Helsingin sanomissa oli pitkä tylsä juttu seuraavalla otsikolla:
”Ei sellaista ole USA:ssa!” Taylor Aylmer hämmästyi suomalaisen kuntosalin käytännöstä – mitä ihmettä NWSL:n voittaja tekee Ahvenanmaalla?
Kiinnosti hiukan tietää, mitä "kuntosalikäytäntöä usassa ei ole", ja silmäilin juttua nopeasti läpi, mutta silmiini ei osunut vastausta. En jaksanut tuhlata lisää aikaa tähän pitkäpiimäiseen tarinaan, joten kysynkin: Mistä käytännöstä on kyse? Oliko jutussa vastaus otsikon asiaan?
On selvää, että HS-tilaukseni ei tule jatkumaan, nämä erityyppiset narrausotsikot ovat liian rasittavia. Sanomalehdistömmö on selvästi itse tuhoamassa itseään.
"Mies puri koiraa." - nykyään: "Tämä puri koiraa." - huomenna: "Tämä puri tätä" - ylihuomenna: tyhjyys - ehkä joku teki jotain jollekin, mutta tietoa siitä ei enää saada.
Sanomalehdistön itsemurha
1
171
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingin sanomat
päätomittajalle
Hesariakka valehtelee
viherpunikkien puuha ei tunnu uskottavalta
muuten, kurssi laskenut Sanoma Oy:lla vajaa 50 prosenttia 12 kuukauden aikana
RUOTSISSA ON KOVEMMAT PALKAT KUIN SUOMESSA
Ruotsissa nostetaan 1.10 lähtien EU:n ulkopuolisten työlupien palkkatasovaatimusta n. 2400 EUROON
en aio tilata Hesaria
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009608071.html
""Purran väläyttämä 2 500 euron tuloraja estäisi hoiva-avustajien tulon Suomeen
Purran väläyttämä 2 500 euron tuloraja estäisi hoiva-avustajien tulon Suomeen
Hoiva-avustajien määrää vanhusten hoidossa on haluttu lisätä. Heidän palkkansa jää keskimäärin alle 2 500 euron.
Hoiva-avustajia rekrytoidaan aktiivisesti ulkomailta. KUVA: EMMI KORHONEN / LEHTIKUVA
Veera Paananen HS
24.5. 16:44
HOITOALALLA ollaan huolissaan mahdollisista tiukennuksista ulkomaalaisten työntekijöiden tulorajoihin.""
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813065Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911746Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831596- 1371452
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571344
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821217Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981207- 831192