Onnea monipuolinen ja rohkea Maria Lund Tähdet, tähdet -voitosta! Tähti on todellakin syttynyt!
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/tahdet-tahdet-voittaja-maria-lund-rehellisena-taiteilijan-perhe-elamasta-on-sietanyt-mua?s24
Tähdet, tähdet -voittaja Maria Lund rehellisenä taiteilijan perhe-elämästä: "On sietänyt mua..."

12
1780
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Maria on ollut TÄHTI jo vuosia!!!
- Anonyymi
Onko tämä Maria Tamara Lundin tytär?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä Maria Tamara Lundin tytär?
Kyllä on.
- Anonyymi
Hyvä oli Maria. Mutta Konsta oli parempi.
- Anonyymi
Konsta oli parempi eilen, mutta kokonaisuutta katsoen Maria oli mielestäni parempi.
- Anonyymi
Konstan olisi pitänyt voittaa kuitenkin. Olihan Mariakin erittäin loistava, mutta….
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Hyvä Maria, olet upee tyyppi kaikkiaan esiintyjänä. Onnea jatkossakin.
T. Fanisi Kalliosta - Anonyymi
Saiko Maria Lund paljonkin "rahuskii" tästä diilistä.
- Anonyymi
30k
- Anonyymi
Tottahan ohjelmasta jotain kilpailijoille maksetaan, mutta eihän nuo tv-ohjelmissa esiintyvien palkat ole julkisia.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223522
Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me
On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle1041704- 1041328
- 661064
Manipuloitu Raamattu
Manipuloitu Raamattu https://www.youtube.com/watch?v=XOZ4C8qWWrQ Tässä leikkaamattomassa videossa Mauro Biglino käsitte3171002Jos sattumalta
kohdataan ja näet että minäkin näen sut niin a. lähdetkö pois b. sanot hei tai muuta c. katsot hiljaa ja odotat mitä71941Kertokaapa miehet
Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla l143935Lähtee järki sun kanssa mies
Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.60912Martina instassa kehuu omia nuorekkaita kasvojaan..
Kyllä on sitten nuorekas,not! Täynnä täytaineita tämä nainen ja näyttää joka päivä enemmän samalta kun joku naisista B151856- 67842