Kyllä tänään on ollut töykeä tyttö kaupassa, kun uskaltanut haukkua maailmanmatkaajaa pummiksi.? Kuitenkin hän oli joskus kertomansa mukaan Frankfurtin lentokentällä vaihtanut yli 3000e Japanin yeneistä ja dollareista, niin jopa lentokentän kassan nainen oli mennyt ihan pois tolaltaan ja hämilleen. No, maailmanmatkaaja oli salaisena agenttina todennut, että eikö rikkaampia ihmisiä muka ole vastaan tullut? On se hurja.
Kuka himskatti on haukkunut maailmanmatkaajaa pummiksi?
57
2370
Vastaukset
- Anonyymi
????
- Anonyymi
Hyvä että on meno hänelläkin kuitenkin rauhoittunut siitä mitä se joskus oli, nyt ei vaan ole työmarkkinoilla lykästänyt. Japanissahan olis hommia…
Haluaisin tehdä matailuvideon Kontiolahdasta, kuten Japanissa tehtiin. Urheilumatkailulla on kysyntää, kun se järjestetään oikein + että majoitus ja palvelut toimivat. Siis Tokiossa ja Lontoossa oikeasti eikä leikiksi kysyttiin, että voisiko siellä Kontiolahdella käydä vaikka niissä ampumahiihtokisoissa. No, vastasin, että totta ihmeessä tervetuloa.
Kysyn vaan, että "Do you undestand, ja japaniksi komenisai?" Vittu, jos täältä lähetetään BIA:n tehtäviin kunnan rahoilla henkilöitä maailmalle ja minä oman työni ohessa omalla rahalla sitäkin hommaa teen, niin vastatkaas, että mistä puhutaan?
Yksityishenkilönä lento Tokioon maksaa lähes 1000 e. Siitä kun lähdetään liikenteeseen, niin tosiasia on, että tilaavan yhtiön rahoilla eletään. Lisa on hieno ihminen, Greenland Courier Services Ltd, se on australialainen yhtiö, jonka palveluksessa olen ollut ja voin jatkaa. Siis minulla ja Lisalla on jopa henkilökohtainen suhde.
- Anonyymi
Kyllähän ne noin kovan työmiehen sinne mielellään varmaan ottaisi takaisin, miksi et sitten lähde kun täällä tuppukylällä ei sinua arvosteta?
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän ne noin kovan työmiehen sinne mielellään varmaan ottaisi takaisin, miksi et sitten lähde kun täällä tuppukylällä ei sinua arvosteta?
Samaahan se Lisakin aina sanoo, mutta jotain pitää näille perintöpaikoille tehdä. Jos on varaa pitää itse, niin ok, mutta tiedän riskin ulkomailla asumisesta, vaikka en sitä pelkää tai huonona pidä.
Esimerkkinä voin kertoa, että myös Kontiolahdesta voidaan tehtä toteutus, kuten Tokyossa https://www.skylinewebcams.com/webcam/japan/kanto/tokyo/shinjuku-station.html
Anonyymi, säälittävää. Tulkaa puhumaan ihan misspäin maailmaa tahansa, niin minä olen tunnistautunut henkilö, enkä anonyymi, että lähdetääs siitä.
- Anonyymi
Sulla oli sen verran ikävä sävy keskusteluissa kun täällä viimeksi puhuttiin että harva varmaan uskaltaa omalla nimellään puhutella. Oli niitä rautalanka juttuja ja huussin taakse viemisiä.
- Anonyymi
Pyydän kohteliaasti anteeksi, jos olen loukannut, en ole tarkoittanut
- Anonyymi
Onks tää matkaaja se joka räsäytteli kolareita, sai ratinkin ja näyttää ihan Trailer Park Boysin (roskasakki) Bubblesilta. Here, kitty, kitty, kitty, come, kitty.
Minun tytär kuoöi symmyttykseen, naiskavereistani toinen kuoli Hong Kongissa ja toinen Intiassa, kumpikin 32.v, että miettikääs, miltä tuntui. Oman elämänsä voisi heittää siinä surussa. Ja montako läheistä olen hautaan kantanut, kymmeniä
- Anonyymi
Ja sitten vielä. Samanthan siskoon Sofiaan en ole enää saanut yhteyttä, meillä oli maailmanlaajuinen yhtiö, World Systems Builders Ltd, lakkautettu.
Mun kanssa voi keskustella myös naamatusten. Pieniä mokia olen elämässäni tehnyt, ja opiksi on otettava.
