Mua vähän hävettää...
Terv. M
Hävettää niinkun aika paljon
22
781
Vastaukset
- Anonyymi
kaikki mokaa joskus, no worry 🩷
- Anonyymi
Olen ylitellyt kaikenlaisia rajoja.
Terv. M- Anonyymi
Aina intiimirajoista valtion rajoihin.
Terv. M
- Anonyymi
Sellasta sattuu. Älä suotta häpeile.
- Anonyymi
Mitä rajoja ylittelit?
- Anonyymi
Pikkunen korjaus herra kyttääjalle, älä valita, venäjän kaveri oli ihan mukava..tarvi kauppaan kyytiä niin pitäähän sitä miestä auttaa. Kielimuuria oli kyllä. Palkaksi sai tupakat, 10 euroa, ja pari lonkeroa vaikkei pahemmin tule juotua. Itte et olis lähteny? 8 kilometrin matka. Ihan nivusia hieroin tiedoksi vaan sekin herra kyttääja, uskon kyllä että toivoit muuta.. Mutta ei ollut letkussa tällä kertaa 🙂
- Anonyymi
Sanoisin että häpeä on nyt asteikolla 8-9 en pysty nyt kommentoimaan enempää tällä hetkellä.
Terv. M- Anonyymi
No siis häpeä sitten jos näin on
- Anonyymi
no mikä nyt noi pali hävettää?
- Anonyymi
Marien kuuluukin hävetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marien kuuluukin hävetä.
Marit ei häpeile .
- Anonyymi
Millä asteikolla nyt hävettää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä asteikolla nyt hävettää?
9. Terv. M
- Anonyymi
– Sotarikosta ei pidetä sotarikoksena, jos sinulla oli hauskaa sitä tehdessä. Poltan ulkomaalaisia kyliä hymy suussa, todetaan Iziumin kaupungissa sijaitsevan hirsitalon seinään maalatussa graffitissa. Iziumin kaupungista löytyi sen vapauttamisen jälkeen 440 ihmisen joukkohauta.
https://www.verkkouutiset.fi/a/ukrainassa-dokumentoidaan-venalaissotilaiden-graffiteja-tallaisia-viesteja-he-jattivat/#fb43199f - Anonyymi
Oon kyllästynyt oleen tällänen aivovammanen.
- Anonyymi
Pahmutti on menetetty.
- Anonyymi
Mikä sua hävettää?
- Anonyymi
Jos haluat häpeä, häpeä rauhassa.Sehän on vain itsensä ruosikimista ja opiksi sinulle, muutat vain käytöstapojasi .Niin helpotta kummasti elämääsi. Terveisin nainen M.Helsinki
- Anonyymi
Si sulla varmaan on syytä hävetä omaa käytöstäs voi voi
- Anonyymi
On oikein paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On oikein paljon.
Olen kiusannut perateuttia.
- Anonyymi
Opettaja vähän ylitteli rajoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169242
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266048- 1034908
- 614858
- 863960
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753500- 583457
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592911- 432701