Nykyajan Dacia-kuski

Anonyymi-ap

Nykyajan Dacia-kuski pössyttelee ganjaa ja ottaa hallitusti napanderia. Asuu west endissä. Kaukana on ne ajat jolloin dacisti oli vasemmistoliiton kannattaja, eläkeläinen. Dacia on nyt pop. Diggaan.

21

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No hyi. En ole westendissä nähnyt yhtään daciaa. Alkaisi rikollisuus pelottaa jos moisia näkisi.

      • Anonyymi

        En ole westendissä nähnyt ......Se on siis yhdenlainen getto niin kuin eräillä uskonlahkoilla on jossa asukkaat päättää mitä teet ja niin kuin eräs sanoi kauan sitten että siellä on niitä "lisenssi johtajia ". Tuohon varmaan liitty myös rikollisuutta kuten lahkoissa on tapana . Eikö kannattais asua muitten tavallisten seassa ,tehdä valintansa itse ja olla niin kuin haluaa, myös sijoittaa rahansa sinne missä sitä tarvitaan . Sanoisinko minäkin KOMMENNTEJA KIITOS !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole westendissä nähnyt ......Se on siis yhdenlainen getto niin kuin eräillä uskonlahkoilla on jossa asukkaat päättää mitä teet ja niin kuin eräs sanoi kauan sitten että siellä on niitä "lisenssi johtajia ". Tuohon varmaan liitty myös rikollisuutta kuten lahkoissa on tapana . Eikö kannattais asua muitten tavallisten seassa ,tehdä valintansa itse ja olla niin kuin haluaa, myös sijoittaa rahansa sinne missä sitä tarvitaan . Sanoisinko minäkin KOMMENNTEJA KIITOS !

        Minä en rahvaan sekaan jalkaudu.


    • Anonyymi

      Nykyajan Dacia- kuski on sijoittaja, joka sijoittaa rahansa paremmin kuin autoon. Ei pössyttele.

      • Anonyymi

        joka sijoittaa rahansa paremmin kuin autoon.......No näinhän se on ,,täytyy kai sen Suomenkin kehittyä muun maailman mukana eikä ikäänsä ajella muualla Euroopan maissa hyljättyilla romuilla. Se on kumma juttu kun seuraa tilanteita eri maissa joissa itsenäistyminen Venäjän vallasta ei ole vielä kaukana takanapäin niin uusi auto tai vanha maahantuotu on hyvinvointia ja asumista täkeämpi,, toisissa maissa se on asuminen ,hyvinvointi ja sitten vasta auto. Tuo kyllä mielestäni vastaa määrätynlaista " ALKOHOLISMIA" siis ongelmaa !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joka sijoittaa rahansa paremmin kuin autoon.......No näinhän se on ,,täytyy kai sen Suomenkin kehittyä muun maailman mukana eikä ikäänsä ajella muualla Euroopan maissa hyljättyilla romuilla. Se on kumma juttu kun seuraa tilanteita eri maissa joissa itsenäistyminen Venäjän vallasta ei ole vielä kaukana takanapäin niin uusi auto tai vanha maahantuotu on hyvinvointia ja asumista täkeämpi,, toisissa maissa se on asuminen ,hyvinvointi ja sitten vasta auto. Tuo kyllä mielestäni vastaa määrätynlaista " ALKOHOLISMIA" siis ongelmaa !!!

        Se on totta, että ne käytettyinä tuodut "premiumit" sisältävät paljon riskejä. Täällä ei vielä osata suhtautua autoon normaalina käyttöesineenä, vaan yritetään sotkea asiaan alkoholi, asuinalue, puoluekanta ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta, että ne käytettyinä tuodut "premiumit" sisältävät paljon riskejä. Täällä ei vielä osata suhtautua autoon normaalina käyttöesineenä, vaan yritetään sotkea asiaan alkoholi, asuinalue, puoluekanta ym.

        Se on totta,...On se tosiaan totta miten nuoret ja nuoremmat ovat täysin pyörällä päästään kun hankkivat ensimmäisiä autoja. Minulle ei meinaa kyllä mitään mikä on automerkki kunhan se vain tuntuu sellaiselta mitä tarvitsen ja toimii kohtalaisen hyvin. Voisin kyllä ajaa vaikka Mossella vaikka en Putinin politiikasta paljon perustakkaan ja teen itse kaikki päätöksetkin. Se on varmaankin näin että useimmat eivät tee itse päätöksiään vaan kaverit ja ovat niitä helposti ohjattavia ihmisiä. Nämä kuitenkin vielä puhuvat alkoholismista mutta se suurin riski on alkoholismiin näillä premium miehillä kun tuttavat päättää mitä teet ja ei osata sanoa koskaan ei . Kukahan teille valitsi ja hyväksyi vaimot, olikohan nekin naapurit ja tuttavat. Siinä sitten saattaa piileä vaara että nämä tuttavat sitten kyttää osinkoja !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta, että ne käytettyinä tuodut "premiumit" sisältävät paljon riskejä. Täällä ei vielä osata suhtautua autoon normaalina käyttöesineenä, vaan yritetään sotkea asiaan alkoholi, asuinalue, puoluekanta ym.

        Ketä premium!??? Voi ostaa myös ihan aidon renaultin eikä mitään väärennöstä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä premium!??? Voi ostaa myös ihan aidon renaultin eikä mitään väärennöstä!

        Tarkoitatko kolariautoista korjattuja? Uusi aito Dacia ei ole väärennös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä premium!??? Voi ostaa myös ihan aidon renaultin eikä mitään väärennöstä!

        Voi ostaa myös ihan aidon renaultin eikä mitään väärennöstä!....Mitä sinä oikein höpöttelet...Onko Nissan väärennös kun se käyttää Renaultin mekaniikkaa,ja onko Mondeo Diesel väärennös kun se käyttää Peugeot/ Citroenin mekaniikkaa. Onko Mitsubishi Carisma väärennös kun se käyttää Renaultin vaihteistoa Olet sinä ihmeellinen profeetta !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko kolariautoista korjattuja? Uusi aito Dacia ei ole väärennös.

        On se Renaultin väärennös renaultin siunauksella!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se Renaultin väärennös renaultin siunauksella!!

        Mene esittämään tuo väite Renaultin johdolle.


    • Anonyymi

      Dacia myy erittäin hyvin Saksassa. Totuus on aina ollut että germaanit ymmärtää autojen päälle.

      • Anonyymi

        Germaanit ja Ruotsalaiset ostavat joka vuosi enemmän ja enemmän Dacioita ja lähettävät vanhat romunsa Suomeen. No siinä ne sitten varaosaliikkeetkin saa kauppansa käyntiin !!


    • Anonyymi

      Katsos dassia kun mul on massia. West endin raharikkaat pössyttelevät ganjaa ja salaa haaveilevat dassiasta.

    • Anonyymi

      Mä haluun dassia lippiksen. Mistä niitä saa. Pitääkö mennä dassia kauppaan ostamaan auto ja möristä kuin pertti k. Kertokaa lippiksen omistajat.

      • Anonyymi

        Sinä et tartte lippistä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tartte lippistä !

        Mul on hankkijan lippis. Nyt haluun dassia lippiksen. Mä haluun ja tarvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on hankkijan lippis. Nyt haluun dassia lippiksen. Mä haluun ja tarvin.

        Haalentunutta wonton souppia saat sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haalentunutta wonton souppia saat sinä.

        Pöh. Pössyttelen ganjaa ja otan keppanaa. Elämä hymyilee ja dassia on tuossa pihassa valmiina hakemaan lissää keppanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on hankkijan lippis. Nyt haluun dassia lippiksen. Mä haluun ja tarvin.

        Mulla on karavaanari lippis, kun vedän dacialla mun poksia.
        Päässä on myös raybanit, ja juon vain kallista viskiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe