Märät murot homentuu helposti. Varokaa asiayhteyttä, voipi tulla elinikäinen psykoosi jos kastelu epäonnistuu.
Ostolan murot märkiä
6
222
Vastaukset
- Anonyymi
Maissia ei kannata kastella. Riisimurot pehmenee nopeasti. Molemmat kastuu kuitenkin herkästi eikä siinä auta nillitys. Kastuneista muroista voi valittaa täällä ja harrastaa toisten ihmisten haukkumista nimellä mainiten, mutta märkiä muroja ja sen aiheuttamia mittavia talouidellisia tappioista ei voi korjata jos on itse muronsa kastellut.
- Anonyymi
Kyylän murot pilalla. Rahat kateissa ja omaisuus hukattu.
- Anonyymi
Räskin tiiliruukissa kuivausrumpu kuumana niinkuin ostolan trollitehtaan antenni :)
- Anonyymi
Kaverilla lääkkeet lopussa? Taas kerran.
- Anonyymi
Kenkälaatikossa iso tukku seteleitä. Paikalla Haminan mies ja ulkolaisia hienoja naisia.
Mihin kenkälaatikko joutui.- Anonyymi
Jäljittäja on ulkokehällä kun laitettiin. Turha kyylätä ketään. Rahat ja suurin arvovarallisuus meni täysin oikein.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi892132En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222121- 431799
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361349- 301296
- 951131
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201006Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23867