Millaiset hiukset on naisella

Anonyymi-ap

Jota ikävöit mies?

93

3509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sivusta vinkki miehelle:
      Brunetet ovat parempia vaimoja ja James Bond pitää bruneteista.

    • Pitkät ja ruskeat.

    • Anonyymi

      Kauniit! Hyvälaatuiset ja näyttäisi että pesee ne pehmeällä vedellä. Kovalla vedellä pestyissä hiuksissa on karheutta, joka ei tunnu poskessa miellyttävältä. Paksuhkot, ei luista sormien välistä, vaan tukkii sormivälit kuin pehmeä samettikangas. Väri. joka saa ajattelemaan tyynyliinaa, aiheena lempeän kaunis kasviteema ja "hyvää yötä rakas toivotus". Sopii pidettäväksi monin eritavoin, auki ollessa tulee virallisempi tunne," katsoa saa muttei koskea", kiinni ollessa saa läheisemmän ajatuksen.
      https://youtu.be/YIg3R6QJ5_s

      • Anonyymi

        Eipähän sille asialle voi mitään jos hiukset ovat ohuet. Hiuksia voi tosin yrittää saada tuuheammaksi apteekin shampoolla. Ovatko miehet niin turhamaisia, että naisella täytyy olla pitkät hiukset? Vaikka osa miehistä on kaljupäisiä.


    • Anonyymi

      Kalju

    • Anonyymi

      Suorat pitkät vaaleat 😘

      • Anonyymi

        👩🏼‍🦳 😘


    • Anonyymi

      Brunette m->n

      • Anonyymi

        Ovatko sellaiset vähän korvan alapuolelle ulottuvat? Entä silmät? Minkälaiset kädet? Entä pituus, suunnilleen?


    • Anonyymi

      Ruskeat, ei kauhean pitkä kuitenkaan, vähän olkapäiden alapuolelle yltävät.

    • Anonyymi

      Punaruskeat on naisella hänellä.

      • Anonyymi

        Minkä pituiset hiukset ovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä pituiset hiukset ovat?

        Olkapäälle taittuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkapäälle taittuvat.

        Miten usein näet naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten usein näet naista?

        Jokapäivä ja jokaikinen yö hänen kuvastaan/kuvistaan jos ei muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokapäivä ja jokaikinen yö hänen kuvastaan/kuvistaan jos ei muuten.

        Somekuva/-kuviako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Somekuva/-kuviako?

        Joo kyllä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä..

        Äh, tää mun kysymys on jo kahteen kertaan poistettu, mutta siis naamakirjastako niitä kuvia kattelet? Ilmeisesti ei saa käyttää fb:stä virallista nimitystä tai jotain, nii kysytään sit toisin sanoin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äh, tää mun kysymys on jo kahteen kertaan poistettu, mutta siis naamakirjastako niitä kuvia kattelet? Ilmeisesti ei saa käyttää fb:stä virallista nimitystä tai jotain, nii kysytään sit toisin sanoin...

        En katsele naamakirjan kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katsele naamakirjan kautta.

        Okei! Mulle kyllä täsmäis tuo hiusten väri ja pituus... Eikä mulla oo Faceakaan, eli sen takia kysyinkin tuota. 😅 Milläs kirjaimella naisen nimi alkaa? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei! Mulle kyllä täsmäis tuo hiusten väri ja pituus... Eikä mulla oo Faceakaan, eli sen takia kysyinkin tuota. 😅 Milläs kirjaimella naisen nimi alkaa? 😊

        L kirjaimella. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        L kirjaimella. :)

        Okei, ohi meni. Toivottavasti vielä tärppää sen oikean kanssa. 😊 T: se edellinen nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, ohi meni. Toivottavasti vielä tärppää sen oikean kanssa. 😊 T: se edellinen nainen

        Tärpänny jo. ;)


    • Anonyymi

      Tooosi pitkät! Mä olen aina halunnut leikkiä niillä!

      • Anonyymi

        Missä kulkee se raja, kun naisella on tooosi pitkät hiukset?


    • Anonyymi

      Punertavan ruskeat ponnarilla.

    • Anonyymi

      Pinkithän ne taisi olla.

    • Anonyymi

      Tummat kivasti kiharat pitkät hiukset.

    • Anonyymi

      En tarkalleen ottaen tiedä mutta joka tapauksessa täysin huumaava olento.. Joka ei vaan saa mielestä

      • Anonyymi

        Oletko koskaan nähnyt häntä, josset tiedä...? :D


      • Anonyymi

        Eli koka-hampputukka. Rastat. Jamaica!


    • Anonyymi

      Blondiksi värjätyt hartiapituiset hiukset.

      • Anonyymi

        Silmät harmaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmät harmaat?

        Ehkä vähän sinertävät. En nyt ihan harmaiksi ehkä sanoisi.


    • Anonyymi

      Hänen hiuksensa olivat täynnä valoa.

      • Anonyymi

        Loistavatko pimeässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loistavatko pimeässä?

        Pimeässä loistavat/valaisevat hiukset ois kieltömättä hyvin kätevät... näkisi pimeässäkin. - sivusta


    • Anonyymi

      Vaaleahiukseset on mun mieleen ja naisella pitkät hiukset on se juttu.

    • Anonyymi

      "Millaiset hiukset on naisella"

      No se on niin rikas että sen tukkakin on nahkaa.

    • Anonyymi

      Se on kalju.

    • Anonyymi

      Tummat, ehkä kastanja ruskeat.. Hämärässä valossa näytti lähes mustilta, hartioille yltävät.. Eipä tarkemmin ehtinyt niitä katselemaan😔

      • Anonyymi

        Silmän väri hänellä? Sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmän väri hänellä? Sinulla?

        Ehkä ruskeat on, mulla siniharmaat..


    • Anonyymi

      Luonnon kaunis. Se on parasta. Pitkät hiukset ja aidot. Värjääminen voi pilata hiukset.

      • Anonyymi

        Joo, se on totta. Itse en ole enää pitkään aikaan värjänny, joskus nuorempana tuli värjätyyä muutamia kertoja. Kaikista suurin virhe oli kyllä varmaan se, kun värjäsin hiukseni mustiksi! :D Ai että, siinä kesti iäisyys kun se lähti pois...


    • Anonyymi

      Mustat, lyhyehköt.

    • Anonyymi

      Hän on kalju.

      Exällä oli kynitty pää.

      Kasvatin itselleni hanuriin saakka ulottuvan kuontalon. Olin ennen pörö-Pentti. Edellisessä elämässä hiuksis ollenkaan.

    • Anonyymi

      Kyynel silmäkulmassa luen täällä kirjoituksiasi ja mietin kuinka paljon heität aikaasi hukkaan täällä.

      • Anonyymi

        Mitäs jos sitten vaikka tekisit jotain sen eteen, että pääsisi täältä pois? Jos kerran tiedät, kuka täällä näitä kirjoittaa.


      • Anonyymi

        Kiitos samoin. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos sitten vaikka tekisit jotain sen eteen, että pääsisi täältä pois? Jos kerran tiedät, kuka täällä näitä kirjoittaa.

        Pääsen kyllä täältä pois ja lähdinkin jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsen kyllä täältä pois ja lähdinkin jo.

        En usko, et olisi muuten voinut kirjoittaa tuota viestiä, jos olisit lähtenyt jo sitä ennen. :)


      • Anonyymi

        Kenelle tuo meni?


    • Anonyymi

      Mustat eräällä kaunottarella.

    • Anonyymi

      Eräässäkin työpaikassa seurattiin työaikaa tilaston tarkkuudella ja olenkin oppinut käyttämään sitä tehokkaasti. Kauniit muistot niistä ajoista.

    • Anonyymi

      Vaaleat,puolipitkät,aika paksut.

    • Anonyymi

      Vai hiuksia ikävöidään...

      • Anonyymi

        Ei vaan naista. Hiukset ovat vaan tuntomerkki. -sivusta.


    • Anonyymi

      en tiedä on niin kauan kun on nähty. vuosia on kulunut. vaaleat oli silloin joskus, polkka hiukset.

      • Anonyymi

        Kuinka pitkä aika viime tapaamisesta on?


    • Anonyymi

      Kauniit, kuin useilla naisilla. Käsien liike hiuksia kohentaessa, saa vieläkin sydämeen ylimääräisen sykkeen.

    • Anonyymi

      pitkät jouluna punaiset ja muuten brune

    • Anonyymi

      Ei minkäänlaista tukkaa ole enään kun Kari on mustasukkaisuuksissaan repinyt kaiken tukan sekä ylä- että alapäästä.

    • Anonyymi

      NO NE OVAT SELLAISET PÖRRÖISET MUSTAT, TOTTAKAI. SELLAISET PERSERUUSU RYPPYNEN TUHANNEN KIHARAKARVAINEN.

    • Anonyymi

      En tiedä millaiset nykyään kun näkemisestä on melkein vuosi. Vaaleat ne silloin oli.

      • Anonyymi

        Miten kestät
        Itkettää kun söpöä miestä näkee liian vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kestät
        Itkettää kun söpöä miestä näkee liian vähän.

        Et sinä ole hän. Eihän hänen tarvitsisi perääni itkeä.


