Viranomaisvainoamiset Kokkolassa

Anonyymi-ap

On entistä todennäköisempää, että Kokkola poliisi seuraa tiettyjä ihmisiä heidän puhelimensa ja netin välityksellä. Lisäksi on entistä selvempää, että he jakavat nämät tiedot muille viranomaisille, jolloin toteutetaan ns. massa vainoaminen.

Eli jos haluat oikeudenmukaista kohtelua, niin varaudu siihen, että sinulla on varaa kustantaa oma asianajaja.
TERVETLOA KOKKOLAAN

17

694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän kyllä mitä tarkoitat,minua ja läheistäni on Kokkolan poliisin taholta uhkailtu ja tehty elämä lähes tulkoo mahdottomaksi ilman syytä,Myös tähän härdelliin on eräänä tekijä s e Kokkolan poliisin rikosten vastaanottaja/lupavastaavan tunnetun henkilön rikosten uhrien sättiminen "olet vähän tyhmä?" Sellainen ei mielestäni kuulu poliisin sanavarastoon mutta ehkä Kokkolandia on poikkeus noh munkkikahvit saatan heille tarjota joskus niille surkeille ja köyhille Kokkolan paskalakeille ööhhhh

    • Anonyymi

      Reijo ajoi Lohtajalla punaisella Golfilla ojaan ja poliisit auttoivat pois ojasta. Tästä tapauksesta olen ollut hiljaa ja se sattui 1996, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        OLe sinä pipipää hiljaa joka et tiedä mistään mitään


    • Anonyymi

      kyllä se tiedetään ne kuuntelee ja peilaa laittomasti.ja suojelevat kokkolaan huume väliportaan miehiä.koska ne on perkeleitä.tässä tumppu kylässä se homma toimii oikein hyvin.

    • Anonyymi

      Eiköhän poliisi tee parhaansa jaetulla määrärahalla. Toki seurataan jos aihetta on koska kuuluu asiaan. Katsoisin peiliin ennenkuin poliisia haukkuisin.

      • Anonyymi

        Poliisi tekee suomessa eniten rikoksia. On siis velka rahalla elättetävä pahin rikollinen.


    • Anonyymi

      Jos lupa on seurata niin tyhmähän se on joka julkisesti verkossa tai luurissa bisneksiään sopii. Vai mikä seuranta?

    • Anonyymi

      seuranta vaatii aina oikeuden luvan.laiton seuranta ei kelpaa todisteeksi.tällä pastalla vilisee aivopestyjä idiootteja jotka eivät tiedä laista mitään.

      • Anonyymi

        Kokkolan poliisilla on erikoisluvat tarkkailla ja leikkiä vakoiluleikkeja ennalta ilmoittamatta.Eräässä tapauksessa tuolla eräällä paikkakunna vuosien 1995-1997 välissä talvella heidän autonsa suistui ojaan koska heitä paljon parempi kuljettaja ajoi edellä no tämä heitä paljon parempi kuljettaja joutui niitä kokkolan poliiseja tulla auttamaan koska he itkivät kun eivät saneet autoaan vw golf kirkkaanpunainen ns siviilimalli pois ojasta,Aihe on arka vielä tänäkin päivänä Kokkolan poliiseille miksi he eivät sitä kykene myöntämään?


    • Anonyymi

      no maalais tollojahan ne vain on.ja piriä menee putkeen että persreikäkin vain tärisee kiksien vallassa.

    • Anonyymi

      Olen Kokkolan viisain mies ja poliisi raudoitti minut omalla pihallani nimettömän ilmiannon perusteella. Käteni väännettiin selän taakse ja olkapääni meni sijoiltaan, Konstaapeli Levijoki johti operaatiota ja tarvittiin kaksi poliisia laittamaan minut poliisiautoon. Aselupani peruttiin tapauksen johdosta ja metsästysaseeni takavarikoitiin sekä myytiin poliisihuutokaupassa. Vieläkään oikeuskansleri ei ole ottanut kantaa tapaukseeni vaikka aikaa on jo kulunut yli kymmenen vuotta ja nyt ei naurata.

    • Anonyymi

      Lukekaa nyt tämä viestini tarkkaan ja vaikka kahteen kertaan:
      Viime syksynä (tarkat tiedot arkistossani) perääni ampaisi poliisipartio kääntyessäni vasempaan. Ihmettelin kun "Maijan" valot alkoivat vilkkua, joten katsoin sopivan paikan pysähtyä (Pikiruukki)... Lyhyenläntä konstaappeli, nimilaatta haalarin alla saapui "torvi tötteröllä" kuin perseeseen ammuttu karhu ärjäisten: "Voimakas puhallus tähän". Kysyin. Ajoinko väärin. Miksi lähditte perääni, kun muitakin autoja oli kymmeniä. Rikoitte liikennesääntöä kääntymällä suoraan ajavien kaistalta keskellä vilkasta risteystä, vaikkei ollut hätätilanne, vai oliko..."
      Puhalsin nollat- tietysti (en aja humalassa saati huumeissa...)...
      Mutta. Tiedättekö mitä tuo konstaappeli sanoi: "Saatanan kyrpä". Yleensä toivotetaan hyvää matkaa. No, tapaus lienee mennyt poliisihallituksen tietoon. Joten uskon, että tuo virkatehtävää suorittanut poliisin kuvatus on erotettu, tai siirretty "sisätehtäviin". Kokkolan tai Pietarsaaren Poliisiaseman takanurkkaan häpeämään, hah hah haaa!!!...
      JK Ylläpito. Tätä ei poisteta. Kopioita on otettu ja lähetetty ympäri Suomen. Jos tämä poistuu, niin kantelu lähtee Eduskunnan oikeusasiamiehelle.
      Tiedoksi Suomen Poliisihallitus. Poliisiylijohtaja. Poliisipiirien päälliköt...

      • Anonyymi

        Reijo kirjoitti asiaa. Kivelä oli Asekoulussa poliisien räjähdekurssien suunnittelija, ja kouluttaja. Reijo kutsui myös yhden paikallispoliisin ylemmän päällystön kertausharjoituksiin, vaikka poliisi on vapautettu kertaamasta. Myös muutama Ahvenanmaan poliisi on halunnut osallistua Asekoulun räjähdekurssille, vaikka eivät ole armeijaa käyneet. Löytyyhän Ahvenanmaaltakin mm sodanaikaisia ammuksia ym siviiliräjähteitä, jotka on osattava tuhota. Kukas muu sen siellä tekisi kuin poliisi...


      • Anonyymi

        Kun on kerran ratin ajanut niin poliisiauton kamera havaitsee automaattisesti tällaisen tapauksen, joka on täysi syy puhalluttaa. Tuollakin kertaa taisi tulla se 0.2 kuten sankari itse on jo aiemmin kertonutkin. Voisi siis ihan suoraan arvioida ettei tuollaisella juopottelevalla vanhuksella soisi enää ajokorttia olevan.


    • Kyllä poliisit muistavat minut uhkailuistani konstaapeli Levijoen perhettä kohtaan ja naapuria uhkasin myös ampumisella mikä johti aseiden menetykseen. Nämä yhdessä ulkoisen habitukseni kanssa tekevät minusta poliisien kohteen liikenteessä. Tunnen olevani Kokkolan oma Runar Holmström ja Tauno Pasanen samassa henkilössä, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Kokkolan poliisilöe tarjoan ne munkkikahvit ihan omalla rahalla maksan ne.eli kokkolan poliisien ei tarvitse pienisä aivoisaan miettiä kuka ne maksaa ja tarjoaa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      28
      4005
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      70
      3212
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      97
      2700
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      41
      2637
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      153
      2035
    6. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      128
      1954
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      153
      1655
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      580
      1565
    9. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1550
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1284
    Aihe