Minne väki häipyy Nurmeksesta, nytkin 35 omakotitaloa myytävänä, eikä hinnat päätä huimaa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Myytävät omakotitalot
16
758
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan siksi kun nurmeksessa kiusataan niin paljon ihmisiä. Ihan hullua touhua! Itsekin muutin pois sen takia.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17865615w
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Me itse vaikutetaan siihen, miten halukkaasti tänne ihmisiä muuttaa.
- Anonyymi
Jospa ne johdon tekemisen mallit tarttuu tavan tallaajiin.
- Anonyymi
Ei ne mihinkään muuta, kuolevat pois vaan.
- Anonyymi
Mitäs sinä niitä myytäviä taloja kyttäilet?
- Anonyymi
Pitäähän sitä katsoa ketkä ovat eronneet ja keillä ei ole rahaa pitää perikunnan taloa suvussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän sitä katsoa ketkä ovat eronneet ja keillä ei ole rahaa pitää perikunnan taloa suvussa.
Edullisia taloja
- Anonyymi
Mikä on nurmeksen kallein myytävä talo?
- Anonyymi
Helsingissä on myytävänä 162 omakotitaloa! Minne väki häipyy Helsingistä?
- Anonyymi
Minnekköhän häipyis? Tässä jo monta vuotta sitten eräs, aito alkuperäinen stadin kundi sanoi, että lapset perheineen pelkää asua siellä, pelkäävät ennenkakkea omien lastensa puolesta. Miksiköhän?
- Anonyymi
Sieltä todella häipyy, kun asuminen on niin kallista, että kannattaisi muuttaa vaikka Nurmekseen, mutta kun täällä ei ole kuin suojatyöpaikkoja ja niitäkin vain korkeintaan yhdelle.
- Anonyymi
Helsingissä väkimäärään suhteutettuna on todella vähän myynnissä taloja ja samaan hintaan täältä saapi 3-4 taloa.
- Anonyymi
Joo, onhan se hillitöntä. Joku alle 20neliön kerrostalorotanloukku, ei edes parveketta, pyynnit 200k ylöspäin. Saahan niitä slummeista halvemmalla, mutta ne on valloittanut ressukat, mutta niihin ei kukaan normaali ihminen muuta. Kantsii ostaa koirankoppi ennemmin. No eihän se ole tyhmä, kuka pyytää vaan se, kuka maksaa.
- Anonyymi
Helsingissä talot eivät ole homeessa toisin kun täällä nurmeksessa 🤢
- Anonyymi
Jos on ennen 60-lukua rakennettu ja aina asuttu, ei homehdu vanhat talot. Tietenkin niitä pitää remontoida ja katto pitää olla kunnossa ja tietty tuo "pohja". Näitä pilattuja töllejä on ikävä kyllä joka puolella, kun perikunta, mitä ilmeisimmin, ole päässyt sopuun, mitä tehdä. Jos talot jätetään kylmilleen, on selvä, että muutaman vuoden päästä on puskutraktorille hommia.
Tuossa naapurissa on tai oikeammin voisi jo sanoa, komia talo hyvällä paikkaa. Joku sen olis ostanut, mutta.perikunta ei myy. Syytä en tiedä. No ei siitä enää taloa saa kun isolla rempalla, halvemmaksi tulee uusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821389Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661185Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2121180Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011171Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128881Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755