Viileistä väleistä kohti kiihkeitä välejä

Anonyymi-ap

Sinä yli 30 v nainen. Näe minua tällä viikolla,järjestät siten että näet , joko siten , että olet minihameessa ja tiukassa topissa tai leggingseissä ja tiukassa topissa.
Toki mikään ei ole pakko. Valitset itse ja itse valitsen toki tämän aloitukseni perusteella.
Tässä täytyy oikeasti tietää minut ja olla oikeasti kiinnostunut minusta

31

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloituksen asia on irl.
      Ei mitään muuta. Hyvää kesää. Tämän aloitukseni irl asioiden perusteella mietin keneen panostan ja keneen en. Ja välit on viileät toki ellei muunlaista naine halua.
      En ole Timo.

• Anonyymi

Ja välit on perusolemukseltaan viileät.
        Ei meillä käyntiä jos sellaista on joskus ollut. Ja en juttele ikinä mitään oma elämäni asioita. En katso silmiin.yms.Fiksusti toki kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja välit on perusolemukseltaan viileät.
        Ei meillä käyntiä jos sellaista on joskus ollut. Ja en juttele ikinä mitään oma elämäni asioita. En katso silmiin.yms.Fiksusti toki kaikki.

Ei muuta.Hyvää kesää ja tässä vielä pieni mahdollisuus jos kiinnostaa. Ellei sitten ei ja toimin kuten nainenkin toimii. Eli viileät välit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta.Hyvää kesää ja tässä vielä pieni mahdollisuus jos kiinnostaa. Ellei sitten ei ja toimin kuten nainenkin toimii. Eli viileät välit.

Joo

• Anonyymi

Jep

• Miltä kuulostaa jääpala iholla?🧊 toisaalta voi juoda myös jotain kuumaa ja tehdä kivoja juttuja iholla…

Kuinka kiihkeää? Mikä on sinun kiihkeysaste?☺️ Toivottavasti löydät sen kiihkeän henkilön😉

• Anonyymi

Moi.Kuullostaa.No täytyy miettiä miten sinulle vastaan tässä kun olen täällä oppinut että onko kaikki aina sitä mitä sanoo olevansa. Ei siis pahalla sinulle tämä.
        Tunnut käyvän vähän kuumana minuun 😆.Tai tuskin.

• Anonyymi kirjoitti:

Moi.Kuullostaa.No täytyy miettiä miten sinulle vastaan tässä kun olen täällä oppinut että onko kaikki aina sitä mitä sanoo olevansa. Ei siis pahalla sinulle tämä.
        Tunnut käyvän vähän kuumana minuun 😆.Tai tuskin.

Kunhan kulutan aikaa. Tähän ketjuun voi nyt kirjoittaa kaikkea ”tuhmaa”.. kun on sen verran kiihkeä aloitus.. heti rupeaa mielikuvitus laukkaamaan vaikken ap. Tunne🤭

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kunhan kulutan aikaa. Tähän ketjuun voi nyt kirjoittaa kaikkea ”tuhmaa”.. kun on sen verran kiihkeä aloitus.. heti rupeaa mielikuvitus laukkaamaan vaikken ap. Tunne🤭

Ok.Ymmärrän. ap
        Juuri pisteesi laski.No ei siinä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok.Ymmärrän. ap
        Juuri pisteesi laski.No ei siinä mitään.

Ajan kulutus kun luki kirjoituksessasi niin sanon näin.Oikein Hyvää kesää sinulle haaveilija39. En enää kommenttejasi lue.Koska en ajankuluksi ala mitään täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajan kulutus kun luki kirjoituksessasi niin sanon näin.Oikein Hyvää kesää sinulle haaveilija39. En enää kommenttejasi lue.Koska en ajankuluksi ala mitään täällä.

Ap

• Anonyymi kirjoitti:

No väitätkö että et kuluta täällä aikaasi ihan vain myös huvin vuoksi?

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

No väitätkö että et kuluta täällä aikaasi ihan vain myös huvin vuoksi?

En kuluta aikaani.Ja en kirjoittele tuollaista kenellekään mitä minulle laitoit.tuo jääpala juttu.En anonyymiltä tuollaista halua saada kun en tuollaisella tee yhtään mitään,joten en enää lue kirjoituksiasi. Ei muuta.Oikein Hyvää kesää sinulle.Ajankulu sivuseikka.en vain tuollaista mitä kirjoitit täältä ole hakemassa joten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kuluta aikaani.Ja en kirjoittele tuollaista kenellekään mitä minulle laitoit.tuo jääpala juttu.En anonyymiltä tuollaista halua saada kun en tuollaisella tee yhtään mitään,joten en enää lue kirjoituksiasi. Ei muuta.Oikein Hyvää kesää sinulle.Ajankulu sivuseikka.en vain tuollaista mitä kirjoitit täältä ole hakemassa joten

Koska en anonyymiltä halua tuollaista joten tuossa raja mikä ei ole minulle ylitettävissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska en anonyymiltä halua tuollaista joten tuossa raja mikä ei ole minulle ylitettävissä.

Mistä muuten tunnistat sinun kaivattusi jos et anonyymeiltä halua kommentteja,?

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Meillä on sellainen erikoinen yhteys.

• Anonyymi kirjoitti:

Meillä on sellainen erikoinen yhteys.

🥰🥰🥰

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Aloitukseni asiat ovat vain irl.ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunnistele tässä aloituksissani mitään vaikka vinkkejä olen aiemmin pyynytkin niin nojaan vain irl asioihin aloituksissani aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja en enää lue kommenttejasi.Ei muuta.ap

• Anonyymi

Ei liity aloitukseeni millään tavalla koska en ole Timo.
        Joku laittaa itselleen niitä tähän. Eivät ole minulle aloittajalle.

• Anonyymi

Viileistä väleistä kohti kiihkeitä välejä. Huomenna kello 21.00 mennessä tuo että järjestät siten että näet minut. Tuo että koko näet minut tai järjestät siten että näet. Eli watsupppiin viestiä ja näkemisen järjestäminen
      Ei muuta.Ap ei enää lue eikä kirjoita tähän mitään.
      Oikein hyvää kesää kaikille.

• Anonyymi

Minulla on ihan muuta mielessä.
        Hyvää kesää ☀️

• Anonyymi

Ja en ota toivotuksia trollilta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja en ota toivotuksia trollilta

Tosiaan.aika tuo ja sen jälkeen ei ole ikinä mitään mahdollisuutta saavuttaa kanssani välejä missä minulle juttelee yms koska en juttele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ihan muuta mielessä.
        Hyvää kesää ☀️

Ihan sama kun tämä ei ollut sinulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama kun tämä ei ollut sinulle

Helvettiä siinä toivottelet hevonvittuakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helvettiä siinä toivottelet hevonvittuakaan.

Onko naisesi kanssa ongelmia kun noin kiukkuinen olet?

• Anonyymi

Sillä naista ole. Mies Miestä.
      Homolandiassa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      39
      12840
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      91
      4441
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      114
      4124
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3688
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3381
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      120
      3367
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      49
      2272
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      43
      2241
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      31
      2044
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      14
      1718
    Aihe