Sinä yli 30 v nainen. Näe minua tällä viikolla,järjestät siten että näet , joko siten , että olet minihameessa ja tiukassa topissa tai leggingseissä ja tiukassa topissa.
Toki mikään ei ole pakko. Valitset itse ja itse valitsen toki tämän aloitukseni perusteella.
Tässä täytyy oikeasti tietää minut ja olla oikeasti kiinnostunut minusta
Viileistä väleistä kohti kiihkeitä välejä
31
282
Vastaukset
- Anonyymi
Aloituksen asia on irl.
Ei mitään muuta. Hyvää kesää. Tämän aloitukseni irl asioiden perusteella mietin keneen panostan ja keneen en. Ja välit on viileät toki ellei muunlaista naine halua.
En ole Timo.- Anonyymi
Ja välit on perusolemukseltaan viileät.
Ei meillä käyntiä jos sellaista on joskus ollut. Ja en juttele ikinä mitään oma elämäni asioita. En katso silmiin.yms.Fiksusti toki kaikki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja välit on perusolemukseltaan viileät.
Ei meillä käyntiä jos sellaista on joskus ollut. Ja en juttele ikinä mitään oma elämäni asioita. En katso silmiin.yms.Fiksusti toki kaikki.Ei muuta.Hyvää kesää ja tässä vielä pieni mahdollisuus jos kiinnostaa. Ellei sitten ei ja toimin kuten nainenkin toimii. Eli viileät välit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta.Hyvää kesää ja tässä vielä pieni mahdollisuus jos kiinnostaa. Ellei sitten ei ja toimin kuten nainenkin toimii. Eli viileät välit.
Joo
- Anonyymi
Jep
Miltä kuulostaa jääpala iholla?🧊 toisaalta voi juoda myös jotain kuumaa ja tehdä kivoja juttuja iholla…
Kuinka kiihkeää? Mikä on sinun kiihkeysaste?☺️ Toivottavasti löydät sen kiihkeän henkilön😉- Anonyymi
Moi.Kuullostaa.No täytyy miettiä miten sinulle vastaan tässä kun olen täällä oppinut että onko kaikki aina sitä mitä sanoo olevansa. Ei siis pahalla sinulle tämä.
Tunnut käyvän vähän kuumana minuun 😆.Tai tuskin. Anonyymi kirjoitti:
Moi.Kuullostaa.No täytyy miettiä miten sinulle vastaan tässä kun olen täällä oppinut että onko kaikki aina sitä mitä sanoo olevansa. Ei siis pahalla sinulle tämä.
Tunnut käyvän vähän kuumana minuun 😆.Tai tuskin.Kunhan kulutan aikaa. Tähän ketjuun voi nyt kirjoittaa kaikkea ”tuhmaa”.. kun on sen verran kiihkeä aloitus.. heti rupeaa mielikuvitus laukkaamaan vaikken ap. Tunne🤭
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Kunhan kulutan aikaa. Tähän ketjuun voi nyt kirjoittaa kaikkea ”tuhmaa”.. kun on sen verran kiihkeä aloitus.. heti rupeaa mielikuvitus laukkaamaan vaikken ap. Tunne🤭
Ok.Ymmärrän. ap
Juuri pisteesi laski.No ei siinä mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok.Ymmärrän. ap
Juuri pisteesi laski.No ei siinä mitään.Ajan kulutus kun luki kirjoituksessasi niin sanon näin.Oikein Hyvää kesää sinulle haaveilija39. En enää kommenttejasi lue.Koska en ajankuluksi ala mitään täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajan kulutus kun luki kirjoituksessasi niin sanon näin.Oikein Hyvää kesää sinulle haaveilija39. En enää kommenttejasi lue.Koska en ajankuluksi ala mitään täällä.
Ap
Anonyymi kirjoitti:
Ajan kulutus kun luki kirjoituksessasi niin sanon näin.Oikein Hyvää kesää sinulle haaveilija39. En enää kommenttejasi lue.Koska en ajankuluksi ala mitään täällä.
No väitätkö että et kuluta täällä aikaasi ihan vain myös huvin vuoksi?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No väitätkö että et kuluta täällä aikaasi ihan vain myös huvin vuoksi?
En kuluta aikaani.Ja en kirjoittele tuollaista kenellekään mitä minulle laitoit.tuo jääpala juttu.En anonyymiltä tuollaista halua saada kun en tuollaisella tee yhtään mitään,joten en enää lue kirjoituksiasi. Ei muuta.Oikein Hyvää kesää sinulle.Ajankulu sivuseikka.en vain tuollaista mitä kirjoitit täältä ole hakemassa joten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kuluta aikaani.Ja en kirjoittele tuollaista kenellekään mitä minulle laitoit.tuo jääpala juttu.En anonyymiltä tuollaista halua saada kun en tuollaisella tee yhtään mitään,joten en enää lue kirjoituksiasi. Ei muuta.Oikein Hyvää kesää sinulle.Ajankulu sivuseikka.en vain tuollaista mitä kirjoitit täältä ole hakemassa joten
Koska en anonyymiltä halua tuollaista joten tuossa raja mikä ei ole minulle ylitettävissä.
Anonyymi kirjoitti:
Koska en anonyymiltä halua tuollaista joten tuossa raja mikä ei ole minulle ylitettävissä.
Mistä muuten tunnistat sinun kaivattusi jos et anonyymeiltä halua kommentteja,?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Meillä on sellainen erikoinen yhteys.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Aloitukseni asiat ovat vain irl.ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunnistele tässä aloituksissani mitään vaikka vinkkejä olen aiemmin pyynytkin niin nojaan vain irl asioihin aloituksissani aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja en enää lue kommenttejasi.Ei muuta.ap
- Anonyymi
Ei liity aloitukseeni millään tavalla koska en ole Timo.
Joku laittaa itselleen niitä tähän. Eivät ole minulle aloittajalle.
- Anonyymi
Viileistä väleistä kohti kiihkeitä välejä. Huomenna kello 21.00 mennessä tuo että järjestät siten että näet minut. Tuo että koko näet minut tai järjestät siten että näet. Eli watsupppiin viestiä ja näkemisen järjestäminen
Ei muuta.Ap ei enää lue eikä kirjoita tähän mitään.
Oikein hyvää kesää kaikille.- Anonyymi
Minulla on ihan muuta mielessä.
Hyvää kesää ☀️ - Anonyymi
Ja en ota toivotuksia trollilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja en ota toivotuksia trollilta
Tosiaan.aika tuo ja sen jälkeen ei ole ikinä mitään mahdollisuutta saavuttaa kanssani välejä missä minulle juttelee yms koska en juttele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ihan muuta mielessä.
Hyvää kesää ☀️Ihan sama kun tämä ei ollut sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama kun tämä ei ollut sinulle
Helvettiä siinä toivottelet hevonvittuakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvettiä siinä toivottelet hevonvittuakaan.
Onko naisesi kanssa ongelmia kun noin kiukkuinen olet?
- Anonyymi
Sillä naista ole. Mies Miestä.
Homolandiassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3912840V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914441Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1144124- 513688
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533381- 1203367
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul492272- 432241
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul312044On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva141718