Jotkut teistä eivät ehkä ole kuulleet, että Lontoossa ja Tokiossa minut yritettiin huumata. Kontiolahdessa minulta varastettiin pankkikortti, ja tiedän kyllä rosvon, se on varma! Ikinä maailmalla kukaan ei ole tehnyt niin. Maailmalla kyllä saa kukkarostaan aina pitää huolta, mutta tämä tapahtui töissä Kontiolahdella.
- Anonyymi
Hiltusen hotelli on ihan huippu. Viikon majoitus kaikilla mausteilla on parasta mitä rahalla saa.
- Anonyymi
Hiltsulle esitin asiakkaita kerran, kun majoittujia oli tulossa. Siis Airbnb majoitin matkailijoita. Yksi tyttö oli Chilestä, Suomessa kuitenkin opiskellut. Sit oli väkeä Virosta ja Ukrainasta. Joo, toki Hiltsun paikassa olen muutamia kertoja käynyt, ihan siisti mesta. Luonnollisestikin kavereina tietty.
Minä en ole äänitellyt ikinä kellekään, enkä lässyttänyt mitään. Se on sääliä. Sitäkin maailmaan mahtuu.
- Anonyymi
Elämän laineet taisi olla se kappale jossa oli itänaapurin vaikutteita? Onkohan se jossain vielä kuunneltavissa?
- Anonyymi
Mikä on määritelmä Kelan tulonsiirroille?
- Anonyymi
Brysselin lentokentällä on etuiltu muita ja työ lentoalalla hirveän vaarallista, koronan takia ei ole voinut jatkaa :D
- Anonyymi
Paikallinen kylähöperö.
- Anonyymi
Nyt se on jo lentohenkilökuntaa ja vastuussa 300 matkustajasta :D Kyllä tarinaa riittää ei siinä vaan totuutta ole seassa enää ollenkaan.
- Anonyymi
Matkaajalla kevättä rinnassa ja se mielessä mikä terveellä miehellä kuuluukin olla. Jäämme odottamaan käykö flaksi.
- Anonyymi
Tää jantteri on sellainen, että jos kadulla sitä joku edes tervehtii, niin hän luulee olevansa sitten jo melkein parisuhteessa tervehtiä kanssa. Mahtaa olla kauppojen kassoilla kivat oltavat, kun kuitenkin pitäisi olla suht naurava ja iloisesti tervehtivä.
- Anonyymi
Pitää kyllä hyvin pitkälti paikkaansa minkä olen häntä seuraillut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää kyllä hyvin pitkälti paikkaansa minkä olen häntä seuraillut.
Olen huomannut kun käy kirjoittamassa esim Japanilaisille yleisille FB: ryhmiin, niin joku jos tykkää, niin siitähän sitten on hänen mukaansa syntynyt vuosisadan rakkaustarina. No naistenmies, kun laskee moikkauksenkin vähintää tyttökaveriksi.
- Anonyymi
Sekös teitä harmittaa.
- Anonyymi
Onko matkaaja tekoälyn luomus?!
- Anonyymi
Nyt on viikolle monta tapahtumaa, on haukuttu vaikka miksi ja jopa englannin taitoa arvosteltu vaikka on vain tietyllä aksentilla. Mies kuitenkin tekee kaikki päivityksensä Google kääntäjällä.
- Anonyymi
Matkaajalla t-paita kelit menossa.
- Anonyymi
Johtaja on tainnut aloittaa tienpäällystystyöt...
- Anonyymi
Silirimpsis, sileä tie...
- Anonyymi
Judo otteella on laitettu häirikkö nippuun vaikka puukon kanssa ollut vastassa, jäämme odottamaan jatko-osaa.
- Anonyymi
Pimee jätkä. Elää jossain mielikuvitusmaailmassa. Seurusteleekin olevinaan jonkun "sotilaan" kanssa, jonka kuvalla löytää useita eri profiileja :D
- Anonyymi
Hölömö tehnyt hernekeittoa 🤣
- Anonyymi
Ja taas uutta tarinaa ”vaarallisista” tehtävistä ja diapam liuoksista tarjolla.
- Anonyymi
Big In Japan...
- Anonyymi
Kovia hommia matkailija tehnyt :D "Vähän kovemman asteen hommia, että siellä poliisit ja sotilasryhmät komennukseni alla olivat aseistettuna rynnäkkökiväärein + panssairiautot."
- Anonyymi
Ei tämä palsta ole mikään sisäpiiripalsta. käykää juttunne läpi vaikka whatsapissa tai soitelkaa toisillenne?! Juttune ei kiinnosta.
- Anonyymi
Kiusaajat kiusaa ja maalittaa. Kaipa siitä huvinsa saavat, lapselliset tollukat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaajat kiusaa ja maalittaa. Kaipa siitä huvinsa saavat, lapselliset tollukat.
