Antaa naiselle kävelylenkillä etumatkaa.
Herrasmies
20
1222
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vitut
- Anonyymi
Miten sitte kuuluu toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sitte kuuluu toimia.
Perseen keinuntaa on kiva katsella kun tulee takana, mutta varokaa niitä jotka roikkuu perässä. Voi olla raiskaaja joka katsoo tilaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perseen keinuntaa on kiva katsella kun tulee takana, mutta varokaa niitä jotka roikkuu perässä. Voi olla raiskaaja joka katsoo tilaisuutta.
Pyöriipä harmaalla autolla eräski vanha kaljamahanen mies ja kattelee kuntoilijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyöriipä harmaalla autolla eräski vanha kaljamahanen mies ja kattelee kuntoilijoita.
Ettei mustalla Mersulla
- Anonyymi
Ja minua nyt ei yksikään kottarainen neuvo miten ja missä lenkkeilen. Kyllä se on niin, että kottaraiset lähtee menemään muualle, jos lenkkelyni jotenkin häiritsee.
KYLLÄ ON TYPERÄ ALOITUS! - Anonyymi
Neuvo aloittajalle, jonka TÄYTYY olla nainen.
Kun kaksi tai vaikka useampikin ihminen kävelevät, juoksevat jne. peräkkäin se johtuu siitä, että matka vauhti on sama.
Tähän on 3 erinomaista vaihtoehtoa selviytyä tästä visaisesta ongelmasta : lisää matkavauhtia, hiljennä matkavauhtia, muuta reittiä.
Jopa naisen pitäisi tämä ymmärtää - kai?
Muuta kun nämä naiset edellyttäää, että sen toisen se pitää tehdä vaikka asia häiritsee juurikin häntä.
Tämä on sitä yleistä naisten tapaa ratkoa ongelmia, laitetaan joku muu tekemään.- Anonyymi
Kyllä minä olen mies. Eilen tein niin kuin sanoin aloituksen otsikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä olen mies. Eilen tein niin kuin sanoin aloituksen otsikossa.
Sinä mikään mies ole, pelkkä ämmä hamekangasta ostamaan tollaset luuserit!
- Anonyymi
Älkää esittäkö. Joka mies tykkää katsoa keinuvaa persettä ohuissa trikoissa, turhaa kieltää.
Siksi naiset käyttääkin niitä sukkahousunohuita urheilutrikoita että miehet katsoisi.
Nimittäin lumppupörssit on kyllä väärällään lötköverkkareita joista ei näe mitä siellä on sisällä, perse vai kurpitsa.
Mutta kun ei. Pitää käyttää niitä seitinohuita trikoita.
Ei siis mitenkään outoa että miehet päästää naisen juoksemaan edellensä. - Anonyymi
No johan on harvinaisen älytöntä juttua täällä. Siis aivan typerää!
- Anonyymi
Nimenomaan, kuka ääliö aloitti tämän keskustelun!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan, kuka ääliö aloitti tämän keskustelun!!!
Sun mutsis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun mutsis.
Etkö tampio tumputtaja osaa lukea? Aloittaja on mies, pyydä jonkun suvustasi lukemaan tekstit, jos lukutaitoisia löytyy.
- Anonyymi
Ja vitut
- Anonyymi
Pakko sanoa, että kahden sellaisen sifonkiin käärityn perseen perässä juokseminen aiheutti temmiin melkoisen verensyöksyn, että oikein verenpaine heilahti alas ja alkoi pyörryttää.
On sellainen kolmen litran temmi.
Pakkohan sitä oli käydä pusikossa vieteri vetämässä että pääsi jatkamaan matkaa😂 - Anonyymi
Mahtaako täällä perähikiässä todellisia herrasmiehiä edes olla? Pelkkiä juntteja suurin osa sanon minä.
- Anonyymi
Mikä on herrasmies ja mikä juntti?
Vuosia sitten sen kuulin. Tanssiravintolasta eräs kiihkeä nainen halusi minut mukaansa jatkoille kotiinsa.
Menin tietenkin.
Istuimme sohvalla ja hän laittoi käteni sinne ja sanoi että sinä oletkin oikea herrasmies.
Nousin siitä, vedin kengät jalkaan ja huikkasin ovelta että lähden, hei sitten.
Hän huusi perääni että h...in juntti.
Nyt siis tiedän.
- Anonyymi
minullekin kävi näin ja kooninkadulla
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323033- 71590
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2211345Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133977- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36887