Mikä nyppii

Anonyymi-ap

Jostain kumman syystä tällä kiian sivuilla pyörii enempi kian vihaajia kuin omistajia..miksi ette mene oman automerkin foorumille ...

10

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska minä olen köyhä ihminen ja siksi oleskelen täällä Köyhien Ihmisten Auto -palstalla. Siksi. Ajan ruosteisella Škodalla.

      • Anonyymi

        skoda= suomen kommunismistisen liikkeen osamaksulla ostettu auto...


    • Anonyymi

      Se on sama joka merkin palstalla. Lippisteinit, joiden isällä on ollut aina volkkari/skoda/mese/jne... käyvät räkyttämässä.

    • Anonyymi

      Saman konsernin Hyundai on hyvä auto myös.

    • Anonyymi

      No itse ainakin käyn täällä aika-ajoin katsomassa mitä mieltä Kioista ollaan nykyään. Itsellä kokemusta sysipaskasta Cee'distä ja välillä joudun muistuttamaan, että takuu ei takaa laatua. Oma Kia oli uudesta asti omistettu ja ensimmäisen 7 vuoden aikana sen kanssa piti käydä delta-autossa 14 kertaa. näistä puolet vuosihuoltoja ja arvannette mitä olivat nuo muut käynnit...
      Juu, takuu hoisi kustannukset 7 lisäkäynnistä 5 kertaa, mutta vaikka maksumies löytyikin usein KIA:n puolelta, niin onhan se vittumaista juoksettaa autoa noin usein pajalla.
      Takuun päätyttyä alkoi auto oireilla niin öljyvuotojen, sähkövikojen kuin myös alustan väsymisen merkeissä. Ja sitten vielä se perkeleen käsijarru joka ei olisi koskaan mennyt katsastuksesta läpi, ellei sitä vuosihuollossa säädetty juuri ennen katsastusta.
      Itse ajattelin pitää nyt pienen tauon KIA merkin suhteen. Mutta kokemuksiahan täällä ollaan jakamassa eikä pelkästään hehkuttamassa laatua jossa Kia ei nyt ainakaan kovin ylivoimaiselta tunnu.

      • Anonyymi

        Kaikissa merkeissä on nykyään vikoja...hinaustilaston kärkipäässä ei kylläkään ole Kia..


    • Anonyymi

      Toyotan omistajat ovat kateellisia jopa Kiasta.

    • Anonyymi

      Miulla on dassia ja pitäähän sitä käydä tälläkinpalstalla

    • Anonyymi

      Poikani osti Kia Optiman vuonna -17 uutena. On ajanut sillä 120 tkm ja väittää olevansa tyytyväinen perheautoonsa. Koska siinä ei ole ollut yhtään ns. vikaa, oletan että ei tuota nyt ainakaan huonoksi sovi väittää. Itse olen ajanut japsimerkillä vuodesta 1996 ja saman merkin 4. auto menossa. Ehkäpä nykyautot ovat luotettavia ja kestäviä, kun itsekin olen erittäin tyytyväinen ollut autoihini. Seuraavani onkin sitten täyssähköauto ja sehän voi olla vaikka kiinassa valmistettu. Aika näyttää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1565
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      997
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      841
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      828
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe