Jostain kumman syystä tällä kiian sivuilla pyörii enempi kian vihaajia kuin omistajia..miksi ette mene oman automerkin foorumille ...
Mikä nyppii
10
477
Vastaukset
- Anonyymi
Koska minä olen köyhä ihminen ja siksi oleskelen täällä Köyhien Ihmisten Auto -palstalla. Siksi. Ajan ruosteisella Škodalla.
- Anonyymi
skoda= suomen kommunismistisen liikkeen osamaksulla ostettu auto...
- Anonyymi
Se on sama joka merkin palstalla. Lippisteinit, joiden isällä on ollut aina volkkari/skoda/mese/jne... käyvät räkyttämässä.
- Anonyymi
Saman konsernin Hyundai on hyvä auto myös.
- Anonyymi
No itse ainakin käyn täällä aika-ajoin katsomassa mitä mieltä Kioista ollaan nykyään. Itsellä kokemusta sysipaskasta Cee'distä ja välillä joudun muistuttamaan, että takuu ei takaa laatua. Oma Kia oli uudesta asti omistettu ja ensimmäisen 7 vuoden aikana sen kanssa piti käydä delta-autossa 14 kertaa. näistä puolet vuosihuoltoja ja arvannette mitä olivat nuo muut käynnit...
Juu, takuu hoisi kustannukset 7 lisäkäynnistä 5 kertaa, mutta vaikka maksumies löytyikin usein KIA:n puolelta, niin onhan se vittumaista juoksettaa autoa noin usein pajalla.
Takuun päätyttyä alkoi auto oireilla niin öljyvuotojen, sähkövikojen kuin myös alustan väsymisen merkeissä. Ja sitten vielä se perkeleen käsijarru joka ei olisi koskaan mennyt katsastuksesta läpi, ellei sitä vuosihuollossa säädetty juuri ennen katsastusta.
Itse ajattelin pitää nyt pienen tauon KIA merkin suhteen. Mutta kokemuksiahan täällä ollaan jakamassa eikä pelkästään hehkuttamassa laatua jossa Kia ei nyt ainakaan kovin ylivoimaiselta tunnu.- Anonyymi
Kaikissa merkeissä on nykyään vikoja...hinaustilaston kärkipäässä ei kylläkään ole Kia..
- Anonyymi
Toyotan omistajat ovat kateellisia jopa Kiasta.
- Anonyymi
Miulla on dassia ja pitäähän sitä käydä tälläkinpalstalla
- Anonyymi
Poikani osti Kia Optiman vuonna -17 uutena. On ajanut sillä 120 tkm ja väittää olevansa tyytyväinen perheautoonsa. Koska siinä ei ole ollut yhtään ns. vikaa, oletan että ei tuota nyt ainakaan huonoksi sovi väittää. Itse olen ajanut japsimerkillä vuodesta 1996 ja saman merkin 4. auto menossa. Ehkäpä nykyautot ovat luotettavia ja kestäviä, kun itsekin olen erittäin tyytyväinen ollut autoihini. Seuraavani onkin sitten täyssähköauto ja sehän voi olla vaikka kiinassa valmistettu. Aika näyttää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511248Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä14892- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 39832