Onnea monipuolinen ja rohkea Maria Lund Tähdet, tähdet -voitosta! Tähti on todellakin syttynyt!
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/tahdet-tahdet-voittaja-maria-lund-rehellisena-taiteilijan-perhe-elamasta-on-sietanyt-mua?s24
Tähdet, tähdet -voittaja Maria Lund rehellisenä taiteilijan perhe-elämästä: "On sietänyt mua..."

12
1776
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Maria on ollut TÄHTI jo vuosia!!!
- Anonyymi
Onko tämä Maria Tamara Lundin tytär?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä Maria Tamara Lundin tytär?
Kyllä on.
- Anonyymi
Hyvä oli Maria. Mutta Konsta oli parempi.
- Anonyymi
Konsta oli parempi eilen, mutta kokonaisuutta katsoen Maria oli mielestäni parempi.
- Anonyymi
Konstan olisi pitänyt voittaa kuitenkin. Olihan Mariakin erittäin loistava, mutta….
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Hyvä Maria, olet upee tyyppi kaikkiaan esiintyjänä. Onnea jatkossakin.
T. Fanisi Kalliosta - Anonyymi
Saiko Maria Lund paljonkin "rahuskii" tästä diilistä.
- Anonyymi
30k
- Anonyymi
Tottahan ohjelmasta jotain kilpailijoille maksetaan, mutta eihän nuo tv-ohjelmissa esiintyvien palkat ole julkisia.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3282697Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.281931Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1381751Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano581468Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko161989- 68979
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69929- 69919
- 55840
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14819