Kun ei mitään asiaa ole, ei pidä kirjoitella. Tärkeät tuoreet keskustelunavaukset siirtyvät toiselle sivulla. Seurakunnat joita ei enää ole olemassa niissä muodoissa kun ne ovat olleet, kaivetaan esiin. Vanhoillislestadiolaisilla on ollut oma palsta parisenkymmentä vuotta, ne viestiketjut ei kuulu tänne enää lainkaan.
Pari seikkaa mainitakseni.
Lisäksi eilinen usko ei tänään auta enää ketään. Henkilöiden panettelu nimillä, nimimerkkien takaa, paljastaa vain kirjoittajan halpamaisuuden.
Pysytään nyt vain Jeesuksen käskyssä jatkossa.
Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Joh. 5:36 Mutta minulla on todistus, joka on suurempi kuin Johanneksen; sillä ne teot, jotka Isä on antanut minun täytettävikseni, ne teot, jotka minä teen, todistavat minusta, että Isä on minut lähettänyt.
Joh. 5:37 Ja Isä, joka on minut lähettänyt, hän on todistanut minusta. Te ette ole koskaan kuulleet hänen ääntänsä ettekä nähneet hänen muotoansa,
Joh. 5:38 eikä teillä ole hänen sanaansa teissä pysyväisenä; sillä te ette usko sitä, jonka hän on lähettänyt.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
*) Joh. 5:39 Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta;
Joh. 5:40 ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Joh. 5:41 En minä ota vastaan kunniaa ihmisiltä;
Joh. 5:42 mutta minä tunnen teidät, ettei teillä ole Jumalan rakkautta itsessänne.
*) Joh. 5:43 Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan.
*) Joh. 5:44 Kuinka te voisitte uskoa, te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mikä tulee häneltä, joka yksin on Jumala?
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Joh. 5:45 Älkää luulko, että minä olen syyttävä teitä Isän tykönä; teillä on syyttäjänne, Mooses, johon te panette toivonne.
Joh. 5:46 Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.
Yhden lajin ilkivaltaa ikivanhojen viestien kaivelu, joutavilla tekstipätkillä
5
205
Vastaukset
- Anonyymi
Olet aika hanakka "kuoppaamaan" vanhoja keskusteluja? Kerro syy! On selvää, että eilisen usko ei auta, tuokin on kyllä mielenkiintoinen ajatus.
Sinullakin on sitä eilisen uskoa monilta vuosikymmeniltä.
Kiitos kun jaksat, olet tämän palstan aarre. Voimia sinulle!- Anonyymi
Etkö lukenut, kun kerroin syyn? Kun mitkään natkuttamiset ei ketään pelasta. Vain Jeesus pelastaa, ja vain ne jotka uskovat häneen.
Viestit joilla vuosikymmeniä vanhoja viestiketjuja tänne raahataan ovat tyhjää täynnä. Viestiketjut joita tänne raahataan eivät todista Kristuksesta ja johdata ihmisiä ottamaan pelastuksen Jeesukselta Kristukselta lahjaksi. Nimiä niissä vilisee kun Vilkkilässä kissoja, mutta mikään niistä nimistä ei pelasta yhtäkään ihmistä helvetistä.
Ja tärkein, - olemme tulleet nyt aikaan, joka ui jo niin syvällä valhemaailmassa, että on aika kirkastaa Kristusta - ja AINOASTAAN HÄNTÄ. On vaarassa että moni valittukin eksyy, kuten viesteistäkin näemme monien Kristuksesta pois eksyneiden kurnutusta Kristuksessa elävien perään.
Kateita ollaan pelastetuille niin, että namma vihertää, mutta Kristukselle näytetään keskisormea. Syy: Kristus ei ole kiinnostunut heidän ahkerasta lihanviilailustaan ja sillä kerskumisesta.
Kun ei autuus lahjaksi kelpaa niin ilman jää, tämä on fakta.
On erittäin vaikea aika, pian alkaa sellainen tärinä, ettei ole koskaan nähty, sodoman synnit vain kiihtyy, vaikka toinen vakava muistutus jo Euroopalle menossa.
Homoilijat ja sikiönmurhaajat riehuvat joka puolella, "ainoan oikean" uskontonsa saattamiseksi ainoaksi sallituksi uskonnoksi Suomessakin.😫 - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17866394f
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Hän puhuu pääkallo uskosta siksi se eilinen ei auta. Siis häntä.
- Anonyymi
Mene sen häntäsi kanssa muualle heilumaan täältä, - pirun edustaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261307- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?62874Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765