Ei meistä sitten tullut ystäviä

Anonyymi-ap

Tämä on vain toteamus. Harmittaa ja on pettynyt olo, mutta viimeinkin suostun sen myöntämään itselleni. Mä yritin vielä loppuun asti pitää susta kiinni, mutta sä vaan pikkuhiljaa etäännyit ja hiljenit.

65

2305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen aistinut että haluaisit enemmän, kuin olla, ystäviä.

• Anonyymi

Sitten et ole tarkoittamani. Häntä en ole lähestynyt romanttisessa mielessä, eikä sen puoleen elämäntilanteesta johtuen sellaiseen olisi edes tilaakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten et ole tarkoittamani. Häntä en ole lähestynyt romanttisessa mielessä, eikä sen puoleen elämäntilanteesta johtuen sellaiseen olisi edes tilaakaan.

Älä yritä tulee vain kiusauksia,sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tullut mitään, kun asiat meni vaan luonnollisesti vähitellen tähän suuntaan. Pahoitteluni ja kaikkea hyvää kaikesta huolimatta.

• Anonyymi

No ketähän meinaat?

• Anonyymi

Erästä, joka tuskin täällä edes lukee. Kirjoitin vain viestin tänne, että sain jonnekin sen sanottua. Asiat, jotka olisin voinut sanoa hänellekin jos meillä olisi vielä yhteys. Siis sen, että harmittaa ja on pettynyt olo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erästä, joka tuskin täällä edes lukee. Kirjoitin vain viestin tänne, että sain jonnekin sen sanottua. Asiat, jotka olisin voinut sanoa hänellekin jos meillä olisi vielä yhteys. Siis sen, että harmittaa ja on pettynyt olo.

Miksi yhteys loppui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi yhteys loppui?

En jaksanut yksin pitää sitä yllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai ajoitko kenties toisen pois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai ajoitko kenties toisen pois?

En tietääkseni ole tehnyt mitään sellaista mikä ajaisi toisen pois. Ei ole ollut riitaa tmv. jos sellaista tarkoitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tietääkseni ole tehnyt mitään sellaista mikä ajaisi toisen pois. Ei ole ollut riitaa tmv. jos sellaista tarkoitat.

Miks haluat ystäviä ikävä palstalta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks haluat ystäviä ikävä palstalta?

Ehkä olen niin yksinäinen? Ei ole ketään toistakaan kenelle voisin tätä puhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä olen niin yksinäinen? Ei ole ketään toistakaan kenelle voisin tätä puhua.

Etit sitä kaveria? Olet se nainen tai mies niistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etit sitä kaveria? Olet se nainen tai mies niistä?

Joo. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama ja kaipasi pitkää taukoa ja sen jälkeen enää ei vain kaipaa koko mennyttä ystävyyttä.

• Anonyymi

Ehkä se, että mä rakastan sua, on pieni este.

Mä en kehtaa soitella sulle, kun mä pelkään aina soittavani väärään aikaan ja ajattelen mun yhteyden ottojen voivan ahdistaa sua, jos olen liian innokas.

Meidän ystävyys toimi pitkään niin, että sä olit vähän aloitteellisempi pitämään yhteyttä, ja mä saatoin sitten ehkä jonkun viestin laittaa silloin tällöin itsekin aloitteellisesti, mutta kun mä olen tykkäämisen tuonut esille, se on tehnyt musta ultra-varovaisen mun yhteydenpidon suhteen.

Aivan mahdoton ikävä on koko ajan, ja olet joka päivä mun mielessä.

• Anonyymi

Kysyisin vielä aloittajalta, että onko sinulla jäänyt johonkin viestiin vastaamatta?

Mä saan sellaisesta ehkä semmoisen pikkaisen toppuuttelevan fiiliksen, ja en meinaa silloin kehdata ottaa yhteyttä sitäkään vähää, kuin normaalisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyisin vielä aloittajalta, että onko sinulla jäänyt johonkin viestiin vastaamatta?

Mä saan sellaisesta ehkä semmoisen pikkaisen toppuuttelevan fiiliksen, ja en meinaa silloin kehdata ottaa yhteyttä sitäkään vähää, kuin normaalisti.

