Jota ikävöit mies?
Millaiset hiukset on naisella
93
3418
Vastaukset
- Anonyymi
Sivusta vinkki miehelle:
Brunetet ovat parempia vaimoja ja James Bond pitää bruneteista. Pitkät ja ruskeat.
- Anonyymi
Kauniit! Hyvälaatuiset ja näyttäisi että pesee ne pehmeällä vedellä. Kovalla vedellä pestyissä hiuksissa on karheutta, joka ei tunnu poskessa miellyttävältä. Paksuhkot, ei luista sormien välistä, vaan tukkii sormivälit kuin pehmeä samettikangas. Väri. joka saa ajattelemaan tyynyliinaa, aiheena lempeän kaunis kasviteema ja "hyvää yötä rakas toivotus". Sopii pidettäväksi monin eritavoin, auki ollessa tulee virallisempi tunne," katsoa saa muttei koskea", kiinni ollessa saa läheisemmän ajatuksen.
https://youtu.be/YIg3R6QJ5_s- Anonyymi
Eipähän sille asialle voi mitään jos hiukset ovat ohuet. Hiuksia voi tosin yrittää saada tuuheammaksi apteekin shampoolla. Ovatko miehet niin turhamaisia, että naisella täytyy olla pitkät hiukset? Vaikka osa miehistä on kaljupäisiä.
- Anonyymi
Kalju
- Anonyymi
Suorat pitkät vaaleat 😘
- Anonyymi
👩🏼🦳 😘
- Anonyymi
Brunette m->n
- Anonyymi
Ovatko sellaiset vähän korvan alapuolelle ulottuvat? Entä silmät? Minkälaiset kädet? Entä pituus, suunnilleen?
- Anonyymi
Ruskeat, ei kauhean pitkä kuitenkaan, vähän olkapäiden alapuolelle yltävät.
- Anonyymi
Punaruskeat on naisella hänellä.
- Anonyymi
Minkä pituiset hiukset ovat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä pituiset hiukset ovat?
Olkapäälle taittuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkapäälle taittuvat.
Miten usein näet naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten usein näet naista?
Jokapäivä ja jokaikinen yö hänen kuvastaan/kuvistaan jos ei muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokapäivä ja jokaikinen yö hänen kuvastaan/kuvistaan jos ei muuten.
Somekuva/-kuviako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somekuva/-kuviako?
Joo kyllä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä..
Äh, tää mun kysymys on jo kahteen kertaan poistettu, mutta siis naamakirjastako niitä kuvia kattelet? Ilmeisesti ei saa käyttää fb:stä virallista nimitystä tai jotain, nii kysytään sit toisin sanoin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äh, tää mun kysymys on jo kahteen kertaan poistettu, mutta siis naamakirjastako niitä kuvia kattelet? Ilmeisesti ei saa käyttää fb:stä virallista nimitystä tai jotain, nii kysytään sit toisin sanoin...
En katsele naamakirjan kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En katsele naamakirjan kautta.
Okei! Mulle kyllä täsmäis tuo hiusten väri ja pituus... Eikä mulla oo Faceakaan, eli sen takia kysyinkin tuota. 😅 Milläs kirjaimella naisen nimi alkaa? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei! Mulle kyllä täsmäis tuo hiusten väri ja pituus... Eikä mulla oo Faceakaan, eli sen takia kysyinkin tuota. 😅 Milläs kirjaimella naisen nimi alkaa? 😊
L kirjaimella. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
L kirjaimella. :)
Okei, ohi meni. Toivottavasti vielä tärppää sen oikean kanssa. 😊 T: se edellinen nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, ohi meni. Toivottavasti vielä tärppää sen oikean kanssa. 😊 T: se edellinen nainen
Tärpänny jo. ;)
- Anonyymi
Tooosi pitkät! Mä olen aina halunnut leikkiä niillä!
- Anonyymi
Missä kulkee se raja, kun naisella on tooosi pitkät hiukset?
- Anonyymi
Punertavan ruskeat ponnarilla.
- Anonyymi
Pinkithän ne taisi olla.
- Anonyymi
Tummat kivasti kiharat pitkät hiukset.
- Anonyymi
En tarkalleen ottaen tiedä mutta joka tapauksessa täysin huumaava olento.. Joka ei vaan saa mielestä
- Anonyymi
Oletko koskaan nähnyt häntä, josset tiedä...? :D
- Anonyymi
Eli koka-hampputukka. Rastat. Jamaica!
- Anonyymi
Blondiksi värjätyt hartiapituiset hiukset.
- Anonyymi
Silmät harmaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmät harmaat?
Ehkä vähän sinertävät. En nyt ihan harmaiksi ehkä sanoisi.
- Anonyymi
Hänen hiuksensa olivat täynnä valoa.
- Anonyymi
Loistavatko pimeässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loistavatko pimeässä?
Pimeässä loistavat/valaisevat hiukset ois kieltömättä hyvin kätevät... näkisi pimeässäkin. - sivusta
- Anonyymi
Vaaleahiukseset on mun mieleen ja naisella pitkät hiukset on se juttu.
- Anonyymi
"Millaiset hiukset on naisella"
No se on niin rikas että sen tukkakin on nahkaa. - Anonyymi
Se on kalju.
- Anonyymi
Tummat, ehkä kastanja ruskeat.. Hämärässä valossa näytti lähes mustilta, hartioille yltävät.. Eipä tarkemmin ehtinyt niitä katselemaan😔
- Anonyymi
Silmän väri hänellä? Sinulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmän väri hänellä? Sinulla?
Ehkä ruskeat on, mulla siniharmaat..
- Anonyymi
Luonnon kaunis. Se on parasta. Pitkät hiukset ja aidot. Värjääminen voi pilata hiukset.
- Anonyymi
Joo, se on totta. Itse en ole enää pitkään aikaan värjänny, joskus nuorempana tuli värjätyyä muutamia kertoja. Kaikista suurin virhe oli kyllä varmaan se, kun värjäsin hiukseni mustiksi! :D Ai että, siinä kesti iäisyys kun se lähti pois...
- Anonyymi
Mustat, lyhyehköt.
- Anonyymi
Hän on kalju.
Exällä oli kynitty pää.
Kasvatin itselleni hanuriin saakka ulottuvan kuontalon. Olin ennen pörö-Pentti. Edellisessä elämässä hiuksis ollenkaan. - Anonyymi
Kyynel silmäkulmassa luen täällä kirjoituksiasi ja mietin kuinka paljon heität aikaasi hukkaan täällä.
- Anonyymi
Mitäs jos sitten vaikka tekisit jotain sen eteen, että pääsisi täältä pois? Jos kerran tiedät, kuka täällä näitä kirjoittaa.
- Anonyymi
Kiitos samoin. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos sitten vaikka tekisit jotain sen eteen, että pääsisi täältä pois? Jos kerran tiedät, kuka täällä näitä kirjoittaa.
Pääsen kyllä täältä pois ja lähdinkin jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsen kyllä täältä pois ja lähdinkin jo.
En usko, et olisi muuten voinut kirjoittaa tuota viestiä, jos olisit lähtenyt jo sitä ennen. :)
- Anonyymi
Kenelle tuo meni?
- Anonyymi
Mustat eräällä kaunottarella.
- Anonyymi
Eräässäkin työpaikassa seurattiin työaikaa tilaston tarkkuudella ja olenkin oppinut käyttämään sitä tehokkaasti. Kauniit muistot niistä ajoista.
- Anonyymi
Vaaleat,puolipitkät,aika paksut.
- Anonyymi
Vai hiuksia ikävöidään...
- Anonyymi
Ei vaan naista. Hiukset ovat vaan tuntomerkki. -sivusta.
- Anonyymi
en tiedä on niin kauan kun on nähty. vuosia on kulunut. vaaleat oli silloin joskus, polkka hiukset.
- Anonyymi
Kuinka pitkä aika viime tapaamisesta on?
- Anonyymi
Kauniit, kuin useilla naisilla. Käsien liike hiuksia kohentaessa, saa vieläkin sydämeen ylimääräisen sykkeen.
- Anonyymi
pitkät jouluna punaiset ja muuten brune
- Anonyymi
Ei minkäänlaista tukkaa ole enään kun Kari on mustasukkaisuuksissaan repinyt kaiken tukan sekä ylä- että alapäästä.
- Anonyymi
NO NE OVAT SELLAISET PÖRRÖISET MUSTAT, TOTTAKAI. SELLAISET PERSERUUSU RYPPYNEN TUHANNEN KIHARAKARVAINEN.
- Anonyymi
En tiedä millaiset nykyään kun näkemisestä on melkein vuosi. Vaaleat ne silloin oli.
- Anonyymi
Miten kestät
Itkettää kun söpöä miestä näkee liian vähän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kestät
Itkettää kun söpöä miestä näkee liian vähän.Et sinä ole hän. Eihän hänen tarvitsisi perääni itkeä.
- Anonyymi
Lämpimästi onnea teille kaikille😊
- Anonyymi
Pälvikalju, sivut kiharat jotka värjättu vihreällä, pinkillä ja violetilla.
- Anonyymi
Kalju like Sidney O'Connor
- Anonyymi
Niin siksi kysyn kun on hiukan epävarmaa tämä nykyinen nk.ihastus. jos olisi vielä joku muukin niin voisin vaihtaa. Ap.
- Anonyymi
Millä tavoin epävarmaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavoin epävarmaa?
Miten sä jaksat kysellä tuolta spämmimieheltä päivät pitkät. Mitä yrität selvittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sä jaksat kysellä tuolta spämmimieheltä päivät pitkät. Mitä yrität selvittää?
Voi olla, että on nainenkin hän.
- Anonyymi
Itse leikattu tukka
- Anonyymi
vaalea pitkät ja kiharaiset
- Anonyymi
Sateenkaari-punkkaritukka.
Joillekin laittanu kattilan päähän ja ajanu pörryyttimellä. Hyvä tulloo! - Anonyymi
Harvat ja hilseilevät hiukset ovat seksikkäät.Samoin sieni-infektio päänahassa on jotain alkukantaista, joka herättää luolamies vaistot.Pesemättömät ja harjaamattomat ehdottomasti.Monelta naiselta olen yhteisestä sopimuksesta repinyt tupoittain hiuksia päästä,seksin aikana,ja kumpikin nauttinut.Samoin olen kytkenyt lämminvesivaraaja pois päältä, eikä naisen tekniikan ymmärrys riitä sitä korjaamaan, joten hiukset olleet pesemättä parhaimmillaan kaksi viikkoa.Se on luonnollista ja oikeaa elämää,eikä markkinavoimien ohjaamaa kulutustaloutta,jossa naisen pitäisi värjäyttää ja leikkauttaa kalliilla kampaajalla hiukset ja käyttää kalliita hiusten hoito tuotteita.Kunnon Neandertalin meininki päälle,kaikkein seksikkäin ja paras vaihtoehto.
- Anonyymi
Harvat, ohuet ja kaljuuntuvat.
- Anonyymi
Kaippa ne on lyhyet ja blondatut?
- Anonyymi
Olkapäille ne on. Juuri leikattu.
- Anonyymi
sitten et ole hän?
