää, todellinen vuotuinen korko voi nousta noissa hankinnoissa helposti 30% , kun se rahoitetaan lainalla, aletaan muutaman vuoden kuluttua olla kirjaton karjaton mies, kuten Leino aikanaan runoonsa kirjoitti... Oletko 2010 korttipeluri...

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on viimeinen kommenttini asiaan, https://www.nets.eu/fi-fi/palvelut#palvelut-kortinhaltijoille-ja-pankeille tuolta löytyy kohdasta palvelut pankeille ja kortit, riittävä lisäinfo.

Hyvä. Pankit myöntää pankkikortit ja sillä tsögö.
        Varakkailla luottokelpoisilla on useita tilejä, koska kaikkia rahoja ei pidä säilöä samalla tilillä ihan jo talletussuojankin vuoksi. Köyhillä luottokelvottomilla on yksi tili ja yksi kortti. Sinne menee köyhän eläke ja sieltä se nostetaan ja ostetaan pakastimeen ruokaa kun ei ole varaa syödä ravintolassa. Jokaisella pitää nykyään olla luottokortti, mutta luottokelvottomille niitä ei myönnetä.

Kuten Kymppi sanoi olet pankkikortiton, tabien baaniton. thai-ID kortiton köyhä ja katkera ukkeli. Nets- Visaasi ja titaani amex- korttia ei vaan ole näkynyt koska mitään netskortteja ei ole olemassakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. Pankit myöntää pankkikortit ja sillä tsögö.
        Varakkailla luottokelpoisilla on useita tilejä, koska kaikkia rahoja ei pidä säilöä samalla tilillä ihan jo talletussuojankin vuoksi. Köyhillä luottokelvottomilla on yksi tili ja yksi kortti. Sinne menee köyhän eläke ja sieltä se nostetaan ja ostetaan pakastimeen ruokaa kun ei ole varaa syödä ravintolassa. Jokaisella pitää nykyään olla luottokortti, mutta luottokelvottomille niitä ei myönnetä.

Kuten Kymppi sanoi olet pankkikortiton, tabien baaniton. thai-ID kortiton köyhä ja katkera ukkeli. Nets- Visaasi ja titaani amex- korttia ei vaan ole näkynyt koska mitään netskortteja ei ole olemassakaan.

Kymppi ei ole sanonut mikä sinä olet, eikö se ole hieman outoa?

• Anonyymi

Kyse ei ole pään aukomisesta vaan siitä mikä mahtanet sinä olla kun koet olevasi yksinoikeutettu aukomaan päätäsi.
        Tule nyt aivan sitten vain niin hyvin toimeen kuin koet kortteinesi ja jatka herrasmiesmäistä käytöstäsi kun koet invahomottelun olevan herrasmiesmäistä.
        Nuole vähän kymppiä kun hän on niin hieno.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse ei ole pään aukomisesta vaan siitä mikä mahtanet sinä olla kun koet olevasi yksinoikeutettu aukomaan päätäsi.
        Tule nyt aivan sitten vain niin hyvin toimeen kuin koet kortteinesi ja jatka herrasmiesmäistä käytöstäsi kun koet invahomottelun olevan herrasmiesmäistä.
        Nuole vähän kymppiä kun hän on niin hieno.

Et sinä hetero ole etkä lähelläkään tervettä, niin miksi vedät herneen nenään totuudesta? SInä olet aloittanut pään aukomisen joten kestä se kuin mies. Vuosikaudet kuunneltu pojuttelua ja resupekoista sekä pallomahoista. Niiden taustalta paljastui resupekka ja pallomaha joka laittoi tänne jopa sosiaaliturvatunnuksensakin. https://aijaa.com/PIyXs2
        Hän on Majuri Posso Kotkasta. Majuri on täydellinen vastakohta Kympille. Kymppi on varakas, komea, hyväkuntoinen, raamikas, elämää kokenut kamppailu-urheilun tietäjä, perheellinen mies jolla on oma talo, kaunis vaimo ja kauniit lapset, harrastaa liikuntaa ja tietää millaista on elää aidossa Thaimaassa maaseudulla. Majuri Posso on vaan posso.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä hetero ole etkä lähelläkään tervettä, niin miksi vedät herneen nenään totuudesta? SInä olet aloittanut pään aukomisen joten kestä se kuin mies. Vuosikaudet kuunneltu pojuttelua ja resupekoista sekä pallomahoista. Niiden taustalta paljastui resupekka ja pallomaha joka laittoi tänne jopa sosiaaliturvatunnuksensakin. https://aijaa.com/PIyXs2
        Hän on Majuri Posso Kotkasta. Majuri on täydellinen vastakohta Kympille. Kymppi on varakas, komea, hyväkuntoinen, raamikas, elämää kokenut kamppailu-urheilun tietäjä, perheellinen mies jolla on oma talo, kaunis vaimo ja kauniit lapset, harrastaa liikuntaa ja tietää millaista on elää aidossa Thaimaassa maaseudulla. Majuri Posso on vaan posso.

Et tiedä kenen kanssa sanaa vaihdat, ei kaikki ole sinun numbiasi.
        Ken aloittanut ja mitä aloittanut, sinun kohtalosi on ajatella tänään, huomenna ja loppuelämäsi numbaasi ja tulet laatimaan noita kysymyksiäsi ja väitteitäsi todella vielä kauan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laiffila annan sinulle ilmaisen hyvän neuvon, Numball ei ole sinuun kohdistettujen herjojen takana, ennenkuin aloit oletustesi pohjalta häntä ja sukuansa herjaamaan, ja pidä huolta että et koskaan ylitä rajaa, joka johtaa sinut oikeudelliseen vastuuseen herjoistasi.

• Anonyymi

Posso Pasanen palstan heikon lenkki, varmin mielenterveyskuntoutuja ja invahömppeli hua hinttilästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laiffila annan sinulle ilmaisen hyvän neuvon, Numball ei ole sinuun kohdistettujen herjojen takana, ennenkuin aloit oletustesi pohjalta häntä ja sukuansa herjaamaan, ja pidä huolta että et koskaan ylitä rajaa, joka johtaa sinut oikeudelliseen vastuuseen herjoistasi.

"Korttiin liittyvissä asioissa palvelee oman PANKKISI korttiasiakaspalvelu.
        Nets toimii sekä pankkien luottokorttien palveluntarjoajana että luottokorttien liikkeellelaskijana yhteistyössä pankkien kanssa. Korttiin liittyvissä asioissa palvelee oman PANKKISI korttiasiakaspalvelu."

Kerro onko asia näin vaiko niin kuin Posso Pasanen vänkää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nets toimii sekä pankkien luottokorttien palveluntarjoajana että luottokorttien liikkeellelaskijana yhteistyössä pankkien kanssa. Korttiin liittyvissä asioissa palvelee oman PANKKISI korttiasiakaspalvelu."

Palvelee .... ?

Ja mitä merkitystä itse asiaan ?

Tee palvelus itsellesi ja omaisillesi, matkusta thaimaahan saamaan ihokosketusta, se helpottaa oloasi ainakin siksi hetkeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nets palvelut Pankeille.
        "Ydinpalvelut huolehtii korttitilin avaamisesta, maksukortin ja tunnusluvun toimittamisesta sekä varmennusten ja maksutapahtumien reitityksestä ja käsittelystä, joiden ansiosta kortti toimii luotettavasti niin kotimaassa kuin ulkomaillakin.

Korttiturvallisuuspalvelut tarjoaa korttien väärinkäytön ehkäisyyn liittyviä palveluita kuten monitorointi- ja sulkupalvelu.

Tukipalvelut huolehtii kortinhaltijoille ja pankeille tarjottavasta asiakaspalvelusta sekä korttitilien ja siihen liitettyjen luottojen seurantaan liittyvistä palveluista."

Toisaalla kerrotaan myös, että

"Nets tarjoaa korttimaksujen vastaanotto palvelua Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, V PAY-, Business Eurocard-, Mastercard-, Debit MasterCard - ja Maestro-korttitapahtumille."

Lisäksi vielä korttien sulkupalvelu on Netsin. 020 333

Kyllä Numball taitaa olla oikeassa, pankit vaan toimittavat Netsin kortteja...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nets palvelut Pankeille.
        "Ydinpalvelut huolehtii korttitilin avaamisesta, maksukortin ja tunnusluvun toimittamisesta sekä varmennusten ja maksutapahtumien reitityksestä ja käsittelystä, joiden ansiosta kortti toimii luotettavasti niin kotimaassa kuin ulkomaillakin.

Korttiturvallisuuspalvelut tarjoaa korttien väärinkäytön ehkäisyyn liittyviä palveluita kuten monitorointi- ja sulkupalvelu.

Tukipalvelut huolehtii kortinhaltijoille ja pankeille tarjottavasta asiakaspalvelusta sekä korttitilien ja siihen liitettyjen luottojen seurantaan liittyvistä palveluista."

Toisaalla kerrotaan myös, että

"Nets tarjoaa korttimaksujen vastaanotto palvelua Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, V PAY-, Business Eurocard-, Mastercard-, Debit MasterCard - ja Maestro-korttitapahtumille."

Lisäksi vielä korttien sulkupalvelu on Netsin. 020 333

Kyllä Numball taitaa olla oikeassa, pankit vaan toimittavat Netsin kortteja...

Taidanpa vielä kerran ottaa kantaa asiaan, kun ei nämä pattayaan rakastuneet asiasta mitään ymmärrä, kaikki niissä maissa missä on nets tarjoamassa palveluaan on aivan sama mistä korttisi hommaat kunhan se on visa tai mc kortti, on se sitten op, nordea, evli, s-pankki tai mikä tahansa k-kaupat, finnair, tai kuten sanoin mikä tahansa ne aina toimittaa nets...

Siksi ei ole olemassa mitään pankkikortteja, siinä muodossa mitä se suomessa tunnetaan, suomessa pelkästään on satoja yrityksiä jotka tarjoavat asiakaskortteja joissa maksuominaisuus visa tai mc, ja niistäkin jokainen tilataan asiakkaalle netsin kautta, joka kortin toimittaa, valvoo sen käyttöä, ja tarvittaessa jos korttia katoaa se suljetaa netsin palvelun kautta...

On tämä perkele kun näin yksinkertaiseen asiaa pitää vääntää kuukausia, joten uskoni näiden rakkaiden korttitietämykseen on nollissa... näin on ollut jo vuosia, jopa kymmeniä vuosia että pankit eivät ole missään tekemisissä korttien kanssa, he vain välittävät niitä, saaden jonkun pienen provikan, jokaisesta kortista...
        By NumBall HHN 62v.

• Anonyymi

"Taidanpa vielä kerran ottaa kantaa asiaan, kun ei nämä pattayaan rakastuneet asiasta mitään ymmärrä"

Ei taida jäädä tuohonkaan purkaukseen nämä älynväläyksesi. Netsillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että pankkikortti on edelleen olemassa ja se on pankin myöntämä maksukortti / debit. Saa kutsua millä nimellä haluaa, mutta suomalaisille se on pankkikortti ja sen myöntää pankki eikä mikään nets.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Pankkikortti

Väitätkö että wikipedia ja pankit ovat tässä asiassa väärässä? OP, Nordea jne kaikki ovat siis väärässä ja sinä olet oikeassa?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Handelsbank mainostaa tuossa sivullaan: "Pankkikortilla käytät tiliäsi ja Mastercard-luottokorteilla saat maksuaikaa. Luottokortti sisältää myös vakuutuspaketin"

"Pankkikortti - Debit
        Maksat suoraan käyttötililtäsi riippumatta siitä, missä olet.
        Voit myös valita Online Debit -kortin, jos haluat saldon olevan aina ajan tasalla.
        Kuukausimaksu on 2,50 euroa"

• Anonyymi kirjoitti:

Handelsbank mainostaa tuossa sivullaan: "Pankkikortilla käytät tiliäsi ja Mastercard-luottokorteilla saat maksuaikaa. Luottokortti sisältää myös vakuutuspaketin"

"Pankkikortti - Debit
        Voit myös valita Online Debit -kortin, jos haluat saldon olevan aina ajan tasalla.

Minä ja aimo mentiin netsille avaamaan pankki tili ja saatiin sieltä nets kortit joilla voi ostella kaikenlaista. Aimo osti neljä metriä raakalautaa ja teki harakan pelottimen sekä ison kasan hammas tikkuja. Minun entiset tarjoilijat teki jalo puun purku yhtiössä puisia lusikka haarukoita ja soppa kauhan yli jääneistä materi aaleista.

• SenssuChlangMai kirjoitti:

Minä ja aimo mentiin netsille avaamaan pankki tili ja saatiin sieltä nets kortit joilla voi ostella kaikenlaista. Aimo osti neljä metriä raakalautaa ja teki harakan pelottimen sekä ison kasan hammas tikkuja. Minun entiset tarjoilijat teki jalo puun purku yhtiössä puisia lusikka haarukoita ja soppa kauhan yli jääneistä materi aaleista.

Veijo Nets on muutes mun hyvä kaveri ja hänen kanssa on usein laskettu kortteja liikkeelle jotka käy myös R kioskissa. Eilen kun saunottiin niin Veijo oli huolissaan Pattayan veden laadusta ja uumoili Pattayan sortuvan mereen näillä hetkillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Pankkikortti - Debit

Enpä taida enempää asiassa vääntää, ole uskossasi vahva, tuolla netsin sivuilla lukee täysin selvästi että heillä on asiakkaina kaikki suomalaiset pankit, ja he toimittavat kortit, pankeille tai kortinkäyttäjille suoraan, tarjoavat asiakas palvelut pankeille tai/ja kortinkäyttäjille, ja monitoroivat kortin käyttöä, sekä hoitavat korttien sulkupalvelut, siis pankit toimivat vain korttien välittäjinä saaden pienen palkkion jokaisesta kortista. Aivan kuten finnairkin.

Sinä voit tulkita tuon lauseen miten haluat, joskin se ei jätä paljonkaan tulkinta varaa mihinkään suuntaan.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      206
      3180
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2053
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1682
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      189
      1627
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      173
      1540
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      184
      1442
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1288
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1241
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1218
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1131
    Aihe