Niin. Ei nämä maaseudun juntit ymmärrä, että Japanissa kyllä arvostetaan ja pääsee jopa soittamaan Smoke on the water ja Bryssel, Pariisi Tukholma. Joka paikassa tyttökaveri. Ei nämä maaseudun juntit ymmärrä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ei nämä maaseudun juntit ymmärrä, että Japanissa kyllä arvostetaan ja pääsee jopa soittamaan Smoke on the water ja Bryssel, Pariisi Tukholma. Joka paikassa tyttökaveri. Ei nämä maaseudun juntit ymmärrä!
Kovinpa tuo sinuakin kiinnostaa kun kuitenkin luet noita juttuja ja levität vielä eteenpäinkin. Lienet kotiisi sidottu ja yrität kiusata uhrejasi netin välityksellä kun et pääse tai uskalla mennä ihmisten ilmoille.
- Anonyymi
Kylläpä vaan näytti sinuakin sen verran kiinnostavan että päätit tänne tuon kommenttisi oksentaa :) matkaaja on ihan omalla toiminnallaan päässyt keskustelupalstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä vaan näytti sinuakin sen verran kiinnostavan että päätit tänne tuon kommenttisi oksentaa :) matkaaja on ihan omalla toiminnallaan päässyt keskustelupalstalle.
Enempi taitaa olla sinun kirjoituksia täälläkin kuin tuon jota maalitatte.
- Anonyymi
Älä viitsi jeesustella, mene töihin!
- Anonyymi
Onko Japanissa paremmat olot perässä vedettäville?
- Anonyymi
Nyt on taas semmoset setit päällä että ovat lukemisen arvoisia, lääkäri varmaan ollut ihmeissään kun on mies alkanut kesken kaiken komennuksistaan puhumaan ja maisterin tutkinnoilla kerskailemaan!
- Anonyymi
Palkkatoive 6000€ kuukaudessa ja ihmettelee kun ei työllisty.
- Anonyymi
No kukapa ottaa noiden kirjoitusten perusteella. Ajokorttikin otettu pois, ettei tee enempää vahinkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kukapa ottaa noiden kirjoitusten perusteella. Ajokorttikin otettu pois, ettei tee enempää vahinkoa.
Kyllä, polkupyörä on paras väline matkantekoon, pysyy kuntokin samalla kohdallaan.
- Anonyymi
Jokohan kunnalla aukeaa kohta kesätöihin haku niin pääsee töihin matkaajakin? Kunnon vuodatus taas luettavissa.
- Anonyymi
Lentokone se maailmalle lähti, matkaaja lehmon kylille jämähti. Ei tarvittu matkamiehen osaamista maallista, kaupankäynnistä ei ymmärrä hän tuon taivaallista.
- Anonyymi
Reissmies_vm75 oletko maailman matkoillasi tavannut ikinä oikeata terroristia tai huumenarkomaaneja? Itse en ole matkoillani tavannut terroristia, ainoastaan tavannut huumenarkomaaneja Joensuun Noljakassa ja Helsingin päärautatieasemalla kaksikertaa.
Olen sentään käynyt Ruotsissa asti,eli maailmaa on nähty muuallakin kuin pelkästään suomenrajojen sisäpuolella. - Anonyymi
Maailmanmatkaaja sai jo työuupumuksen eli (burnoutin) pelkästään siitä, että TE-keskus patistelee johonkin kuntouttavaan työkokeiluun :D
- Anonyymi
Äkkiähän se sellainen pistää mielen matalaksi kun ei 6000€ palkkaa tarjota. Eikös ne kelan etuudet mene jos ei osallistu?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f063022214- 1162045
Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä731588- 1541510
Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi2111493Martina Aitolehti poseeraa rakkaansa kanssa - Somessa kuitti:"Oletko lainannut Haaviston Antoniota?"
Hmmm, onhan noissa miehissä yhdennäköisyyttä täytyy myöntää… Vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja katso kuvat: http1111195Ulkomaillakin jo irvaillaan ja naureskellaan Saksalaislehti retostelee Sanna Marinin bikinikuvalla p
Saksalaislehti retostelee Sanna Marinin bikinikuvalla peppuvitsein Saksalaislehti Bild uutisoi Sanna Marinin bikinikuvas109830Sinulle On Postia
Niin elikkäs kuten otsikko sanoo jollekin olisi postia. Pelokkaana mietin tuleeko vastausta laisinkaan. Ja jos tulee53804Miksi itsenäisyyspäivää vietetään...
...kun itsenäisyys menetettiin 4.4.2023 kun meidät liitettiin NATOon? Päätäntävaltamme siittettiin UsaNatolle tuona suru323799- 63736