- Anonyymi
Tuollaiset...
https://m.youtube.com/watch?v=qO3b-MyyTZg&pp=ygUXZmFiaWFuIGplIHQnYWltZSBseXJpY3M=- Anonyymi
Aikalailla tuommoiset hiukset on kyllä itsellä. Jakaus ei tosin ole ihan noin. Paljon muuta samaa hänessä ja minussa ei kyllä sitten olekaan. :D Tunteellinen tulkinta laulusta kyllä myös, jäin kuuntelemaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikalailla tuommoiset hiukset on kyllä itsellä. Jakaus ei tosin ole ihan noin. Paljon muuta samaa hänessä ja minussa ei kyllä sitten olekaan. :D Tunteellinen tulkinta laulusta kyllä myös, jäin kuuntelemaan...
🙂🙂🙂
- Anonyymi
Puolipitkät ja nätisti kammatut, eikä värjätyt tietääkseni
koiran muotoiset
- Anonyymi
Myös vaan rassataan mopoa joka aamu ja ilta ja tajutaan sen jälkeen että muuta ei ollakkaan saatu koko päivänä aikaan 🤣🤣😂😂😂
- Anonyymi
Keskeltä kaljut, ympäriltä sateenkaaren väriset ja lyhyet! Heti nousee kyrpä pystyyn kun ajattelenkin niitä nuuskanhajuisia kikkaroita!
- Anonyymi
Ja jatkona tuohon omaan mieltymykseen; harvoista,hilseilevistä ja sieni-infektion päänahan kaunistamiseksi, kiihottamiseksi.Parturia/ kampaajaa ei tarvita,vaan yhteisestä sopimuksesta hiukset lyhennetään seksin aikana repimällä.Tämä on sitä, mistä moni nainen haaveilee, vaikkei tohdi/viitsi partnerille ehdottaa.Kun naisen hiukset ovat mahdollisimman huonokuntoiset nykymittapuun mukaan, se herättää minussa fantasian 1800-luvun irtolais prostituoidusta, ja tämä tuo ihmeesti piristystä seksielämään.Samoin jo edellä mainitsemani Neandertalin miehen meininki,jolloin nainen raahattiin hiuksista luolaan, nykyään makuuhuoneeseen tai kellariin, yhteisestä sopimuksesta tietysti.Kieltämättä monen naisen ulkoinen habitus on hieman leikeissä kärsinyt, mutta sen verran minulla on rahaa, että olen hommannut luonnonhiuksista olevan peruukin, joka ei todellakaan ole mikään halpa.
- Anonyymi
Hän käyttää keskiaikaista granny look -peruukkia.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra vaatii koko itärajaa kiinni, vihervasemmisto haukkoo henkeään
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010018060.html Upeaa, isänmaallista toimintaa Riikka Purralta. 70 vuotta vanhat ja4332822Koska olet viimeksi nähnyt
ihastuksesi? Siis ihan ollut samassa paikassa, ei mitään vilaukselta nopeasti ☺️ Ja kerro myös oletko mies vai nainen?1141996Suomen varapääministeri Riikka Purra ei tajua olevansa Venäjän hyödyllinen idiootti.
Vai tajuaako? Purran blogiteksti, jossa haukutaan niin "ääliöliberaalit" kuin "trollaava lehdistö" on juuri sellaista k5171809Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1501582Ilmalämpöpumpun virrankulutus vrk:ssa,
-pakkasta n.12 astetta -sisäyksikkö säädetty 22 asteeseen (ilp) -omakotitalo öljylämmityksellä ,patterit termostaatilla721518Pinja Sanaksenaho rehellisenä Selviytyjät viidakko-oloista: "Pieni shokki, että herranjumala ei..."
Ohhoh! Tubettaja Pinja Sanaksenaho joutui lähtemään Selviytyjät Suomi -kisasta, kun hänet äänestettiin ulos heimoneuvost111418- 581275
Tankkausasema
Haapajärveltä epäillysti 23.-24.11. välisenä yönä varastettu tankkausasema on löytynyt ja palautettu omistajalleen. Asia12992- 41964
- 59866