Saako joku teistä muista puheluita lähes päivittäin oudosta numerosta?
Alku on 040 9242*** tai 040 9238***
Viimeiset 3 numeroa vaihtelee. Fonecta ei tunne.
Itsepintaiset oudot puhelut
19
435
Vastaukset
- Anonyymi
En saa
Tyyppiprovoaloitus
Netti on täynnä tätä kyselyä
Oma asianne että jaatte numeroanne kuin päämistresnisteri itseään
Ei Putin soittele
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006408301.html- Anonyymi
040- ja 045- alkuiset numerot ovat käsittääkseni ihan kotimaisia numeroita. Tuskin Putinilla on tuollaista liittymää ;-)
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17863789e
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Voiko petankkikuulaa käyttää kiuaskivenä?
Ei vain puheluihin vaan pe tankkikuuliin liittyy riski jos on tavis halpakuulineen
Taviksille kuulina käytetään halpaa seoskuorta joka räjähtää kappaleiksi kun pulveri sisällä höyrystyy
Halvempiin petankkikuuliin liittyy räjähtämisen riski, eikä hollantilaismiehen tapaus ole ensimmäinen, jossa ihminen on saanut surmansa vastaavalla tavalla. Esimerkiksi vuonna 2018 ranskalainen mies kuoli sirpalevammoihin, kun grilliin jätetty petankkikuula räjähti kuumennuttuaan
Taviksena kannattaa varoa ja kysyä ensin tältä palstalta jossa äänestetään paras vastaus helposti- Anonyymi
Miksi raahata saunaan. Mikro on keksitty.
En suosittele saati yllytä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi raahata saunaan. Mikro on keksitty.
En suosittele saati yllytä.Mikro on parempi
Kun käy kylässä jättää kuulan mikroon
- Anonyymi
Voi että 🤩
Jos Sanna Marin soittaisi olisi enemmän kuin yksi päivä pelastettu. - Anonyymi
Voi niihin vastata, kuuntelee ja sulkee linjan, jos ei ole kiinnostunut. Jotain yrittävät myydä.
- Anonyymi
Puhelimeen saa esron numerolle joka häiritsee. Takaisin ei kannata soitaa.
On myös netissä sivusto Kuka soitti? Laita numero ensin ja katso että on vaikka joku myyjä ja markkinointi. Kun ei vatsaa niin soot kakkaa tai esto ko numerolle. Numeroa eimkanata ilmoittaa mihinkään lehti kilpailuihin.
Sähkö liittymää on myyty väkisin n90v dementikolle. Sotkivat asiat ja perintää ja kuluja. Monta vuotta Ruotsin huijarit saaneet toimia. Siinä on lakimies tso mukan nj enervy ym. Nimet vaihtuivat. - Anonyymi
Ne on huijauspuheluita. Älä vastaa tai sulje heti.
- Anonyymi
Ne on niitä "puhelinmyyjiä". Ei ne tosin puhelimia myy, vaan kaikkea mahdollista yrittää tyrkyttää ihmisille. Se miksei ne aina näy Fonectassa tai muissa numeropalveluissa on, että numerot vaihtuu usein, eikä Fonecta pysy perässä. Itse tunnistan nuo numerot jo kaukaa ja jätän vastaamatta.
- Anonyymi
Tuosta jälkimmäisestä numerosta minulle soitettiin huhtikuussa pari kertaa. Kun vastasin, niin soittaja katkaisi heti puhelun.
kylmätotuus- Anonyymi
Ei siellä soittajaa ole vaan botti
- Anonyymi
On unelma arpa mistä soittavat täyttä kusetusta.Aika usein firma kuluttajasuojassa.
- Anonyymi
On tullut tuosta 040 alkuisesta, 3 viimeistä numeroa on eilaiset. Nyt ei ole hetkeen aikaan tullut. Vaikuttaa lehtimyyjiltä mutta en tiedä. En vastaa niihin.
- Anonyymi
On minulle joskus soitettu tuota muistuttavasta numerosta, mutta hylkäsin puhelun vastaamatta.
- Anonyymi
Joskus laistan, välillä vain urahdan luuriin ja jään kuuntelulle,suljen puhelun.
En puhu mitään, etenkään en sano kyllä, jos kysyvät nimelläni.
Kierous ja vääryys kulkevat samaa reittiä.- Anonyymi
Katso netiltä kuka soittaa ja ilmoita puhelinyhtiöön, että lopettavat.
Varaa töräytin viereen ja töräytä.
- Anonyymi
Itselläni on maistraatissa ollut vuosia osoite jako kielto ymm.Sama koskee puhelin numeroani. En jaa puhelin numeroani kaikille. Lisäksi minulla on toinen numero,syy tein vapaaehtoistyö. Lopetin sen. Mutta säilytin numeron/ sim kortin.Sim kortti ostettu R-kioski. Kerralla voimassa 1 vuosi vaikka ei saldoa. Lataan sinne 10 euroa että elää .Hyötyä olut koska jossain tutustuin naiseen silloin hän 68vuotias yksin asuva. Nyt plus 70 v. Kuten minäkin. Nainen oli muta kuin antoi ymmärtää. Hän oli kaappi juoppo ja etsi ystävää jonka kanssa juoda viiniä, Ei hänen koti vaan henkilöiden koti. Humalassa iltoja soitti 3h. martooni puhelut. Kunnes ilmaisin asiani ettei soittaisi. Kun itse en juo en tupakoi. Toki puhelimissa on estot numeroille kuin viesteille. Eli uusille ihmisille jos tulossa elämän, annan tuo repaid numeron. Katson mikä ihminen on? Mikä on puhelin käyttäytyminen ymHyvää kevättä Helsingin alueelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760