Myytävät omakotitalot

Anonyymi-ap

Minne väki häipyy Nurmeksesta, nytkin 35 omakotitaloa myytävänä, eikä hinnat päätä huimaa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

16

758

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan siksi kun nurmeksessa kiusataan niin paljon ihmisiä. Ihan hullua touhua! Itsekin muutin pois sen takia.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😋 ­N­y­­­m­­­f­o­m­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17865615w

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Me itse vaikutetaan siihen, miten halukkaasti tänne ihmisiä muuttaa.

• Anonyymi

Jospa ne johdon tekemisen mallit tarttuu tavan tallaajiin.

• Anonyymi

Ei ne mihinkään muuta, kuolevat pois vaan.

• Anonyymi

Mitäs sinä niitä myytäviä taloja kyttäilet?

• Anonyymi

Pitäähän sitä katsoa ketkä ovat eronneet ja keillä ei ole rahaa pitää perikunnan taloa suvussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäähän sitä katsoa ketkä ovat eronneet ja keillä ei ole rahaa pitää perikunnan taloa suvussa.

Edullisia taloja

• Anonyymi

Mikä on nurmeksen kallein myytävä talo?

• Anonyymi

Helsingissä on myytävänä 162 omakotitaloa! Minne väki häipyy Helsingistä?

• Anonyymi

Minnekköhän häipyis? Tässä jo monta vuotta sitten eräs, aito alkuperäinen stadin kundi sanoi, että lapset perheineen pelkää asua siellä, pelkäävät ennenkakkea omien lastensa puolesta. Miksiköhän?

• Anonyymi

Sieltä todella häipyy, kun asuminen on niin kallista, että kannattaisi muuttaa vaikka Nurmekseen, mutta kun täällä ei ole kuin suojatyöpaikkoja ja niitäkin vain korkeintaan yhdelle.

• Anonyymi

Helsingissä väkimäärään suhteutettuna on todella vähän myynnissä taloja ja samaan hintaan täältä saapi 3-4 taloa.

• Anonyymi

Joo, onhan se hillitöntä. Joku alle 20neliön kerrostalorotanloukku, ei edes parveketta, pyynnit 200k ylöspäin. Saahan niitä slummeista halvemmalla, mutta ne on valloittanut ressukat, mutta niihin ei kukaan normaali ihminen muuta. Kantsii ostaa koirankoppi ennemmin. No eihän se ole tyhmä, kuka pyytää vaan se, kuka maksaa.

• Anonyymi

Helsingissä talot eivät ole homeessa toisin kun täällä nurmeksessa 🤢

• Anonyymi

Jos on ennen 60-lukua rakennettu ja aina asuttu, ei homehdu vanhat talot. Tietenkin niitä pitää remontoida ja katto pitää olla kunnossa ja tietty tuo "pohja". Näitä pilattuja töllejä on ikävä kyllä joka puolella, kun perikunta, mitä ilmeisimmin, ole päässyt sopuun, mitä tehdä. Jos talot jätetään kylmilleen, on selvä, että muutaman vuoden päästä on puskutraktorille hommia.
        Tuossa naapurissa on tai oikeammin voisi jo sanoa, komia talo hyvällä paikkaa. Joku sen olis ostanut, mutta.perikunta ei myy. Syytä en tiedä. No ei siitä enää taloa saa kun isolla rempalla, halvemmaksi tulee uusi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1389
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1185
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      212
      1180
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      201
      1171
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      906
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      881
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe