SPURGUT EI HAKENU

Anonyymi-ap

Me kaksi tyttöä (16,15) mentiin tänään kysymään spurguilta jos hakisivat alkosta, mutta vaikeilivat ja sanoivat että olette niin nuoria naisia ettei kehtaa, ei pahalla. Olemme huomanneet että miespuolisille se on helpompaa joka on mielestämme epäreilua. Tiedämme kyllä ettei meidän alaikäisten kannattaisi pyytää ja juoda, mutta se ei nyt ollut meidän pointti.

#epätasaarvo

12

879

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alaikäisten ei kannattaisi pyytää, joo.
      Mutta täysi-ikäisiltä on kielletty se alaikäisille ostaminen, sen takia monet eivät käy ostamassa.
      Oli spurgu, tai ei, niin on tehnyt ihan viisaasti ja noudattanut lakia.
      Ja jos siitä ostamisesta vielä kiinnikin jää, tulee roimat sakotkin sille hakijalle.

• Anonyymi

Millähän perusteella se muka olisi helpompaa alaikäisille pojille saada alkoholinhakijoita? Tyttönä voi vaikka tarjota seksiä tosin linnaanhan siitä joutuu jos joku aikuinen ihminen on niin pöhkö että noin nuoriin tyttöihin sekaantuu. Voi olla myös vaarallista tytöille.

• Anonyymi

Oikein ovat arvioineet että ei kannata hakea. Halveksitte ihmisiä jotka juo paljon.
      Kun olin nuori niin minulle haki helpommin sellaiset joiden kanssa olin jutellut.
      Syntyy molemminpuoleinen luottamus.
      Jos poliisi kuulustelee että kuka juomat on ostanut niin tytöt helpommin kertovat ostajasta koska tytöt ei vaikene suojellaakseen ostajaa.
      Pojat tuntee enemmän sympatiaa alkoholin ostajaa kohtaan eivätkä paljasta niin herkästi sitä että kuka juomat on ostanut.

• Anonyymi

Kauan sitten, kun olin alaikäinen, niin kyllä sen hakijan aina jostain löysi.
      Näin jälkeenpäin ajatellen, olisi nekin lotraamiset hyvinkin saaneet jäädä välistä.
      Alkoholistiksi tuli ajauduttua aika nopeasti, ja elämä olikin sitten monet vuodet mitä oli, ei ainakaan kehuttavaa.
      Uudestaan en lähtisi tekemään samoja virheitä.
      Ja ihan turhaahan se olisi sanoa " jos olisin tiennyt..".

• Anonyymi

Minultakin ovat nämä nuoret tytöt jo riippuvaisiksi tulleet kinusivat pissit housuissa ostamaan kaupasta, kun kassalla eivät menneet läpi.
      Tytöllä oli tuskan hiki, joten se riippuvaisuus oli mennyt jo pitkälle.
      Annoin neidille sellaisen esitelmän, että hän häpesi ja halutkin menivät rassulta hetkeksi. Mitä vanhemmat voivat, kun kakarat kerääntyvät jonkun luo, jonka isällä on pullovalikoima vapaasti käytössä. Lisätään vettä pulloihin, ettei poisto näy. tiedä miten kauan se onnistuu. Oletan kakarien jääneen aikanaan kiinni kolttosesta.
      Kun vanhemmat aikanaan oivaltavat, se on mennyt jo pitkälle.
      Itsenäistyminen alkanut ja olen kuullut niiden oppineiden vanhempien kakaroiden huutavan vanhemmilleen uhkauksia auton poltosta ja muusta väkivallasta, kunnes saivat tahtonsa läpi.
      Että sellaista on se lasten kasvatus akateemisesti valveutuneissa perheissä. Lopetin pelosta heidän kanssaan seurustelut.
      Perheen tuttavat olivat myös osa sikseen. Kun on asema yhteiskunnassa, niin lyödään hotellihuone mäsäksi ja huone maksamatta ja siirrytään kolleegan luo jatkamaan lääkkeillä ja irstailuilla. Tuntui varmasti lääkärin egoa kohottavalta päivällä rakastella ystävättärensä kanssa kotiavun perässä kulkien ja edessä irstaillen. Kun virkavalta soitteli perään ja vaati tilille, oltiin niin viattomia ja pistettiin kaikki tottuneesti liian juomisen tiliin.
      Hyi olkoon, mitä porukkaa, joilta joutuu silloin tällöin apua hakemaan! Pokkaile heille sitten höveliäästi hattu kädessä!

• Anonyymi

No mennään hakkaamaan joku lääkäri, kiristetään siltä omaisuus ja pakotetaan määräämään kaikkia huumaavia lääkkeitä, häh?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mennään hakkaamaan joku lääkäri, kiristetään siltä omaisuus ja pakotetaan määräämään kaikkia huumaavia lääkkeitä, häh?

Mitä, mitä...
        Onko itsensä huumaaminen niin tärkeää, että melkein kävisi keinot kuin keinot?
        Kertokaapa miksi täytyy saada olotila huumatuksi, onko kaikki niin ahdistavaa?
        Kokemuksesta voin kertoa, kun nuorena aloittaa niin loppuelämä onkin sitten....
        enpä taida kertoa, ettei mene liian rankaksi.
        Mutta kaikkea muuta kuin helppoa elämää siitä seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä, mitä...
        Onko itsensä huumaaminen niin tärkeää, että melkein kävisi keinot kuin keinot?
        Kertokaapa miksi täytyy saada olotila huumatuksi, onko kaikki niin ahdistavaa?
        Kokemuksesta voin kertoa, kun nuorena aloittaa niin loppuelämä onkin sitten....
        enpä taida kertoa, ettei mene liian rankaksi.
        Mutta kaikkea muuta kuin helppoa elämää siitä seuraa.

Joo, on tämä elämä niin sietämätöntä. En taida itsekkään kertoa elämäntarinaani. Menisi liian rankaksi sekin.

• Anonyymi

Juu, varokaa vaan te alaikäiset alkoholinkokeilijat kohta olette itsekkin samanlaisia spurguja. Itsekkin jättäisin nuo nuoruudessa alaikäisenä tehdyt alkoholikokeilut väliin jos voisin mennä ajassa taaksepäin. Vaan en voi. Oma isä kuoli viinaan ja itselläkin on ongelmia alkoholin kanssa. Nyt jo alkanut terveys reistailla, pelkään maksakirroosia vaikka olen vasta vähän yli kolmekymppinen.

• Anonyymi

Minä voin hakea! Palkkana suikkarit 💋💋👅👅

• Anonyymi00011

Itse olen useammalle naiselle hakenut juomat kaupasta kun ei ole saanut ostettua kun on ollut pissat housussa tai jo sen verran että ei ole myyty, olen myös avannut muutamalle pullot että on saanut ne juotua tätä voisi jatkaa vaikka kuinka .

• Anonyymi00012

Itse tuossa hain pyynnöstä eräälle naiselle lisää juotavaa kaupasta kun ei enään saanut kun oli oikein kunnolla pöksyt märät .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      72
      1148
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1084
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      963
    4. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      67
      943
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      126
      890
    6. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      22
      877
    7. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      129
      828
    8. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      58
      795
    9. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      27
      761
    10. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      6
      728
    11. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      686
    12. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      46
      681
    13. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      642
    14. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      132
      642
    15. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      627
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      48
      620
    17. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      48
      604
    18. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      80
      602
    19. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      600
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      12
      599
    Aihe