Olen usein haaveillut pääseväni vanhempien, yli 60v topmiesten vakituiseksi kimppapantavaksi, olen kokenut +50v btm. Tuntuu vaan ettei sellaisia miehiä millään löydy. Onko muilla kokemusta aiheesta? Asun Lti-Hml seudulla, Kik: anteg56
Btm vailla kimppaa
21
1594
Vastaukset
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I2u7S8
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17864578K
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Olet jo loppuun nussittu peräaukko, ei kannata vaivautua vakkarin asemaan!
- Anonyymi
Sikailua hyi hemmetti
- Anonyymi
Yksi sopivan rento top-mies riittäisi itselle ainakin ensi alkuun ;)
M49Tre- Anonyymi
vois niitä olla muutamakin samalla
- Anonyymi
toi viimeinen oli nimimerkki luulen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vois niitä olla muutamakin samalla
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi00029
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
Ei kokemuksia, mutta aivan samanlaiset haaveet on.
- Anonyymi
Ehkäpä alkuunsa yksikin riittäisi mutta kokemuksen karttuessa ehkäpä enempikin menisi ;-)
- Anonyymi
olen myös +60 halukkaimpia on nuoret poika porukat voi että ne jaksaa aina tulee uutta ja peppu ja suu täynnä
- Anonyymi
Mua kiinnostais tollanen kanssa!. Olen 55-vuotias Hämeenlinnalainen mies. Haluaisin imeä kyrpää ja antaa persettä nuorille jannuille!
- Anonyymi
täällä +60 haluais myös ja antais kun joku pyytäis
- Anonyymi
Vapuksi olisi kiva saada Lahden suunnalta.seniori topmies kyläilemään. ap
- Anonyymi00031UUSI
Terveisin Heinolan AITO setä nyt 49 vee!
- Anonyymi
Syyssateiden tultua olisi kiva luoda lämpöä makuuhuoneessa kunnon panoilla miesten kanssa.
- Anonyymi
Raili Raunokki 49 Heinolassa tshtoo samaan porukkaan, ottakaa yhteyttä!
- Anonyymi00027
kimppapanot on kyllä kiimaisia.
- Anonyymi00028
Se on kyllä ihanan kiimaista olla porukan nussittavana, on kulli kokoajan pepussa ja samalla imee lutkuttaa toista kullia.
- Anonyymi00030
Voisi kokeilla, jos olisi mahdollisuus naida kahden isokullisen vanhemman miehen kanssa yön.Olis upeeta, kun olis perse hellänä viikon yöstä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931494
- 741344
- 501267
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041168- 511145
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9945- 36807
- 60751
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715