Mua vähän hävettää...
Terv. M
Hävettää niinkun aika paljon
22
836
Vastaukset
- Anonyymi
kaikki mokaa joskus, no worry 🩷
- Anonyymi
Olen ylitellyt kaikenlaisia rajoja.
Terv. M- Anonyymi
Aina intiimirajoista valtion rajoihin.
Terv. M
- Anonyymi
Sellasta sattuu. Älä suotta häpeile.
- Anonyymi
Mitä rajoja ylittelit?
- Anonyymi
Pikkunen korjaus herra kyttääjalle, älä valita, venäjän kaveri oli ihan mukava..tarvi kauppaan kyytiä niin pitäähän sitä miestä auttaa. Kielimuuria oli kyllä. Palkaksi sai tupakat, 10 euroa, ja pari lonkeroa vaikkei pahemmin tule juotua. Itte et olis lähteny? 8 kilometrin matka. Ihan nivusia hieroin tiedoksi vaan sekin herra kyttääja, uskon kyllä että toivoit muuta.. Mutta ei ollut letkussa tällä kertaa 🙂
- Anonyymi
Sanoisin että häpeä on nyt asteikolla 8-9 en pysty nyt kommentoimaan enempää tällä hetkellä.
Terv. M- Anonyymi
No siis häpeä sitten jos näin on
- Anonyymi
no mikä nyt noi pali hävettää?
- Anonyymi
Marien kuuluukin hävetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marien kuuluukin hävetä.
Marit ei häpeile .
- Anonyymi
Millä asteikolla nyt hävettää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä asteikolla nyt hävettää?
9. Terv. M
- Anonyymi
– Sotarikosta ei pidetä sotarikoksena, jos sinulla oli hauskaa sitä tehdessä. Poltan ulkomaalaisia kyliä hymy suussa, todetaan Iziumin kaupungissa sijaitsevan hirsitalon seinään maalatussa graffitissa. Iziumin kaupungista löytyi sen vapauttamisen jälkeen 440 ihmisen joukkohauta.
https://www.verkkouutiset.fi/a/ukrainassa-dokumentoidaan-venalaissotilaiden-graffiteja-tallaisia-viesteja-he-jattivat/#fb43199f - Anonyymi
Oon kyllästynyt oleen tällänen aivovammanen.
- Anonyymi
Pahmutti on menetetty.
- Anonyymi
Mikä sua hävettää?
- Anonyymi
Jos haluat häpeä, häpeä rauhassa.Sehän on vain itsensä ruosikimista ja opiksi sinulle, muutat vain käytöstapojasi .Niin helpotta kummasti elämääsi. Terveisin nainen M.Helsinki
- Anonyymi
Si sulla varmaan on syytä hävetä omaa käytöstäs voi voi
- Anonyymi
On oikein paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On oikein paljon.
Olen kiusannut perateuttia.
- Anonyymi
Opettaja vähän ylitteli rajoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207081Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1214855L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634126TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143424Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7082181Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2521581- 671415
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581398Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j561354Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221216