ja kavereiden mökille...vaimot siellä painaa kuuman hellan ääressä sapuskaa jotta me päästään taas valmiiseen pöytään ja isäntä tarjoaa ilmaiseksi kaiken...ihanaa mennä taas mökkeilemään tuttujen luokse koko kesäksi kakaroiden kanssa.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ja rantasaunan pukuhuoneessa pääsee painamaan ehtoisaa emäntää ... aah!
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17865510R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ap on osannut järjestää asiansa hyvin, positiivinen meininki.
- Anonyymi
Terve tulemas. Taidat olla melko poikki 7km uintimatkan jälkeen. Matkalla yksi iso selkä , mutta kaippa "ilmaiseksi" antaa tarpeeksi uinti voimia sinulle tai, jos ei niin sinäpä hukut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643