    • Anonyymi

      Lämpimästi onnea teille kaikille😊

    • Anonyymi

      Pälvikalju, sivut kiharat jotka värjättu vihreällä, pinkillä ja violetilla.

    • Anonyymi

      Kalju like Sidney O'Connor

    • Anonyymi

      Niin siksi kysyn kun on hiukan epävarmaa tämä nykyinen nk.ihastus. jos olisi vielä joku muukin niin voisin vaihtaa. Ap.

      • Anonyymi

        Millä tavoin epävarmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavoin epävarmaa?

        Miten sä jaksat kysellä tuolta spämmimieheltä päivät pitkät. Mitä yrität selvittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä jaksat kysellä tuolta spämmimieheltä päivät pitkät. Mitä yrität selvittää?

        Voi olla, että on nainenkin hän.


    • Anonyymi

      Itse leikattu tukka

    • Anonyymi

      vaalea pitkät ja kiharaiset

    • Anonyymi

      Sateenkaari-punkkaritukka.

      Joillekin laittanu kattilan päähän ja ajanu pörryyttimellä. Hyvä tulloo!

    • Anonyymi

      Harvat ja hilseilevät hiukset ovat seksikkäät.Samoin sieni-infektio päänahassa on jotain alkukantaista, joka herättää luolamies vaistot.Pesemättömät ja harjaamattomat ehdottomasti.Monelta naiselta olen yhteisestä sopimuksesta repinyt tupoittain hiuksia päästä,seksin aikana,ja kumpikin nauttinut.Samoin olen kytkenyt lämminvesivaraaja pois päältä, eikä naisen tekniikan ymmärrys riitä sitä korjaamaan, joten hiukset olleet pesemättä parhaimmillaan kaksi viikkoa.Se on luonnollista ja oikeaa elämää,eikä markkinavoimien ohjaamaa kulutustaloutta,jossa naisen pitäisi värjäyttää ja leikkauttaa kalliilla kampaajalla hiukset ja käyttää kalliita hiusten hoito tuotteita.Kunnon Neandertalin meininki päälle,kaikkein seksikkäin ja paras vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Harvat, ohuet ja kaljuuntuvat.

    • Anonyymi

      Kaippa ne on lyhyet ja blondatut?

      • Anonyymi

        Olkapäille ne on. Juuri leikattu.


    • Anonyymi

      sitten et ole hän?

      • Anonyymi

        Aikalailla tuommoiset hiukset on kyllä itsellä. Jakaus ei tosin ole ihan noin. Paljon muuta samaa hänessä ja minussa ei kyllä sitten olekaan. :D Tunteellinen tulkinta laulusta kyllä myös, jäin kuuntelemaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikalailla tuommoiset hiukset on kyllä itsellä. Jakaus ei tosin ole ihan noin. Paljon muuta samaa hänessä ja minussa ei kyllä sitten olekaan. :D Tunteellinen tulkinta laulusta kyllä myös, jäin kuuntelemaan...

        🙂🙂🙂


    • Anonyymi

      Puolipitkät ja nätisti kammatut, eikä värjätyt tietääkseni

    • koiran muotoiset

    • Anonyymi

      Myös vaan rassataan mopoa joka aamu ja ilta ja tajutaan sen jälkeen että muuta ei ollakkaan saatu koko päivänä aikaan 🤣🤣😂😂😂

    • Anonyymi

      Keskeltä kaljut, ympäriltä sateenkaaren väriset ja lyhyet! Heti nousee kyrpä pystyyn kun ajattelenkin niitä nuuskanhajuisia kikkaroita!

    • Anonyymi

      Ja jatkona tuohon omaan mieltymykseen; harvoista,hilseilevistä ja sieni-infektion päänahan kaunistamiseksi, kiihottamiseksi.Parturia/ kampaajaa ei tarvita,vaan yhteisestä sopimuksesta hiukset lyhennetään seksin aikana repimällä.Tämä on sitä, mistä moni nainen haaveilee, vaikkei tohdi/viitsi partnerille ehdottaa.Kun naisen hiukset ovat mahdollisimman huonokuntoiset nykymittapuun mukaan, se herättää minussa fantasian 1800-luvun irtolais prostituoidusta, ja tämä tuo ihmeesti piristystä seksielämään.Samoin jo edellä mainitsemani Neandertalin miehen meininki,jolloin nainen raahattiin hiuksista luolaan, nykyään makuuhuoneeseen tai kellariin, yhteisestä sopimuksesta tietysti.Kieltämättä monen naisen ulkoinen habitus on hieman leikeissä kärsinyt, mutta sen verran minulla on rahaa, että olen hommannut luonnonhiuksista olevan peruukin, joka ei todellakaan ole mikään halpa.

    • Anonyymi

      Hän käyttää keskiaikaista granny look -peruukkia.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe