Olen usein haaveillut pääseväni vanhempien, yli 60v topmiesten vakituiseksi kimppapantavaksi, olen kokenut +50v btm. Tuntuu vaan ettei sellaisia miehiä millään löydy. Onko muilla kokemusta aiheesta? Asun Lti-Hml seudulla, Kik: anteg56
Btm vailla kimppaa
16
1364
Vastaukset
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I2u7S8
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17864578K
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Olet jo loppuun nussittu peräaukko, ei kannata vaivautua vakkarin asemaan!
- Anonyymi
Sikailua hyi hemmetti
- Anonyymi
Yksi sopivan rento top-mies riittäisi itselle ainakin ensi alkuun ;)
M49Tre- Anonyymi
vois niitä olla muutamakin samalla
- Anonyymi
toi viimeinen oli nimimerkki luulen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vois niitä olla muutamakin samalla
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
Ei kokemuksia, mutta aivan samanlaiset haaveet on.
- Anonyymi
Ehkäpä alkuunsa yksikin riittäisi mutta kokemuksen karttuessa ehkäpä enempikin menisi ;-)
- Anonyymi
olen myös +60 halukkaimpia on nuoret poika porukat voi että ne jaksaa aina tulee uutta ja peppu ja suu täynnä
- Anonyymi
Mua kiinnostais tollanen kanssa!. Olen 55-vuotias Hämeenlinnalainen mies. Haluaisin imeä kyrpää ja antaa persettä nuorille jannuille!
- Anonyymi
täällä +60 haluais myös ja antais kun joku pyytäis
- Anonyymi
Vapuksi olisi kiva saada Lahden suunnalta.seniori topmies kyläilemään. ap
- Anonyymi
Syyssateiden tultua olisi kiva luoda lämpöä makuuhuoneessa kunnon panoilla miesten kanssa.
- Anonyymi
Raili Raunokki 49 Heinolassa tshtoo samaan porukkaan, ottakaa yhteyttä!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1002971
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872395- 241926
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221500Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291470Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151355- 87882
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26877Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62826Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2749