Ei ole jäänyt vastaamatta. Puolin eikä toisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole jäänyt vastaamatta. Puolin eikä toisin.

No eikö se sitten tarkoita, että aika vähän pidit yhteyttä, jos ei jäänyt vastaamatta puolin tai toisin, vai? Oliko paljon muita kavereita joiden kanssa viestit huomattavasti enemmän aikaa ja hänen kanssaan huomattavasti harvemmin tekemisissä ja olisiko voinut siitä vetää lopulta herneen nenäänsä?

• Anonyymi

Et ole romanttisesti kiinnostunut ja nyt harmittaa kun teistä ei tullut ystäviä ja ikävä on? Olisit vaihteeksi vaikka hiljaa!

• Anonyymi

Kun et tiedä mitä tässä on taustalla, niin ei kannata kommentoida silloin lainkaan. Onhan heillä voinut olla vaikka seksiä ja toinen halunnut pysyä kavereina sen jälkeen
        Se on kaukana romantiikasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun et tiedä mitä tässä on taustalla, niin ei kannata kommentoida silloin lainkaan. Onhan heillä voinut olla vaikka seksiä ja toinen halunnut pysyä kavereina sen jälkeen

Mies nainen ovat ystäviä ja panevat ja ovat vain ystäviä.
        Taas tätä.
        Mutta totuus tulee tässäkin ilmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Voi olla vaikka ihan samaa sukupuolta olevia ystäviä, joilla ei mitää mitään romanttista olisi edes tullut mieleenkään.

• Anonyymi

Ei oli helppoa olla ystävä,jos näkeminen on näin vaikeaa.

• Anonyymi

Nykyaikana moni on kiireinen, mutta näkemisen sijaan yhteys säilyy vaikka viesteillä tai soitoilla. Mielestäni se ei ole syy päättää ystävyyttä, jos tulee pieni tauko näkemisten välillä. En tiedä, sopiko sinun tapaukseesi mutta itselläni on näin. On perhettä, työtä, harrastuksia, toisiakin ystäviä.

• Anonyymi

Oikeasti?
      Minä kuvittelen, etten kiinnosta sinua.
      Että parempi vain antaa olla ja unohtaa.
      Etten ole tyrkky.
      Liikaa jo nyt viestinyt.
      Etkä ole vastannut millään tavoin viesteihini.
      Voihan sitä laittaa suoraankin viestin, että anna olla, älä enää ota yhteyttä. Ei kiinnosta.
      Olisi reilumpaa kaikille osapuolille.

• Anonyymi

kuulostaa siltä että niikuin pelkäis sairastua syöpään,niinhän me pelätäänkin "toisiamme" anteeksi vertaus ei ole leikin asia ,mutta mennään samalla tunnetasolla sattuu.

• Anonyymi

Mulla ei oo mitään velvollisuutta olla sua kohtaan reilu. Oot pervo ja kuvottava.

• Anonyymi

• Anonyymi

Tais olla yksi M liikaa.

• Anonyymi

Sitten ei ole ainakaan minulle, koska en ole viestejä saanutkaan.

• Anonyymi

Miksi täältä poistetaan asiallisia viestejä?

• Anonyymi

Mitä epäasiallista on kysyä:
      Perustelut ällöttävyydelle ja pervoudelle?

• Anonyymi

No, tuo on kyllä aivan totta.

• Anonyymi

Ehkä parempi näin mua harmittaa myös, ehkä joskus vielä nähdään mutta ei pelkkinä ystävinä

• Anonyymi

Toivotaan että ei nähdä, parempi molemmille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan että ei nähdä, parempi molemmille

Olen samaa mieltä kanssasi tässä asiassa.

• Anonyymi

Jos ei ystävinä, niin millaisina sitten?
      Vihamiehinä!?
      Ällöinä pervoina!?!

• Anonyymi

No rakastavaisina!?!?!?! Tietenkin!
        Tämä palsta tuo ihmisistä huonoimmat puolet esiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No rakastavaisina!?!?!?! Tietenkin!
        Tämä palsta tuo ihmisistä huonoimmat puolet esiin

Kuka haluaa rakastajakseni?

• Anonyymi

Minkäkaisesta aikavälistä on kyse?

Mä en ole nähnyt häntä pitkään aikaan, ja meilläkin se näkymättömyys aiheutti hiljenemistä ja etääntymistä. Pitäisi kerätä rohkeutta ja koittaa soittaa…

• Anonyymi

Mä hiljenin ja etäännyin, koska joka kerta kun lähestyin sua viestillä, sä jätit vaan jutun lyhyeen. Ennen olisit jutellu kauemmin. Et myöskään itse enää tehny aloitetta kuin harvoin, ymmärsin tosta ettei sua kiinnosta ja että rakennat nyt jotain uutta itsellesi. Ei huvita olla tyrkky ja pitää yksin yllä mitään.

• Anonyymi

juu ei ollu sinulle ystävälle ,haluuun edelleen tutustua sinuun.

• Anonyymi

Me MOLEMMAT oltiin aina vain lyhytsanaisempia ja yhteydet kuivivat. Ja kumpikin alkoi kuvitella sen johdosta omiaan, eikä enää kehdannut tyrkyttää.
        😩😩😩😩😩😩😩😩😩
        Vuosisadan rakkaustarina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juu ei ollu sinulle ystävälle ,haluuun edelleen tutustua sinuun.

Olispa asiat oikeesti näin. <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olispa asiat oikeesti näin. <3

on ne.

• Anonyymi

Jos tietäisin, kuka ap. on, voisin laittaa suoran vastauksen tänne.

• Anonyymi

Voi olla et yhteydenpitoon tuli tauko ja hän jota mietit palaa joskus myöhemmin vielä luoksesi
      Jos varsinkin olitte ystäviä pidempään ja läheisemmin niin voi todellakin vielä käydä.
      Toivon kuitenkin parasta…
      Oletan ettei kyse ole jostain anonyymi ikäväpalsta keskustelusta vaan oli edes jonkinlainen irl yhteys.
      Kirjoituksesta ei selviä oletko mies vai nainen mutta minä palaan itse yhteyksiin kun voin niin tehdä. En vaan tiedä kauanko menee että voin palata…
      Yks mies ainakin on mielessäni …meillä oli jotain yhteistä jota olis kiva jatkaa vielä joskus.
      Naiselta.

• Anonyymi

Ehkä parempi että ei elätellä toiveita,mulla kaikki palansissa,samaa toivon myös sinulle.

• Anonyymi

Me ollaan ystäviä vieläkin.

• Anonyymi

Olis kyllä kiva palata ystävinä mutta mitä siitä tulee jos toinen tekee minusta ihan kiimaisen en muuta haluaisi enempää kuin kuulla hänestä

• Anonyymi

Lehtolapsi ei yleensä ole aktiivinen
      Tiedä mitä se toinen on äidilleen tehnyt Hyi kamala

• Anonyymi

Et menettänyt mitään. En jaksa pitää ystäviin yhteyttä. Enemmän tännekin kirjoittelen. Elämäni on nin turhaa ja tylsää ettei se ketää kiinnosta . Kehtaa vaivata ketään omilla höpinöillä.

• Anonyymi

Maailma on sekaisin ja ihmiset. Voitko omasta mielestäsi hyvin?

• Anonyymi

Ajattelen toisin, minusta ystävyyden tarkoitus ei olekaan luoda nopeaa yhteisyyttä repimällä alas kaikki rajat vaan päinvastoin nimittää toinen oman yksinäisyytensä suojelijaksi ja siten osoittaa tätä kohtaan suurinta mahdollista luottamusta. Kahden ihmisen yhdistäminen on mahdotonta, ja missä se näyttäytyy sellaisena on se väliintuloa, molemminpuolista suostumusta viedä toiselta tai molemmilta täysivapautensa ja mahdollisuutensa kehittyä. Mutta kun tajuaa, että mitä läheisimpien ihmisten välillä on äärettömiä etäisyyksiä voi siitä kasvaa tuo ihmeellinen vierekkäin eläminen, jos vain onnistuu tuon erottavan avaruuden rakastamInen, tuon jota vasten toinen on kokonainen tuo valtava taivas taustanaan.

• Anonyymi

Kaiken tuon löpinän tarkoituksena on vain päästä sänkyyn ja osoittaa, että mitään muuta et haluakaan kuin paneskella silloin tällöin. Tätä kuraruikulia yrität sitten koristella strösseleillä ja kermavaahdolla kauniimmaksi. Ei taida siltikään maistua kaivatullesi. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiken tuon löpinän tarkoituksena on vain päästä sänkyyn ja osoittaa, että mitään muuta et haluakaan kuin paneskella silloin tällöin. Tätä kuraruikulia yrität sitten koristella strösseleillä ja kermavaahdolla kauniimmaksi. Ei taida siltikään maistua kaivatullesi. 😂

Ei pidä paikkaansa.

Sulla sen sijaan kaiken tuon sun kirjoittaman kuravellin tarkoituksena on vain yrittää selittää, että rakastelu on ihan tyhmää ja kakkaa.

Sinä et maistuisi mulle, vaikka olisit mun kaivatttuni.

• Anonyymi

Itsehän lopetit kirjoittelun ja mä koin että itse etäännyit etkä minusta enää tykkää

• Anonyymi

Todella harva ystävystyy Anonyymi nimimerkin kanssa?

Hyvää pettymysten täyteistä jatkoa.

• Anonyymi

Ei tullut ei ja siihen on monia syitä miksi se ei ole koskaan mahdollista. Se mitä tapahtui kesäkuussa yhdeksän vuotta sitten viitoitti sen tien, ettei meistä koskaan voi tulla ystäviä. Kaikki tuon vuoden jälkeen tapahtunut, liikaa ihmisiä ja liikaa häirintää, varmisti sen ettei ole mahdollista hyväksyä sellaista ihmistä elämäänsä, joka oli muiden mukana häiriköimässä. Tuskaa, surua, stressiä ja ahdistusta oli niin valtavan paljon, aivan liian paljon!

• Anonyymi

Runosielu suoltaa p..skaa.

• Anonyymi

Ei tullu. Ei. Kummastakaan päästä.
      Eikä tuu.

• Anonyymi

En itekään usko et hän lukee tätä palstaa, mut syy, miksi en enää vastannu on niinkin typerä kuin se, että menin hankkimaan permabannit sille foorumille, jolla chattailtiin 😅😅 Tietyt aiheet vain vähän suivaannuttivat ja saivat defenssit esiin.. Yp ei antanu mun vastata hänelle(kään, eikä mihinkään ryhmäkeskusteluun tietenkään), vaikka tätä ystävällisesti tiedustelin.. Mut.. ehkä universumin kohtalonvartijat asialla ja hyvä kai sit jos niin. Kaipa ne tietää? T. N

• Anonyymi

Mitä sä jankkaat. Sekavaa! 🤣

• Anonyymi

Ei tullut. Ei tullut.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 vuotias kuollut, vanhempia epäillään

Rantakylässä riihisärkänkadulla ilmeisesti tapahtunut.
      Joensuu
      152
      10299
    2. Lauri Tähkä raiskasi naisen

Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      4162
    3. KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"

Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt
      Suomalaiset julkkikset
      33
      3365
    4. Joensuussa lapsen kuolema-Lieksalainen äiti

Näin kirjoitellaan. Surullinen tapaus. Todella surullinen.
      Lieksa
      43
      2234
    5. Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?

Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?
      Ikävä
      70
      1434
    6. Jos merkitsen sulle jotain

Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää. Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman
      Ikävä
      62
      851
    7. Leikki-ikäinen lapsi kuollut Joensuussa

kirjoitti Iltalehti verkkosivuilla, että syyllinen on toinen vanhempi ja huoltaja. Karmeaa. Pitäisi sosiaalityöntekijöid
      Joensuu
      6
      847
    8. Porkka jaksaa jatkaa pridekeskustelujaan somessa

Kyllä vetää tiukille pridepuheen pitämisen jälkeenkin. Kuinka ihminen voikaan olla noin huomion hakuinen? Somekanavilla
      Lieksa
      117
      768
    9. Tekisi mieli muuttaa

Suosittele hyvää paikkakuntaa. Mä saan töitä mistä vaan. Mitä kauemmaksi pääsen yhdestä miehestä, niin unohdan varmasti.
      Ikävä
      131
      748
    10. En unohda sinua koskaan

Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolaht
      Ikävä
      44
      746
    Aihe