Liiton toiminta

Anonyymi-ap

Tuntuu olevan liiton työntekijöillä todella kiire näin kesän kynnyksellä?

Yksi liiton tärkeimmistä tehtävistä on tiedottaminen! Miten se voi olla näin vaikeaa ja pakonomaista, ettei EDES tiedotusta saada kuntoon. Viime vuonna se toimi jollain tavalla Sahan toimesta, mutta taas ollaan palattu Pekan hyvään aikaan. Tiedotetaan vaan työaikana ja silloinkin niin vähän kuin mahdollista.

Näin niitä jäseniä hommataan se 10.000

13

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onkohan niille, jotka täällä arvosteleva painavin sanoin muiden toimintaa, esim tiedottamista, että tiedottamista/kisaraportointia on nykypäivänä TODELLA helppo tehdä vaikka kotisohvalta? Äly-tv/Youtube auki, sohvapöydälle läppäri/Youtube auki, älypuhelin/Youtube-auki, muistiinpanovälineet viereen ja siitä vaan tekemään kisaraporttia/analyysia, kuvat voi liittää myöhemmin, ja hups, tiedotus hoituu! Vielä, tarjoa valmista tuotosta paikallislehtiin, jaa juttua sosiaalisessamediassa, ja tietysti myös yhteistyö Judoliiton kanssa auttaa tiedottajan/toimittajan/"asiantuntijan" urallasi! Helppoa, eikö totta?! Älä siis odota, että kaikki tapahtuu itsestään! Aivan mielettömän hauskaa ja hienoa kesää ja judoelämää kaikille!

• Anonyymi

Eli mielestäsi kaikki tekemään judo juttuja eri tapahtumista? Eikö liitolla ole työntekijöitä joille tästä maksetaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli mielestäsi kaikki tekemään judo juttuja eri tapahtumista? Eikö liitolla ole työntekijöitä joille tästä maksetaan?

SHIDO!!! Nyt loppui se kysely ja arvostelu.

• Anonyymi

Käsitinkö oikein !

Minä joka seuraan judoa katsojana teen itse jutut kisoista liiton puolesta medialle ?

Täytyypä antaa vinkki muillekin liitoille miten viedään lajia eteenpäin 😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siellä duunareita, mutta eihän ne suostu tekee mitään, ne on vaan himas ja hoitaa skidejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siellä duunareita, mutta eihän ne suostu tekee mitään, ne on vaan himas ja hoitaa skidejä.

No, jos olisi totta niin ei sitten tarttis palkkaakaan maksaa. Täällä kyllä tiedetään kaikkien muiden asiat, mutta ei omia.

• Anonyymi

Ei ole tiedotettavaa, kun kultatyttö ei pärjännyt...

• Anonyymi

Eli, käyttäen samaa, hivenen ahdasmielistä logiikkaa, teidän seurassa ei kukaan valmenna, koska liitossa on palkattuja valmentajia??? Lopettakaa nyt peräkammarin aikamiespojat käymästä äitylin luona syömässä sitä äitylin juuri sinulle valmistamaa herkkuruokaa, ja ottakaa vahva ote ihan omasta elämästä! Edellä oli esimerkki vapaaehtoistoimintaan ja siihen liittyvään tiedotukseen, joka mahdollistaa näkyvyyden, joka taas edesauttaa mahdollisten yhteistyökumppaneiden kanssa keskustelun/neuvottelun/kommunikoinnin (lue puhumisen)! PS:Käykö äityli vielä päivittäin tuomassa puhtaat pyykit?

• Anonyymi

Kyllä seurat tekee omat juttunsa, ei liiton. Liiton tehtävä on tiedottaa valtakunnallisesti, seurojen paikallisesti! OSS

• Anonyymi

Outoa on, liiton facessa paljon juttuja noist kehareista, mut ei muista läheskään niin paljon, onks liiton prioriteetti nro 1 keharit.

• Anonyymi

Eiköhän nekin jutut ole kirjoitettu ihan vapaaehtoisvoimin ja liiton kontolle on jäänyt itse jutun julkaiseminen.

• Anonyymi

Nyt kun tuo kerroit niin totta muuten on

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2291
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2231
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2177
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      230
      1498
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1416
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1382
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1116
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1106
    Aihe