Olen usein haaveillut pääseväni vanhempien, yli 60v topmiesten vakituiseksi kimppapantavaksi, olen kokenut +50v btm. Tuntuu vaan ettei sellaisia miehiä millään löydy. Onko muilla kokemusta aiheesta? Asun Lti-Hml seudulla, Kik: anteg56
Btm vailla kimppaa
21
1710
Vastaukset
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I2u7S8
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17864578K
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Olet jo loppuun nussittu peräaukko, ei kannata vaivautua vakkarin asemaan!
- Anonyymi
Sikailua hyi hemmetti
- Anonyymi
Yksi sopivan rento top-mies riittäisi itselle ainakin ensi alkuun ;)
M49Tre- Anonyymi
vois niitä olla muutamakin samalla
- Anonyymi
toi viimeinen oli nimimerkki luulen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vois niitä olla muutamakin samalla
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi00029
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
Ei kokemuksia, mutta aivan samanlaiset haaveet on.
- Anonyymi
Ehkäpä alkuunsa yksikin riittäisi mutta kokemuksen karttuessa ehkäpä enempikin menisi ;-)
- Anonyymi
olen myös +60 halukkaimpia on nuoret poika porukat voi että ne jaksaa aina tulee uutta ja peppu ja suu täynnä
- Anonyymi
Mua kiinnostais tollanen kanssa!. Olen 55-vuotias Hämeenlinnalainen mies. Haluaisin imeä kyrpää ja antaa persettä nuorille jannuille!
- Anonyymi
täällä +60 haluais myös ja antais kun joku pyytäis
- Anonyymi
Vapuksi olisi kiva saada Lahden suunnalta.seniori topmies kyläilemään. ap
- Anonyymi00031
Terveisin Heinolan AITO setä nyt 49 vee!
- Anonyymi
Syyssateiden tultua olisi kiva luoda lämpöä makuuhuoneessa kunnon panoilla miesten kanssa.
- Anonyymi
Raili Raunokki 49 Heinolassa tshtoo samaan porukkaan, ottakaa yhteyttä!
- Anonyymi00027
kimppapanot on kyllä kiimaisia.
- Anonyymi00028
Se on kyllä ihanan kiimaista olla porukan nussittavana, on kulli kokoajan pepussa ja samalla imee lutkuttaa toista kullia.
- Anonyymi00030
Voisi kokeilla, jos olisi mahdollisuus naida kahden isokullisen vanhemman miehen kanssa yön.Olis upeeta, kun olis perse hellänä viikon yöstä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san815980- 1242411
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri872213Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo252188Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en312159- 1031606
Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a671595Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81311- 391305
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291289