Pankkikorttipuhelin.

Anonyymi-ap

Sitten on myös luottokorttipuhelin, osamaksupuhelin, vipkorttipuhelin, pelikorttipuhelin, niin ja puhelin puhumista varten.

8

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Thaimaassa on ainakin 9 suosittua eri sovellusta mobiilimaksamiseen. Suomessa jotakin viisi.
      Mobile Pay, Siirto, Pivo, Nordea Mobile jne.
      Ei tarvi ku pankkikortin numero laittaa niin maksut liikkuu helposti ja nopeasti. Esimerkiksi Mobile Payllä voi maksaa kaupassa lähimaksuna myös ja siirtää rahaa pelkällä puhelinnumerolla kaverille sekunneissa ja maksu on heti tilillä ja puhelin kilahtaa samantien saapumisen merkiksi.

      Sinulla kun ei ole rahaa, pankkikorttia eikä kavereita, niin se vaikeuttaa hieman siirtoja.

      • Anonyymi

        Kyse on kortista, siis nyt kortti on myös puhelin ja silloinkin nimi on pankkikortti, ei siis sovellus.

        Minä en tarvitse kavereita rahansiirtoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on kortista, siis nyt kortti on myös puhelin ja silloinkin nimi on pankkikortti, ei siis sovellus.

        Minä en tarvitse kavereita rahansiirtoihin.

        Muistatko kun kerroit että sinulla on käteistä niin paljon ettet tarvitse luottokorttia?
        Esimerkiksi autoa tai moottoripyörää vuokratessa lomalla, tarvitset luottokortin. Thaimaa on niitä harvoja maita joissa voi vuokrata moottoripyörän ilman luottokorttia.
        Euroopassa tarvitset luottokortin jo paremmissa hotelleissakin depositin vuoksi. Läävissä selviät käteisellä. Se on harmi ettei sinulla ole kavereita eikä rahaa. Sinä et tarvitse mobiilisovelluksia, jotka ovat nykyaikaa jokaiselle elävälle ihmiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko kun kerroit että sinulla on käteistä niin paljon ettet tarvitse luottokorttia?
        Esimerkiksi autoa tai moottoripyörää vuokratessa lomalla, tarvitset luottokortin. Thaimaa on niitä harvoja maita joissa voi vuokrata moottoripyörän ilman luottokorttia.
        Euroopassa tarvitset luottokortin jo paremmissa hotelleissakin depositin vuoksi. Läävissä selviät käteisellä. Se on harmi ettei sinulla ole kavereita eikä rahaa. Sinä et tarvitse mobiilisovelluksia, jotka ovat nykyaikaa jokaiselle elävälle ihmiselle.

        Sensei jos tarvitsee autoa tai moottoripyörää lomalla, hän ostaa sen. Kun sensei meni perheen kanssa Espanjaan lomalle, hän ostaa pläjäytti miljoonahuvilan merenrannasta ja miljoonajahdin sinne samantien ja katseli laituripaikkaa sille, koska laituria ei vielä ollut miljoonahuvilan rannassa. Siellä he sitten vietti aikaa kolme päivää ja nyt Espanjan miljoonahuvila on odotellut muutaman vuoden isäntäänsä että milloin seuraavaksi.
        Myös Paraisten miljoonasaaren miljoonahuvila odottelee isäntää. Valmistettu mammuttihirrestä ja uimahyppytorni valmistui jo 2018 talvella, josta vaimo leiskautti kympistä menemään kierteellä taitavia uimahyppyjä avantoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sensei jos tarvitsee autoa tai moottoripyörää lomalla, hän ostaa sen. Kun sensei meni perheen kanssa Espanjaan lomalle, hän ostaa pläjäytti miljoonahuvilan merenrannasta ja miljoonajahdin sinne samantien ja katseli laituripaikkaa sille, koska laituria ei vielä ollut miljoonahuvilan rannassa. Siellä he sitten vietti aikaa kolme päivää ja nyt Espanjan miljoonahuvila on odotellut muutaman vuoden isäntäänsä että milloin seuraavaksi.
        Myös Paraisten miljoonasaaren miljoonahuvila odottelee isäntää. Valmistettu mammuttihirrestä ja uimahyppytorni valmistui jo 2018 talvella, josta vaimo leiskautti kympistä menemään kierteellä taitavia uimahyppyjä avantoon.

        Kiitos että muistat minua joka päivä.

        Minä en lomaile täällä thaimaassa vaan asun.

        Toisekseen olen maininnut että yksi luottokortti riittää mainitsemiisi, ei tarvitse olla montaa.

        Mitä tulee muuhun kirjoitteluusi, niin muista ajatella minua myös huomenna ja loppuelämäsi, mutta niinhän sinä teetkin ilman muistuttamista.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Kiitos että muistat minua joka päivä.

        Minä en lomaile täällä thaimaassa vaan asun.

        Toisekseen olen maininnut että yksi luottokortti riittää mainitsemiisi, ei tarvitse olla montaa.

        Mitä tulee muuhun kirjoitteluusi, niin muista ajatella minua myös huomenna ja loppuelämäsi, mutta niinhän sinä teetkin ilman muistuttamista.

        Herää unestasi homopoika. Sinä et asu Thaimaassa eikä sinulla ole sitä yhtäkään luottokorttia. Sinä et myöskään lomaile. Minä tienaan luottokortin pisteillä vuodessa enemmän kuin sinä saat sairaseläkettä kuukaudessa.

        2010


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herää unestasi homopoika. Sinä et asu Thaimaassa eikä sinulla ole sitä yhtäkään luottokorttia. Sinä et myöskään lomaile. Minä tienaan luottokortin pisteillä vuodessa enemmän kuin sinä saat sairaseläkettä kuukaudessa.

        2010

        Räps ja tervetuloa sanomaan tuo ihan kasvotusten.

        Kyllä varmaankin tienaat enemmän koska en saa sairaseläkettä, mutta katsos kun minun ei tarvitsekaan tienata yhtään mitään, koska olen jo aiemmin tienannut riittävästi.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­N­­­y­­­m­­f­­o­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17864923O

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe