Mua vähän hävettää...
Terv. M
Hävettää niinkun aika paljon
22
776
Vastaukset
- Anonyymi
kaikki mokaa joskus, no worry 🩷
- Anonyymi
Olen ylitellyt kaikenlaisia rajoja.
Terv. M- Anonyymi
Aina intiimirajoista valtion rajoihin.
Terv. M
- Anonyymi
Sellasta sattuu. Älä suotta häpeile.
- Anonyymi
Mitä rajoja ylittelit?
- Anonyymi
Pikkunen korjaus herra kyttääjalle, älä valita, venäjän kaveri oli ihan mukava..tarvi kauppaan kyytiä niin pitäähän sitä miestä auttaa. Kielimuuria oli kyllä. Palkaksi sai tupakat, 10 euroa, ja pari lonkeroa vaikkei pahemmin tule juotua. Itte et olis lähteny? 8 kilometrin matka. Ihan nivusia hieroin tiedoksi vaan sekin herra kyttääja, uskon kyllä että toivoit muuta.. Mutta ei ollut letkussa tällä kertaa 🙂
- Anonyymi
Sanoisin että häpeä on nyt asteikolla 8-9 en pysty nyt kommentoimaan enempää tällä hetkellä.
Terv. M- Anonyymi
No siis häpeä sitten jos näin on
- Anonyymi
no mikä nyt noi pali hävettää?
- Anonyymi
Marien kuuluukin hävetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marien kuuluukin hävetä.
Marit ei häpeile .
- Anonyymi
Millä asteikolla nyt hävettää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä asteikolla nyt hävettää?
9. Terv. M
- Anonyymi
– Sotarikosta ei pidetä sotarikoksena, jos sinulla oli hauskaa sitä tehdessä. Poltan ulkomaalaisia kyliä hymy suussa, todetaan Iziumin kaupungissa sijaitsevan hirsitalon seinään maalatussa graffitissa. Iziumin kaupungista löytyi sen vapauttamisen jälkeen 440 ihmisen joukkohauta.
https://www.verkkouutiset.fi/a/ukrainassa-dokumentoidaan-venalaissotilaiden-graffiteja-tallaisia-viesteja-he-jattivat/#fb43199f - Anonyymi
Oon kyllästynyt oleen tällänen aivovammanen.
- Anonyymi
Pahmutti on menetetty.
- Anonyymi
Mikä sua hävettää?
- Anonyymi
Jos haluat häpeä, häpeä rauhassa.Sehän on vain itsensä ruosikimista ja opiksi sinulle, muutat vain käytöstapojasi .Niin helpotta kummasti elämääsi. Terveisin nainen M.Helsinki
- Anonyymi
Si sulla varmaan on syytä hävetä omaa käytöstäs voi voi
- Anonyymi
On oikein paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On oikein paljon.
Olen kiusannut perateuttia.
- Anonyymi
Opettaja vähän ylitteli rajoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245152
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34597- 1031362
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19991viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61823- 37789