Sitten on myös luottokorttipuhelin, osamaksupuhelin, vipkorttipuhelin, pelikorttipuhelin, niin ja puhelin puhumista varten.
Pankkikorttipuhelin.
8
176
Vastaukset
- Anonyymi
Thaimaassa on ainakin 9 suosittua eri sovellusta mobiilimaksamiseen. Suomessa jotakin viisi.
Mobile Pay, Siirto, Pivo, Nordea Mobile jne.
Ei tarvi ku pankkikortin numero laittaa niin maksut liikkuu helposti ja nopeasti. Esimerkiksi Mobile Payllä voi maksaa kaupassa lähimaksuna myös ja siirtää rahaa pelkällä puhelinnumerolla kaverille sekunneissa ja maksu on heti tilillä ja puhelin kilahtaa samantien saapumisen merkiksi.
Sinulla kun ei ole rahaa, pankkikorttia eikä kavereita, niin se vaikeuttaa hieman siirtoja.- Anonyymi
Kyse on kortista, siis nyt kortti on myös puhelin ja silloinkin nimi on pankkikortti, ei siis sovellus.
Minä en tarvitse kavereita rahansiirtoihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on kortista, siis nyt kortti on myös puhelin ja silloinkin nimi on pankkikortti, ei siis sovellus.
Minä en tarvitse kavereita rahansiirtoihin.Muistatko kun kerroit että sinulla on käteistä niin paljon ettet tarvitse luottokorttia?
Esimerkiksi autoa tai moottoripyörää vuokratessa lomalla, tarvitset luottokortin. Thaimaa on niitä harvoja maita joissa voi vuokrata moottoripyörän ilman luottokorttia.
Euroopassa tarvitset luottokortin jo paremmissa hotelleissakin depositin vuoksi. Läävissä selviät käteisellä. Se on harmi ettei sinulla ole kavereita eikä rahaa. Sinä et tarvitse mobiilisovelluksia, jotka ovat nykyaikaa jokaiselle elävälle ihmiselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistatko kun kerroit että sinulla on käteistä niin paljon ettet tarvitse luottokorttia?
Esimerkiksi autoa tai moottoripyörää vuokratessa lomalla, tarvitset luottokortin. Thaimaa on niitä harvoja maita joissa voi vuokrata moottoripyörän ilman luottokorttia.
Euroopassa tarvitset luottokortin jo paremmissa hotelleissakin depositin vuoksi. Läävissä selviät käteisellä. Se on harmi ettei sinulla ole kavereita eikä rahaa. Sinä et tarvitse mobiilisovelluksia, jotka ovat nykyaikaa jokaiselle elävälle ihmiselle.Sensei jos tarvitsee autoa tai moottoripyörää lomalla, hän ostaa sen. Kun sensei meni perheen kanssa Espanjaan lomalle, hän ostaa pläjäytti miljoonahuvilan merenrannasta ja miljoonajahdin sinne samantien ja katseli laituripaikkaa sille, koska laituria ei vielä ollut miljoonahuvilan rannassa. Siellä he sitten vietti aikaa kolme päivää ja nyt Espanjan miljoonahuvila on odotellut muutaman vuoden isäntäänsä että milloin seuraavaksi.
Myös Paraisten miljoonasaaren miljoonahuvila odottelee isäntää. Valmistettu mammuttihirrestä ja uimahyppytorni valmistui jo 2018 talvella, josta vaimo leiskautti kympistä menemään kierteellä taitavia uimahyppyjä avantoon. Anonyymi kirjoitti:
Sensei jos tarvitsee autoa tai moottoripyörää lomalla, hän ostaa sen. Kun sensei meni perheen kanssa Espanjaan lomalle, hän ostaa pläjäytti miljoonahuvilan merenrannasta ja miljoonajahdin sinne samantien ja katseli laituripaikkaa sille, koska laituria ei vielä ollut miljoonahuvilan rannassa. Siellä he sitten vietti aikaa kolme päivää ja nyt Espanjan miljoonahuvila on odotellut muutaman vuoden isäntäänsä että milloin seuraavaksi.
Myös Paraisten miljoonasaaren miljoonahuvila odottelee isäntää. Valmistettu mammuttihirrestä ja uimahyppytorni valmistui jo 2018 talvella, josta vaimo leiskautti kympistä menemään kierteellä taitavia uimahyppyjä avantoon.Kiitos että muistat minua joka päivä.
Minä en lomaile täällä thaimaassa vaan asun.
Toisekseen olen maininnut että yksi luottokortti riittää mainitsemiisi, ei tarvitse olla montaa.
Mitä tulee muuhun kirjoitteluusi, niin muista ajatella minua myös huomenna ja loppuelämäsi, mutta niinhän sinä teetkin ilman muistuttamista.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Kiitos että muistat minua joka päivä.
Minä en lomaile täällä thaimaassa vaan asun.
Toisekseen olen maininnut että yksi luottokortti riittää mainitsemiisi, ei tarvitse olla montaa.
Mitä tulee muuhun kirjoitteluusi, niin muista ajatella minua myös huomenna ja loppuelämäsi, mutta niinhän sinä teetkin ilman muistuttamista.Herää unestasi homopoika. Sinä et asu Thaimaassa eikä sinulla ole sitä yhtäkään luottokorttia. Sinä et myöskään lomaile. Minä tienaan luottokortin pisteillä vuodessa enemmän kuin sinä saat sairaseläkettä kuukaudessa.
2010 Anonyymi kirjoitti:
Herää unestasi homopoika. Sinä et asu Thaimaassa eikä sinulla ole sitä yhtäkään luottokorttia. Sinä et myöskään lomaile. Minä tienaan luottokortin pisteillä vuodessa enemmän kuin sinä saat sairaseläkettä kuukaudessa.
2010Räps ja tervetuloa sanomaan tuo ihan kasvotusten.
Kyllä varmaankin tienaat enemmän koska en saa sairaseläkettä, mutta katsos kun minun ei tarvitsekaan tienata yhtään mitään, koska olen jo aiemmin tienannut riittävästi.- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17864923O
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000597958724h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132415Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1951636Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221371- 71980
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41917Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72824Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57822En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41772Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75682